Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41858617 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Мачухи |
Контактна особа: |
Наталія Кулак +380680768970 kulaknata900@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 189 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 946,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 8 - Відомості про учасника.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 9 - Лист-згода.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 7 - Тендерна пропозиція.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товари.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 6 - Проєкт договору.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 1 - Перелік документів які подаються учасником.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 5 - Перелік документів, які подаються переможцем.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 3 - Вимоги до учасників та переможця щодо відсутності підстав.docx | |
08 серпня 2024 16:30 |
Додаток 4 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000062 ● 083de8a07848461ca8078f31c7f552c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 18:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.09.2024 № 79-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.09.2024 № 79-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-08-08-010597-a, 08.08.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 10:19:43
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 189 300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-010597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-23 13:15:11
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI MAVIC 3 CINE або еквівалент) - за кодом CPV за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-010597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи):
На запитання 1.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі аналізу загальнодоступної інформації взятої на сайті постачальників: https://store.quadro.ua/kvadrokopter-dji-mavic-3-cine-premium-combo/ (158736,00 грн.)
https://dronestore.com.ua/shop/kvadrokopter-dji-mavic-3-cine-premium-combo-cp-ma-00000457-01/ (217400,00 грн.)
https://www.optics-pro.com.ua/ua/kvadrokopteri/kvadrokopter-dji-mavic-3-cine-premium-combo (162628,00 грн.)
Очікувана вартість з урахуванням доставки на адресу замовника складає 1189300,00 грн. з ПДВ. Сума виділена 42 сесією 8 скликання від 28.06.2024 року. А також зазначаємо, що на виконання рішення Ради оборони Полтавської області від 03.04.2024 №61 „Про невідкладні заходи для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави”, яке введено в дію розпорядженням начальника Полтавської обласної військової адміністрації (далі облвійськадміністрація) від 09.04.2024 №184 „Про введено в дію рішення Ради оборони Полтавської області від 03.04.2024 №61”, розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі погоджувалися облвійськадміністрація (лист погодження облвійськадміністрація додається до пояснення)
На запитання 2.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://machtg.gov.ua/news/1726642293/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 16:02:59
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 189 300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-010597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та підтверджуючі документи з приводу підстав для незастосування замовником вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва» щодо підтвердження ступеня локалізації. В той же час, у разі здійснення Замовником закупівлі товарів для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
- замовником у тендерній документації (пункт 8 додатку 1) встановлено вимогу про надання учасником документів, а саме: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 4 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі». При цьому, додаток 4 до тендерної документації не містить вимог, щодо подання якихось конкретних документів. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «ХАБИКС» у складі тендерної пропозиції надано лист «додаток 4 до тендерної документації» від 14.08.2024 № 1408/08 та декларація про відповідність.
Натомість, замовник надає вимогу про усунення невідповідностей до 17 серпня 2024 року учаснику ТОВ «ХАБИКС», в якій зазначено: «Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 8 Переліку документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Додатку 1 до тендерної документації було встановлено вимогу: - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документи (паспорт/інструкцію та інше) які б підтвердили відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи (паспорт/інструкцію та інше) які б підтвердили відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі». Пояснити в чому саме надані учасником ТОВ «ХАБИКС» лист «додаток 4 до тендерної документації» від 14.08.2024 № 1408/08 та декларація про відповідність не відповідали вимогам тендерної документації, з конкретним посиланням на вимогу в тендерній документації. Разом з цим, учаснику для усунення невідповідностей інформації та документів, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати «Документи (паспорт/інструкцію та інше) які б підтвердили відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі». Вказати на якій саме сторінці тендерної документації (із зазначенням відповідного пункту) встановлена дана вимога про надання паспорту/інструкції та іншого.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 13:55:11
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI MAVIC 3 CINE або еквівалент) - за кодом CPV за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-010597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи):
На запитання 1.
Відповідно п. 3 ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) Положення пункту 6¹ розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовниками у разі:
здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Враховуючи наявну потребу в закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надану на розгляд Уповноваженій особі, та з метою дотримання вимог чинного законодавства, прийнято рішення про не застосування Положення пункту 6¹ розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення саме поточної закупівлі (лист-звернення додається до пояснення)
На запитання 2.
Пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації (сторінка 4) Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей), передбачено, що Учасник має надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікація до предмета закупівлі викладену у Додатку 4 до Тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Згідно діючого законодавства, документами, які можуть підтверджувати технічні та якісні характеристик предмета закупівлі можуть бути – протоколи випробувань, декларація, сертифікат., паспорти, інструкції користувача тощо, тобто будь-який документ наданий виробником товару, що підтверджує відповідність технічних параметрів товару, що пропонується Учасником.
ТОВ «ХАБИКС» на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі надав, у складі тендерної пропозиції:
- файл «Декларація відповідності DJI Mavic 3 Combo.pdf.p7s», в якій продукт, що підтверджує дана декларація це DJI Mavic 3 Fly More Combo, який не відноситься до даної закупівлі. Відповідно листа військової частини Замовник проводить закупівлю на Квадрокоптер DJI MAVIC 3 CINE або еквівалент, а згідно файлу «Дод. 7.pdf.p7s» Учасник пропонує саме Квадрокоптер DJI MAVIC 3 CINE;
- файл «Дод. 4.pdf.p7s», де скопійована інформація, з вимог та технічних характеристик Замовника, з невиправленими «не менше», «не більше». Тобто, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію про технічні характеристики товару, який всередині містить дослівно переписані технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі, без зазначення конкретних параметрів технічних, якісних характеристик.
Пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», визначено, що виправлення невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (пункт 17 сторінка 12-13, Додатку 1 до тендерної документації).
Враховуючи вище викладені недоліки і невідповідності в тендерній пропозиції Учасника, а також те, що в закупівлі брав участь один Учасник та придбання Замовником товару даного виду здійснюється для потреб військових формувань (окремого структурного підрозділу Збройних сил України), за їх запитом з подальшою передачею такого товару на облік запитувача. Зважаючи на клопотання від військових формувань (окремого структурного підрозділу Збройних сил України) (з міркувань безпеки інформація про найменування та місцезнаходження такого структурного підрозділу не розголошується, так як розголошення такої інформації під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), придбання товару даного виду є необхідним, оскільки існує потреба в укомплектуванні, забезпеченні технічної підтримки оборонного та наступального потенціалу військових формувань, для виконання службових (бойових) завдань, з метою збереження життя та здоров’я особового складу Сил оборони України, у Замовника виникла потреба в уточненні підтвердження технічних характеристик пропонованого товару Учасником, відповідно документальному підтвердженні відповідності його технічних характеристик запитуваному товару.
Також зазначаємо, що порядок здійснення моніторингу визначається нормами ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Тобто моніторинг закупівлі може проводитись лише до виконання договору про закупівлю. В випадку, що стосується закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI MAVIC 3 CINE або еквівалент) - за кодом CPV за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-010597-a), з очікуваною вартістю 1 189 300,00 гривень, повідомляємо, що зобов’язання за договором від 04.09.2024 № 237 виконано 20.09.2024. (Звіт про виконання договору додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-2024-08-08-010597-a закупівлі за предметом «Квадрокоптер DJI MAVIC 3 CINE або еквівалент» (далі — Закупівля) за кодом 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, а саме: зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноваженій особі з публічних закупівель Замовника, було винесено попередження за порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення відкритих торгів № UA-2024-08-08-010597-a. Також, уповноважену особу зобов’язано пройти навчання та підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для удосконалення своїх навиків і знань чинного законодавства, та недопущення у майбутньому даних порушень.
2024-10-07 16:09:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАБИКС" |
1 102 990,00
UAH з ПДВ
|
1 102 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАБИКС" #45359809 |
Переможець |
1 102 990,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 09:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2024 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:22
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2024 09:01
|
Договір.PDF | укладений |
04 вересня 2024 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |