Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38331800 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Шевченка, будинок 4 |
Контактна особа: |
САВЧУК Віта Ігорівна 380666475032 vita3434so@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 11:52 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 11:52 |
Очікувана вартість: | 401 399,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 013,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до Розділу 4 Договору: 4.2. Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений (переданий) Продавцем Покупцю якісний Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток 1 до цього Договору) протягом 30 календарних днів з моменту (дня) підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. 4.3. Розрахунки між Сторонами здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця. 4.4. У разі поставки (передачі) Товару окремими партіями розрахунки між Сторонами здійснюються за фактично поставлений (переданий) Продавцем якісний Товар відповідно до Специфікації (додаток 1 до цього Договору) протягом 30 календарних днів з моменту (дня) підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2024 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2024 16:42 |
ТД ПІДСТАВКИ від 05.08.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000003 ● 7b21c726307946ff89e4d6b78d536b60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024 №57-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.08.2024 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-05-010462-a 05.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-27 12:10:41
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-28 13:02:33
Пояснення
На Ваш запит, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a), надаємо пояснення: 1. Розрахунок очікувальної вартості зазначеного товару було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари. На підставі отриманих трьох комерційних пропозицій (Додається) а саме: (1) 12000 +2) 14000+3) 15600) : 3 = 14 866, 66 (середня ціна за штуку) *27 (шт) = 401 399, 82. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до технічних характеристик обладнання та його експлуатації (автоклав лабораторний) отриманого на підставі Наказу МОЗ України від 04.04.2024 №569.
Посилання на веб-сторінку: https://www.ses.if.ua/ua/publichni_zakupivli
https://www.ses.if.ua/files/d2e314a00c9f2ad486ed_81503.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:52:47
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
На вимогу, встановлену Замовником у пункті 5.4 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі - ТД) на підтвердження матеріалів, які використовуються для виготовлення Товару мають відповідати:
ДСТУ 3760:2019 та/або
ДСТУ 9129:2021 та/або
ДСТУ 2651:2005 та/або
ДСТУ 4484:2005 та/або
ДСТУ 4747:2007 та/або
ДСТУ 9129:2021 та/або
ДСТУ 8940:2019 та/або
ДСТУ 4746:2007 учасники повинні надати у складі пропозиції копії сертифікатів/документів, які підтверджують відповідність ДСТУ.
Учасником торгів ФОП Харченко Вікторія Василівна надано Сертифікат якості № 614815 від 04.06.2024 найменування товару «Прокат холоднокатаний тонколистовий з вуглецевої якісної сталі в рулонах» з посиланнями на ДСТУ продукції, які не відповідають вищевстановленим вимогам Замовника Додатку 4 ТД.
Поряд з цим, завантажено Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/6076 від 21.03.2020 де об’єктом експертизи є: Меблі для навчальних закладів виготовлений у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», що також не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Харченко Вікторія Василівна?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-04 11:04:10
пояснення
На Ваш запит, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-010462-a), надаємо пояснення:
Тендерної документацією передбачено, що матеріали які використовуються мають відповідати ДСТУ. Виокремивши ДСТУ до прокату це є:
ДСТУ 3760:2019 Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови та/або
ДСТУ 4484:2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої звичайної якості. Загальні технічні умови та/або
ДСТУ 4747:2007 Прокат сортовий сталевий гарячекатаний штабовий та/або
ДСТУ 4746:2007 Прокат сортовий сталевий гарячекатаний квадратний.
Проте, натомість ФОП Харченко Вікторія Василівна запропонувала ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої ЯКІСНОЇ конструкційної сталі, що є з переліку кращою якості по зазначеному ДСТУ 4484:2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої ЗВИЧАЙНОЇ якості.
Зважаючи на те що, я як уповноважена особа, при складанні технічного завдання, в межах своєї компетенції не передбачила у переліку ДСТУ матеріали для виготовлення виробів з кращого сегменту, тому зважаючи на те що, запропонований матеріал з якого планувалося виготовлення підставок для обладнання (ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої ЯКІСНОЇ конструкційної сталі.) та зважаючи на те що, ФОП Харченко Вікторія Василівна у складі тендерної пропозиції надано паспорт виробу (додається), що підтверджує, що ця підставка витримає експлуатацію обладнання (вага, габарити, тощо), а також, оскільки у пріоритеті щоб підставки були металеві, а запропонований матеріал також є сортом металопродукції, даний сертифікат було взято до уваги.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/6076 від 21.03.2020 містить додаток (додається) у якому відповідно до пунктів 13-14 в тому числі може виготовлятися столи лабораторні, тому я як УО вважала надані документи достатніми для акцептування тендерної пропозиції ФОП Харченко Вікторія Василівна.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, сторони домовились припинити усі зобов’язання за Договором № 540 від 20.08.2024р. шляхом укладення Додаткової угоди №01 До Договору № 540 від 20.08.2024р. Зобов’язання за Договором № 540 від 20.08.2024р. на момент укладання цієї угоди сторонами не виконувались (товар не постачалася, оплата не здійснювалася).
2024-09-09 09:44:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Зобов'язання виконано. Порушення усунуто.
2024-09-09 09:53:15
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Харченко Вікторія Василівна |
312 930,00
UAH з ПДВ
|
307 692,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАЙСТЕРНЯ ТАРГЕТ |
356 400,00
UAH з ПДВ
|
307 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Харченко Вікторія Василівна #3069506505 |
Переможець |
307 692,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2024 20:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 09:39
|
ду1 до дог540.pdf | укладений |
09 вересня 2024 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2024 14:26
|
540.pdf | укладений |
20 серпня 2024 14:26
|