Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-z-pitan-samoorganizacii-naselennya-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Васильєва +380633409477 tender_sme@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 034 837,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 348,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2024 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2024 11:26 |
Зміни ІІ ТД Метробудівська 8.docx | |
13 серпня 2024 11:26 |
ТД зі змінами ІІ Метробудівська 8 фасад КАП.docx | |
06 серпня 2024 12:12 |
Зміни ТД Метробудівська 8.docx | |
06 серпня 2024 12:12 |
ТД зі змінами Метробудівська 8 фасад КАП.docx | |
02 серпня 2024 15:49 |
ТД Метробудівська 8 фасад КАП.docx |
13 серпня 2024 11:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 серпня 2024 11:26 |
Зміни ІІ ТД Метробудівська 8.docx
|
||||||
13 серпня 2024 11:26 |
ТД зі змінами ІІ Метробудівська 8 фасад КАП.docx
|
||||||
06 серпня 2024 12:12 |
Зміни ТД Метробудівська 8.docx
|
||||||
06 серпня 2024 12:12 |
ТД зі змінами Метробудівська 8 фасад КАП.docx
|
||||||
02 серпня 2024 15:49 |
ТД Метробудівська 8 фасад КАП.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000085 ● 901416054ef04672bace32ef7cbd09ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 19:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-08-02-010013-a 02.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 12:36:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул. Метробудівська, буд. 8 у м. Дніпрі - заходи з енергозбереження» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 16:34:09
Надання пояснень
Надання пояснень
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 12:49:32
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул. Метробудівська, буд. 8 у м. Дніпрі - заходи з енергозбереження» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Враховуючи аналіз відповіді Замовника на запит Держаудитслужби, опублікований в електронній системі закупівель 02.09.2024, в частині розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено, що за посиланням https://dniprorada.gov.ua/upload/files/0_1i4jgmeca155n1k8flsrj767vb21q.docx не відображається сторінка з інформацією, на яку посилається Замовник у відповіді від 02.09.2024, у зв’язку з чим повторно просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту чи офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-05 14:16:47
Надання пояснень
Надання пояснень
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Інші порушення законодавства у сфері закупівель))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" |
27 034 743,13
UAH з ПДВ
|
27 034 743,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" #40594397 |
Переможець |
27 034 743,13
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2024 11:59
|
ДУ 2 дог. 995.pdf | укладений |
19 вересня 2024 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2024 15:18
|
995.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 14:33
|
Договір 995.pdf | укладений |
05 вересня 2024 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 995 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |