Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція ПЗРВ "Буряківка" у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Очікувана вартість
10 649 392,00 UAH
UA-2024-08-02-004642-a ● a78d5158664a4b4a9815f6251efb07b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Вебсайт: | http://cemrw.com |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52 |
Контактна особа: |
Чайчевська Тетяна Валеріївна 380639314495 tania.cn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2024 11:44 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2024 11:44 |
Очікувана вартість: | 10 649 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 246,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція ПЗРВ "Буряківка" у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами проводяться протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання актів повноважними представниками Сторін та скріплених їх печатками, які складаються відповідно до етапів виконуваних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 06 серпня 2024 13:32
Дата відповіді: 09 серпня 2024 12:18
Шановний замовник! Пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4, із зазначенням в ній не менше двох таких договорів. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копії налогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, а саме: акт/и виконаних робіт, що підтверджує/ють повне виконання договору, позитивний експертний висновок. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір з розробки проектної документації на будівництво/реконструкцію класом наслідків (відповідальності) СС3 або об’єктів IV-V категорії складності.
Повідомляємо, що наше підприємство, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, має досвід виконання аналогічних робіт, а саме: розробка проектної документації на будівництво/реконструкцію класом наслідків (відповідальності) СС3 або об’єктів IV-V категорії складності, замовником яких є державне підприємство критичної інфраструктури.
Однак, беручи до уваги ступінь шкоди, яка може бути завдана інтересам національної безпеки України під час воєнного стану у випадку розголошення умов договору за яким наше підприємство має досвід виконання вищевказаних робіт, договору присвоєно гриф обмеження доступу.
Норми чинного законодавства України та умови договору унеможливлюють розміщення його копії, а також копій усіх існуючих додатків, специфікацій, кошторисів до нього у публічному доступі. Таким чином, наше підприємство не має права згідно чинного законодавства України та умов договору надати скан-копію договору, акти виконаних робіт, позитивний експертний звіт у складі тендерної пропозиції. В свою чергу ми зобов’язуємося надати довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, на бланку Учасника згідно форми 4, а також скан-копію листа-відгука від замовника за договором, в якому замовник зазначить інформацію щодо виконаних робіт, предмет договору, його реквізити, вартість виконаних робіт за договором, а також те, що договору дійсно присвоєно гриф обмеження доступу.
Звертаємося до вас із проханням щодо розгляду можливості внесення змін до вищевказаного положення тендерної документації для можливості участі потенційних учасників, які мають договори, за якими виконувалися роботи з розробки проектної документації на будівництво/реконструкцію класом наслідків (відповідальності) СС3 або об’єктів IV-V категорії складності, але яким присвоєно гриф обмеження доступу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, у тендерній документації зазначаються зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Згідно з ч. 1, п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Відповідно до п. 6 Додатку 6 до тендерної документації в редакції 03.08.2024, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням в ній не менше двох таких договорів. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, складеній за формою 4 Додатку 1, учасник має надати копії аналогічних договорів з розробки проектної документації на будівництво/ реконструкцію класом наслідків (відповідальності) СС3 або об’єктів IV-V категорії складності, з усіма додатками до нього та копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, а саме: акт/и виконаних робіт, позитивний експертний висновок.
Відтак тендерною документацію чітко встановлено перелік документів, які надаються учасником на підтвердження відповідності встановленому чинним законодавством України кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Прийняття рішення замовником про надання дозволу учаснику процедури закупівлі у складі своєї тендерної документації надати на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору для договору, який містить інформацію з з обмеженим доступом, лише листа відгука від замовника за таким договором – створить дискримінаційні умови для інших учасників процедури закупівлі, які надають договори, які не містять інформації з обмеженим доступом.
Також наголошуємо на тому, що відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, інформацією з обмеженим доступом є: 1) конфіденційна інформація; 2) таємна інформація; 3) службова інформація.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:
1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи кримінальним правопорушенням, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про інформацію”, розрізняються поняття “інформація” та “документ”. Документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Інформація – будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Згідно з ч. 8 ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації” та ч. 5 ст. 10 Закону України “Про державну таємницю”, обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
З огляду на викладене, вимоги тендерної документації за цим предметом закупівлі не містять жодних дискримінаційних положень та не обмежують вашу участь в процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, у тендерній документації зазначаються зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Згідно з ч. 1, п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Відповідно до п. 6 Додатку 6 до тендерної документації в редакції 03.08.2024, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням в ній не менше двох таких договорів. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, складеній за формою 4 Додатку 1, учасник має надати копії аналогічних договорів з розробки проектної документації на будівництво/ реконструкцію класом наслідків (відповідальності) СС3 або об’єктів IV-V категорії складності, з усіма додатками до нього та копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, а саме: акт/и виконаних робіт, позитивний експертний висновок.
Відтак тендерною документацію чітко встановлено перелік документів, які надаються учасником на підтвердження відповідності встановленому чинним законодавством України кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Прийняття рішення замовником про надання дозволу учаснику процедури закупівлі у складі своєї тендерної документації надати на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору для договору, який містить інформацію з з обмеженим доступом, лише листа відгука від замовника за таким договором – створить дискримінаційні умови для інших учасників процедури закупівлі, які надають договори, які не містять інформації з обмеженим доступом.
Також наголошуємо на тому, що відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, інформацією з обмеженим доступом є: 1) конфіденційна інформація; 2) таємна інформація; 3) службова інформація.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:
1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи кримінальним правопорушенням, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про інформацію”, розрізняються поняття “інформація” та “документ”. Документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Інформація – будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Згідно з ч. 8 ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації” та ч. 5 ст. 10 Закону України “Про державну таємницю”, обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
З огляду на викладене, вимоги тендерної документації за цим предметом закупівлі не містять жодних дискримінаційних положень та не обмежують вашу участь в процедурі закупівлі.
Система управління якістю
Дата подання: 06 серпня 2024 20:54
Дата відповіді: 09 серпня 2024 12:22
Вимогами ТД передбачено у учасника наявності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Відповідно до наказу 30.11.2018 № 454 ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» прийнято ряд національних стандартів, гармонізованих з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження, серед яких є стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Згідно з ДСТУ 1.7:2015 «Національна стандартизація. Правила та методи прийняття міжнародних і регіональних нормативних документів» гармонізація національних стандартів методом підтвердження не потребує перекладу та передруку, а лише застосовується як національний стандарт мовою оригіналу.
Ступінь відповідності для ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є ідентичною. Це передбачає ідентичність за технічним змістом, структурою та викладом з деякими незначними редакторськими правками, типа зміни «цей міжнародний стандарт» на «цей стандарт» або «цей європейський стандарт».
Враховуючи, що європейський стандарт EN ISO 9001:2015 є ідентичним міжнародному ISO 9001:2015, то різниця між текстами цих стандартів може бути пов’язана тільки з перекладом тексту стандарту з англійської на українську мову.
Також звертаємо увагу на те, що впровадження в Україні саме європейського стандарту EN ISO 9001:2015, відповідно і ДСТУ EN ISO 9001:2018, передбачається підписаною Асоціацією з ЄС, але Україна на сьогодні не є членом ЄС, тому ця вимога є завищеною.
Отже вимога замовника щодо наявності у учасника стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 є надмірною, та також, що штучно звужує коло потенційних учасників. Звертаємо вашу увагу, що дана закупівля проводиться українським замовником, виконання робіт планується на території Україна та за рахунок фінансування коштів бюджету України. Враховуючи, що європейський стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 є ідентичний міжнародному ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), просимо передбачити можливість наявності у учасника сертифікату ISO EN ISO 9001:2018 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Переконливо просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В пункті 10 Додатку 6 до ТД в редакції від 03.08.2024 встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції учасниками сканованих оригіналів сертифікату ISO EN ISO 9001:2018 “Системи управління якістю”, сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 “Система екологічного управління” та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 “Система управління охороною здоров’я та безпекою праці”.
Наведена вимога стосується безпосередньо підтвердження відповідності учасника системі управління якістю, екологічного управління та управління охороною здоров’я та безпекою праці, що впливає на здатність такого учасника досягати результатів предмету закупівлі.
Національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 містять ідентичні вимоги. Тому учасники, які підтвердили відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 з точки зору сертифікації мають аналогічні сертифікати.
У звʼязку з цим, замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Наведена вимога стосується безпосередньо підтвердження відповідності учасника системі управління якістю, екологічного управління та управління охороною здоров’я та безпекою праці, що впливає на здатність такого учасника досягати результатів предмету закупівлі.
Національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 містять ідентичні вимоги. Тому учасники, які підтвердили відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 з точки зору сертифікації мають аналогічні сертифікати.
У звʼязку з цим, замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційний сертифікат
Дата подання: 12 серпня 2024 14:59
Дата відповіді: 14 серпня 2024 17:27
Вимогами ТД передбачено, що учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проектування об’єкту за класом наслідків (відповідальності) — СС3, а саме:
- Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- Інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації;
- Інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення економії енергії.
Згідно з практикою сертифікації відповідальних виконавців за напрямком інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації, при видачі сертифікату даного профілю клас наслідків не зазначається. Отже вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проектування об’єкту за класом наслідків (відповідальності) — СС3, а саме: інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації є некоректною. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ззамовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015
Дата подання: 13 серпня 2024 13:52
Дата відповіді: 14 серпня 2024 17:32
Шановний замовнику! Наше підприємство сертифіковано згідно міжнарожного стандарту ISO 14001:2015 Environmental management systems — Requirements with guidance for use (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування). Вимогами ТД передбачено наявності в учасника сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління (національний стандарт). Національний стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління є тотожним перекладом ISO 14001:2015 Environmental management systems, а отже міжнародний та національний стнадпрти є ідентичними. Просимо внести зміни в ТД та передбачити у учасника наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 та/або ISO 14001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019
Дата подання: 13 серпня 2024 13:57
Дата відповіді: 14 серпня 2024 17:32
Шановний замовнику! Наше підприємство сертифіковано згідно міжнарожного стандарту ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування). Вимогами ТД передбачено наявності в учасника сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці (національний стандарт). Національний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці є тотожним перекладом ISO 14001:2015 Occupational health and safety management systems, а отже міжнародний та національний стнадпрти є ідентичними. Просимо внести зміни в ТД та передбачити у учасника наявність сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 та/або ISO 45001:2018.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2024 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ КІЕП |
9 455 200,80
UAH з ПДВ
|
9 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "УТБ" |
9 807 158,35
UAH з ПДВ
|
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ КІЕП #16392628 |
Переможець |
9 299 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 14:55
|
ДУ №1 від 16.12.2024 р. до договору №65-5-0.1-0-б АТ КІЕП Реконструкція ПЗРВ Буряківка.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 11:46
|
Договір КІЕП Реконструкція ПЗРВ Біряківка 65_5.01.1_б від 05.09.24.pdf | укладений |
05 вересня 2024 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з введенням на всій території України воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), керуючись пунктами 5.3. та 13.1 договору підряду від 05.09.2024 р. №65/5-0.1-0-б та листом АТ КІЕП від 28.11.2024 № 3424126.103.21079-КР-Е, уклали між собою цю Додаткову угоду № 1 та домовились про внесення наступних змін |
Номер договору про закупівлю: | 65/5-01.0-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |