Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Бедрій Роман Михайлович 380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2024 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 5 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ІX цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% (п’ять відсотків) від ціни Договору. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: пункт 3.5. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Пункт 3.6. Якщо у строки, встановлені Договором для оплати Товару, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від ціни поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від ціни поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Пункт 3.7. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 11:44 |
Тендерна документація_Павербанки.docx | |
29 липня 2024 11:44 |
Тендерна документація_Павербанки.docx.p7s | |
29 липня 2024 11:44 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx.p7s | |
29 липня 2024 11:44 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx.p7s | |
29 липня 2024 11:44 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
29 липня 2024 11:44 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
29 липня 2024 11:44 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx.p7s | |
29 липня 2024 11:44 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У зв’язку з виробничою необхідністю, в якості резервного джерела живлення в період блекаутів, Товар потрібен в жовтні-листопаді 2024 року. Термін поставки 120 днів є критичним для безперебійної роботи відділень поштового зв'язку АТ «Укрпошта» (Замовник). Зверніть увагу, що відповідно до п.4.2 проекту Договору (Додаток 1 до тендерної документації), Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Тому, Поставка товару планується здійснюватись партіями (частинами) за Заявками замовника.
Відповідно до п.4.2 проєкту Договору (Додаток 1 до тендерної документації), Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо.
На електронному майданчику закупівель, замовником зазначено кінцеву дату поставки товару -31.12.2024, тобто, кінчеву дату дії договору, оскільки заявка може бути подана у будь-який період часу та на відповідну кількість товару.
Тому, враховуючи потребу замовника, Заявки на поставку будуть орієнтовно надані в першій і третій декаді вересня 2024 року, оскільки товар необхідний в період блекаутів - на жовтень-листопад 2024 року.
Замовник, як національний оператор поштового зв’язку, надає по всій території України різноманітні послуги населенню. У своїй роботі використовує різноманітне обладнання: термінали, переносні сканери, чек-принтери, мобільні телефони та ін. Тому, максимальна вихідна потужність, яка становить не менше 20 Вт, встановлена для того, щоб швидше павербанк заряджав відповідні пристрої, які використовуються Замовником для надання послуг населенню. Даний показник розрахований виходячи з того, яке обладнання має бути заживлено від даного павербанку та швидкості заряду для максимального використання останніх в роботі. Такий показник не може бути нижчий ніж зазначений в тендерній документації, але може бути вищий.
В Законі "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі - Особливості), відсутнє визначення та критерії терміну "аналогічний договір", на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 .
Зазвичай аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
У постанові від 05.03.2020 у справі №640/10448/19 (адміністративне провадження №К/9901/1352/20 ) Верховний Суд України вказав, що код, затверджений Єдиним закупівельним словником запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Оскільки, точний код ДК 021:2015 щодо павербанків відсутній, замовник використав найбільш точний код - 31440000-2: Акумуляторні батареї, адже за своєю природою є акумуляторною батареєю. У постанові ВС від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 також зазначено, що в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів публічних закупівельта закріплених у статті 5 Закону.
CPV (ДК 021:2015) або ще як його називають – єдиний закупівельний словник, діє із січня 2016-го, є систематизованим кодифікованим словником, що використовується для класифікації товарів, робіт та послуг під час державних закупівель. Цей класифікатор був введений з метою стандартизувати і уніфікувати описи предметів закупівель, сприяючи прозорості та ефективності процесу закупівель. Саме за цим класифікатором державні замовники визначають код товару, роботи чи послуги, коли оголошують електронні тендера на їх закупівлю. І за ним учаснику легко віднайти та зорієнтуватися щодо конкретного тендера.
Замовники використовують Класифікатор 021:2015 й для планування державних тендерів, зазначаючи коди класифікатору в річному плані.
CPV сформовано так, аби роботи, товари та послуги були за відповідними категоріями і використання замовниками Класифікатору було згідно із його призначенням, а зацікавлений бізнес зміг отримати оптимальну інформацію щодо тендеру.
Відповідно до пункту 15 Особливостей, замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Тому, замовники мають зазначати предмет закупівлі товарів, керуючись четвертою цифрою в Єдиному закупівельному словнику. Як було зазначено вище, точний код ДК 021:2015 щодо павербанків відсутній, замовник використав найбільш точний код - 31440000-2: Акумуляторні батареї, адже за своєю природою є акумуляторною батареєю.
Згідно з п.28 Особливостей № 1178, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством.
В умовах тендерної документації, Замовником в пп. 1.1.1 п. 1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати «Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ………» та зазначає, що «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого поставлено: павербанки та/або джерел безперебійного живлення та/або зарядних станцій». Тобто, під аналогічним договором слід вважати не код ДК 021:2015 - 31440000-2: Акумуляторні батареї або предмет договору та/або за умовами якого здійснено поставку «Акумуляторні батареї», а виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого поставлено саме: павербанки та/або джерел безперебійного живлення та/або зарядних станцій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Престиж" |
4 380 000,00
UAH з ПДВ
|
3 971 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 971 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
4 494 000,00
UAH з ПДВ
|
4 379 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЖТК |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Престиж" #14179865 |
Переможець |
3 971 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 13:55
|
Dohovir TOV PRESTYZh tendernyi.zip | укладений |
23 серпня 2024 13:53
|
Гарантія виконання 119651-V-2326.rar | укладений |
23 серпня 2024 13:53
|