Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго» |
Код ЄДРПОУ: | 03338030 |
Вебсайт: | http://te.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул.Польська,2а |
Контактна особа: |
Котельчук Тетяна Володимирівна +380532510476 kotelchuk.t@pte.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 12 677 903,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 14 робочих днів з дати підписання Сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2В та КБ-3 по кожному етапу виконаних робіт, за умови відсутності недоробок та дефектів та надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів. Остаточний розрахунок за фактично виконані роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2В та КБ-3, здачі виконавчої документації Замовнику та введення об’єкту в експлуатацію протягом 14 робочих днів за умови надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2024 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2024 15:43 |
Зміни до ТД.docx | |
02 серпня 2024 15:43 |
Специфікація2.pdf | |
02 серпня 2024 15:43 |
Специфікація3.pdf | |
26 липня 2024 14:33 |
Тендерна документація(109).docx | |
26 липня 2024 14:33 |
Додаток 6 Проект договору.doc | |
26 липня 2024 14:33 |
Додаток 5 Обсяги робіт.docx | |
26 липня 2024 14:33 |
Схеми_ специфікації.pdf |
02 серпня 2024 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 серпня 2024 15:43 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
02 серпня 2024 15:43 |
Специфікація2.pdf
|
|||
02 серпня 2024 15:43 |
Специфікація3.pdf
|
|||
26 липня 2024 14:33 |
Тендерна документація(109).docx
|
|||
26 липня 2024 14:33 |
Додаток 6 Проект договору.doc
|
|||
26 липня 2024 14:33 |
Додаток 5 Обсяги робіт.docx
|
|||
26 липня 2024 14:33 |
Схеми_ специфікації.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-29-000027 ● c95e4db7adb2440aa64dc8d0033c65ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-07-26-006295-a, 26.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 15:21:19
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-07-26-006295-a, яка проводилась Полтавським обласним комунальним виробничим підприємством теплового господарства «Полтаватеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, за нормами пункту 47 Особливостей № 1178 переможець повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У частині 6 розділу III тендерної документації Замовника вказано, що у разі неподання переможцем зазначених документів у терміни, визначені пунктом 47 Особливостей №1178 та цією тендерною документацією, замовник скасовує рішення щодо переможця та визначає найбільш економічно вигідну пропозицію торгів з тих, строк дії яких ще не минув за їх наявності.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ПП «Полтава Будкомплекс» через електронну систему закупівель не надав документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ПП «Полтава Будкомплекс» дотримано вимоги пункту 47 Особливостей №1178 та вимог частини 6 розділу III тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 15:29:26
Пояснення по запиту
Отримавши запит про надання інформації у межах моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Реконструкція ділянок теплових мереж 109 мікрорайону, обмежених вул. Дослідна, Зіньківська, пров. Заячий в м. Полтава. Коригування,Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-006295-a, повідомляємо наступне:
1. Стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
З метою від'єднання частини споживачів 109 мікрорайону м. Полтава від промислової котельні АТ "Полтавський турбомеханічний завод", у 2022 році була виконана реконструкція котельні ПОКВПТГ "Полтаватеплоенерго" по вул. Квітуча,6.
При цьому, невирішеним залишилося питання технічного стану розподільчих ділянок мереж теплопостачання даного мікрорайону, які тривалий час, через брак коштів у власника (АТ "Полтавський турбомеханічний завод"), не ремонтувалися і практично не обслуговувалися. Загальна протяжність мереж до будівель 109 мікрорайону складає 8 017,0 м. Після проведення візуального та ультразвукового обстеження трубопроводів, було виявлено 19 порушень «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» та ДБН В.2.5-39 «Теплові мережі». На підставі обстеження зроблено висновок, що 70% існуючих мереж знаходяться в аварійному стані і підлягають заміні або реконструкції. Зважаючи на це, ПОКВПТГ "Полтаватеплоенерго" замовило розробку проектно-кошторисної документації по реконструкції мереж із застосуванням теплоізоляційних та полімерних гнучких труб. Проектом передбачається реконструкція ділянок довжиною 3 360,0м (з частковою зміною трасуванн).
Мінекономіки, наказом від 18.02.2020 № 275, затвердило Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. Вона передбачає визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
З огляду на вище наведене, очікувана вартість даного предмета закупівлі визначена згідно зведеного кошторису робочого проекту ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Реконструкція ділянок теплових мереж 109 мікрорайону, обмежених вул.Дослідна, Зіньківська, пров. Заячий в м. Полтава. Коригування.
Перед початком робіт проект пройшов експертизу у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Полтавській області.
На підтвердження вище викладеного надаємо скан- копії наступних документів:
- витяг з робочого проекту ( зведений кошторисний розрахунок );
- експертний звіт, щодо розгляду проектної документації.
На виконання робіт з реконструкції даних ділянок теплової мережі було укладено з підрядником ТОВ «ПБК «Еталон-буд» на суму 29 620 240,80 грн. (з ПДВ). Однак, 18.07.2024р. договір з підрядником було розірвано за згодою сторін. Підрядник зазначив, що мобілізаційні заходи в Україні вплинули на ринок праці, що не дає можливості залучити у виконання робіт необхідну кількість працівників, в т. ч. зварювальників, слюсарів та механіків, що працюють на будівельній техніці. На момент розірвання договору, підрядником було виконано робіт на суму 16 942 337,68 грн. ( з ПДВ).
З огляду на вище наведене, Замовник оголосив відкриті торги з особливостями ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Реконструкція ділянок теплових мереж 109 мікрорайону, обмежених вул. Дослідна, Зіньківська, пров. Заячий в м. Полтава. Коригування, на залишок невиконаних робіт – 12 677 903,12 грн.
2. Стосовно документів переможця
2.1. Відповідно до абз.2 п.17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178: «переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». В тендерній пропозиції учасник надав файл «Довідка про повноваження підпису.pdf».
Крім того, Учасник-переможець Приватне підприємство «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» додатково надало інформацію та документи у паперовому вигляді щодо повноважень посадових осіб.
На підтвердження вище викладеного надаємо скан- копії наступних документів:
- файл з тендерної пропозиції Учасника «Довідка про повноваження підпису.pdf»
- Довідка щодо повноважень посадових осіб.
2.2. У Додатку 3 тендерної документації Замовник зазначив:
1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у п.47 Особливостей:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме
- Особиста довідка фізичної особи з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), видана не раніше 30 днів до дати подання такої довідки.
Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*.
*З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.
Таким чином, у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua) виданий не раніше 30 днів до дати подання такого витягу. Тип Витягу – повний, наданий для ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
В тендерній пропозиції Учасник надав скан копії картки платника податків та паспорту керівника. Інформація про внесення фізичної особи до реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник самостійно перевірив на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua в пошуку в реєстрі.
На підтвердження надаємо вище викладеного надаємо скан- копії з реєстру.
На жаль, у зв’язку з військовим станом, частими повітряними тривогами, періодичними відключеннями світла та мережі Інтернет, не завжди стабільною роботою Державних сайтів, не завжди є можливість оперативно та вчасно отримати необхідну інформацію, довідки та доступ до інформаційних ресурсів та реєстрів.
Запит на формування переможцем Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» було сформовано. Згідно інформації від технічної підтримки сайту, що була надана у телефонному режимі, дана довідка видається, при нормальних умовах, протягом декількох годин. На момент формування запиту спостерігалися затримки роботи сервісу. Учасником було подано гарантійний лист щодо надання вказаного витягу найближчим часом, адже через проблеми з інтернетом, що призвели до технічного збою інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» формування витягу в такі короткі строки було не можливим.
Відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості": витяг з ІАС (далі - Витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості з неї, які є актуальні на дату та час його формування. Фізична особа, яка досягла 14-річного віку (далі - Заявник), має право на отримання з ІАС відомостей про себе в паперовій або електронній формі. Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
У зв’язку з вищенаведеними причинами, переможець фізично не зміг оприлюднити в установлені терміни відповідну інформацію.
Звертаємо увагу, що Замовник на виконання п.8 с.12 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначав у тендерній документації подання інформації у паперовому вигляді.
3. Стосовно дотримання вимог п.47 Особливостей та вимог ч.6 р.ІІІ тендерної документації
Міністерством розвитку громад та територій України наказом від 01.12.2022 № 242 «Про внесення змін до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 07.09.2022 № 167» затверджено секторальний перелік об’єктів критичної інфра-структури за типами основної послуги – постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, пово-дження з побутовими відходами, яким ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» включено до вищезазначеного секторального переліку за типом основної послуги постачання теплової енергії.
До початку опалювального сезону 2024-2025 р. теплова мережа 109 мікрорайону, обмежена вул. Дослідна, Зіньківська, пров. Заячий в м. Полтава, повинна бути змонтована для подання теплоносія. Тобто, підрядник повинен закупити необхідні труби і матеріали та виконати роботи по їх монтажу. Строк поставки труб від заводу-виробника даних труб, підряднику складає не менше 1 місяця. Підрядник мав у короткий термін виконати роботи.
Проведення повторного тендеру займає три тижні, у електронному каталозі закупити такі роботи неможливо.
На участь у даних відкритих торгах було подану одну тендерну пропозицію.
Замовник був поставлений в умови, коли через відсутність у підрядника можливості вчасно отримати довідку, мікрорайон м. Полтави з більш ніж 11 тис. жителів ризикував залишитися без опалення.
В зв’язку з вище наведеними обставинами було прийнято рішення про остаточне визначення переможцем.
В подальшому, відразу після отримання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», вказаний документ був наданий на нашу адресу.
На підтвердження надаємо вище викладеного надаємо скан- копії
- Лист Міністерства розвитку громад та територій України;
- Лист від Учасника;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Полтава Будкомплекс |
9 209 291,41
UAH з ПДВ
|
9 209 291,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Переможець |
9 209 291,41
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2024 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2024 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 10:27
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 12:41
|
Протокол №63 | укладений |
17 вересня 2024 12:17
|
Договір | укладений |
17 вересня 2024 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | № 17-09-24/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |