Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування))
Очікувана вартість
51 363 720,86 UAH
UA-2024-07-18-009518-a ● 16a48a1f46fe4e71abaa22f93ab2f5fa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Карабанов Святослав Олександрович 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2024 12:39 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2024 12:39 |
Очікувана вартість: | 51 363 720,86 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513 637,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу відповідно до вимог ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 256000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Відповідно до вимог ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.11 Договору. | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору на суму______ (зазначається на етапі укладання договору), та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2024 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2024 09:16 |
3. Перелік змін до ТД 14 08.docx | |
15 серпня 2024 09:16 |
2. ТД - кап. ремонт доріг (зміни) 14.08.2024.docx |
15 серпня 2024 09:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2024 09:16 |
3. Перелік змін до ТД 14 08.docx
|
|||
15 серпня 2024 09:16 |
2. ТД - кап. ремонт доріг (зміни) 14.08.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова спроможність
Дата подання: 24 липня 2024 12:39
Дата відповіді: 26 липня 2024 11:47
Шановний Замовник!
Умовами Тенденої документації вимагається від учасника надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за останній звітний рік має бути не меншим, ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
Проте, враховуючи реалії сьогодення, серед яких дія правового режиму воєнного стану та складна економічна ситуація на території України, вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Зокрема, дана вимога є дискримінаційною стосовно мікропідприємств, малих підприємств, а також підприємств, які й так, вимушені були зменшити або взагалі зупинити свою діяльність. З початком введення правового режиму воєнного стану на території України, значна частина підприємств, які здійснюють діяльність у будівельній сфері, вимушено значно зменшила обєми виконуваних робіт, особливо в районі виконання планованих робіт.
Також, розмір річного доходу (виручки) підприємств, за виконання робіт згідно попередньо укладеними договорами, суттєво зменшився, у звязку зі значним підвищенням витрат на будівельні та паливо-мастильні матеріали.
Крім того, тендерною документацією передбачається надання забезпечення виконання договору (застави грошових коштів) переможцем процедури закупівлі, як гарантію виконання умов договору у майбутньому.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити з Тендерної документації вимогу надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Пунктом 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 992-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частина 3 ст. 16 Закону визначає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, враховуючи вище наведене, замовником установлений кваліфікаційних критерій про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю відповідно до приписів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Зокрема, замовником дотримані вимоги щодо підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію та не встановлені дискримінаційні вимоги стосовно мікропідприємств та малих підприємств, з урахуванням наступного.
Для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 із змінами. Таким чином, тендерна документація на закупівлю робіт: «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)) не містить дискримінаційних вимог та затверджена згідно до чинного законодавства України.
Окремо зазначаємо, що відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) чим Замовник і дотримався вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України.
Таким чином, Замовник, встановив відповідний кваліфікаційний критерій задля перевірки спроможності потенційним переможцем процедури закупівлі, зокрема в умовах введення правового режиму воєнного стану на території України, змоги виконати договір про закупівлю відповідно до загального обсягу річного доходу (виручки), який співрозмірний очікуваній вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі будуть розглянуті показники реалізації учасниками виконання робіт за значний проміжок часу задля спроможності виконання робіт із аналогічним обсягом до предмету закупівлі.
Пунктом 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 992-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частина 3 ст. 16 Закону визначає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, враховуючи вище наведене, замовником установлений кваліфікаційних критерій про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю відповідно до приписів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Зокрема, замовником дотримані вимоги щодо підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію та не встановлені дискримінаційні вимоги стосовно мікропідприємств та малих підприємств, з урахуванням наступного.
Для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 із змінами. Таким чином, тендерна документація на закупівлю робіт: «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)) не містить дискримінаційних вимог та затверджена згідно до чинного законодавства України.
Окремо зазначаємо, що відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) чим Замовник і дотримався вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України.
Таким чином, Замовник, встановив відповідний кваліфікаційний критерій задля перевірки спроможності потенційним переможцем процедури закупівлі, зокрема в умовах введення правового режиму воєнного стану на території України, змоги виконати договір про закупівлю відповідно до загального обсягу річного доходу (виручки), який співрозмірний очікуваній вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі будуть розглянуті показники реалізації учасниками виконання робіт за значний проміжок часу задля спроможності виконання робіт із аналогічним обсягом до предмету закупівлі.
щодо продовження строку подачі тендерних пропозицій
Дата подання: 03 серпня 2024 18:05
Дата відповіді: 05 серпня 2024 09:23
Шановний Замовнику!
Просимо продовжити строк подачі тендерних пропозицій на 7 календарних днів з огляду на великий об’єм підготовки та оцінки документів, відсутність стабільного електрозабезпечення та необхідністю детального аналізу спеціалістами учасника робіт, що вимагаються замовником.
Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що в електронній системі закупівель розміщена скарга UA-2024-07-18-009518-a.b1 від ТОВ "ІНТЕРБУД ДЕВЕЛОП".
Відповідно до п. 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Таким чином, рішення щодо продовження строку подання тендерних пропозицій буде прийматься Замовником після та за результатами розгляду зазначеної скарги органом оскарження
Повідомляємо, що в електронній системі закупівель розміщена скарга UA-2024-07-18-009518-a.b1 від ТОВ "ІНТЕРБУД ДЕВЕЛОП".
Відповідно до п. 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Таким чином, рішення щодо продовження строку подання тендерних пропозицій буде прийматься Замовником після та за результатами розгляду зазначеної скарги органом оскарження
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-18-009518-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД ДЕВЕЛОП", Код ЄДРПОУ:41708386
Дата подання: 01 серпня 2024 15:52
Дата подання: 01 серпня 2024 15:52
Скарга на умови тендерної документації
Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) (далі-Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)), інформацію про яку опубліковано 18.07.2024 (далі – тендерна документація).
Тендерна документація із закупівлі робіт «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)) затверджена рішенням уповноваженої особи Одеської філії ДП «АМПУ» від 18.07.2024 року.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У відповідності до зазначеної норми замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов.
Проте, умови тендерної документації містять ряд дискримінаційних вимог.
Зокрема, відповідно до пункту 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно умов Тендерної документації, для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний рік, а саме:
- копія балансу;
- копія звіту про фінансові результати;
- копія звіту про рух грошових коштів
з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
обсяг річного доходу (виручки) Учасника за останній звітний рік є не меншим, ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку, на заміну яких документів вони надані Учасником-нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник-нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Пунктом 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 992-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частина 3 ст. 16 Закону визначає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Однак, Замовником зазначається, що для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний рік, а саме:
- копія балансу;
- копія звіту про фінансові результати;
- копія звіту про рух грошових коштів
з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
В статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Відповідно до вимог статті 2 Закону, складають та подають фінансову звітність тільки юридичні особи.
Складання та подача документів фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів), надання яких вимагається умовами тендерної документації, передбачено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73. Проте, вказане Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», застосовується до фінансової звітності юридичних осіб.
Таким чином, Замовник у тендерній документації, встановив дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого Товариства на участь у вказаній закупівлі, у зв’язку з тим, що обсяг річного доходу (виручки) Товариства за останній звітний рік є меншим, ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі. Однак визначив вказаний кваліфікаційний критерій тільки для юридичних осіб. А отже, фізичні особи та фізичні особи-підприємці будуть відповідати вказаному кваліфікаційному критерію, навіть у разі відсутності річного доходу (виручки) за останній звітний рік у вищезазначеному розмірі.
Враховуючи зазначене, пункт 1.4. Додатку 1 до тендерної документації, необхідно виключити, з метою усунення дискримінаційної вимоги.
Крім того, Проєкт договору, наданий Замовником у вигляді Додатку 5 до Тендерної документації, має ряд недоліків, які на стадії укладання Договору, можуть слугувати диференційованому відношенню до Учасників процедури закупівлі.
Зокрема, пунктом 3.1. Проєкту договору передбачено: «3.1. Строк виконання Робіт – ___________(заповнюється на стадії укладання Договору, вказати цифрами та прописом, але не більше 476 календарних днів) календарних днів безпосереднього виконання Робіт з дати початку виконання Робіт – початок виконання Робіт – не пізніше ___________ (заповнюється на стадії укладання Договору, вказати цифрами та прописом, але не більше 30 календарних днів) календарних днів з дня настання останньої із наступних подій:
- надання фронту Робіт із підписанням відповідного акту та передачі наступних документів:
а) передачі затвердженої проєктної документації («Робочий проект»). Передача проєктної документації оформляється відповідним двостороннім актом, підписаним відповідальними представниками Замовника і Виконавця;
б) передачі дозвільних документів на виконання будівельних робіт. Передача дозвільних документів оформляється відповідним двостороннім актом, підписаним відповідальними представниками Замовника і Виконавця;
- відкриття акредитиву відповідно до п. 4.3 Договору.».
А також, пунктом 4.1. Проєкту Договору визначено: «4.1. Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця.
Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.11 Договору.»
Крім того, пунктом 4.5. Проєкту Договору визначено: «4.5. Строк дії акредитива _________ днів від дати відкриття (зазначається на етапі укладення договору з переможцем).
Акредитив виконується шляхом надання до виконуючого банку наступних документів*:
- підписаний комерційний рахунок;
- документ (-ти), що підтверджує (-ють) фактичну поставку товарно-матеріальних цінностей на об’єкт будівництва.
* Перелік та кількість документів, інші вимоги щодо акредитиву уточнюються Замовником з Виконавцем при укладанні окремого договору Замовником з банком на відкриття акредитиву.
Документи за акредитивом мають бути складені_____________ мовою (зазначається на етапі укладання договору з переможцем).».
Проте, умовами тендерної документації не визначено порядок погодження інформації, яку буде зазначено в договорі, серед якої строк виконання робіт, розмір та строк дії акредитива. Таким чином, погодження умов договору, на етапі його укладення, може відрізнятися для учасників процедури закупівлі.
Отже, пункти 3.1., 4.1. та 4.5. Проєкту Договору, мають бути конкретизовані та зазначено в тендерній документації порядок надання пропозицій щодо внесення необхідної інформації та порядок їх погодження.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та ст.ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2024 14:50
рішення від 05.08.2024 № 13241.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2024 14:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13715.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2024 12:23
Рішення від 13.08.2024 № 13715.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2024 12:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
43 659 000,00
UAH
|
43 659 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
49 973 734,78
UAH
|
49 973 734,78
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Очікує рішення |
43 659 000,00
UAH
|
22 серпня 2024 13:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 12:20 |
Кінець періоду оскарження: | 27 вересня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 вересня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури закупівлі робіт: «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)), був отриманий від підрозділа-ініціатора закупівлі службовий лист № 19-06-01.01-19/92 від 13.09.2024 відповідно до якого повідомлено про наступне. Фінансовим планом ОФ ДП «АМПУ» на 2024 рік передбачені ще інші об’єкти критичної інфраструктури, які потребують капітальних вкладень з метою відновлення та підтримки у експлуатаційному стані. На теперішній час вже виконуюся роботи по об’єкту «Реконструкція 2-ї черги транспортної естакади» та оголошена процедура закупівлі робіт: Будівельні роботи з капітального ремонту 3-ї черги (інв. № 072554) транспортної естакади Одеської філії ДП "АМПУ". Коригування» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7), роботи по якому заплановано розпочати у 2024 році. За договором підряду по об’єкту «Реконструкція 2-ї черги транспортної естакади», Виконавець звернувся до Одеської філії ДП «АМПУ» листом від 09.08.2024 № 01-01/1837 щодо виділення додаткового фінансування для виконання робіт на 2024 рік в розмірі 40 000 тис. грн. Вказані об’єкти значно більш пріоритетні для виробничої діяльності Одеського порту. Тому, існує необхідність щодо зміни обсягів фінансування за об’єктами у 2024 році для якнайшвидшого приведення естакад порту в експлуатаційний стан. Планується скоротити обсяги фінансування у фінансовому плані ОФ ДП «АМПУ» на поточний рік за об’єктом «Капітальний ремонт доріг» та збільшити за об’єктами «Капітальний ремонт 3-ї черги транспортної естакади (інв. № 072544)» та «Реконструкція 2-ї черги транспортної естакади (інв. № 072543)». Відповідно до підпункту 5 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. В зв’язку з вищевикладеним, процедура закупівлі робіт: «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)) підлягає відміні. |
Документи:
16 вересня 2024 12:20
|
Електронний підпис |
16 вересня 2024 12:20
|
ПР відміни через скорочення видатків.doc |