Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добовий польовий набір продуктів (раціон 1-10)
Очікувана вартість
31 900 000,00 UAH
UA-2024-07-15-004363-a f656fb91ce844c1191fb2504ce45cd0c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довбик Наталія Миколаївна

380445276642 NDovbyk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Довбик Наталія Миколаївна
380445276642
NDovbyk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2024 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2024 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2024 15:41
Початок аукціону: 24 липня 2024 15:41
Очікувана вартість: 31 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 319 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 319000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116000 комплект
Добовий польовий набір продуктів (раціон 1-10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 319000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
15 липня 2024 12:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2024 12:52
Додаток 1.docx
15 липня 2024 12:52
Додаток 6.docx
15 липня 2024 12:52
Додаток 5.docx
15 липня 2024 12:52
Додаток 2.docx
15 липня 2024 12:52
Додаток 4.docx
15 липня 2024 12:52
Додаток 3.docx
15 липня 2024 12:52
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансовий звіт
Дата подання: 16 липня 2024 12:09
Дата відповіді: 17 липня 2024 11:00
Шановний Замовнику Уточніть,будь ласка Тердерна докумертація містить таку вимогу: У складі пропозиції Учасник повинен надати останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто учасник маєнадати фінансовий звіт за 1 квартал 2024,а обсяг річного доходу підтвердити фінансовим звітом за попередній рік (2023)? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше запитання повідомляємо наступне. Пунктом 3 Додатку 4 до Оголошення Учасник має надати останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, тобто за 2023 рік.
Сухарі
Дата подання: 16 липня 2024 13:56
Дата відповіді: 17 липня 2024 11:02
В Додатку 3 до Оголошення містяться Основні вимоги до комплектуючих складових добового польового набору продуктів, зокрема вказано, що Сухарі з борошна пшеничного першого сорту повинні відповідати ДСТУ 7041:2009 «Вироби хлібобулочні сухарні. Загальні технічні умови», сухарі з борошна житнього оббивного повинні відповідати нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO). Вважаємо, що дана вимога містить дискримінаційну складову, що обмежує коло учасників, оскільки існують і інші законодавчо встановлені нормативні документи, за якими можуть бути виготовлені сухарі пшеничні (наприклад: ДСТУ 8789:2018 Сухарі-грінки. Загальні технічні вимоги; ТУ; ГСТУ тощо), а також сухарі житні (наприклад: ДСТУ 8789:2018 Сухарі-грінки. Загальні технічні вимоги тощо). Просимо внести зміни в цій частині документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше запитання повідомляємо наступне. Типовою комплектацією, визначеною у Додатку 3 до Оголошення, зазначено у складі набору: сухарі з борошна пшеничного першого сорту або з борошна житнього оббивного. Вимоги до зазначеної складової частини набору визначають відповідність до ДСТУ
7041:2009 «Вироби хлібобулочні сухарні. Загальні технічні умови», нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів, відповідно до яких виробники виготовляють зазначений продукт, що, в свою чергу, має широке коло застосування та не дискримінує учасників. Пропонуємо керуватися вимогами Оголошення.

Документи оператора ринку на відповідність НАССР
Дата подання: 16 липня 2024 13:57
Дата відповіді: 17 липня 2024 11:03
В Додатку 3 до Оголошення є перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару, зокрема копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що Учасник - оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій). Просимо надати роз'яснення, які саме документи Замовник має на увазі, оскільки існує безліч подібних документів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше запитання повідомляємо наступне. Законодавством встановлено вимоги до підприємств, організацій, фізичних осіб-підприємців, які здійснюють свою діяльність на ринку обігу харчових продуктів, також, визначено документи, які підтверджують запровадження оператором ринку системи керування безпечністю харчових продуктів, про проведення заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та інші (сертифікат, акт інше). Пропонуємо діяти згідно з вимогами законодавства, та при поданні пропозиції щодо зазначеної закупівлі керуватися також вимогами Оголошення.
Договір
Дата подання: 16 липня 2024 17:47
Дата відповіді: 17 липня 2024 11:03
Шановний Замовнику У проєкті договору є додаток 2 технічний опис про закупівлю,якому має відповідати поставлений товар Що входить у цей технічний опич Перелік раціонів із додатку 3 до тендерної документації,чи що саме? Дякую
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше запитання повідомляємо, що у додатку 2 «Технічний опис» до договору зазначаються технічні характеристики товару (предмету закупівлі), що відповідають Додатку 3 до Оголошення «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Щодо комплектації наборів
Дата подання: 16 липня 2024 17:51
Дата відповіді: 17 липня 2024 11:04
Шановний Замовнику, у Додатку № 3 до Оголошення ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в розділі: Комплектації добових польових наборів продуктів до складу комплектів по раціонам пропонується постачати наступні комплектуючі: Джем вишневий, Джем з чорної смородини, Джем абрикосовий, Джем яблучний, Джем полуничний. Чи можливо внести зміни до комплектації добових польових наборів продуктів шляхом зміни кількості різновидів джемів до двох, що суттево здешевить вартість набору. Просимо розглянути данне звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше запитання повідомляємо, що вимоги до предмета закупівлі розроблені з урахуванням норм харчування військовослужбовця та особливостями несення служби. Пропонуємо Учаснику дотримуватися встановлених вимог.
Технічні вимоги
Дата подання: 17 липня 2024 14:39
Дата відповіді: 18 липня 2024 14:25
Додатком 3 встановлено вимогу щодо терміну придатності добового польового набору продуктів (комплекту), а саме: термін придатності добового польового набору продуктів (комплекту) в день його постачання на склад замовника повинен становити не менше 10 місяців. Термін придатності комплекту встановлюється за мінімальним терміном придатності комплектуючих складових. Всі складові добового польового набору продуктів, які мають бути виготовлені за ДСТУ (галети, сухарі, кава, чай, цукор, мед, джем, перець та сіль), мають термін придатності 24 місяці. Складові набору, такі як готові до вживання перші та другі страви, ложка столова пластикова одноразова, серветка паперова та серветка гігієнічна волога, які виготовляються за ТУ У, також мають термін придатності 24 місяці. Таким чином, встановлюючи вимогу щодо терміну придатності самого ДПНП не менше 10 місяців, Замовник штучно зменшує термін споживання таких добових польових наборів продуктів. Проведений нами аналіз закупівель, які проводяться Вами та іншими Замовниками оборонної сфери показав, що термін придатності товарів в день постачання на склад замовника здебільшого становить 80-85% від загального терміну зберігання не зважаючи на нагальність потреби або будь-які інші фактори. Таким чином, ДПНП можуть мати термін придатності не менш 20 місяців, але Ви навмисно скорочуєте цей термін вдвічі. Чому тоді Ви не встановлюєте термін придатності 3-5 місяців, якщо кінцевий термін постачання товару жовтень 2024 року? Ще одне питання щодо Додатку №3 до Оголошення, де зазначені міста, кількість та строки постачання добових польових наборів продуктів. Так, на серпень 2024 року Замовником заплановано до постачання 48 000 комплектів. Враховуючи те, що аукціон даної закупівлі відбудеться 24.07.2024 року, можливий найкоротший термін визначення переможця та підписання договору про закупівлю орієнтовно початок серпня (це не враховуючи ще можливі судові оскарження). Учасник, який не має на залишках 48 000 комплектів готових до постачання або всіх комплектуючих набору, фізично не зможе виконати таку поставку. Оскільки Учасник, який не має всіх комплектуючих повинен їх замовити, отримати та почати фасування. Від замовлення до отримання комплектуючих зазвичай потрібно 10-14 днів. Такі строки обумовлені часом на виготовлення комплектуючих та технологічною витримкою перших та других готових до вживання страв протягом 14 днів після їх виготовлення. Враховуючи довготривалі відключення електроенергії на території всієї країни цей час може збільшуватись. У будь-якому випадку Учасник який заздалегідь «не підготовлений» до цих торгів не зможе зробити постачання 48 000 наборів раніше ніж у вересні місяці. ДПНП є специфічним продуктом, який не є товаром масового споживання та виготовляється лише за потребою та замовленням установ оборонного призначення або інших державних установ, що унеможливлює наявність такої кількості залишків на складах виробників або постачальників ДПНП. Залишки можуть з’явитись лише в тих випадках, коли продукція була вже виготовлена, але Замовник з певних причин (наприклад, невідповідність комплектування, невідповідність лабораторним показникам, невідповідність маркування тощо) відмовився від прийняття товару і розірвав договір про закупівлю. Таким чином виникає питання чи немає злочинної змови Замовника з конкретним постачальником, продукцію якого не було прийнято іншими військовими установами раніше, та яка більшу частину терміну своєї придатності знаходилася на зберіганні в незрозумілих умовах (враховуючи особливості температурного режиму в літній період), термін зберігання якої становить зазначені у оголошенні строки. Вважаємо, що наші Захисники заслуговують кращого до них ставлення та поваги і відповідно повинні отримувати продукцію свіжого виробництва, аніж залежалу або ту, яку не змогли вчасно продати. Прохання надати роз’яснення з цих питань та/або внести відповідні зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Розпорядчими актами Адміністрації Державної прикордонної служби України затверджено перелік та обсяги закупівлі, вимоги до предметів закупівлі та коди згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 щодо кожного предмета закупівлі, що в свою чергу доведено до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, який уповноважено рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Стосовно порушеного Вами питання щодо терміну придатності добового польового набору продуктів, а саме: «в день постачання добового польового набору продуктів на склад замовника повинен становити не менше 10 місяців. Термін придатності комплекту встановлюється за мінімальним терміном придатності комплектуючих складових.» Повідомляємо, що згідно з Додатком 3 до Оголошення терміни придатності складових добового польового набору продуктів становлять не менше 12 місяців з дати виробництва. Тому, цілком прийнятним є термін придатності добового польового набору продуктів в цілому в день постачання на склад замовника – 10 місяців, також з урахуванням, що добові польові набори продуктів призначені не для зберігання на складах, а для забезпечення підрозділів, що виконують бойові завдання. Таким чином, не зрозумілим є Ваше твердження: «Всі складові добового польового набору продуктів, які мають бути виготовлені за ДСТУ (галети, сухарі, кава, чай, цукор, мед, джем, перець та сіль), мають термін придатності 24 місяці. Складові набору, такі як готові до вживання перші та другі страви, ложка столова пластикова одноразова, серветка паперова та серветка гігієнічна волога, які виготовляються за ТУ У, також мають термін придатності 24 місяці.».
Стосовно питання постачання добового польового набору продуктів у серпні місяці повідомляємо, що у разі визначення переможця в спрощеній закупівлі, договір буде укладено у найкоротший термін. У іншому випадку, а саме у випадку відхилення учасників або визнання системою електронних закупівель даної закупівлі такою, що не відбулася, у зв’язку з відсутністю пропозицій, Замовником будуть прийняті відповідні рішення. Учасники свідомо та на власний розсуд приймають рішення щодо участі в спрощеній закупівлі. Ваше твердження щодо змови Замовника з учасниками є безпідставним.
Стосовно Вашого твердження «Таким чином виникає питання чи немає злочинної змови Замовника з конкретним постачальником, продукцію якого не було прийнято іншими військовими установами раніше, та яка більшу частину терміну своєї придатності знаходилася на зберіганні в незрозумілих умовах (враховуючи особливості температурного режиму в літній період), термін зберігання якої становить зазначені у оголошенні строки. Вважаємо, що наші Захисники заслуговують кращого до них ставлення та поваги і відповідно повинні отримувати продукцію свіжого виробництва, аніж залежалу або ту, яку не змогли вчасно продати.» повідомляємо, що Вами, як потенційним учасником, необхідно також ознайомитись з додатком 6 до Оголошення, який містить проєкт договору. У зазначеному проєкті договору дуже детально та зрозуміло визначені умови постачання та приймання товару, вимоги щодо якості до товару, що закуповується. Товароодержувачі – органи ДПСУ – здійснюють приймання товару відповідально із залученням відповідних профільних фахівців та/або спеціалізованих організацій з метою підтвердження якості товару.
Звинувачення з Вашої сторони є безпідставними, не обґрунтованими та такими, що можуть свідчити про лобіювання інтересів Вашої компанії в державних закупівлях та тиск на державного замовника.
Сухарі
Дата подання: 17 липня 2024 15:37
Дата відповіді: 18 липня 2024 15:05
Шановний Замовнику! Дійсно, типовою комплектацією, визначеною у Додатку 3 до Оголошення зазначено, що у складі набору можуть бути сухарі з борошна пшеничного першого сорту АБО з борошна житнього оббивного. В Основних вимогах до комплектуючих складових ДПНП також зазначено, що сухарі з борошна пшеничного першого сорту повинні відповідати ДСТУ 7041:2009 «Вироби хлібобулочні сухарні. Загальні технічні умови», а сухарі з борошна житнього оббивного повинні відповідати нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO). Таким чином Замовник вимагає виготовлення сухарів з борошна пшеничного лише за одним стандартом - ДСТУ 7041:2009, що звужує коло потенційних учасників, які можуть використовувати сухарі пшеничні за іншими нормативними документами. Крім того, у Комплектації добових польових наборів продуктів (раціони 1-10) Вами вже зазначено, що на обід повинні бути сухарі з борошна житнього оббивного, а на вечерю сухарі з борошна пшеничного першого сорту, що не відповідає ствердженню зазначеному у Типовій комплектації ДПНП, що сухарі можуть бути пшеничними АБО житніми. Прохання внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добовий польовий набір продуктів (далі – ДПНП), норма № 15, що є предметом закупівлі в даній спрощеній закупівлі повинен відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Основні вимоги до ДПНП, норма 15, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426. Також, Міністерством оборони України затверджено Технічну специфікацію ТС А01XJ.68999-493:2023(01) Міноборони, якою визначено Типову комплектацію раціонів ДПНП, яка в свою чергу відповідає Нормі 15, зазначеній в постанові Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426.
Державним замовником – Державною прикордонною службою України – керуючись вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 та беручи за основу ТС А01XJ.68999-493:2023(01) Міноборони, а також, ураховуючи особливості виконання завдань, покладених на ДПСУ, конкретизовано склад раціонів ДПНП та вимоги щодо комплектуючих складових набору. Тому, якщо в Типовій комплектації зазначено сухарі з борошна пшеничного першого сорту або з борошна житнього оббивного, то в раціонах більш детально та конкретизовано визначено у якому саме складі сніданку, обіду чи вечері повинні бути включені сухарі з борошна пшеничного першого сорту чи сухарі з борошна житнього оббивного.
З метою забезпечення належної якості продуктів харчування та товарів, які є складовими частинами набору, ДПСУ встановлюються вимоги щодо відповідності їх державним стандартам та, у разі відсутності, до ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO. Вимога щодо відповідності до того чи іншого державного стандарту є правом Замовника.
Зазначені вимоги жодним чином не звужують коло учасників та не є дискримінаційними у зв’язку з тим, що на ринку України відсутня компанія-монополіст, яка виготовляє сухарі з борошна пшеничного першого сорту відповідно до ДСТУ 7041:2009, а є достатня кількість виробників зазначеного товару.
Таким чином, внесення змін до Оголошення не потребується.
Щодо сухарів
Дата подання: 18 липня 2024 17:55
Дата відповіді: 19 липня 2024 16:20
Шановний Замовнику! Ваша відповідь стосовно комплектації раціонів ДПНП сухарями з борошна пшеничного першого сорту та сухарями з борошна житнього оббивного має обґрунтування та зрозуміла. Дякуємо. Але Ваша категоричність вимоги до відповідності сухарів з борошна пшеничного першого сорту до конкретного ДСТУ (ДСТУ 7041:2009) не є зрозумілою та звужує коло потенційних учасників. Ваше твердження про достатню кількість виробників сухарів з борошна пшеничного взагалі є правильним, але виробників з можливістю фасування сухарів вагою 50 грам в герметичні пачки з полімерної плівки або комбінованих матеріалів не знайдено. У своєї відповіді Ви посилаєтесь на ТС А01XJ.68999-493:2023(01) Міноборони, де у Пункті 3.1.5.2 зазначено, що сухарі повинні відповідати вимогам ТС Міноборони та бути виготовлені згідно з ДСТУ, ГСТУ, СОУ, ТУ У, ТУ або іншої нормативної документації виробника, за технологічною інструкцією та рецептурою виробника, затвердженою в установленому порядку із дотримуванням санітарних норм та правил відповідно до вимог чинного законодавства України. Тобто, Міністерство оборони України надає широкий вибір нормативної бази виготовлення цього продукту. Чому ж тоді Ви надаєте перевагу лише одному ДСТУ, якщо Ви керуєтеся ТС А01XJ.68999-493:2023(01) Міноборони. Постанова КМУ №426 також не містить жодних конкретних вимог щодо нормативної бази для виготовлення сухарів з борошна пшеничного першого сорту. Просимо привести вимоги Оголошення до відповідності нормативно-правової бази, на яку Ви посилаєтесь у попередній відповіді щодо сухарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
У попередній відповіді надано ґрунтовне роз’яснення з порушеного питання. Проте, повторно наголошуємо, що ТС А01XJ.68999-493:2023(01) Міноборони взято лише як основу та ураховуючи особливості виконання завдань, покладених на ДПСУ, конкретизовано склад раціонів ДПНП та вимоги щодо комплектуючих складових набору. Дія зазначеної технічної специфікації Міноборони не поширюється на ДПСУ, у зв’язку з чим відсутні підстави приводити у відповідність до керівних документів Міноборони вимоги до зазначеного предмету закупівлі.
технічні вимоги
Дата подання: 19 липня 2024 07:43
Дата відповіді: 19 липня 2024 16:39
Шановний Замовнику! Задаємо питання інакше. Термін придатності комплектуючих, які за вимогою саме Замовника повинні відповідати ДСТУ (галети, сухарі, кава, чай, цукор, мед, джем, перець та сіль), становить 24 місяці. Готові до вживання перші та другі страви, ложка столова пластикова одноразова, серветка паперова та серветка гігієнічна волога, які виготовляються за ТУ У, також мають термін придатності 24 місяці. Чим обумовлено визначення терміну придатності не менше 12 місяців для комплектуючих ДПНП? Це було питання щодо термінів придатності по комплектуючим, а тепер виникає питання по терміну придатності самих ДПНП. Згідно Вашого же посилання на Технічну специфікацію ТС А01XJ.68999-493:2023(01) Міністерства оборони України, у п.3.2.4.3 зазначено, що термін придатності раціонів ДПНП повинен встановлюватись за мінімальним терміном придатності комплектувальних складових, але повинен бути не менше ніж 20 місяців. Якщо Замовник не лобіює інтереси відомого йому учасника, який має комплектуючі або готові до реалізації набори саме з такими короткими термінами, тоді чому він штучно скорочує термін придатності ДПНП з двадцяти місяців до десяти? Стосовно Вашого твердження, що добові польові набори продуктів призначені не для зберігання на складах, а для забезпечення підрозділів, що виконують бойові завдання. Не зрозуміло чому Замовник своїми вимогами планує постачати до бойових підрозділів ДПСУ продукцію, термін придатності якої складає лише 10 місяців, в той час коли військові ЗСУ, Національної гвардії України, СБУ, ГУР тощо забезпечуються ДПНП з мінімальним терміном придатності 20 місяців, тобто продукцією свіжого виробництва. Комплектуючі ДПНП, виготовлені за ДСТУ, апріорі мають термін придатності 24 місяці, виробник такої продукції не може самостійно встановити термін придатності менш ніж 24 місяці, бо така продукція вже не буде відповідати ДСТУ. Отже, продукція виготовлена за ДСТУ з терміном придатності 12 місяців ніяк не може бути свіжого виробництва. Ваша відповідь стосовно постачання добового польового набору продуктів у серпні місяці не є зрозумілою та ігнорує обґрунтування потенційного Учасника про неможливість постачання 48 000 наборів у серпні, з урахуванням проведення торгів 24 липня 2024 року. У першому зверненні Вам було чітко надано роз’яснення щодо технологічних питань та термінів виготовлення такої кількості комплектів. Ще раз наголошуємо, що Учасник, який не має на залишках 48 000 готових комплектів або всіх комплектуючих набору, фізично не зможе виконати цю поставку. Ваша відповідь ніяким чином не переконує про відсутність змови Замовника з певним Учасником. Просимо внести зміни до Оголошення щодо збільшення термінів придатності комплектуючих ДПНП та самих наборів відповідно до ТС А01XJ.68999-493:2023(01) на які Ви самі і посилаєтесь у своїй відповіді щодо сухарів. А також враховуючи технологічний процес виробництва переглянути кількість комплектів до постачання у серпні місяці у бік зменшення з наступним збільшенням кількості комплектів до постачання у вересні та жовтні. Геть незрозуміла Ваша позиція щодо відповідей потенційним Учасникам оскільки ми з Вашого боку чекаємо взаємопорозуміння, а не формальних відписок згідно процедури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
У попередній відповіді надано ґрунтовне роз’яснення з порушеного питання. У разі надходження від керівного органу ДПСУ до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, який уповноважено рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель, інформації щодо змін до вимог до предмету закупівлі Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України будуть вжиті відповідні заходи.
Щодо змін в законодавстві та публікації Оголошень
Дата подання: 19 липня 2024 11:03
Дата відповіді: 19 липня 2024 14:19
09.07.2024 року вступили в силу 23 зміни до Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024), якою ви також керуєтеся при написанні Оголошення. Пункт 28 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024 , а саме: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.» Ваша закупівля UA-2024-07-15-004363-a, яка опубліковна 15.07.2024 року, не містить окремих додатків щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Проте, згідно вищевказаних змін, повинно було містити такі додатки, тобто Ваше Оголошення не відповідає нормам Особливостей. До прикладу, закупівлі Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», які опубліковані 17.07.2024 року, зокрема оголошення №№ UA-2024-07-17-009770-a, UA-2024-07-17-009761-a та UA-2024-07-17-009758-a, які аналогічно як і Ви при публікації спрощених закупівель керуються Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами), з урахуванням Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», містять такі додатки та відповідають новим вимогам Особливостей. Чому тоді ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ не дотримується законодавчо встановлених норм та не враховує зміни, які прямо стосуються публічних закупівель? Просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275).
Пунктом 1 Особливостей №1275 встановлено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Пунктом 4 Особливостей №1275 встановлено, що Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
Дана спрощена закупівля здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 8 Особливостей №1275, а саме: у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими Особливостями.
Також, статтею 14 Закону встановлено вимоги щодо проведення спрощеної закупівлі, у тому числі вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Стаття 10 та стаття 14 Закону не має посилання на Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Одночасно, п. 28 цих Особливостей містить вимоги до формування тендерної документації відповідно до статті 22 Закону, а саме у разі проведення відкритих торгів.
Таким чином, дане оголошення відповідає нормам законодавства.
Маркування
Дата подання: 19 липня 2024 12:24
Дата відповіді: 19 липня 2024 14:16
Вітаємо ! Згідно Додатку 3. до Оголошення: "Маркування повинне бути виконане державною мовою, типографським, літографним або іншим способом у доступній для сприймання формі". Просимо пояснити: 1. Чи вважається наклеєний стікер доступною для сприйняття формою ? 2. Ви хочете бачити маркування на добовому наборі у вигляді таблиці розділеної на раціони чи достатньо буде опису складових без розподілення на раціони, наприклад: склад: галети 3 шт, мед 1 шт і т.д. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Маркування повинно бути нанесене таким способом, що унеможливить його стирання та/або відклеювання. Стікер має властивості відклеювання під дією механічного впливу або вологи; 2. Маркування на добовому наборі раціональніше розмістити у табличному форматі, розділеному на раціони, для зручності сприйняття.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2024 16:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП" 28 327 200,00
UAH з ПДВ
24 735 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "БОГДАНОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 31 208 640,00
UAH з ПДВ
24 777 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна 25 912 080,00
UAH з ПДВ
24 826 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" 27 735 600,00
UAH з ПДВ
24 895 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МАРКЕТПРОМ" 26 100 000,00
UAH з ПДВ
24 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОПОЛІС ГРУП" 30 798 000,00
UAH з ПДВ
25 049 040,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 29 232 000,00
UAH з ПДВ
26 099 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 31 563 600,00
UAH з ПДВ
26 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЕРМАКС" 30 387 360,00
UAH з ПДВ
26 795 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПИРЯТИНСЬКИЙ ДЕЛІКАТЕС 31 180 800,00
UAH з ПДВ
30 059 359,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 липня 2024 18:51
Електронний підпис
23 липня 2024 18:49
11 експлуатаційний.pdf
23 липня 2024 18:49
51 згода проект.pdf
23 липня 2024 18:49
26 тех паспорта авто.pdf
23 липня 2024 18:49
6 проект.pdf
23 липня 2024 18:49
56 ліцензування.pdf
23 липня 2024 18:49
Licenziya.zip
23 липня 2024 18:49
53 персональні дані 1.pdf
23 липня 2024 18:49
4 про об'єднання.pdf
23 липня 2024 18:49
Dovirenist.zip
23 липня 2024 18:49
2 довідка.pdf
23 липня 2024 18:49
55 довіреності.pdf
23 липня 2024 18:49
40 передача частки.pdf
23 липня 2024 18:49
14 сертифікат насср.pdf
23 липня 2024 18:49
65 витяг.pdf
23 липня 2024 18:49
42 Статут.pdf
23 липня 2024 18:49
17 Акт НАССР авто.pdf
23 липня 2024 18:49
12 потужності.pdf
23 липня 2024 18:49
3 про перс дані.pdf
23 липня 2024 18:49
39 наказ директор.pdf
23 липня 2024 18:49
54 персональні дані 2.pdf
23 липня 2024 18:49
9 гарантійний лист.pdf
23 липня 2024 18:49
Vytyag.zip
23 липня 2024 18:49
33 про працівників.pdf
23 липня 2024 18:49
46 значні правочини.pdf
23 липня 2024 18:49
41 Опис до Статуту.pdf
23 липня 2024 18:49
7 про відомості.pdf
23 липня 2024 18:49
57 Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2024 18:49
45 чисті активи.pdf
23 липня 2024 18:49
32 лист орендодовець.pdf
23 липня 2024 18:49
BG 3724-24G VITRGRUP.zip
23 липня 2024 18:49
43 про статут.pdf
23 липня 2024 18:49
52 згода перс дані.pdf
23 липня 2024 18:49
28 акт авто.pdf
23 липня 2024 18:49
24 ЛИСТ.pdf
23 липня 2024 18:49
48 виписка.pdf
23 липня 2024 18:49
34 про водія.pdf
23 липня 2024 18:49
1 про дотримання норм.pdf
23 липня 2024 18:49
8 цінова.pdf
23 липня 2024 18:49
13 потужності.pdf
23 липня 2024 18:49
про ДСТУ на каву.pdf
23 липня 2024 18:49
uaAAA.zip
23 липня 2024 18:49
59 строк дії.pdf

Публічні документи

23 липня 2024 14:17
Електронний підпис
23 липня 2024 14:17
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2024 17:48
Електронний підпис
23 липня 2024 17:48
Електронний підпис
23 липня 2024 17:47
16.2. Довідка Чорний.zip.p7s
23 липня 2024 17:47
5. Довідка пункт 47.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
15.3. Довідка МТБ.pdf
23 липня 2024 17:47
СК-1 добов.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
9. Довідка.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
14. Додаток 3.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
7. Гарантійний лист.pdf
23 липня 2024 17:47
19. Лист за змістом.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
19. Лист за змістом.pdf
23 липня 2024 17:47
17. Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2024 17:47
СК-1 добов.pdf
23 липня 2024 17:47
7. Гарантійний лист.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
3.1 Витяг 08.07.24.pdf
23 липня 2024 17:47
2. Статут_ПЮ_14.05.2024.PDF
23 липня 2024 17:47
9.1 Довідка про норми.pdf
23 липня 2024 17:47
11. Гарантійний лист.pdf
23 липня 2024 17:47
8. Згода персон. дані.pdf
23 липня 2024 17:47
14.7 Сертификат ISO 9001.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
16.1. Довідка.zip.p7s
23 липня 2024 17:47
3. Виписка з ЄДР_15.05.2024.pdf
23 липня 2024 17:47
2. Статут_ПЮ_14.05.2024.PDF.p7s
23 липня 2024 17:47
9. Довідка.pdf
23 липня 2024 17:47
16.1. Довідка.zip
23 липня 2024 17:47
21. Якість.rar
23 липня 2024 17:47
16.2. Довідка Чорний.zip
23 липня 2024 17:47
21. Якість.rar.p7s
23 липня 2024 17:47
15.3. Довідка МТБ.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
5. Довідка пункт 47.pdf
23 липня 2024 17:47
3.1 Витяг 08.07.24.pdf.p7s
23 липня 2024 17:47
14. Додаток 3.pdf
23 липня 2024 17:47
14.7 Сертификат ISO 9001.pdf
23 липня 2024 17:47
1.1 Протокол від 15.05.24.pdf
23 липня 2024 17:47
14.3 Сертифікат ІSO 22000.pdf

Публічні документи

20 липня 2024 12:36
Електронний підпис
20 липня 2024 12:36
Електронний підпис
19 липня 2024 14:09
Електронний підпис
19 липня 2024 14:09
Електронний підпис
19 липня 2024 14:08
Інформація учасника.pdf
19 липня 2024 14:08
«Про санкції».pdf
19 липня 2024 14:08
ст 17.pdf
19 липня 2024 14:08
ст 17.pdf.p7s
19 липня 2024 14:08
лист щодо ПДВ2.pdf
19 липня 2024 14:08
лист щодо ПДВ2.pdf.p7s
19 липня 2024 14:08
витяг эд налогової.pdf.p7s
19 липня 2024 14:08
витяг эд налогової.pdf
19 липня 2024 14:08
«Про санкції».pdf.p7s

Публічні документи

22 липня 2024 14:45
Електронний підпис
22 липня 2024 14:45
Електронний підпис
22 липня 2024 14:43
ГЛ виробника.pdf
22 липня 2024 14:43
Акт 446.pdf
22 липня 2024 14:43
Аналогічний договір.pdf
22 липня 2024 14:43
Додаток 3.pdf
22 липня 2024 14:43
Акт 143-22.pdf
22 липня 2024 14:43
Довідка ліцензія.pdf
22 липня 2024 14:43
Виписка_від_07_02_2024р.pdf
22 липня 2024 14:43
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
22 липня 2024 14:43
статут.pdf
22 липня 2024 14:43
Банківська_ліцензія.rar
22 липня 2024 14:43
Додаток 1.pdf
22 липня 2024 14:43
зміна групи HACCP.pdf
22 липня 2024 14:43
Додаток 2.pdf
22 липня 2024 14:43
Сертифікат 22000.pdf
22 липня 2024 14:43
витяг з ЄДР 22.07.pdf
22 липня 2024 14:43
Довідка об'єднання.pdf

Публічні документи

23 липня 2024 16:36
Електронний підпис
23 липня 2024 16:36
Електронний підпис
23 липня 2024 16:33
7. Цінова пропозиція.PDF
23 липня 2024 16:33
(Dokument) (2).pdf
23 липня 2024 16:33
2. Витяг банк.zip
23 липня 2024 16:33
21. Довідка щодо даних.pdf
23 липня 2024 16:33
(Dokument)_v1_SHulla_S_L_.p7s
23 липня 2024 16:33
Витяг - Ліцензія (12).pdf
23 липня 2024 16:33
(Dokument)_v1_Publichne_A_T_.p7s
23 липня 2024 16:33
26. витяг МВС.zip
23 липня 2024 16:33
3. Довіреність банк.zip
23 липня 2024 16:33
25. Довідка ст 17.PDF
23 липня 2024 16:33
9. Потужності склади.pdf
23 липня 2024 16:33
16. Договір ГУНП Київ.pdf
23 липня 2024 16:33
10. Звіти 2024 нові.pdf
23 липня 2024 16:33
27 Технічні вимоги.PDF
23 липня 2024 16:33
10. Сертифікат ISO 45001.pdf
23 липня 2024 16:33
10. Довідка п.2.ст.20.pdf

Публічні документи

23 липня 2024 17:43
Електронний підпис
23 липня 2024 17:43
Електронний підпис
23 липня 2024 17:42
BG 3715.zip
23 липня 2024 17:42
Листи та довідки.pdf
23 липня 2024 17:42
Акт 446 від 27.07.2023.pdf
23 липня 2024 17:42
КЕП Мовчан Л.В.rar
23 липня 2024 17:42
ISO 22000.pdf
23 липня 2024 17:42
Аналогічний договір.pdf
23 липня 2024 17:42
Документи учасника.pdf
23 липня 2024 17:42
Баланс 2023 учасника.pdf
23 липня 2024 17:42
МВС.rar
23 липня 2024 17:42
Цінова.pdf
23 липня 2024 17:42
Акт 143_22 від 26.07.2023.pdf
23 липня 2024 17:42
НАССР учасника.pdf

Публічні документи

23 липня 2024 18:48
Електронний підпис
23 липня 2024 18:48
Електронний підпис
23 липня 2024 18:47
Довідка.pdf.p7s
23 липня 2024 18:47
Довідка.pdf
23 липня 2024 18:47
Банківська гарантія.rar
23 липня 2024 18:47
Лист передача даних.pdf
23 липня 2024 18:47
Довідка чисті активи.pdf
23 липня 2024 18:47
Витяг ЄДР 06.06.2024.pdf
23 липня 2024 18:47
Статут нова редакція.rar
23 липня 2024 18:47
Витяг ЄДР 06.06.2024.pdf.p7s
23 липня 2024 18:47
Довідка досвід.pdf
23 липня 2024 18:47
Довідка досвід.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "БОГДАНОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МАРКЕТПРОМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОПОЛІС ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КЕРМАКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПИРЯТИНСЬКИЙ ДЕЛІКАТЕС

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
Очікує рішення 24 735 840,00
UAH з ПДВ
24 липня 2024 16:52

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 липня 2024 12:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (приведення вимог до предмету закупівлі у відповідність до діючих стандартів).
Документи:
30 липня 2024 12:01
Електронний підпис
30 липня 2024 12:00
Протокол 521.pdf