Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Наталія Трофіменко +380989799312 lisa100a@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2024 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 674 030,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 740,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконавець робіт для забезпечення виконання його зобов’язань за даним Договором про закупівлю, який укладається між Сторонами за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю робіт "Реконструкція напірного каналізаційного колектора КП ПОР ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ від КНС по вул. Графа фон Гарнієра до вул. Театральної в м. Полтава"45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (45232411-6 «Будівництво трубопроводів для відведення побутових стічних вод») (ID процедури закупівлі №_________________________ ) перед Замовником надає останньому, на момент підписання Замовником Договору, оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після фактичного виконання робіт (етапу робіт) за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2024 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2024 17:41 |
Перелік змін від 05.07.2024.docx | |
05 липня 2024 17:41 |
ТД 2024. (05.07.2024) зі змінами.doc | |
04 липня 2024 18:17 |
ТД 2024. (04.07.2024).doc | |
04 липня 2024 18:17 |
Забезпечення виконання договору про закупівлю.docx | |
04 липня 2024 18:17 |
Проєкт Договору (04.07.2024).docx |
05 липня 2024 17:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2024 17:41 |
Перелік змін від 05.07.2024.docx
|
|||
05 липня 2024 17:41 |
ТД 2024. (05.07.2024) зі змінами.doc
|
|||
04 липня 2024 18:17 |
ТД 2024. (04.07.2024).doc
|
|||
04 липня 2024 18:17 |
Забезпечення виконання договору про закупівлю.docx
|
|||
04 липня 2024 18:17 |
Проєкт Договору (04.07.2024).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-27-000041 ● a255514cbd0b4dffb589a0096c00a054
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2025 № 8-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
27.01.2025 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-07-04-010384-a, 04.07.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-27 17:34:23
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10 674 030,48 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-04-010384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-М» в складі тендерної пропозиції надано файл «5.1 Накази про призначення працівників.pdf.p7s», де посади працівників вказані в наказах про призначення не відповідають посадам, зазначеним у довідці щодо наявності працівників (п. 12, 15 та 20 Довідки). Яким чином Вами дотримано вимог пункту 43 Особливостей під час тендерної пропозиції учасника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-30 20:16:07
Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2024-07-04-010384-a.
04 липня 2024 року замовником було оголошено закупівлю «Реконструкція напірного каналізаційного колектора КП ПОР ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ від КНС по вул. Графа фон Гарнієра до вул. Театральної в м. Полтава» за кодом ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45232411-6 Будівництво трубопроводів для відведення побутових стічних вод) у порядку відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором иА-2024-07-04-010384-а із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі».
З врахуванням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Зимовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників,
Один з них - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався замовником на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного товару, послуг робіт з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед її оголошенням.
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена відповідно до проектно- кошторисної документації «Реконструкція напірного каналізаційного колектора КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" від КНС по вул. Графа фон Гарнієра до вул. Театральної в м. Полтава», за результатами позитивного експертного звіту, щодо розгляду проектної документації на будівництво М38/23П від 08 червня 2023 виданого ТОВ «Експертиза ЗО» (реєстраційний номер в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) ЕХОГ.І 138-8749-3652-6240).
Стосовно другого питання, уповновамсеною особою було перевірено весь пакет документів , що надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-М» в їх тендерній пропозиції, а саме:
Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «5.1 Накази про призначення npauienuKie.pdf.p7s, згідно «Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» де посади працівників вказані в наказах про призначення відповідають посадам, зазначеним у довідці щодо наявності працівників (п. 12, 15 та 20 Довідки):
Надані підтверджуючі документи:
Наказ № 41к від 23.10.2012 р. про призначення Наумцева Миколу Анатолійовича монтажником зовнішніх трубопроводів та наказ № 2к від 15.01.2018 про переведення на посаду монтажником санітарно-технічних систем та устаткування.
Наказ № 52к від 20.08.2019 р. про призначення Дума Івана Володимировича монтажником зовнішніх трубопроводів та наказ № 71к- від 02.12.2019 про переведення на посаду електрогазозварника.
Наказ № 7к від 31. 10.2022 р. про призначення Семенюк Юрія Миколайовича водієм автотранспортних засобів
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 11:22:29
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10 674 030,48 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-04-010384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-М» в складі тендерної пропозиції надано файл «5.1 Накази про призначення працівників.pdf.p7s», де посада працівника, вказаного в наказі про призначення не відповідає посаді, зазначеній у довідці щодо наявності працівників (п. 13 Довідки). Яким чином Вами дотримано вимог пункту 43 Особливостей під час тендерної пропозиції учасника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 15:41:27
Пояснень на запит
Уповноваженою особою було перевірено весь пакет документів , що надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-М» в їх тендерній пропозиції, а саме :
Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «5.1 Накази про призначення працівників.pdf.p7s, згідно «Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та копії наказів про призначення.
В п.13. Довідки посада не відповідає посаді, зазначеній у наказі.
(Наказ № 41к від 01.012.2015 р. про призначення Несвіт Івана Миколайовича дорожним робітником 3 го розряду, а в довідці зазначено: монтажником зовнішніх трубопроводів).
За результатом проведеного аналізу Довідки та пакету наданих підтверджуючих документів, уповноваженою особою Замовника виявлено несуттєву помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції учасника та не впливає на зміст їхньої пропозиції, а саме: значення у переліку довідки містить технічну помилку. В свою чергу, надана копія наказу виконана на фірменному бланку з всіма реквізитами підприємства, з підписом керівника підприємства та печаткою. Даний документ розміщений (завантажений) в електронній системі закупівель разом з тендерною пропозицією учасника в форматі «PDF» та відноситься до кваліфікаційних критеріїв учасника. Документ повністю відповідає вимогам, що вимагалися Замовником.
Стосовно таблиці, то вона виконана учасником в довільній формі, містить перелік документі, що надані учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, але має в п. 13 описку, що не впливає на зміст самої пропозиції учасника.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформлення тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Отже, допущення Учасником в тендерній пропозиції помилки не призводить до відхилення їх пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв’язку з тим, що на даному етапі немає можливості усунути виявлені порушення закупівлі № UA-2024-07-04-010384-a , керівництво зобов’язало уповноважену особу здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом усного зауваження та позбавлення винного працівника премії, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо. Керівництво, з огляду на висновок від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області з виявлених порушень законодавства в сфері державних закупівель вирішило направити уповноважену особу на одноденний семінар «Весняний інтенсив від Держзакупівель, офлайн формат». До програми входять питання: «Проведення закупівель в Prozorro без помилок та порушень» По здійсненню заходів щоб в подальшому не допускати встановлені порушення уповноважена особа, зареєструвалася особисто на освітній платформі у сфері публічних (державних) закупівель TNDR(ТНДР), щоб отримати більш глибші знання у сфері публічних закупівель.
2025-02-24 18:10:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" |
10 011 838,86
UAH з ПДВ
|
10 011 838,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" #31575976 |
Переможець |
10 011 838,86
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 09:08
|
Лист від ТОВ АВТО-М.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 09:07
|
Графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 09:07
|
Додаткова угода 3 (Договір 278 від 02.08.2024).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:54
|
ДУ №2 Гарнієра скан (1).pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2024 15:42
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 12:32
|
Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Графік виконання будівельно-монтажних робіт.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Договір 278 від 02.08.2024 (ТОВ АВТО- М).pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Розрахунок загальновтробничих витрат.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Локальний кошторес.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору.Сторони дійшли згоди доповнити п.3.4. Розділу 3 Договору «Порядок розрахунків і платежів»: "Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику передплату у розмірі до 50% від загальної договірної ціни Договору на придбання і постачання матеріалів, виробів і конструкції, при умові наявності достатньої кількості коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів. конструкцій, виробів протягом 60 календарних днів після одержання авансу. По закінченні двомісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику» |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору . Оплата виконаних робіт проводиться після фактичного виконання робіт (етапу робіт) за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обгрунтованих цін та тарифів. Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику передплату у розмірі до 90% від загальної договірної ціни Договору на придбання і постачання матеріалів, виробів і конструкції, при умові наявності достатньої кількості коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Підрядник зобов ’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 60 календарних днів після одержання авансу. По закінченні двомісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та підпункту 4 пункту 19 Особливостей виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації, Сторони дійшли згоди збільшити строк виконання робіт та подовжити строк дії Договору до 01.04.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 278 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |