Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40475812 |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
Контактна особа: |
Лариса Лінкевич +380635841615 economist_2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2024 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2024 11:11 |
Початок аукціону: | 15 липня 2024 11:11 |
Очікувана вартість: | 3 364 622,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 646,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виділені кошти згідно рішення Ушомирської сільської ради від 20.06.2024р.
Роботи згідно проектно-кошторисної документації та відповідно дефектного акту.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовник проводить поетапно за фактично виконані роботи на підставі належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Стосовно другого пункту протоколу від 17.07.2024р., посвідчення з охорони праці були отримані у 2023р, а в 2024р році було укладено угоду на виконання робіт, яка є чинною на теперешній час.
Стосовно третього пункту протоколу від 17.07.2024р., вимоги стосовно надання матеріально-технічної бази не вказано.
Стосовно четвертого пункту протоколу від 17.07.2024р., Уповноваженою особою не було зазначено кількість необхідних працівників, тобто і підставою для відхилення це не може бути.
Стосовно п’ятого та шостого пункту протоколу від 17.07.2024р., це помилки, які підпадають під 24 години.
Стосовно сьомого пункту протоколу від 17.07.2024р., Уповноваженою особою мабуть не було перевірено файл з назвою : «10. ИСО».
Підсумовуючи все вищевикладене, взагалі не зрозуміло, Уповноважена особа, Ви взагалі знайомі з чинним Законодавством??? На всі перелічені вимоги в протоколі від 17.07.2024р. відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
І до речі Форма самого протоколу від 17.07.2024р. не містить законної підстави для відхилення, тож уважно перечитайте п.44 Особливостей.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію на кваліфікацію, та виконати умови Особливостей, а саме п.43, чи Ми змушені будемо захищати свої інтереси в АМКУ, а також в ДАСУ.
1. Вимоги щодо подання нами форми (типового зразку) цивільно-правових договорів є не логічними, так як усі вимоги щодо тексту в договорі та його істотних умов прописані в Цивільному Кодексі України. Цивільний кодекс України має найвищу (спеціалізовану) дію норм закону, і тому його вимога є беззаперечна і найвища.
Договір вважається дійсним за дотримання таких умов: законності дії; волевиявлення сторін; дотримання встановленої законом форми договору; право- та дієздатності сторін.
Договір вважається укладеним, коли між сторонами в потрібній у належних випадках формі досягнуто згоди з усіх істотних умов. Істотними є ті умови договору, що визнані такими за законом (а саме реквізити сторін) або необхідні для договорів цього виду, а також усі ті умови, відносно яких за заявою однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Отже реквізити сторін є обов’язковою (істотною) умовою цивільно-правового договору.
2.Важливо пам’ятати, що посвідчення з охорони праці має обмежений термін дії, після чого потребує поновлення шляхом повторного проходження навчання та іспиту. Будь-яка угода про виконання робіт, роботи яких потребують дозволів з охорони праці, не являється документом, яким продовжує дію даних дозволів, навіть якщо вона укладалась в період , коли дані дозволи діяли.
3. У додатку до тендерної документації вказано, що замовнику необхідно надати довідку та необхідно зазначити повний перелік матеріально-технічної бази, обладнання, механізмів, устаткування, машин тощо, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, є необхідним для виконання всіх робіт. Що стосується кількості працівників для виконання певних робіт, то замовник не вказує таку вимогу, так як він і не може її знати. Учасник торгів сам зобов’язаний надати довідку ( у формі таблиці) щодо наявності в нього кваліфікованих працівників. До речі така вимога прописана в умовах тендеру.
Підсумовуючи все вище викладене, учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а отже порушення норм чинного законодавства з нашої сторони не було.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 липня 2024 19:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-19-000005 ● 4cb278fc2af84e968f358be6fd8700c8
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2024 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024 №45-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.11.2024 №45-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-06-25-001199-a 25.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-20 12:10:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м. Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (код за ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-001199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковими угодами №1 та №2.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-22 12:20:51
Відповідь на запит на пояснення
Відповідь на запит на пояснення
І. 25 червня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи оголошення UA-2024-06-25-001199-а (далі – Торги). Заявлена до вказаної закупівлі Технічна специфікація (вимоги) визначена Робочим проєктом на об’єкт: «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що:
- розмір бюджетних призначень по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи оголошення становив 3 422 230,00 грн. Зазначені кошти виділені на підставі рішень №1150 від 20.06.2024р.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів, які є складовою інвесторської проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
- очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом виключення супутніх витрат.
Додатки:
1. Рішення про виділення коштів №1150 від 20.06.2024р.
2. Технічна частина.
3. Експертний звіт.
4. Зведений кошторисний розрахунок.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне, на офіційному сайті нашої лікарні (Додаткова інформація → Закупівлі на ProZorro https://korosten.crl.org.ua/zakupivli-na-prozorro-15-32-08-15-09-2021 «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
ІІІ. Щодо надання документального підтвердження винекнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором підряду №191 від 16.08.2024р. додатковими угодами №1 та №2, то були надані листи вих.№01 від 27.09.2024р. і вих. №01 від 30.10.2024р. на підставі чого були укладені додаткові угоди відповідно розділу 17 Договору.
Додатки:
1. Лист №01 від 27.09.2024р.
2. Лист №01 від 30.10.2024р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» |
3 088 210,80
UAH з ПДВ
|
3 088 210,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
3 192 942,00
UAH з ПДВ
|
3 154 532,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФРІДОМБУД" |
3 194 533,20
UAH з ПДВ
|
3 154 533,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Рішення скасоване |
3 154 532,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 16:42
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» #44519344 |
Рішення скасоване |
3 088 210,80
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 16:43
|
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Рішення скасоване |
3 154 532,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 16:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» #44519344 |
Переможець |
3 088 210,80
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2024 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:06
|
Лист.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:58
|
Дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 12:41
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 15:38
|
Договір.pdf | укладений |
19 серпня 2024 15:32
|
Дод.до договору.pdf | укладений |
19 серпня 2024 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |