Під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ 33217402) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності:
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.16. лист_згода_про_персональні_дані.pdf» в якому міститься лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за підписом директора Учасника. В складі тендерної пропозиції надано файл «1.1.1. Накази та договори ЦПХ.pdf» в якому містяться договори цивільно – правового характеру укладені між Учасником та Ільїнич Аллою Анатоліївною, Кузьменко Миколою Володимировичем та наявні персональні дані цих осіб проте в складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від Ільїнич Алли Анатоліївни, Кузьменко Миколи Володимировича. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Учасником надаться Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Додатку 5 ТД. Пунктом 1 розділу V затверджених змін до тендерної документації зазначено, що відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Додатку 5 ТД згідно інформації зазначеної вище.
2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.1. Довідка_наявність_працівників.pdf» в якому міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід проте не зазначено розряд працівників, зокрема але не виключно: електрика, газорізальника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 1.1. додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником надається довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника штатних та/або за договорами ЦПХ працівників керівного, інженерно-технічного персоналу та основного складу робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі. Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про осіб учасника, працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі. Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та/або обов’язків одноосібно. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника штатних та/або за договорами ЦПХ працівників керівного, інженерно-технічного персоналу та основного складу робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі з урахуванням вищезазначеної інформації зокрема в частині розряду працівника.
3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.1. Довідка_наявність_працівників.pdf» в якому міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід. В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «1.1.1. Накази та договори ЦПХ.pdf» в якому містяться. Під час вивчення наданих документів встановлено, що в наданих наказах на Загорняк Олену Петрівну, Воєнко Сергій Олегович, Гаюха Іван Володимирович у лівому куті наказах не зазначено назву підприємства, який працевлаштовує працівника; Накази № 6/08-2023ОК, № 7/08-2023ОК в верхньому правому куті містить дату 11.08.2023 проте внизу «З наказом (розпорядженням) ознайомлений 11.08.2024р.». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 1.1. додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником надається довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника штатних та/або за договорами ЦПХ працівників керівного, інженерно-технічного персоналу та основного складу робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі. Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про осіб учасника, працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі. Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та/або обов’язків одноосібно. Документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із визначених видів документів, а саме: наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва предмета даної закупівлі). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати один із визначених видів документів, а саме: наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується працівників зазначених вище.
4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.1.2 Дипломи.pdf» в якому містяться документи про освіту, зокрема диплом на ім’я Михайлуце Пентелея Константиновича (мовою оригіналу) без перекладу на українську мову та наданий диплом на імя Георгиця Івана Георгійовича без 1 сторінки; диплом виданий на ім’я Забєліна Олена Петрівна проте в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід зазначено Загорняк Олена Петрівна, а отже відсутній документ про зміну прізвища. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 затверджених змін до тендерної документації визначено, що усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Переклад може бути здійснений: - юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); - перекладачем (переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.) Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 1.2. додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: для інженерно-технічних працівників (керівники, спеціалісти, службовці): документ про освіту (диплом). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати для інженерно-технічних працівників (керівники, спеціалісти, службовці): документ про освіту (диплом) з урахуванням вищезазначеної інформації та вимог до оформлення.
5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.1.4 Посвідчення протоколи наказ ОП.pdf» в якому містяться наказ про призначення відповідальним за охорону праці та пожежну безпеку, а також відповідальним за утримання і експлуатацію технічних засобів протипожежного захисту в ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» - Загорняк Олену Петрівну, посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на ім’я Загорняк Олену Петрівну проте в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній протокол на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та сертифікат, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 1.2. додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: для інженерно-технічних працівників (керівники, спеціалісти, службовці): документ про освіту (диплом). Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового та протокол на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
6. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.2. Довідка_про_виконання_аналогічного_договору.pdf» в якому містяться довідка про наявність щодо досвіду виконання аналогічного договору проте колонка передбачає заповнення найменування основних видів робіт, що виконувалися за договором та сума (ТИС. грн.) та Учасником в цій колонці заповнено: улаштування камер і колодязів водопровідних, прокладання труб водопровідних Ø100-170 з монтажем засувок, кранів та іншої запірної арматури 15 400 000,00 грн. Учасником в складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір в якому ціна Договору складає 15 400 000,00 грн.. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 2. додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасник надає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору з урахуванням інформації зазначеної вище.
7. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.2. Довідка_про_виконання_аналогічного_договору.pdf», в якому містяться довідка про наявність щодо досвіду виконання аналогічного договору; файл «1.2.1. Аналогічний договір.pdf» в якому міститься аналогічний договір; файл «1.2.2. Аналогічний договір_акти викробіт.pdf» в якому містяться довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**; акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) та файл «1.2.3. Аналогічний договір_відгук.pdf» в якому міститься відгук проте Учасником не надано документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником надається: Довідка у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. До довідки учасником надається: копія повністю виконаного аналогічного договору. У тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Аналогічний договір – договір, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт,реконструкція/ будівництво водопроводу, повністю виконаний (завершений). Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого договору та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На підтвердження виконання аналогічного договору надається: довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**; акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В). Скан копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту.
8. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.4. Довідка_обладнання,_МТБ_та_техгології.pdf.», в якому міститься довідка для підтвердження наявності в Учасника матеріально - технічної бази та технологій для участі у закупівлі і наводить низку транспортних засобів проте Учасником не надано копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником надається: Для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки: - копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці (вих. №32 від 20.06.2024р.).
9. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.4.2. Договір_оренди_з_екіпажем_08_01_24.pdf», в якому міститься Договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) № 08/01-24 від 08 січня 2024 року проте Учасником не надано акт приймання – передачі, що прямо передбачено пунктом 3.3 цього Договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації визначено, що Для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки: - копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці, Учасник додатково надає:випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими (лізинг), або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Якщо орендодавець не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати акт приймання – передачі до Договору оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) № 08/01-24 від 08 січня 2024 року.
10. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.4. Довідка_обладнання,_МТБ_та_техгології.pdf.», в якому міститься довідка для підтвердження наявності в Учасника матеріально - технічної бази та технологій для участі у закупівлі, файл «12. Кошторисний розрахунок.pdf» в якому надано низку розрахунків зокрема але не виключно підсумкова відомість ресурсів. Під час вивчення наданої довідки (вих. №32 від 20.06.2024р.) встановлено, що Учасником не надано інформації щодо щітків дорожних та киркувальника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасником надається: Для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки: - копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці, Учасник додатково надає:випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими (лізинг), або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Якщо орендодавець не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Примітка 1) до довідки включається тільки те обладнання, що буде застосоване при виконанні робіт. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі з урахуванням вищезазначеної інформації та наданої підсумкової відомості ресурсів.
11. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.6.1. Декларація.pdf.», в якому декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці проте відсутні земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 2 розділу «Інші документи від Учасника» визначено, що учасник надає копію (-ї) діючого(-их) дозволу(-ів) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(-i) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом, або його територіальними органами, a6o іншими уповноваженими державними органами, або копія (-ї) декларації(-й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, зокрема але не виключно: зварювальні роботи; роботи в колодязях, шуфрах, траншеях, котлованах, замкнутому просторі (ємкостях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію (-ї) діючого(-их) дозволу(-ів) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(-i) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом, або його територіальними органами, a6o іншими уповноваженими державними органами, або копія (-ї) декларації(-й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, зокрема але не виключно: зварювальні роботи; роботи в колодязях, шуфрах, траншеях, котлованах, замкнутому просторі (ємкостях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.
12. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 7 розділу «Інші документи від Учасника» визначено, що учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
13. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1.12. платник ПДВ.pdf» в якому містить ідентифікаційні дані проте в складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з: Переліком документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації. Пунктом 12 розділу «Інші документи від Учасника» визначено, що учасник надає Копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців).
Враховуючи викладене уповноважена особа комунального підприємства «Високопільський комунсервіс» на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.