Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо (Євро 5), талон, 1л
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2024-06-14-010293-a 02755bd0e997457ebec3d0c60aafe97b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Ніколаєв

+380967754150 shirokejkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Код ЄДРПОУ: 32193428
Місцезнаходження: 53070, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Широке , ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1А
Контактна особа: Владислав Ніколаєв
+380967754150
shirokejkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2024 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 літр
Пально-мастильні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Новопілля, Садова 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 16:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 липня 2024 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 липня 2024 13:02
Перелік змін Широке.doc
18 липня 2024 13:02
Додатки до ТД ДТ 2024 155 тис (2).doc
18 липня 2024 13:02
ТД Диз паливо 155 тис. 2024 рік (1).doc
14 червня 2024 16:07
ТД_compressed.pdf
14 червня 2024 16:07
додатки до ТД-9-23_merged_compressed.pdf
18 липня 2024 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2024 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 липня 2024 13:02
Перелік змін Широке.doc
18 липня 2024 13:02
Додатки до ТД ДТ 2024 155 тис (2).doc
18 липня 2024 13:02
ТД Диз паливо 155 тис. 2024 рік (1).doc
14 червня 2024 16:07
ТД_compressed.pdf
14 червня 2024 16:07
додатки до ТД-9-23_merged_compressed.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-06-14-010293-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Код ЄДРПОУ:45153578
Дата подання: 20 червня 2024 16:54
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
№7 від 20.06.2024 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник: ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО Код ЄДРПОУ 32193428 Адреса: 53070, Україна, Дніпропетровська область, смт Широке, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1А Телефон: +380967754150 Email: shirokejkp@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” 61045, м. Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г Код ЄДРПОУ: 45153578 Тел. +380679879100 Email: fuel.fusion01@gmail.com Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: Номер у Prozorro UA-2024-06-14-010293-a Назва предмету закупівлі: Пально-мастильні матеріали Код ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо Ідентифікатор закупівлі: 02755bd0e997457ebec3d0c60aafe97b (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 14 червня 2024 року СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації Замовником – ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2024-06-14-010293-a, на «Пально-мастильні матеріали Код ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо». Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості), зокрема: Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації: В рядку 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 встановлено вимогу надання довідки про наявність матеріально-технічної бази, тобто кваліфікаційного критерію п.1 ч.2 ст. 16 Закону. Однак виходячи з приписів п.29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином, Замовник встановив умову що не узгоджується з вимогами законодавства. Такі вимоги є незаконними та дискримінаційними та підлягають вилученню. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: 1. Згідно п.4 Додатку 3 встановлено вимогу щодо надання інформації про наявність АЗС учасника. Ця вимога дублює вимогу рядк 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 наявність матеріально-технічної бази, тобто кваліфікаційного критерію п.1 ч.2 ст. 16 Закону. Однак виходячи з приписів п.29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. 2. Згідно п.6 Додатку 3 встановлено вимогу: «Учасник повинен підтвердити право користування запропонованими АЗС (про що в складі тендерної пропозиції надаються копії відповідних документів), а саме: -стосовно АЗС, які є власністю Учасника – копії документів, що підтверджують право власності Учасника на АЗС; -стосовно АЗС, які орендуються Учасником – копію діючого Договору(ів) оренди цих АЗС; -стосовно АЗС, які використовуються на договірних умовах – копію діючої угоди на здійснення відпуску нафтопродуктів, завіреної печаткою та підписом власника/орендаря/партнера. Такі умови дискримінують учасників які здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів. Учасникам які є власниками або орендарями АЗС достатньо надати копії документів що підтверджують право власності Учасника або копію діючого Договору(ів) оренди, в той час як до учасників що діють на підставі договорів партнерства застосовуються додаткові умови щодо завірення копій таких договорів печаткою та підписом власника/орендаря/партнера. Пунктом 4 ч.1 ст.5 Закону встановлено один із принципів публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. В даному випадку цей принцип рівного ставлення порушується. Крім того, щодо аргументації такої вимоги. Замовник обгрунтовує необхідність надання даної інформації для пiдтвердження вiдповiдностi тендерноi пропозицii умовам технiчної специфiкацii та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi. Але наявність власних, партнерських та орендованих АЗС не відноситься до умов технiчної специфiкацii та iнших вимог щодо предмета закупiвлi. Зазначена вимога стосується наявності матеріально технічної бази учасника, тобто кваліфікаційного критерію п.1 ч.2 ст. 16 Закону. Однак виходячи з приписів п.29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином, Замовник встановив умову що не узгоджується з вимогами законодавства.Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції стосовно АЗС, які використовуються на договірних умовах – копію діючої угоди на здійснення відпуску нафтопродуктів, завіреної печаткою та підписом власника/орендаря/партнера є незаконною, дискримінаційною та підлягає вилученню. ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» планує прийняти участь в даній закупівлі з АЗС УКРНАФТА про що надає доказ – партнерський договір з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». 3. Згідно п.8 Додатку 3 встановлено вимогу: «В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі повинен надати скановану копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (на кожну запропоновану АЗС), а також скановану копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. Скаржник здійснює продаж талонів на відпуск пального в мережі АЗС «Укрнафта», за укладеним з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» договором. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку транспорту через всю мережу АЗС «Укрнафта» по всій Україні, в тому числі в Дніпропетровській області. Відповідно до статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик; Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта. Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС та нафтобаз(нафтосховищ) не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензій на право зберігання пального. Водночас, Скаржник отримав ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним, копію якої надаємо у вкладенні. Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). 4. Згідно п.9 Додатку 3 встановлено вимогу: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На виконання цієї умови Учасник надає довідку в довільній формі про згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля. Також Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надає чинний договір на поводження з відходами(стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг та документ(сертифікат) що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданий акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Щодо вимоги про надання чинного договору на поводження з відходами(стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг. Скаржник здійснює продаж талонів на відпуск пального в мережі АЗС «Укрнафта», за укладеним з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» договором, безпосередньо діяльності на АЗС не здійснює, отже не має відходів нафтопродуктів. Крім того, відповідно до ч.5 ст.23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Договір на поводження з відходами(стосовно нафтопродуктів) не є маркуванням, протоколом випробувань, декларацією або сертифікатом що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Предметом закупівлі є пальне в бланках внутрішнього обігу(талони/стретч-картки). Замовник не довів необхідності встановлення такої обмежувальної вимоги як надання чинного договору на поводження з відходами(стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг в закупівлі за талонами. Щодо вимоги надання документ(сертифікат) що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданий акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Абзацом 2 пункту 29 Особливостей встановлено: «У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі». ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» не містять вимог щодо (ISO 14001:2015, IDT) ДСТУ ISO 14001:2015, а отже встановлення вимоги щодо надання сертифікату (ISO 14001:2015, IDT) ДСТУ ISO 14001:2015 учасником, а також сертифікатів партнерів є незаконним. Крім того сертифікат (ISO 14001:2015, IDT) ДСТУ ISO 14001:2015 не має жодного відношення до технічних характеристик товару. 5. Згідно п.10 Додатку 3 встановлено вимогу: «З метою оперативного отримання Замовником талонів/скетч-карток на паливо, учасник повинен мати офіс або представництво на обслуговування клієнтів в межах м. Кривий ріг або Криворізькому районі. На виконання цієї вимоги учасник повинен надати гарантійний лист від власника/представника мережі АЗС про місцезнаходження його офісу або представництва в межах м. Кривий ріг або Криворізькому районі. Такі умови дискримінують учасників які не мають офісу або представництва в межах м. Кривий ріг або Криворізькому районі але мають достатній досвід своєчасного та якісного виконання договорів з постачання пального. Відсутність офісу або представництва в межах м. Кривий ріг або Криворізькому районі жодним чином не впливає на оперативність отримання Замовником талонів/скетч-карток на паливо. Між Скаржником та ТОВ «НОВА ПОШТА» укладений договір. Доставка відправлень Новою Поштою здійснюється до двох днів в межах України. Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). 6. Згідно п.12 Додатку 3 встановлено вимогу: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності у Учасника права на використання об’єктів права інтелектуальної власності (торгових знаків(марок) для товарів або послуг), які мають місце (містяться) на довірчих документах, що є засобом отримання нафтопродуктів(талони), та відповідний сертифікат на впровадження Учасником заходів інформаційної безпеки виданий виданий відповідним акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації». Вимагаючи документального підтвердження наявність права в Учасника на об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів. При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (марки чи бренду). Для введення господарської діяльності з постачання палива Скаржнику відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо партнерський договір з ТОВ «Укрнафта-Постач», відповідно до якого можемо здійснювати постачання палива у мережі АЗС «УКРНАФТА» . Отже, зазначений вище Договір, укладений з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надає право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» здійснювати перепродаж талонів для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо партнерський договір з ТОВ «УКРНАФТА-ПОЧСТАЧ», відповідно до якого можемо здійснювати постачання талонів, що надають право отримувати паливо на АЗС «Укрнафта » та зразки відповідних талонів. Окрім цього, відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - палива визначено наявність права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони – скретч-карти). Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Палива). Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). Вимога щодо надання відповідного сертифікату на впровадження Учасником заходів інформаційної безпеки виданого відповідним акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, є незаконною та дискримінаційною. Замовник не зазначає який саме сертифікат потрібно надати. Єдиним відомим Скаржнику сертифікату на впровадження Учасником заходів інформаційної безпеки є Стандарт ISO 27001:2022 — це міжнародний стандарт, який забезпечує основу для систем управління інформаційною безпекою (СУІБ) для забезпечення постійної конфіденційності, цілісності та доступності інформації, а також відповідності законодавству. Але предметом закупівлі не є інформаційні продукти або послуги в сфері інформації. Абзацом 2 пункту 29 Особливостей встановлено: «У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі». Предметом закупівлі є пальне в талонах, таким чином сертифікат на впровадження Учасником заходів інформаційної безпеки виданий відповідним акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації не має жодного відношення до технічних характеристик товару. ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» не містять вимог щодо сертифікат на впровадження Учасником заходів інформаційної безпеки. Вказана вимога не узгоджується з вимогами законодавства є незаконною, дискримінаційною та має бути виключена з тендерної документації. Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації: Пунктом 4.2 проекту договору (Додаток 4) визначені умови оплати, згідно яких: «Оплата товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника протягом 10 банківських днів після отримання товару». Законом України "Про платіжні послуги" створено умови для переходу української платіжної інфраструктури на міжнародний стандарт обміну платіжними повідомленнями ISO 20022, який є основою функціонування європейських платіжних систем. На виконання вимог Закону № 1591-IX Правління НБУ прийняло постанову від 16.09.2021 № 93 "Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України" (як доказ постанова додається), згідно з якою в рамках реалізації проекту Національного банку України "Розвиток платіжної інфраструктури України" з 1 квітня 2023 запроваджується у платіжній інфраструктурі України міжнародний стандарт ISO 20022. З 1 квітня в Україні більше не існує поняття "банківський день". З 01.04.2023 система переказів функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022, що означає – здійснювати міжбанківські платіжні операції можна в будь-який час, не чекаючи ранку чи закінчення вихідних. Раніше версія СЕП (Система електронних платежів) дозволяла надсилати банківські платежі виключно в межах банківського дня. Тобто якщо транзакція була здійснена ввечері, на рахунок кошти потрапляли лише наступного дня вранці. У випадку надсилання у вихідні чи святкові дні фінанси надходили в перший робочий день. Але з 1 квітня Нацбанк запустив нову версію СЕП-4, завдяки якій послуги доступні 24 години на добу 7 днів на тиждень. Отже виконання міжбанківських платіжних операції відбувається цілодобово. Станом на 1 квітня 2023 року учасниками Системи електронних платежів є 65 банків в тому числі Державна казначейська служба, в якій знаходяться розрахункові рахунки Замовника. А отже відповідно до Постанови Правління Національного Банку України від 16.09.2021 № 93 "Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України" відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України "Про Національний банк України" та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі 7 електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 "Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії", що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. Отже, умови договору щодо строків оплати в банківських днях не узгоджуються з вимогами законодавства. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, ПРОШУ: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-06-14-010293-a ст. ст. 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178; - зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити незаконні і дискримінаційні вимоги. Директор Анастасія Кравчук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2024 16:26
рішення від 24.06.2024 № 10905.pdf
Дата публікації: 24 червня 2024 16:25
рішення від 02.07.2024 № 11490.pdf
Дата публікації: 05 липня 2024 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 11490-р/пк-пз від 02.07.2024р. замовником усунуто невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2024 14:16

Документи подані скаржником

20 червня 2024 16:36
дсту 7688.pdf
20 червня 2024 16:37
Електронний підпис

Документи подані замовником

26 червня 2024 09:00
відповідь на скаргу.pdf
26 червня 2024 09:00
рiшення_вiд_03.02.2021_№_1904.pdf
18 липня 2024 14:16
Перелік змін Широке.doc

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" 154 938,00
UAH з ПДВ
154 938,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 липня 2024 12:08
Електронний підпис
25 липня 2024 12:08
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
25 липня 2024 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
25 липня 2024 12:08
Витяг з ЄДР.pdf
25 липня 2024 12:08
1. Довідка МВС_23.07.2024.rar
18 липня 2024 18:47
Електронний підпис
18 липня 2024 18:47
Електронний підпис
22 червня 2024 16:29
Електронний підпис
22 червня 2024 16:29
Електронний підпис
22 червня 2024 16:29
Право власності на АЗС.pdf
22 червня 2024 16:29
3. НАЗК_юр_19.06.2024.rar
22 червня 2024 16:29
Партнерські договори.pdf
22 червня 2024 16:29
Код доступу.pdf
22 червня 2024 16:29
п.47 про не судимість.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Витяг ЄДР 2024.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Довідка ID товару.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
п.47 відповідність ст.50.pdf
22 червня 2024 16:29
п.47 про не судимість.pdf
22 червня 2024 16:29
Про захист довкілля.pdf
22 червня 2024 16:29
Про захист довкілля.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Довідка ДПС від 14.06.2024.pdf
22 червня 2024 16:29
п.47 Про бенефіціара.pdf
22 червня 2024 16:29
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Перелік АЗС.pdf
22 червня 2024 16:29
Дод.4 Проект договору.pdf
22 червня 2024 16:29
Довідка ID товару.pdf
22 червня 2024 16:29
Виписка з ЄДР.pdf
22 червня 2024 16:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 червня 2024 16:29
Код доступу.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Інформація про офіс.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Статут з Описом.pdf
22 червня 2024 16:29
Перелік АЗС.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Витяг ЄДР 2024.pdf
22 червня 2024 16:29
Повноваження.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
1. МВС_ 19.06.2024.rar
22 червня 2024 16:29
Статут з Описом.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Інформація про офіс.pdf
22 червня 2024 16:29
2. НАЗК_фіз_19.06.2024.rar
22 червня 2024 16:29
Про походження товару.pdf
22 червня 2024 16:29
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Повноваження.pdf
22 червня 2024 16:29
п.47 Про бенефіціара.pdf.p7s
22 червня 2024 16:29
Довідка про емітента.pdf
22 червня 2024 16:29
Дод.3 Технічні вимоги.pdf
22 червня 2024 16:29
Паспорт ДП.pdf
22 червня 2024 16:29
Сертифікат ДП (Греція).pdf
22 червня 2024 16:29
Паспорт ДП.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
#30442560
Переможець 154 938,00
UAH з ПДВ
25 липня 2024 11:47

Документи

25 липня 2024 11:47
Довідка НАЗК
25 липня 2024 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2024 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
#30442560
154 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2024 11:47
Довідка НАЗК
25 липня 2024 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2024 17:03
угода 08081 (1).pdf зміни до договору
08 серпня 2024 17:02
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2024 17:01
угода 0808.pdf зміни до договору
08 серпня 2024 16:59
Електронний підпис укладений
31 липня 2024 13:42
31071Дог.pdf укладений
31 липня 2024 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування ціни договору
Номер договору про закупівлю: 31071
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна предмету договору
Номер договору про закупівлю: 31071
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пально-мастильні матеріали 3100 літр 49,98
UAH з ПДВ