Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція вузла обліку газу газорозподільної станції № 2 м. Хмельницький (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
26 010 550,67 UAH
UA-2024-06-13-010331-a ● d4075096435149e7bf4a212682345cf2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2024 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2024 13:15 |
Початок аукціону: | 19 липня 2024 13:15 |
Очікувана вартість: | 26 010 550,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 105,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-05-23-012871-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція вузла обліку газу газорозподільної станції № 2 м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 липня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 16:14 |
24-2118 Перелік змін.docx | |
11 липня 2024 16:14 |
24-2118_Додаток 1 ТЗ_н.р.docx | |
11 липня 2024 16:14 |
24-2118 ТД.docx | |
20 червня 2024 12:20 |
Додаткова інформація_Не являється частиною ТД_ГРС 2 Хмельницький.zip | |
20 червня 2024 12:20 |
24-2118_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
13 червня 2024 15:58 |
24-2118_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
13 червня 2024 15:58 |
24-2118_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
13 червня 2024 15:58 |
24-2118_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
13 червня 2024 15:58 |
24-2118_Додаток 4 Проект договору.docx | |
13 червня 2024 15:58 |
24-2118_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов оплати
Дата подання: 24 червня 2024 14:20
Дата відповіді: 27 червня 2024 11:30
Вважаємо, що формулювання Проекту Договору в пункті 3.5, що стосується «притримання оплати» 5 % від вартості виконаних робіт/поставленого обладнання до моменту готовності об’єкту до експлуатації, є таким, що спотворює ринкові відносини Замовника та Виконавця. Адже якщо Товар поставлено/роботи виконані в належній якості/кількості, то і оплата має бути в повному обсязі. Щодо випадків неналежного виконання робіт/поставки Товару або несвоєчасності в договорі (пункт 8 «відповідальність сторін) вже передбачені штрафні санкції.
Тож просимо Вас внести зміни в Додаток 4 «Проект договору» та викласти п. 3.5 в нижче наступній редакції:
Замовник протягом 30-ти календарних днів, але не раніше ніж через 20-ть календарних днів з моменту прийняття відповідних етапів Робіт, що підтверджується підписаними уповноваженими представниками Сторін актами здачі-приймання виконаних проєктних, науково-проєктних, вишукувальних та додаткових робіт, актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) за відповідний етап перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника суму вартості прийнятих Робіт
Комплектуючи Об’єкт Обладнанням відповідно до Переліку обладнання (Додаток №3 до цього Договору), Підрядник може передати Обладнання у власність Замовника з оформленням видаткової накладної та акту приймання обладнання за кількістю та якістю. В такому разі, Замовник оплачує: 50 % вартості поставленого в строки викладені в пп. 3.5.1 п. 3.5 цього Договору, з дати підписання Замовником видаткової накладної, за наявності підписаного та затвердженого акту приймання обладнання за кількістю та якістю; 50% вартості поставленого Обладнання після монтажу обладнання, в строки викладені в пп. 3.5.1 п. 3.5 цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є роботи, за результатом яких закінчений будівництвом об’єкт вводиться в експлуатацію. Замовник, з метою гарантії завершення робіт на об’єкті, залишає за собою право притримання суми, що становить 5 % кожного акту приймання виконаних будівельних робіт до моменту отримання документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації. Запропонована пропозиція нівелює можливість Замовника мати додаткову гарантію щодо завершення повного комплексу робіт на об’єкті.
Щодо графіку виконання робіт
Дата подання: 24 червня 2024 14:21
Дата відповіді: 27 червня 2024 11:31
Додатком № 4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» передбачено Розроблення проєктної документації (Стадія «Проєкт» та «Робоча документація») та проведення її експертизи – 240 календарних днів, Будівельні роботи – 120 календарних днів, всього – 360 календарних днів). В звязку з тим, що тендерна процедура відбувається в липні, то в разі дострокового виконання першого етапу робіт, подальше виконання робіт не можливе за погодних умов. Адже не можливо виконати з належною якістю бетонні, ізоляційні та фарбувальні роботи в зимовий період. Тож просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та врахувати зимовий період в 90 календарних днів та додати цей період в 2 етап – Будівельні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Календарним графіком (додаток 4 до договору) передбачено терміни виконання етапів робіт з дати отримання від Замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок виконання робіт за відповідним етапом. Крім того, умовами договору передбачено, що «строки виконання будівельних робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін до календарного графіку виконання робіт в порядку передбаченому в цьому договорі та з урахуванням вимог законодавства у сфері публічних закупівель». Відповідно, розгляд питання зміни термінів виконання робіт можливий у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили такі зміни.
Щодо дублюючої системи
Дата подання: 24 червня 2024 14:21
Дата відповіді: 27 червня 2024 11:31
В Додатку 1 (Технічні, якісні та кількісні характеристики) до тендерної документації в частині вимог складу ВОГ , переліку обладнання та вимог до нього вимагається використання турбінних лічильників газу в якості дублюючої системи, що протирічить вимогам пункту 8.5.5 «Завдання № 24.73.07 на проектування об’єкту будівництва» «Дублююча система вимірювань може бути побудована на базі ультразвукового або турбінного лічильника газу». Просимо Вас усунути дану невідповідність, а саме передбачити Технічними вимогами можливості застосування ультразвукових лічильників в якості дублюючої системи у відповідності до Завдання на проектування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо цинкування
Дата подання: 24 червня 2024 14:22
Дата відповіді: 27 червня 2024 11:31
В пункті 1 Додатку К таблиці Вимоги щодо антикорозійного та лакофарбового покриття вказано, що «опорно - монтажні рами під технологічне обладнання можуть бути захищені від корозії методом цинкування». Але ці вимоги не розповсюджуються на інші металоконструкції такі як стійки під кабельні лінії, опори під трубопроводів, тощо. А це обладнання є ідентичним за місцезнаходженням та призначенням . Просимо Вас розширити перелік дозволеного для захисту від корозії методом цинкування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо технічної частини
Дата подання: 24 червня 2024 14:22
Дата відповіді: 27 червня 2024 11:32
В тендерній документації відсутня частина щодо Інформації про відповідність технічних характеристик основного обладнання вимогам тендерної документації. Тобто для участі у тендері надання даної інформації не обовязкове?
Відповідь: Додатком 2 «Перелік інформації» до Тендерної документації, встановлено вимоги стосовно надання інформації та документів учасниками у складі тендерних пропозицій, зокрема гарантійний лист учасника, яким він гарантує відповідність пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Щодо штрафів
Дата подання: 28 червня 2024 16:13
Дата відповіді: 01 липня 2024 16:27
На отриману від Вас відповідь від 27.06.24, 11:25
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є роботи, за результатом яких закінчений будівництвом об’єкт вводиться в експлуатацію. Замовник, з метою гарантії завершення робіт на об’єкті, залишає за собою право притримання суми, що становить 5 % кожного акту приймання виконаних будівельних робіт до моменту отримання документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації. Запропонована пропозиція нівелює можливість Замовника мати додаткову гарантію щодо завершення повного комплексу робіт на об’єкті.
повідомляємо, що за результатом проведення державної закупівлі між Замовником та Підрядником підписується договір. Сам факт підписання договору - це зобов’язання сторін на виконання своїх функцій. В договорі до цієї тендерної процедури вже міститься , що
Підрядник несе відповідальність за порушення своїх зобов’язань за Договором в тому числі у таких випадках:
8.3.1 У випадку несвоєчасного виконання Робіт, передбачених Календарним графіком виконання робіт (Додаток 4), у тому числі порушення строку виконання Робіт за окремим з етапів, виконання не у повному обсязі до Підрядника застосовуються штрафні санкції у вигляді пені у розмірі 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка від вартості невиконаних Робіт за кожен день прострочення виконання Робіт, а при порушенні строку виконання Робіт більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів Підрядник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7 (семи) відсотків від вартості невиконаних Робіт.
8.3.2 У випадку порушення вимог розділу 2 цього Договору щодо якості Робіт та/або обладнання, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості неякісних Робіт та/або обладнання.
Тобто вже наявна відповідальність Підрядника з порушення термінів виконання робіт. Додатково до цього у відповідальність Підрядника у вигляді утримання Банківської гарантії на виконання договору за невиконання основного зобов’язання за договором.
Окрім того, для отримання Підрядником оплати 95% за результатами виконаних робіт Підрядник має виконати роботи, надати всю виконавчу документацію та здати ці роботи Замовнику. Без виконавчої документації в повному обсязі та належно оформленої роботи будуть вважатися невиконаними. Тож можна констатувати, що Підрядник при виконанні 100% зобов’язань по наданому етапу виконаних робіт отримає 95% оплати за ці роботи.
В підсумку маємо, що Замовник вже має в якості впливу на Підрядника три інструменти (банківська гарантія, пеня та штраф в 7%). Впровадження ще одного інструменту впливу є явно дискримінаційною мірою по відношенню до Підрядника.
Вимагаємо, внести зміни в проект договору в редакції «Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів, але не раніше ніж через 20 (двадцять) календарних днів з моменту прийняття Робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт та довідками про вартість виконаних робіт, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника суму вартості прийнятих Робіт.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наголошуємо, що предметом закупівлі є роботи, за результатом яких закінчений будівництвом об’єкт вводиться в експлуатацію. Замовнику необхідно мати додаткову гарантію щодо завершення повного комплексу робіт на об’єкті.
При цьому, умови договору відповідають вимогам чинного законодавства. Також, слід зазначити, що відповідно до ст. 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Згідно зі ст. 3 ЦК України в Україні діє принцип свободи договору і є визначальним та полягає у наданні Замовнику права, зокрема визначити зміст та умови договору.
При цьому, умови договору відповідають вимогам чинного законодавства. Також, слід зазначити, що відповідно до ст. 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Згідно зі ст. 3 ЦК України в Україні діє принцип свободи договору і є визначальним та полягає у наданні Замовнику права, зокрема визначити зміст та умови договору.
Щодо пункту вимірювання
Дата подання: 02 липня 2024 12:46
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:22
Шановний Замовник, Згідно Таблиці 2.2 «Перелік обладнання» розділу 2 «Обсяги робіт та перелік обладнання» Додатку 1
до тендерної документації передбачається постачання наступного обладнання:
- Пункт вимірювання з блоком управління ізолюючим з’єднанням (муфтою) – 1 од.;
Відповідно до тендерної документації відсутні вимоги до технічних характеристик Пункту вимірювання з блоком управління ізолюючим з’єднанням (муфтою), що ускладнює якісний та кваліфікований підбір даного обладнання.
Тому просимо Вас надати вимоги до технічних характеристик Пункту вимірювання з блоком управління ізолюючим з’єднанням (муфтою)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
СОУ 49.5-30019801-136_2017 Магістральні газопроводи. Випробування. Неруйнівний та руйнівний контроль
Дата подання: 02 липня 2024 15:21
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:22
Скажить, насправді не потрібно виконувати СОУ 49.5-30019801-136_2017?
Чі можливо потрібно?
Відповідь: Вказаний Вами нормативний документ – є документом сторонньої організації, його дія не розповсюджується на об’єкти ТОВ «Оператор газотранспортної системи України»
Щодо технічних вимог до лічильника газу
Дата подання: 02 липня 2024 18:19
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:23
Доброго вечора!
Шановний Замовнику, таблицею А.3 Додатку А Додатку 1 до ТД передбачено: Умови калібрування лічильника газу - Середовище – повітря; тиск середовища – атмосферний; Умови виконання повірки лічильника газу - Середовище – природний газ; Абс. тиск середовища – 22±2 кгс/см2 (2,2±0,2 МПа). Звертаємо увагу, що вказані вимоги, ймовірно, переплутані місцями, оскільки згідно діючого законодавства лічильники повіряються органами держстандартметрології у середовищі повірки - повітря, тиск - атмосферний. Дане узгоджується і по аналогічній закупівлі UA-2024-06-13-010373-a (див. таблицю А.2 Додатку А Додатку 1 до ТД).
Враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Некоректний запис меж діапазону напруги
Дата подання: 04 липня 2024 13:02
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:23
Щодо Додатку А до Додатку 1 до тендерної документації: в Таблиці А.1 та Таблиці А.2 в пунктах 1.4 зазначено:
«Діапазон вхідної напруги мережі змінного струму, В від ≤ 210 до ≥ 240»
В діапазоні «від ... до ...» ніяких знаків «більше», «менше» не ставиться.
Просимо виправити запис діапазону на «від 210 до 240».
Якщо допускається застосування обладнання з ширшим діапазоном, тоді:
«Діапазон вхідної напруги мережі змінного струму, В, не менше від 210 до 240».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Межі діапазону вказані вірно. Характеристики обладнання мають дорівнювати або бути меншими від вказаного нижнього значення границі діапазону (форма вимоги «від ≤…» - менше або дорівнює) та дорівнювати або бути більшими від вказаного верхнього значення границі діапазону (форма вимоги «до ≥…» - більше або дорівнює).
Некоректний запис одиниць виміру ємності батареї
Дата подання: 04 липня 2024 13:03
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:24
Щодо Додатку А до Додатку 1 до тендерної документації: в Таблиці А.1 та Таблиці А.2 в пунктах 1.4 зазначено «Ємність, А/год, не менше». Ємність акумуляторної батареї вимірюється в ампер-годинах (А•год). Має стояти знак множення. Просимо виправити одиниці виміру.
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Помилки в посиланні на пункти таблиці А.3
Дата подання: 04 липня 2024 13:04
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:24
Щодо Додатку А до Додатку 1 до тендерної документації: в Таблиці А.3 в Примітках зазначено:
«(1) Лічильники газу повинні забезпечувати функціонування в умовах експлуатації та при параметрах робочого середовища у діапазонах, що не менше вказаних у п. 1.3. (кожного типо розміру).»
У пункті 1.3 таблиці А.3 «Вимоги до турбінних лічильників газу DN 150» наведено Метрологічні характеристики, а «Умови експлуатації та параметри робочого середовища» наведено у п.1.4.
Просимо виправити пункт (1) в Примітках на:
«(1) Лічильники газу повинні забезпечувати функціонування в умовах експлуатації та при параметрах робочого середовища у діапазонах, що не менше вказаних у п. 1.3. для ультразвукових лічильників газу (кожного типо розміру) або у п.1.4 для турбінних лічильників газу.»
Або
«(1) Лічильники газу повинні забезпечувати функціонування в умовах експлуатації та при параметрах робочого середовища у діапазонах, що не менше вказаних.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Некоректне формулювання вимог до надання копій сертифікатів при постачанні Товару
Дата подання: 04 липня 2024 13:05
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:24
В Додатку А до Додатку 1 до тендерної документації після Таблиці А.3 (пункт 7 переліку), в Додатку Б до Додатку 1 до ТД після Таблиці Б.1 (пункт 4 переліку), в Додатку В до Додатку 1 до ТД після Таблиці В.1 (пункт 4 переліку), в Додатку Г до Додатку 1 до ТД після Таблиці Г.1 (пункт 4 переліку) в зазначеному переліку документів при постачанні продукції є запис «Копії (завірені організаціями, що видали Декларації) всіх сторінок додатків до Сертифікатів перевірки типу або Сертифікатів експертизи типу або Повідомлень про схвалення системи управління якістю, ...», який означає, що треба надати ТІЛЬКИ додатки до сертифікатів, а самі сертифікати – не треба. Просимо відкоригувати дані пункти переліків документів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Некоректні температурні показники
Дата подання: 04 липня 2024 13:07
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:25
Щодо Додатку Б до Додатку 1 до ТД: в Таблиці Б.1 в п. 1.2 зазначено:
«Відповідність приведення об’єму газу до:
- температура 273,15 K (0 °C), тиск 101,325 кПа
- температура 223,15 K (20 °C), тиск 101,325 кПа»
Звертаємо вашу увагу, що 20 °C – це 293,15 К, а 223,15 К – це МІНУС 50 °C.
Просимо відкоригувати.
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Некоректний запис меж діапазону напруги в таблиці Б.1
Дата подання: 04 липня 2024 13:09
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:25
Щодо Додатку Б до Додатку 1 до тендерної документації: в Таблиці Б.1 в п.1.4 зазначено щодо діапазонів напруги:
«від ≤ 210 до ≥ 240»
«від ≤ 12 до ≥ 24».
В діапазоні «від ... до ...» ніяких знаків «більше», «менше» не ставиться.
Просимо виправити межі діапазону на «від 210 до 240» та на «від 12 до 24».
Якщо допускається застосування обладнання з ширшим діапазоном, тоді:
«не менше від 210 до 240»
«не менше від 12 до 24».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Межі діапазону вказані вірно. Характеристики обладнання мають дорівнювати або бути меншими від вказаного нижнього значення границі діапазону (форма вимоги «від ≤…» - менше або дорівнює) та дорівнювати або бути більшими від вказаного верхнього значення границі діапазону (форма вимоги «до ≥…» - більше або дорівнює).
Некоректний запис меж діапазону тиску
Дата подання: 04 липня 2024 13:10
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:25
Щодо Додатку В до Додатку 1 до тендерної документації: в Таблиці В.1 в п.1.3 зазначено:
«Верхня межа вимірювання абсолютного тиску, МПа від ≥ 5,4 до ≤ 25,0».
В діапазоні «від ... до ...» ніяких знаків «більше», «менше» не ставиться.
Просимо виправити межі діапазону на «від 5,4 до 25,0».
Відповідь: Межі діапазону вказані вірно. Характеристики обладнання мають дорівнювати або бути меншими від вказаного нижнього значення границі діапазону (форма вимоги «від ≤…» - менше або дорівнює) та дорівнювати або бути більшими від вказаного верхнього значення границі діапазону (форма вимоги «до ≥…» - більше або дорівнює).
Некоректний запис меж діапазону вимірювань температури в Таблиці Г.1
Дата подання: 04 липня 2024 13:12
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:26
Щодо Додатку Г до Додатку 1 до тендерної документації: в Таблиці Г.1 в п. 3 зазначено:
«Діапазон вимірювань температури перетворювача, °С від ≤ мінус 25 …до ≥ 45»
В діапазоні «від ... до ...» ніяких знаків «більше», «менше» не ставиться, і перед «до» три крапки теж не ставиться.
Просимо виправити межі діапазону на «від мінус 25 до 45».
Якщо допускається застосування обладнання з ширшим діапазоном вимірювання, тоді:
«Діапазон вимірювань температури перетворювача, °С, не менше від мінус 25 до 45».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Межі діапазону вказані вірно. Характеристики обладнання мають дорівнювати або бути меншими від вказаного нижнього значення границі діапазону (форма вимоги «від ≤…» - менше або дорівнює) та дорівнювати або бути більшими від вказаного верхнього значення границі діапазону (форма вимоги «до ≥…» - більше або дорівнює).
Щодо виправлення слова"знаходять" після Таблиці Д.1
Дата подання: 04 липня 2024 13:13
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:26
В Додатку Д до Додатку 1 до тендерної документації після Таблиці Д.1 у виносці (3) просимо відкоригувати слово «знаходять» на слово «знаходяться».
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Невідповідність у довжині прямих ділянок після ТЛГ
Дата подання: 04 липня 2024 13:14
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:26
Звертаємо увагу на наявність невідповідності вимог щодо довжини прямих ділянок після турбінного лічильника газу (ТЛГ). В Таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Комплект прямих ділянок трубопроводу для турбінного лічильника газу DN150
– Вхідна ділянка не менше 5DN з флянцями ANSI В 16.5 CL 600 - 1шт.;
– Вихідна ділянка не менше 3DN з флянцями ANSI В 16.5 CL 600 - 1шт.;»
А в п. 1.2.3 цього Додатку «Вимоги до прямих ділянок для ТЛГ:
– … передбачити комплекти прямих з’ємних ділянок трубопроводів довжиною не менше 5DN до ТЛГ та 5DN після ТЛГ з фланцевими з’єднаннями;»
Просимо привести вимоги у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Невідповідність кількості лічильників кількості ліній редукування
Дата подання: 08 липня 2024 13:35
Дата відповіді: 11 липня 2024 09:58
Чому в змінах від 08.07.2024 в Додатку 1 кількість лічильників Ду 150 змінилася так кардинально? Треба було замість двох турбінних лічильників додати два ультразвукові для другого випадку, а для першого випадку кількість повинна бути як була.
А у нових вимогах все зменшилось у 2 рази. Але ж у блоці ДВІ ЛІНІЇ Ду 150 і має бути 2 ультразвукові лічильники Ду 150 і два турбінні лічильники Ду 150 АБО 4 ультразвукові лічильники ДУ150.
І відповідно кількість прямих ділянок до лічильників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовується поставлене питання. У разі доцільності Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо графіку виконання робіт
Дата подання: 09 липня 2024 08:47
Дата відповіді: 11 липня 2024 09:58
Відповідно до Додатку 4 до проекту договору термін на виконання "Розроблення проєктної документації (Стадія «Проєкт» та «Робоча документація») та проведення її експертизи" складає 240 кд, термін на виконання "будівельні роботи" - 120 кд. Вважаємо за вкрай необхіде збільшити 2й етап "Будівельні роботи" до 240 кд, в звязку з тим, що обсяги виконання робіт на ГРС, обсяги підготовки та погодження виконавчої документації - дуже значні. Адже тільки термін готовності бетону для
можливості встановлення на нього обладнання складає менше 28 календарних днів. Окрім того, по всім попереднім закупівлям сумарний термні на виконання другного етапу завжди складав 240 кд, хоча обсяги робіт були значно менші.
Просимо внести зміни в проект договору та вкиласти термін етапу "Будівельні роботи" 240 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк виконання робіт, що складає 360 календарних днів, встановлено відповідно до потреб замовника в реалізації об’єкта будівництва.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2024 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Енергооблік" |
20 800 000,00
UAH
|
20 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "ФАКЕЛ" |
24 770 000,00
UAH
|
24 509 894,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НГХ СЕРВІС" |
25 760 550,67
UAH
|
24 760 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП" |
25 595 000,00
UAH
|
25 595 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Енергооблік" #24662711 |
Переможець |
20 800 000,00
UAH
|
24 липня 2024 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 11:26
|
03 Інформація 24-2118-пд.doc | укладений |
02 вересня 2024 11:26
|
Договір №4600009897 від 30.08.2024.pdf | укладений |
02 вересня 2024 11:26
|