Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення технічних обстежень та оцінки об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації
Очікувана вартість
5 450 000,00 UAH
UA-2024-06-13-008229-a eb7d00f24dc5436f9b8eb62d5357d2ea
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шепель

+380954224174 serg.shepel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Головне управління земель оборони та фондів)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ будинок 6
Контактна особа: Сергій Шепель
+380954224174
serg.shepel@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2024 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2024 12:21
Початок аукціону: 25 червня 2024 12:21
Очікувана вартість: 5 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 жовтня 2004 р. №639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель одночасно з поданням пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: 163 500,00 грн (сто шістдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії пропозиції розраховується з наступного дня після розкриття пропозицій електронною системою закупівель). Реквізити Замовника: Міністерство оборони України; місцезнаходження: проспект Повітряних Сил 6, м. Київ, Україна, 03168; код ЄДРПОУ: 00034022. Інші умови, які повинна містити електронна банківська гарантія: безвідкличне зобов’язання банку (гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (бенефіціара); зобов’язання банка (гаранта) сплатити протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги від замовника (бенефіціара) повної суму забезпечення (гарантована сума), без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. Текст електронної банківської гарантії не повинен містити: – умов про обов’язкове надання учасником (принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; – умов, що обмежують замовника (бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; – умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (беніфіціаром); – умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); – умов відкликання гарантії банком (гарантом). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником (бенефіціаром). При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник розміщує (завантажує) в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідальних осіб банку (з датою завантаження до кінцевого строку подання ТП) у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, або .jpeg, або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Електронний документ, підписаний КЕП та печаткою, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються Замовником. Разом з електронною банківською гарантією учасник розміщує (завантажує) в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій, підписаних КЕП гаранта, наступні документи: – документи, що підтверджують повноваження особи, що підписала банківську гарантію, документ, що підтверджує внесення грошового покриття учасником, а також ліцензію Національного Банку України на право здійснення банківських операцій гарантом або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». – лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках, передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; – укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем процедури спрощеної закупівлі; – відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з вище зазначених підстав. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: – відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури спрощеної закупівлі; – ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону; – ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 163500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення технічних обстежень та оцінки об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації (код за ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки здійснюватимуться після виконання повного обсягу послуг, зазначених у Договорі, за умови, що послуги виконано належним чином і у визначені строки. Оплата послуг здійснюватиметься на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг та рахунку на його оплату не пізніше 25 робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, за умови надходження Замовнику з Державного бюджету коштів на оплату цих послуг Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 жовтня 2004 р. №639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель одночасно з поданням пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: 163 500,00 грн (сто шістдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії пропозиції розраховується з наступного дня після розкриття пропозицій електронною системою закупівель). Реквізити Замовника: Міністерство оборони України; місцезнаходження: проспект Повітряних Сил 6, м. Київ, Україна, 03168; код ЄДРПОУ: 00034022. Інші умови, які повинна містити електронна банківська гарантія: безвідкличне зобов’язання банку (гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (бенефіціара); зобов’язання банка (гаранта) сплатити протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги від замовника (бенефіціара) повної суму забезпечення (гарантована сума), без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. Текст електронної банківської гарантії не повинен містити: – умов про обов’язкове надання учасником (принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; – умов, що обмежують замовника (бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; – умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (беніфіціаром); – умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); – умов відкликання гарантії банком (гарантом). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником (бенефіціаром). При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник розміщує (завантажує) в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідальних осіб банку (з датою завантаження до кінцевого строку подання ТП) у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, або .jpeg, або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Електронний документ, підписаний КЕП та печаткою, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються Замовником. Разом з електронною банківською гарантією учасник розміщує (завантажує) в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій, підписаних КЕП гаранта, наступні документи: – документи, що підтверджують повноваження особи, що підписала банківську гарантію, документ, що підтверджує внесення грошового покриття учасником, а також ліцензію Національного Банку України на право здійснення банківських операцій гарантом або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». – лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках, передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; – укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем процедури спрощеної закупівлі; – відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з вище зазначених підстав. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: – відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури спрощеної закупівлі; – ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону; – ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Сума забезпечення: 163500 UAH
20 червня 2024 21:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 червня 2024 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 червня 2024 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2024 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2024 09:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 червня 2024 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 червня 2024 14:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 червня 2024 21:25
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) 20062024 третя редакція 1.docx
20 червня 2024 21:21
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) 20062024 третя редакція.docx
20 червня 2024 18:10
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) зі змінами 20062024 друга редакція.docx
20 червня 2024 17:21
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) 20062024 зі змінами.docx
19 червня 2024 17:11
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) зі змінами 19062024.docx
15 червня 2024 09:18
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) 14062024 зі змінами.docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 5 до Оголошення (КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ до учасників) (3).docx
20 червня 2024 21:21
Додаток 3 до Оголошення (Проєкт договору)зміни 20062024.docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 3 до Оголошення (Проєкт договору) 13062024.docx
20 червня 2024 17:23
Додаток 8 до Оголошення (Лист-гарантія) зміни 20062024.docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 8 до Оголошення (Лист-гарантія) (2).docx
20 червня 2024 17:21
Оголошення 20062024 зі змінами.docx
13 червня 2024 14:42
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 100624.docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 6 до Оголошення (Відомості про учасника закупівлі) (2).docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 7 до Оголошення (Лист-згода на обробку персональних даних) (2).docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 4 до Оголошення (Перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції) (2).docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 1 до Оголошення (Характеристики предмету закупівлі) (4).docx
13 червня 2024 14:42
Додаток 2 до Оголошення (Цінова пропозиція) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнююче питання
Дата подання: 14 червня 2024 11:15
Дата відповіді: 14 червня 2024 13:51
Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію/роз'яснення стосовно: 1. Чи передбачено/дозволено залучати субпідрядників до надання послуг? Якщо так, то чи існують якісь обмеження щодо обсягу робіт/послуг, які можуть бути виконані субпідрядниками? Будемо вдячні за Ваші роз'яснення.
Відповідь: Вітаю, дякую за звернення.
Статтею 33 Закону України "Про оборонні закупівлі" регулюється порядок здійснення субпідряду в оборонних закупівлях.
Так, частиною 1 статті 33 Закону України "Про оборонні закупівлі" передбачено, що субпідряд як спосіб залучення співвиконавців може застосовуватися для закупівлі робіт або послуг у разі, якщо державний замовник у тендерній документації визначив можливість залучення субпідрядника або якщо учасник торгів у своїй тендерній пропозиції повідомив державного замовника про необхідність залучення субпідрядника.
Відповідно до частини 2 статті 33 Закону України "Про оборонні закупівлі" частка державного контракту (договору), яку переможець торгів має намір передати третім особам на умовах субпідряду, не може перевищувати 50 відсотків вартості основного державного контракту (договору). Вартість робіт або послуг у складі вартості частки державного контракту (договору), яку переможець торгів має намір передати третім особам на умовах субпідряду, не може перевищувати 50 відсотків вартості робіт або послуг у складі вартості основного державного контракту (договору). Вартість робіт або послуг у складі вартості частки державного контракту (договору) на умовах субпідряду за згодою державного замовника може перевищувати 50 відсотків вартості робіт або послуг у складі вартості основного державного контракту (договору) за умови подання аргументованого висновку виконавця.
Крім того, відповідно до частини 3 статті 33 Закону України "Про оборонні закупівлі" вартість робіт або послуг у складі вартості частки державного контракту (договору), яку державний замовник має право зобов’язати переможця торгів передати третім особам на умовах субпідряду, не може перевищувати 30 відсотків вартості робіт або послуг у складі вартості основного державного контракту (договору).
дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 червня 2024 12:16
Дата відповіді: 14 червня 2024 15:54
Доречно внести зніми до умов тендерної документації щодо строку дії сертифікату суб'єкта оціночної діяльності ФДМУ замість "Який є дійсний мінімум до 31.12.2024" - дана вимога є дискримінаційна та суттєво звужує коло зацікавлених прийняти участь в даній закупівлі. У зв'язку з цим просимо прийняти дану вимогу до уваги та внести зміни: наявність в учасника сертифікату суб'єкта оціночної діяльності, виданого ФДМУ та який є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій. Суб’єкти оціночної діяльності у яких закінчується термін дії сертифіката, та не відбулось змін у штатному складі оцінювачів, заявлених під час видачі такого сертифіката та у разі якщо кваліфікаційні свідоцтва (документи) таких оцінювачів є чинними, мають можливість автоматичного продовження дії такого сертифіката під час правового режиму воєнного стану. Так, підпунктом 5 пункту 1 постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», передбачене автоматичне продовження строків дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру на період воєнного стану. Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова). Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови строки дії чинних строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Дякую за Ваше звернення, нами будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації.
Роз'яснити один з критеріїв підтвердження, що міститься в Додатку 5.
Дата подання: 17 червня 2024 13:24
Дата відповіді: 18 червня 2024 11:33
Шановний Замовнику! Звертаємося з проханням роз'яснити один з критеріїв підтвердження, що міститься в Додатку 5. Зокрема, в пункті 1 підпункту 1.1. йдеться про те, що обладнання може бути власним або орендованим. Водночас, підпункт 1.4. чітко вказує, що ліцензійне програмне забезпечення має бути видане на ім'я Учасника. Виникає питання: чи може ліцензійне програмне забезпечення бути залученим замість того, щоб бути виданим на ім'я Учасника, якщо воно відповідає всім іншим вимогам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за звернення.
Замовник не заперечує використання орендованого ліцензійного програмного забезпечення, за умови, що в договорі між орендарем та орендодавцем буде зазначено, що ліцензійне програмне забезпечення видається в оренду на ім’я учасника.
Звернення щодо усунення порушень
Дата подання: 18 червня 2024 10:45
Дата відповіді: 19 червня 2024 16:30
Шановний Замовнику. Уважно вивчивши оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з проведення технічних обстежень та оцінки об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації (далі –Предмет закупівлі ) звертаємо Вашу увагу на наступне. Вказаний Предмет закупівлі по своїй суті об’єднує дві різні групи послуг, які надаються у відповідності до різних нормативно-правових актів, вимагають наявності у учасника різних груп кваліфікованих фахівців та обладнання, різних дозвільних документів на надання таких послуг, та відносяться до різних кодів ДК 021-2010. Так послуги з проведення технічного обстеження, відповідно до оголошення про проведення закупівлі, надаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 06.08.2022 року №144 «Про затвердження Методики проведення обстеження та оформлення його результатів» і передбачають обов’язкову наявність у надавача послуг фахівців-будівельників відповідної кваліфікації та напрямку і відповідного вимірювального обладнання. Такі послуги за ДК 021-2015 дійсно відносяться до коду 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (код 716331300-3 Послуги з технічного огляду будівель»). В той же час послуги з оцінки об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених, зруйнованих внаслідок збройної агресії російської федерації, надаються відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та «Методики визначення військових втрат, завданих Україні внаслідок збройної агресії російської федерації», затвердженої наказом Міністерства України від 14.09.2022 року №277. Вказані послуги передбачають обов’язкову наявність у надавача послуг сертифікату суб’єкта оціночної діяльності та кваліфікованих оцінювачів. Наголошуємо, що послуги з оцінювання майна у жодному разі не можуть бути віднесені до коду 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» за ДК 021-2015, оскільки за зазначеним кодом надаються послуги саме з технічного огляду, а послуги з оцінки майна є послугами з визначення вартості майна або майнових прав на дату їх оцінки тобто аналітичними послугами за економічним напрямком. Саме тому державні замовники, під час визначення коду ДК 021-2015 за яким здійснюється закупівля послуг з оцінки нерухомого майна, зокрема і послуг з оцінки збитків, застосовують коди 79310000-0 «Послуги з проведення ринкових досліджень», 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» або аналогічні, які відносяться саме до послуг у галузі економіки, а не будівництва. Слід зазначити, що виходячи зі змісту додатків до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ці послуги не можуть вважатися супровідними оскільки, відповідно до пункту 3.1. Договору, саме після надання рецензування звіту про оцінку збитків Фондом державного майна України або його регіональними відділеннями Замовник приймає від Виконавця акт приймання-передачі наданих послуг та рахунок на його оплату. Таким чином, об’єднавши дві різні за своєю сутністю послуги в одну закупівлю, замовник штучно зменшив коло потенційних учасників процедури закупівлі. Крім того, встановивши у оголошення про проведення процедури закупівлі вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції аналогічного за предметом закупівлі договору замовник звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки укладення договорів які одночасно передбачають технічне обстеження об’єктів нерухомого майна та їх оцінку не є властивим для органів державної влади та/або місцевого самоврядування, державних та комунальних підприємств, установ та організацій у зв’язку з тим, що такий предмет закупівлі не відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 20202 року №708. Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати процедуру закупівлі, та оголосити нові закупівлі, визначивши їх предмет у відповідності з вимогами Порядку визначення предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше звернення. Шановний Учаснику, повідомляємо, що штучне роз’єднання предмету закупівлі на дві послуги не дозволяє досягти бажаного для замовника результату. Дані послуги є взаємозалежні та взаємопов’язані.
Так, відповідно до пункту 17 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 326 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2022 р. №951) одним із вихідних даних для проведення оцінки збитків є звіт (акт) про обстеження.
Також, виконавець послуги має гарантувати якісне виконання як технічного обстеження, так і оцінки об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації.
Від результату надання цієї комбінованої послуги буде залежати подальше відновлення (відшкодування, реконструкція, ремонт) пошкодженого нерухомого майна і для досягнення даної мети послуги потребують об’єднання.
Щодо надання аналогічних договорів, Замовник не заперечує надання виконаних договорів окремо по обстеженню та окремо по оцінці збитків, основною вимогою до даного критерію було визначення досвіду роботи Учасника з даних видів послуг.
Крім того на закупівельному майданчику Прозорро розташовані успішно завершені аналогічні договори з обох послуг за одним кодом ДК, а так, як основною роботою, що надає змогу здійснити повноцінну оцінку збитків є обстеження основним кодом ДК обрано саме код 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань», що в свою чергу не може дискримінувати учасника.
Щодо ліцензійного програмного забезпечення
Дата подання: 18 червня 2024 11:36
Дата відповіді: 19 червня 2024 16:45
Просимо надати роз’яснення з наступного питання. Кваліфікаційним вимогами визначено, що учасник повинен мати ліцензійне програмне забезпечення. Зокрема програмне забезпечення має забезпечити можливість видачі матеріалів за результатами надання послуг у форматах даних, зазначених у Характеристиках предмету закупівлі. На підтвердження таких можливостей програмного забезпечення учасник повинен у складі пропозиції надати лист від лецензіара/дистриб’ютора програмного забезпечення, який підтверджує можливість функціоналу програмного забезпечення створювати графічні матеріали у форматах даних, зазначених у Характеристиках предмету закупівлі. Вивчивши Характеристики предмету закупівлі (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) повідомляємо, що вони не містять інформації у яких саме форматах даних повинні бути видані матеріали за результатами надання послуг. Так само вказані Характеристики предмету закупівлі не передбачають надання виконавцем будь-яких графічних матеріалів за результатами надання послуг. Методикою проведення обстеження та оформлення його результатів передбачено, що відомості дефектів та пошкоджень, схеми розташування дефектів та пошкоджень, результати фотофіксації, обмірні креслення та інша необхідна інформація додаються до Звіту про результати обстеження. При цьому необхідність додавання таких матеріалів до Звіту визначає саме Замовник у технічному завданні на проведення обстеження. Як вже було сказано вище, у Характеристиках предмету закупівлі відсутня інформація щодо необхідності додавання до звіту таких матеріалів. Враховуючи зазначене, просимо виключити з кваліфікаційних вимог вимогу щодо необхідності наявності у учасника ліцензійного програмного забезпечення, як таку, що є дискримінаційною, або привести у відповідність вимоги Додатку 1 до Оголошення, визначивши в ньому які саме графічні матеріали під час виконання договору про закупівлю повинен надати учасник та в яких саме форматах даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше звернення.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що кваліфікаційна вимога щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення передбачає надання учасником відповідних підтверджуючих документів правомірного використання тих програмних продуктів, які учасник має намір використовувати при наданні послуг відповідно до предмету закупівлі.
Зокрема, згідно Технічного завдання, яке буде надано при підписанні договору) в тому числі і графічні матеріали отримуються у форматі *pdf, що собою являє відсканований звітний документ (звіт про обстеження, акт обстеження та звіт про оцінку збитків).
Замовник не наполягає на використанні платних програмних продуктів та не заперечує проти використання відкритого програмного забезпечення.
Досвід субпідрядника
Дата подання: 18 червня 2024 13:14
Дата відповіді: 19 червня 2024 17:00
Просимо надати роз’яснення щодо змісту оголошення про проведення закупівлі. У пункті 1 встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупвлі розроблено, зокрема, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаний Закон передбачає, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема щодо наявності матеріально-технічної бази та фахівців відповідної кваліфікації, учасник може залучати спроможності субпідрядників/співвиконавців. Чи може учасник у відповідності з вимогами вищевказаного Закону, залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Чи може учасник, враховуючи специфіку предмета закупівлі, залучити для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) досвід субпідрядника/співвиконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник не заперечує проти залучення виконавцем до надання послуг третіх осіб відповідно до вимог чинного законодавства України. Тому технічні спроможності субпідрядника будуть враховані, за умови надання відповідних підтверджуючих документів, що характеризують договірні правовідносини між учасником та його субпідрядником.
При цьому учаснику необхідно враховувати вимоги частини 2 статті 33 Закону України “Про оборонні закупівлі”.
Роз'яснити один з критеріїв підтвердження, що міститься в Додатку 5.
Дата подання: 18 червня 2024 15:12
Дата відповіді: 19 червня 2024 17:02
Вітаємо! Додатком 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник повинен мати у власності або на правах оренди, лізингу. Суборенди та інше не менше 2-х транспортних засобів. Також на підтвердження наявності таких транспортних засобів учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинних договорів, що підтверджують право користування транспортними засобами, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, відповідно до яких їх власником є учасник. Звертаємо увагу, що така вимога Оголошення є дискримінаційною. Працівники, яких учасник має намір залучити до надання послу г за договором володіють власними транспортними засобами. Саме ці транспортні засоби вони використовують під час службових поїздок. При цьому відповідно до норм чинного законодавства, зокрема статті 125 Кодексу законів про працю, таке використання автомобілів не потребує укладення договору оренди транспортного засобу або будь-якого іншого договору між роботодавцем та працівником. В зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі, встановивши також можливість подати свідоцтва на право власності на транспортні засоби, які належать працівникам учасника, якщо такі працівники зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або виключити вимогу щодо наявності у учасника транспортних засобів взагалі, оскільки вона не впливає на виконання договору та учасник вправі самостійно обирати будь-який зручний йому спосіб (будь-то марштурне таксі, таксі тощо), якщо при цьому такий спосіб забезпечує виконання умов укладеного договору у строк.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що надання послуг відповідно до предмету закупівлі передбачає необхідність прибуття представників виконавця до важкодоступних місць. Також допуск на військові об’єкти вимагає проведення попередніх організаційних заходів власним транспортом є обмежений, а у деяких випадках неможливий і відповідно впливає на виконання умов договору Учасником.
У даному випадку Замовник зацікавлений переконатися у спроможності Виконавця забезпечити прибуття свої співробітників до місця надання послуг. На підтвердження цього учасником можуть бути надані будь-які документи, що підтверджують можливість правомірного використання транспортних засобів: договір із транспортною компанію про надання послуг по перевезенню, наявність власного автотранспорту у працівників учасника та їх письмова згода про їх використання та будь-які інші документи.
про проходження навчання з охорони праці
Дата подання: 18 червня 2024 16:47
Дата відповіді: 19 червня 2024 17:17
Щодо необхідності наявності посвідчень про проходження навчання з охорони праці. Звертаємо увагу, що працівниками, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, є як інженери/експерти- будівельники, так і оцінювачі. І якщо наявність вищезгаданих посвідчень для будівельників є обґрунтованою вимогою, то наявність таких посвідчень у оцінювача/оцінювачів, які здійснюють аналітичну, а не виробничу діяльність, жодним чином не є логічною. Тому просимо конкретизувати перелік фахівців, на яких поширюється вимога щодо наявності у них документів про проходження навчання з охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення.
Шановний Учаснику, відповідно до пункту 5.5. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 №15 навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи проходять особи службові обов’язки яких пов’язані з будівництвом, експлуатацією, реконструкцією, технічним переоснащенням, консервацією та ліквідацією об’єктів підвищеної небезпеки.
Ураховуючи викладене, підтвердження про проходження навчання з охорони праці має бути у тих працівників виконавця, які безпосередньо будуть проводити технічне обстеження об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації.
щодо надання свідоцтв про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру
Дата подання: 18 червня 2024 17:38
Дата відповіді: 19 червня 2024 17:18
Щодо необхідності наявності Свідоцтва про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності. Звертаємо вашу увагу, Свідоцтво про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності не видається Фондом державного майна України (далі - Фонд). 01.08.2017 набули чинності накази Фонду державного майна України (далі - Фонд): - від 08.06.2017 № 923 "Про внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.2017 за № 824/30692; - від 08.06.2017 № 924 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Фонду державного майна України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.2017 за № 825/30693. Підтвердженням внесення інформації про оцінювача до Державного реєстру тепер є інформація на сайті Фонду державного майна України, де оприлюднюються дані про наявні у оцінювача кваліфікаційні свідоцтва (документи) з зазначенням спеціалізацій в межах напрямів оцінки майна. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення.
Шановний учаснику, ваше зауваження враховане, відповідні корегування будуть здійснені найближчим часом.
Банківська гарантія
Дата подання: 19 червня 2024 17:41
Дата відповіді: 20 червня 2024 09:58
Шановний замовнику! Прохання змінити умови в оголошені , а саме в "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 100624.docx" так як умови прописані 9. Період уточнення інформації про закупівлю Не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель: до 19.06.2024 до 00:00 год. 10. Кінцевий строк подання пропозицій Не менше, ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю: до 21.06.2024 до 00:00 год. так як при оформлені банківської гарантії виникають у банка питання чому дати не відповідають умовам
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення шановний Учасник.
Відповідно до вимог Статті 14 Закону.
Зміни, які вносить замовник, розміщують та відображають в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій замовник продовжує в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочих дні.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 червня 2024 10:00
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:58
Шановний Замовнику! Ваша позиція надана у відповіді щодо наявності посвідчень з охорони праці є дещо некоректною виходячи з наступного. Ви зазначаєте, що підтвердження про проходження навчання з охорони праці має бути у тих працівників виконавця, які безпосередньо будуть проводити технічне обстеження об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації. Звертаємо вашу увагу, що згідно статті 18 Закону України "Про охорону праці" на яку наявне посилання у кваліфікаційних вимогах, працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії." Тобто вимога про проходження інструктажу, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії стосується всіх працівників. Крім цього звертаємо, вашу увагу, що при здійсненні оцінки збитків пошкоджених об'єктів, яка проводиться на підставі, зокрема, Національного стандарту №1 Загальні засади оцінки майна і майнових прав та Методики визначення шкоди та обсягу збитків, завданих підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності внаслідок знищення та пошкодження їх майна у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації, а також упущеної вигоди від неможливості чи перешкод у провадженні господарської діяльності затвердженої Наказом Міністерства економіки України та Фонду державного майна України 18 жовтня 2022 року № 3904/1223 "оцінювач суб’єкта оціночної діяльності, ОСОБИСТО повинен здійснити огляд і фотофіксацію пошкодженого об'єкту". Враховуючи викладене, ваша позиція щодо того, що не всі працівники повинні проходити навчання з охорони праці та відповідно не подавати у складі пропозиції посвідчення щодо проходження навчання з охорони праці на всіх працівників є дещо сумнівною та такою, що суперечить вимогам чинного законодавства. Враховуючи викладене, просимо надати роз'яснення із зазначеного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення, Ваша Вимога буде врахована, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Банківська гарантія
Дата подання: 20 червня 2024 11:43
Дата відповіді: 20 червня 2024 17:10
Відповідно до умов оголошення учасник зобов’язаний надати Замовнику забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям. Також умовами оголошення передбачено, що однією з підстав неповернення тендерного забезпечення є «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» перелік таких документів та спосіб їх надання визначається Замовником. В зв’язку з цим просимо внести зміни в оголошення та доповнити його необхідною інформацію щодо переліку документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі, для підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону, спосіб та строки їх надання, або виключити вказаний пункт з оголошення як такий, що не має відношення до процедури закупівлі, яка проводиться
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше звернення.
Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Зазначені вище відомості містяться в розпорядженні уповноважених органів державної влади та у відповідних державних реєстрах.
Замовник вважає, що інформація про джерело підтвердження викладених обставин є публічною, загальнодоступною і не потребує окремої регламентації та додаткових роз’яснень зі сторони Замовника.
Додаток 8
Дата подання: 20 червня 2024 11:47
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:29
Доброго дня! Чи вірно ми зрозуміли, що учасник процедури закупівлі, на виконання вимог Оголошення, повинен у складі своєї пропозиції подати лист-гарантію, складену за формою, наведеною в додатку 8 до Оголошення про проведення закупівлі, яка зокрема містить наступний пункт: «16) Учасник гарантує, що стосовно предмету за Договором та/або щодо виконання інших умов Договору Радою національної безпеки і оборони України не застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції» рішеннями, які введені в дію Указами Президента України), у випадку, якщо виконання Договору суперечитиме дотриманню санкцій Ради національної безпеки і оборони України.» Звертаємо увагу, що предметом закупівлі та, відповідно, Договору є «Послуги з проведення технічних обстежень та оцінки об’єктів нерухомого військового майна, пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації» і цей предмет визначений не учасником, а Замовником – Міністерством оборони України. Так само проект Договору, тобто умови Договору, підготовлені Замовником – Міністерством оборони України. На нашу думку така вимога є надмірною, оскільки, по перше, учасник не може гарантувати те, що визначено не ним, а Замовником, по-друге, ми розуміємо що можливо все, але накладення санкцій Радою національної безпеки і оборони України на нерухоме військове майно Міністерства оборони України буде виглядати досить дивно не тільки для світової спільноти, але і для вітчизняної. Пропонуємо вказаний пункт виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше звернення, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Невідповідності
Дата подання: 20 червня 2024 11:47
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:44
Вітаємо. Пунктом11 Додатку 1.встановлено: «Особливі умови: до даних Характеристик на виконання послуги можливе внесення змін і доповнень у частині переліку, обсягів та черговості виконання послуги згідно з прийнятими рішеннями відповідних органів виконавчої влади, а також на підставі внесених змін і доповнень до нормативно-правових актів, що регулюють відповідні правовідносини.» Аналогічно підпункт 5.2.5. Проєкту Договору встановлює, що Замовник має право змінювати перелік пошкоджених (знищених) об’єктів нерухомого військового майна, що підлягають обстеженню та оцінкі збитків без згоди Виконавця.» Вказані положення додтаків до Оголошення суперечать положенням законодавства, зокрема порядку зміни істотних умов договору, оскільки дозволяють Замовнику на свій розсуд змінювати обсяги послуг, що надаються, зокрема збільшувати їх та фактично нівелюють результати процедури закупівлі. Просимо усунути вказані невідповідності вимогам законодавства шляхом внесення змін в оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення.
Відповідно до частини 3 ст. 509 ЦК України зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.
Саме такими засадами Замовник буде керуватися при виконанні умов договору.
Умови проєкту договору, на які ви звернули увагу носять виключний характер і будуть застосовані за наявності об’єктивних до того підстав.
Крім наведеного, відповідно до п. 14.9. проєкту договору усі зміни до цього договору оформлюються додатковими угодами, які є невід’ємними його частинами.
Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України
Дата подання: 20 червня 2024 13:01
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:45
Просимо внести зміни в ТД. Закон України «Про публічні закупівлі» : Строк дії тендерної пропозиції — це установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється (пункт 29 частини 1 статті 1 Закону). Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначається інформація про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, строк має бути не менше ніж 90 днів, тобто строк може бути і 120, і 180 днів; строк розраховується з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не з дати їх розкриття. Отже, замовник має передбачити в тендерній документації, наприклад, наступне: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу "Радник у сфері публічних закупівель" ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ). Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/nadporogi/strok-dii-tendernoi-propozytsii-ta-varianty-joho-prodovzhennia/
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення, Ваша вимога буде врахована, відповідні зміни будуть внесені в Оголошення.
щодо надання свідоцтв про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру
Дата подання: 20 червня 2024 17:49
Дата відповіді: 20 червня 2024 18:07
Шановний Замовник, Ви повернули вимоги в останній редакції змін до ТД Щодо необхідності наявності Свідоцтва про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності. Звертаємо вашу увагу, Свідоцтво про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності не видається Фондом державного майна України (далі - Фонд). 01.08.2017 набули чинності накази Фонду державного майна України (далі - Фонд): - від 08.06.2017 № 923 "Про внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.2017 за № 824/30692; - від 08.06.2017 № 924 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Фонду державного майна України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.2017 за № 825/30693. Підтвердженням внесення інформації про оцінювача до Державного реєстру тепер є інформація на сайті Фонду державного майна України, де оприлюднюються дані про наявні у оцінювача кваліфікаційні свідоцтва (документи) з зазначенням спеціалізацій в межах напрямів оцінки майна. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую, за звернення, вносимо зміни до тендерної документації
Проєкт договору
Дата подання: 20 червня 2024 18:04
Дата відповіді: 20 червня 2024 21:13
Шановний замовнику, просимо Вас привести у відповідність проєкт договору, поданий у складі оголошення, оскільки наразі його умови суперечать одна одній та, фактично, унеможливлюють його виконання. Так Пунктом 2.5 Договору встановлено, що оплата послуг здійснюється Замовником на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг по кожному об’єкту нерухомого військового майна, пошкодженого (зруйнованого) внаслідок збройної агресії російської федерації та рахунку на їхню оплату. Одночасно пунктом 2.4 Договору передбачено, що Сторони домовились приймання-передачу послуг та розрахунки за надані послуги здійснювати після виконання повного обсягу послуг, зазначених у цьому Договорі, за умови, що послуги виконано належним чином і у визначені строки. Також пунктом 2.6 Договору передбачено, що оплата за Договором здійснюється Замовником на рахунок Виконавця не пізніше 25 робочих днів після підписання Сторонами всіх Актів приймання-передачі наданих послуг, за умови надходження Замовнику з Державного бюджету коштів на оплату цих послуг. Отже, між вказаними пунктами договору є неузгодженість в частині оплати по Договору. Друге. Відповідно до підпункту 13.1.2. Договору оперативно-господарська санкція застосовується у разі порушення Виконавцем виконання зобов’язань, невиконання та/або неналежного виконання договірних зобов’язань, зокрема відповідно до підпункту 13.1.2.3. недотримання термінів усунення виявлених недоліків відповідно до пункту 3.5 цього Договору. Проте, пункт 3.5 Договору відсутній, як і терміни усунення недоліків. Третє, умовами Оголошення та проєкту договору передбачається внесення учасником забезпечення виконання Договору, проте конкретний строк повернення забезпечення відсутній (визначений лише для випадку, коли Виконавцем порушувалися умови Договору та утримувалися штрафні санкції). Четверте, підпунктом 5.3.3 Договору встановлено, що Виконавець зобов’язаний самостійно отримати необхідні вихідні дані та матеріали. Відповідно як до ЗУ «Про оцінку майна» так і НПА щодо обстежень об’єктів вихідні дані надаються замовником. Окрім того, згідно пп. 5.1.1 Договору надання матеріалів та даних щодо об’єктів є обов’язком саме Замовника. Крім того умови Договору, а саме підпункт 5.1.1 Договору передбачають, що Замовник зобов’язаний надати Виконавцю всі наявні інформаційні матеріали, дані, та інші матеріали, необхідні для належного виконання зобов’язань за цим Договором, разом з тим, Договором не передбачені строки, в які замовник має надати такі вихідні дані, забезпечити доступ працівників Виконавця. Також Пунктом 12 Додатку 2 до Договору (Орієнтовний перелік робіт з обстеження) передбачено внесення звіту за результатами обстеження до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відповідно до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681. Разом з тим, з урахуванням розділу 12 Договору (Конфіденційність Договору) вбачається, що вказана інформація належить до конфіденційної та за її розголошення передбачено санкції, в тому числі розірвання Договору. Так само пунктом 12.3 проєкту Договору передбачено, що у разі встановлення Замовником фактів розголошення Виконавцем інформації про об’єкти надання послуг згідно цього Договору, в тому числі на підставі звернень органів, що діють у сфері національної безпеки, Договір розривається в односторонньому порядку. Слід зазначити, що учасник, якщо він звісно є законослухняним суб’єктом господарювання, не може ігнорувати звернень органів, що діють у сфері національної безпеки, зокрема на обґрунтований запит зобов’язаний надати необхідну інформацію, враховуючи, що ці органи діють саме у сфері національної безпеки та в Україні іде повномасштабна агресія.. За таких обставин вказаний пункт Договору є таким, що не відповідає чинному законодавству та створює хибне враження про наявність конфлікту між замовником та органами, що діють у сфері національної безпеки, що може бути використано ворогом. Просимо врахувати надані зауваження та внести відповідні зміни в оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення, Ваші вимоги будуть враховані в Проекті договору. Щодо третього питання, по поверненню забезпечення виконання договору, воно чітко визначено в пункті 2 статті 27 Закону.
Конфіденційні умови в Додатку 5
Дата подання: 20 червня 2024 18:06
Дата відповіді: 20 червня 2024 21:14
Вітаємо. Відповідно до додатку 5 до Оголошення для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі пропозиції надається довідку в довільній формі із зазначенням ІПН працівників з визначенням її конфіденційною при поданні документів, при цьому учасник може зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Тобто вказаний документ подається на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та замовник вимагає зробити його конфіденційним. Одночасно умовами цього ж додатку 5 до Оголошення (пункт 3.2.) передбачено, що конфіденційними НЕ можуть бути визначені документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином умови Оголошення не узгоджують між собою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення, ваша вимога буде врахована.
Приведення процедури закупівлі в правове поле
Дата подання: 20 червня 2024 18:09
Дата відповіді: 20 червня 2024 20:57
Шановний замовнику! Ваші відповіді на запитання, а також запитання одного з потенційних учасників закупівлі складають враження, що процедура носить чисто формальний характер та її переможець вже давно визначений і зараз дуже занепокоєний тим, що дискримінаційні вимоги, які гарантують йому перемогу в цій закупівлі, можуть зазнати змін. Щодо необхідності наявності посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці у оцінювача, оскільки він повинен обов’язково здійснити особистий огляд та фотофіксацію об’єкту, то нормативні документи, на які посилається потенційний учасник у своєму запитанні, допускають можливість не здійснювати такий огляд особисто. Більше того, пункт 7 розділу ІІ Методики визначення шкоди та обсягу збитків, завданих підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності внаслідок знищення та пошкодження їх майна у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації, а також упущеної вигоди від неможливості чи перешкод у провадженні господарської діяльності передбачає, що особистий огляд об’єкта оцінки здійснюється оцінювачем за умови наявності доступу до такого об’єкта (на дату оцінки здійснено розмінування, доступ до майна наявний, БЕЗПЕЧНИЙ). То ж за таких умов про яке навчання з питань охорони праці саме для оцінювачів може йти мова? Окрім цього, якщо оцінювач буде здійснювати особистий огляд та фотофіксацію об’єкта, то яким чином ці послуги безпосередньо пов’язані з технічним обстеженням цього об’єкта? Пункт 7 розділу ІІ вказаної вище Методики жодним чином не пов’язує дії оцінювача з діями будь-яких інших експертів, тому посилання Замовника, що послуги з оцінки та послуги з технічного огляду є частинами комбінованої послуги, які не можуть здійснюватися окремо, є нічим іншим, як намаганням обмежити потенційну кількість учасників цієї закупівлі одним, заздалегідь визначеним. Дійсно, одним з вихідних даних для проведення оцінки збитків є звіт (акт) про обстеження. Однак такий акт існує в чинному нормативно-правовому полі як окремий документ та може бути наданий оцінювачу замовником, після проведення технічного обстеження і є лише однією зі складових переліку вихідних даних, необхідних для проведення оцінки. Додатково це підтверджується і Вашою відповіддю щодо надання аналогічних договорів, оскільки Ви визнаєте, що в якості аналогічних можуть бути надані окремі договори на проведення технічного обстеження та окремо договори на проведення оцінки, тобто такі послуги можуть успішно існувати окремо, а не є невід’ємною частиною однієї комплексної послуги. Окремо зупинимось на вимозі щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення. Якщо під таким забезпеченням мається на увазі забезпечення, що дозволяє сканувати документи в форматі PDF, як Ви зазначили в своїй відповіді, і допускається використання відкритого програмного забезпечення, то як це тоді узгоджується з вимогою, щодо надання листів від ліцензіара/дистрибютора програмного забезпечення, яку Ви встановили в Оголошенні про проведення закупівлі, а також щодо наявності у учасника документів, які підтверджують право власності (придбання) такого програмного забезпечення. Яким чином учасник має таке надати для продукту, який є безкоштовним? Єдине , що спадає на думку, такі вимоги були встановлені під певного, заздалегідь визначеного учасника процедури закупівлі. Нагадуємо, що Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ під час проведення спрощеної закупівлі дотримуватися принципів проведення публічних закупівель, зокрема принципів недискримінації учасників, та вимагаємо повернути проведення закупівлі послуг, що є предметом цієї закупівлі у правове поле, шляхом скасування закупівлі та повторного оголошення закупівель із дотриманням норм чинного законодавства. Так само вимагаємо виключити з умов дискримінаційні вимоги, про які було зазначено вище нами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Шановний Учасник Ваші звинувачення є надуманими та не обгрунтованими, є оціночними судженнями. Замовник сформував критерії за досвідом аналогічних договорів, які успішно виконані та розміщені на закупівельних майданчиках Прозорро, також, враховано власний досвід укладення договорів. Пропоную Вам прийняти участь в торгах, допомогти державі у складний для неї час. Дякую.
замовник повернув дискримінаційну вимогу після їх усунення
Дата подання: 20 червня 2024 20:29
Дата відповіді: 20 червня 2024 21:16
Шановний замовнику, після внесення змін та усунення дискримінаційних вимог, в останній редакції знов виставляєте дискримінаційну вимогу, а саме:Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності Фонду державного майна України (в т. ч., за напрямами оцінки майна, а саме: 1, 2 (згідно Положення про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності затвердженого наказом Фонду державного майна України 14 березня 2002 року № 479) та спеціалізаціями у межах напряму 1.1, який є дійсним мінімум до 31.12.2024; дана вимога є дискримінаційна У зв'язку з цим вже вдруге просимо прийняти дану вимогу до уваги та внести зміни: наявність в учасника сертифікату суб'єкта оціночної діяльності, виданого ФДМУ та який є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій.: наявність в учасника сертифікату суб'єкта оціночної діяльності, виданого ФДМУ та який є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій. Суб’єкти оціночної діяльності у яких закінчується термін дії сертифіката, та не відбулось змін у штатному складі оцінювачів, заявлених під час видачі такого сертифіката та у разі якщо кваліфікаційні свідоцтва (документи) таких оцінювачів є чинними, мають можливість автоматичного продовження дії такого сертифіката під час правового режиму воєнного стану. Так, підпунктом 5 пункту 1 постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», передбачене автоматичне продовження строків дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру на період воєнного стану. Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова). Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови строки дії чинних строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення, Ваша вимога буде врахована.
Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України
Дата подання: 20 червня 2024 21:33
Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України Просимо внести зміни в ТД. Закон України «Про публічні закупівлі» : Строк дії тендерної пропозиції — це установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється (пункт 29 частини 1 статті 1 Закону). Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначається інформація про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, строк має бути не менше ніж 90 днів, тобто строк може бути і 120, і 180 днів; строк розраховується з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не з дати їх розкриття. Отже, замовник має передбачити в тендерній документації, наприклад, наступне: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу "Радник у сфері публічних закупівель" ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ). Джерело: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/nadporogi/strok-dii-tendernoi-propozytsii-ta-varianty-joho-prodovzhennia/
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2024 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" 4 470 000,00
UAH з ПДВ
4 470 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" 4 859 988,00
UAH з ПДВ
4 859 988,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 липня 2024 08:05
Електронний підпис
03 липня 2024 08:12
Електронний підпис
03 липня 2024 08:03
1. Довідка ст.17.pdf.p7s
03 липня 2024 08:03
5.1. Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2024 08:03
1. Довідка ст.17.pdf
24 червня 2024 17:31
Електронний підпис
24 червня 2024 17:31
Електронний підпис
24 червня 2024 17:30
17. ГЛ (про санкції).pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
16. Відомості (додаток 6).pdf
24 червня 2024 17:30
виписка.pdf
24 червня 2024 17:30
2.4. Наказ ЛСГ оцінювач.pdf
24 червня 2024 17:30
8. ЛЗ з ТЗ.pdf
24 червня 2024 17:30
2.13. ЛЗ Денисова В.Ю..pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
1. Довідка МТБ.pdf
24 червня 2024 17:30
1. Довідка МТБ.pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
1.5. Ліцензія, акт AutoCAD.pdf
24 червня 2024 17:30
20. ГЛ (про МТБ).pdf
24 червня 2024 17:30
2.12. ЛЗ Буряк Л.В..pdf
24 червня 2024 17:30
довідка.pdf
24 червня 2024 17:30
2.12. ЛЗ Буряк Л.В..pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
2.2. КС Тех. обстеження.pdf
24 червня 2024 17:30
18. Довідка ст.236 ГКУ.pdf
24 червня 2024 17:30
2.11. ЛЗ Гурін О.М..pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
Копії.pdf
24 червня 2024 17:30
17. ГЛ (про санкції).pdf
24 червня 2024 17:30
21. ГЛ (про перевірку).pdf
24 червня 2024 17:30
2.11. ЛЗ Гурін О.М..pdf
24 червня 2024 17:30
18. Довідка ст.236 ГКУ.pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
1.10. ЛР про ПЗ.pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
DOHOVIR HARANTII 40373.zip
24 червня 2024 17:30
2.1. КС, ПК оцінювача.pdf
24 червня 2024 17:30
14.3. ДР про довіреність.pdf
24 червня 2024 17:30
22. Довідка рф і рб, ірі.pdf
24 червня 2024 17:30
2. Довідка працівники.pdf
24 червня 2024 17:30
8. ЛЗ з ТЗ.pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
20. ГЛ (про МТБ).pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
21. ГЛ (про перевірку).pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
2.14. ЛЗ Сивочка В.В..pdf.p7s
24 червня 2024 17:30
DOHOVIR HARANTII 40373.pdf
24 червня 2024 17:30
1.10. ЛР про ПЗ.pdf
24 червня 2024 17:30
2.14. ЛЗ Сивочка В.В..pdf
24 червня 2024 17:30
2.13. ЛЗ Денисова В.Ю..pdf

Публічні документи

24 червня 2024 18:03
Електронний підпис
24 червня 2024 18:02
123836_1.PDF.p7s
24 червня 2024 18:02
13F9CE_1.PDF.p7s
24 червня 2024 18:02
158_1.PDF.p7s
24 червня 2024 18:02
16063E_1.PDF.p7s
24 червня 2024 18:02
17. Гарантійний лист.pdf
24 червня 2024 18:02
17PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
21C12C_1.P7S
24 червня 2024 18:02
Додаток_1.PDF
24 червня 2024 18:02
3.1. КСО Петенко С.О..pdf
24 червня 2024 18:02
3.10. ФДМУ Хворов С.Ю..pdf
24 червня 2024 18:02
3.2. ПК Петенко С.О..pdf
24 червня 2024 18:02
3.5. КСО Хворов С.Ю..pdf
24 червня 2024 18:02
3.6. ПК Хворов С.Ю..pdf
24 червня 2024 18:02
3.9. ФДМУ Петенко С.О..pdf
24 червня 2024 18:02
310PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
31PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
32PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
35PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
36PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
39PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
4.1 Наказ Петенко С.О..pdf
24 червня 2024 18:02
4.1 Наказ Петенко С.О..pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
4.3 Наказ Хворов С.Ю..pdf
24 червня 2024 18:02
4.3 Наказ Хворов С.Ю..pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
51OFII_1.P7S
24 червня 2024 18:02
51PDF_2.P7S
24 червня 2024 18:02
51PDF_4.P7S
24 червня 2024 18:02
Договір оренди авто.PDF
24 червня 2024 18:02
9. Витяг з ПДВ.pdf
24 червня 2024 18:02
9. Витяг з ПДВ.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
9. Лист згода.pdf
24 червня 2024 18:02
99162_1.PDF.p7s
24 червня 2024 18:02
Аналогічний договір.PDF
24 червня 2024 18:02
PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
PDF_1.P7S
24 червня 2024 18:02
Витяг 28.05.pdf
24 червня 2024 18:02
Витяг від 10.06.2024.pdf
24 червня 2024 18:02
Витяг від 10.06.2024.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
Витяг платника ЄП.pdf
24 червня 2024 18:02
Довідка (3).zip
24 червня 2024 18:02
Довідка (5).zip
24 червня 2024 18:02
Довідка співробітники.pdf
24 червня 2024 18:02
Договір на викон.pdf
24 червня 2024 18:02
Додаток 5 1. Лист згода.pdf
24 червня 2024 18:02
Додаток 5 1. Лист згода_2.pdf
24 червня 2024 18:02
Лист згода Хворов С.Ю..pdf
24 червня 2024 18:02
Опис 1.pdf
24 червня 2024 18:02
Опис 2.pdf
24 червня 2024 18:02
Опис та Статут.pdf
24 червня 2024 18:02
Опис та Статут.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
Статут АРХБУДЗЕМ_.pdf
24 червня 2024 18:02
Технічні паспорти.pdf
24 червня 2024 18:02
Технічні паспорти.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
Технічні паспорти_1.pdf
24 червня 2024 18:02
Технічні паспорти_1.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
Трудова Петенко.pdf
24 червня 2024 18:02
Трудова Петенко.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
Трудова Хворов.pdf
24 червня 2024 18:02
Трудова Хворов.pdf.p7s
24 червня 2024 18:02
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2024 18:02
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
#39403451
Переможець 4 470 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2024 15:44

Документи

01 липня 2024 15:44
Електронний підпис
01 липня 2024 15:42
Протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2024 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
#39403451
4 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2024 15:44
Електронний підпис
01 липня 2024 15:42
Протокол 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2024 11:04
Електронний підпис укладений
24 липня 2024 11:24
Протокол 8.pdf укладений
24 липня 2024 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 470 000,00
UAH з ПДВ