Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт із здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта: «Реконструкція системи водопостачання та каналізування котельні «Феофанія» з підключенням до централізованих мереж, за адресою: вул. Заболотного, 21 у Голосіївському районі м. Києва»
Очікувана вартість
51 264,00 UAH
UA-2024-06-12-009174-a 1cdcdacec5694263958ff62a893b22d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шимко Алла Леонідівна

380442076794 shymko.al@kte.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Шимко Алла Леонідівна
380442076794
shymko.al@kte.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2024 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2024 10:00
Очікувана вартість: 51 264,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 512,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт із здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта: «Реконструкція системи водопостачання та каналізування котельні «Феофанія» з підключенням до централізованих мереж, за адресою: вул. Заболотного, 21 у Голосіївському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за фактично та якісно виконані роботи із здійснення технічного нагляду за Договором здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, упродовж 40 (сорока) робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акта приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду. Пiсляоплата 40 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2024 15:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2024 15:13
Вимоги до предмета закупівлі (інші).docx
12 червня 2024 15:13
Проєкт договору.docx
12 червня 2024 15:13
Вимоги до предмета закупівлі (технічні).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 21 360,00
UAH з ПДВ
21 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2024 13:40
Електронний підпис
27 червня 2024 13:39
лист
27 червня 2024 13:39
Лист
27 червня 2024 13:39
Договір голосієво
27 червня 2024 13:39
договір кпгвп
27 червня 2024 13:39
пояснення
27 червня 2024 13:39
Пояснення
18 червня 2024 21:16
Електронний підпис
18 червня 2024 21:15
ISO 45001_2019.pdf
18 червня 2024 21:15
ISO 9001_2015.pdf
18 червня 2024 21:15
ISO Атестат ЦОВ ФАКТУМ.pdf
18 червня 2024 21:15
Статут.pdf
18 червня 2024 21:15
вимоги до закупівлі.pdf
18 червня 2024 21:15
вимоги до закупівлі.pdf.p7s
18 червня 2024 21:15
виписка.pdf
18 червня 2024 21:15
витяг єдиний.pdf
18 червня 2024 21:15
графік.pdf
18 червня 2024 21:15
графік.pdf.p7s
18 червня 2024 21:15
довідка ПДВ.pdf
18 червня 2024 21:15
довідка ПДВ.pdf.p7s
18 червня 2024 21:15
довідка ліцензія.pdf
18 червня 2024 21:15
довідка ліцензія.pdf.p7s
18 червня 2024 21:15
довідка субпідрядник.pdf
18 червня 2024 21:15
договір кп гвп.pdf
18 червня 2024 21:15
договір кп гвп_229.pdf
18 червня 2024 21:15
розрахунок.pdf
18 червня 2024 21:15
розрахунок.pdf.p7s
18 червня 2024 21:15
сертифiкат тимченко.pdf
18 червня 2024 21:15
сертифікат бабак.pdf
18 червня 2024 21:15
сертифікат вербиненко.pdf
18 червня 2024 21:15
сертифікат литвинова.pdf
18 червня 2024 21:15
сертифікат юрах.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 21 360,00
UAH з ПДВ
28 червня 2024 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2024 16:12

Вимога про усунення невідповідностей

1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник має документально підтвердити досвід виконанням не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати: - копії аналогічних договорів; - копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Аналогічний договір – це договір про виконання робіт із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капремонту систем водопостачання та каналізування. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) до документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 3.2. «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)» 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копії аналогічних договорів; Копії наданих Договорів не відповідають вимогам до предмету закупівлі. У відповідності до наданих договорів ТОВ «Проект-Студія» не виконували роботи з технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт з реконструкції або ремонту зовнішніх системи водопостачання та каналізування. - копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. Акти виконаних робіт підтверджують виконання робіт за наданими договорами та не відповідають вимогам до предмета закупівлі.

Документи

28 червня 2024 14:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 червня 2024 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
21 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 червня 2024 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2024 12:23
Додаткова угода №1 від 23.12.2024.pdf зміни до договору
23 грудня 2024 12:22
Додаткова угода №1 від 23.12.2024.docx зміни до договору
23 грудня 2024 12:22
Електронний підпис укладений
16 липня 2024 11:06
Skan_Dogovoru___3850_KTM-09-24_vid_16_07_2024.pdf укладений
16 липня 2024 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 3850/КТМ-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML