Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Ліцею № 21 «Надворсклянський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Охтирський шлях, 19б, м. Полтава
Очікувана вартість
1 220 360,00 UAH
UA-2024-06-11-012150-a ● 47e34bca9edc40aa9861f86c1760677e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ №21 "НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22534848 |
Вебсайт: | http://gimnaziya21.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 36015, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул.Охтирський Шлях, 19б |
Контактна особа: |
Наталія Тараненко +380665491261, +380664445660 lyceum21plt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 220 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 101,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Ліцею № 21 «Надворсклянський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Охтирський шлях, 19б, м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36015, Україна, Полтавська область, Полтава, Охтирський Шлях, 19б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 17:02 |
ДОДАТОК 3.doc | |
11 червня 2024 17:02 |
ДОДАТОК 1.docx | |
11 червня 2024 17:02 |
ДОДАТОК 2.docx | |
11 червня 2024 17:02 |
ДОДАТОК 4.docx | |
11 червня 2024 17:02 |
Тендерна документація Поточний аварійний ремонт покрівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Підсумкової відомості ресурсів.
Дата подання: 12 червня 2024 15:16
Дата відповіді: 15 червня 2024 21:17
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на відсутність Підсумкової відомості ресурсів у складі тендерної документації, що унеможливлює визначення точної вартості та якісно-технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до п. 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Нагадаємо , що згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також у ч. 3 та 4 ст. 5 Закону зазначається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП). Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність!! , а саме наполягаємо вас внести зміни та надати Підсумкову відомість ресурсів, інакше ми будем вимушені звернутися до Державної аудиторської служби з метою моніторингу, перевірки даної державної закупівлі та контроля за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджений Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі - Порядок визначення предмета закупівлі), встановлено правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пунктом 4 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі встановлено, що Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Четвертим абзацом пункту 5.1 Настанови визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Попри те, предметом даної процедури закупівлі є з поточний ремонт, що згідно до визначення пункту 21 частини першої статті 1 Закону є послугою.
Згідно до вимог пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Сферою застосування ДБН А.2.2-3:2014 визначено встановлення складу та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Звертаємо вашу увагу на тому, що даною законодавчою нормою визначено необхідність використання саме термінології державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014, а не вимог, які визначають необхідність в розроблені проектної документації на об’єкт поточного ремонту.
Чинні нормативно-правові акти не містять вичерпного переліку випадків, коли виникає необхідність у складанні дефектного акта. Такий акт оформлюють як у разі виявлення пошкоджень і руйнування нерухомого майна, дефектів обладнання, так і в процесі проведення поточного огляду та техобслуговування відповідних об’єктів. В такому документі зазначають усі несправності та проблеми, що заважають нормальному функціонуванню об’єкта, який потребує ремонту, а також майбутні обсяги виконуваних робіт.
Також вимогами чинного законодавства не визначено необхідності розробку та затвердження у встановленому порядку проектно-кошторисної документації на об’єкти поточного ремонту.
Розроблення замовником проектно-кошторисної документації на об’єкт поточного ремонту із залученням окремих спеціалістів та/або профільних підприємств, які мають на це відповідний досвід потребує додаткових коштів, які не передбачені у встановленому порядку для задоволення такої ініціативи.
Замовник при проведенні даної закупівлі керується виключено вимогами чинного законодавства із дотриманням принципу економії коштів, передбачених на задоволення мети приведення об’єкту до стану належного для його експлуатації за призначенням протягом тривалого періоду часу.
Керуючись вище викладеним та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, умовами тендерної документації, зокрема її технічною частиною, визначено перелік складових послуги з поточного ремонту у вигляді зведених даних за дефектним актом, складеним за результатом проведеного огляду об’єкта, на якому будуть здійснюватись послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі.
Дані зазначені у технічній частині тендерної документації більш ніж достатні для визначення вартості пропозиції будь-якого учасника, який має відповідний досвід виконання послуг, аналогічних предмету даної закупівлі.
Принагідним інформуємо вас про те, що погрози, які Вами застосовуються до замовника, можуть розцінюватись як намагання вплинути на рішення замовника на власну користь, що є неприпустимим та таким, що не має законного підґрунтя у їх застосуванні.
Доречним рекомендуємо ознайомитись із статтями подібної теми за посиланнями в мережі Інтернет:
1. https://dozorro.org/blog/porushennya-v-zakupivlyah-remontnih-ta-budivelnih-robit-osvitnih-zakladiv-sho-robiti
2. https://yur-gazeta.com/dumka-eksperta/zakupivlya-poslug-z-potochnogo-remontu-.html
Пунктом 4 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі встановлено, що Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Четвертим абзацом пункту 5.1 Настанови визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Попри те, предметом даної процедури закупівлі є з поточний ремонт, що згідно до визначення пункту 21 частини першої статті 1 Закону є послугою.
Згідно до вимог пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Сферою застосування ДБН А.2.2-3:2014 визначено встановлення складу та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Звертаємо вашу увагу на тому, що даною законодавчою нормою визначено необхідність використання саме термінології державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014, а не вимог, які визначають необхідність в розроблені проектної документації на об’єкт поточного ремонту.
Чинні нормативно-правові акти не містять вичерпного переліку випадків, коли виникає необхідність у складанні дефектного акта. Такий акт оформлюють як у разі виявлення пошкоджень і руйнування нерухомого майна, дефектів обладнання, так і в процесі проведення поточного огляду та техобслуговування відповідних об’єктів. В такому документі зазначають усі несправності та проблеми, що заважають нормальному функціонуванню об’єкта, який потребує ремонту, а також майбутні обсяги виконуваних робіт.
Також вимогами чинного законодавства не визначено необхідності розробку та затвердження у встановленому порядку проектно-кошторисної документації на об’єкти поточного ремонту.
Розроблення замовником проектно-кошторисної документації на об’єкт поточного ремонту із залученням окремих спеціалістів та/або профільних підприємств, які мають на це відповідний досвід потребує додаткових коштів, які не передбачені у встановленому порядку для задоволення такої ініціативи.
Замовник при проведенні даної закупівлі керується виключено вимогами чинного законодавства із дотриманням принципу економії коштів, передбачених на задоволення мети приведення об’єкту до стану належного для його експлуатації за призначенням протягом тривалого періоду часу.
Керуючись вище викладеним та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, умовами тендерної документації, зокрема її технічною частиною, визначено перелік складових послуги з поточного ремонту у вигляді зведених даних за дефектним актом, складеним за результатом проведеного огляду об’єкта, на якому будуть здійснюватись послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі.
Дані зазначені у технічній частині тендерної документації більш ніж достатні для визначення вартості пропозиції будь-якого учасника, який має відповідний досвід виконання послуг, аналогічних предмету даної закупівлі.
Принагідним інформуємо вас про те, що погрози, які Вами застосовуються до замовника, можуть розцінюватись як намагання вплинути на рішення замовника на власну користь, що є неприпустимим та таким, що не має законного підґрунтя у їх застосуванні.
Доречним рекомендуємо ознайомитись із статтями подібної теми за посиланнями в мережі Інтернет:
1. https://dozorro.org/blog/porushennya-v-zakupivlyah-remontnih-ta-budivelnih-robit-osvitnih-zakladiv-sho-robiti
2. https://yur-gazeta.com/dumka-eksperta/zakupivlya-poslug-z-potochnogo-remontu-.html
Щодо умов тендеру
Дата подання: 13 червня 2024 12:02
Дата відповіді: 16 червня 2024 13:38
Шановний Замовнику! Умовами Вашої тендерної документації (Додаток1, п.п.2.3) вимагається надати у складі тендерної пропозиції копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, ……, копію дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підйомники для підіймання працівників, висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підйомники для підіймання працівників, копію експертного обстеження підйомника з дозволом на його експлуатацію, копію посвідчення машиніста автопідйомника на виконання робіт підвищеної небезпеки та копію дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, копію висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на вантажопідіймальний кран та копію посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою машиніста крана (кранівника).
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно нової редакції Переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107, від 10.03.2021 року були внесені зміни до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на підставі дозволу та на підставі декларації. Згідно чинного Закону: 1) Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників тепер НЕ ВХОДЯТЬ ДО РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ОТРИМАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ Відповідно до пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі-Порядок) дозвіл видається работодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 до Порядку), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77. Якщо роботи у переліку відсутні- ДОЗВІЛ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Отже, учасники не мають можливості отримати у відповідному органі та подати в складі тендерної пропозиції дозвільний документ на виконання даного виду робіт, що є дискримінацією учасників закупівлі. Згідно п. 4 Статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічними вимогами до предмета закупівлі, що визначений у Додатку 2 до тендерної документації, визначений перелік найменування робіт і витрат. При виконанні обсягів послуги за окремими найменуваннями будуть виконуватись вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (що входять до видів робіт підвищеної небезпеки групи А, які виконуються на підставі дозволу), роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я (що входять до видів робіт підвищеної небезпеки групи Б, які виконуються на підставі дозволу).
На виконання низки вимог щодо отримання дозвільних документів, які надають право виконувати роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, умовами тендерної документації визначено перелік документів, які можуть достовірно підтвердити відповідність спроможностей учасника вимогам законодавства України діючого на момент оголошення, зокрема:
копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, на виконання газополум'яних робіт, - згідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами).
копія дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підйомники для підіймання працівників, - згідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами).
висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підйомники для підіймання працівників, - згідно до п. 9 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія експертного обстеження підйомника, - згідно до вимог постанови КМУ від 26 травня 2004 р. N 687 " Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (зі змінами);
дозвіл на експлуатацію підйомника, - згідно до вимог четвертого абзац статті 21 ЗУ "Про охорону праці" 14 жовтня 1992 року № 2694-XII (зі змінами) та вимог та п.7 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія посвідчення машиніста автопідйомника на виконання робіт підвищеної небезпеки, - згідно до п.6.1 Положення про порядок трудового і професійного навчання неповнолітніх професіям, пов'язаним з роботами із шкідливими та важкими умовами праці, а також з роботами підвищеної небезпеки, затвердженими Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.12.2003 N244 (зі змінами);
копія дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, - згідно до п.6 та п.7 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на вантажопідіймальний кран, - згідно до вимог пункту 9 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою машиніста крана (кранівника) - згідно до п.6.1 Положення про порядок трудового і професійного навчання неповнолітніх професіям, пов'язаним з роботами із шкідливими та важкими умовами праці, а також з роботами підвищеної небезпеки, затвердженими Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.12.2003 N244 (зі змінами).
Керуючись вище викладеним, у замовника немає необхідності вносити зміни до умов закупівлі в частині зазначеного у вашому зверненні.
На виконання низки вимог щодо отримання дозвільних документів, які надають право виконувати роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, умовами тендерної документації визначено перелік документів, які можуть достовірно підтвердити відповідність спроможностей учасника вимогам законодавства України діючого на момент оголошення, зокрема:
копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, на виконання газополум'яних робіт, - згідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами).
копія дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підйомники для підіймання працівників, - згідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами).
висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підйомники для підіймання працівників, - згідно до п. 9 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія експертного обстеження підйомника, - згідно до вимог постанови КМУ від 26 травня 2004 р. N 687 " Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (зі змінами);
дозвіл на експлуатацію підйомника, - згідно до вимог четвертого абзац статті 21 ЗУ "Про охорону праці" 14 жовтня 1992 року № 2694-XII (зі змінами) та вимог та п.7 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія посвідчення машиніста автопідйомника на виконання робіт підвищеної небезпеки, - згідно до п.6.1 Положення про порядок трудового і професійного навчання неповнолітніх професіям, пов'язаним з роботами із шкідливими та важкими умовами праці, а також з роботами підвищеної небезпеки, затвердженими Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.12.2003 N244 (зі змінами);
копія дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, - згідно до п.6 та п.7 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на вантажопідіймальний кран, - згідно до вимог пункту 9 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами);
копія посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою машиніста крана (кранівника) - згідно до п.6.1 Положення про порядок трудового і професійного навчання неповнолітніх професіям, пов'язаним з роботами із шкідливими та важкими умовами праці, а також з роботами підвищеної небезпеки, затвердженими Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.12.2003 N244 (зі змінами).
Керуючись вище викладеним, у замовника немає необхідності вносити зміни до умов закупівлі в частині зазначеного у вашому зверненні.
Стосовно Додатку 1
Дата подання: 13 червня 2024 12:23
Дата відповіді: 16 червня 2024 13:39
Шановний Замовнику! У Додатку 1 Вашої тендерної документації надана умова про надання копії посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою машиніста крана (кранівника). Оскільки, згідно п. 4 Статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність САМЕ У ВЛАСНОСТІ Учасника вантажопідіймального крану не є обов’язково - у таблиці до довідки (п.п.2.1 Додатку1) пропонується вказувати наявні договори з надання послуг техніки. Таким чином, машинист крана- робітник іншої фірми (НЕ УЧАСНИКА ТОРГІВ!), та він не надає згоду на оборобку персональних даних ( при наданні посвідчення треба ж якось надати підтвердження його робочих зв’язків з підприємством-надавачем послуг техніки??). Просимо прибрати цю вимогу та внести відповідні зміни до Вашої тендерної документції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Серед принципів здійснення публічних закупівель, якими повинні керуватись усі суб'єкти публічних закупівель визначено принцип відкритості та прозорость на всіх стадіях закупівель.
Умовами тендерної документації визначено умови, які кожен потенційний учасник повинен підтвердити у встановлений спосіб.
На виконання пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надання інформації у вигляді довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи.
До складу такої довідки учасник повинен включити інформацію про усіх штатних працівників або залучених на договірних умовах, які необхідні для виконання повного обсягу робіт за визначеним предметом закупівлі та вимогами технічного завдання.
Відсутність згоди на обробку персональних даних окремих осіб, які можуть бути залучені до подальшого виконання робіт на об'єкті не може бути причиною невиконання вимог замовника. Натомість таке ставлення окремих суб'єктів є доказом того, що ним не гарантується відповідальність за кяість роботи, що належить до його сектору повноважень.
Така обставина може спричинити фактори, що призведуть до неякісного виконання послуги частково або в цілому, в тому числі порушень правил охорони праці на об'єкті.
Принагідним звертаємо увагу на тому, що жоден учасник не обмежений правом вибору суб'єктів господарювання, які можуть забезпечити власними матеріально-технічними та трудовими ресурсами учасника, за відсутності таких в останнього.
Керуючись вище викладеним, замовник не має необхідності розглядати питання щодо внесення змін до умов закупівлі в частині зазначеного у вашому зверненні.
Умовами тендерної документації визначено умови, які кожен потенційний учасник повинен підтвердити у встановлений спосіб.
На виконання пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надання інформації у вигляді довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи.
До складу такої довідки учасник повинен включити інформацію про усіх штатних працівників або залучених на договірних умовах, які необхідні для виконання повного обсягу робіт за визначеним предметом закупівлі та вимогами технічного завдання.
Відсутність згоди на обробку персональних даних окремих осіб, які можуть бути залучені до подальшого виконання робіт на об'єкті не може бути причиною невиконання вимог замовника. Натомість таке ставлення окремих суб'єктів є доказом того, що ним не гарантується відповідальність за кяість роботи, що належить до його сектору повноважень.
Така обставина може спричинити фактори, що призведуть до неякісного виконання послуги частково або в цілому, в тому числі порушень правил охорони праці на об'єкті.
Принагідним звертаємо увагу на тому, що жоден учасник не обмежений правом вибору суб'єктів господарювання, які можуть забезпечити власними матеріально-технічними та трудовими ресурсами учасника, за відсутності таких в останнього.
Керуючись вище викладеним, замовник не має необхідності розглядати питання щодо внесення змін до умов закупівлі в частині зазначеного у вашому зверненні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЯБОКІНЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 217 726,82
UAH з ПДВ
|
1 217 726,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РЯБОКІНЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3036817314 |
Переможець |
1 217 726,82
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2024 10:33
|
Договір Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі.pdf | укладений |
26 червня 2024 10:32
|