Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (09310000-5) (ДК 021:2015)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-06-07-009044-a ● d0d99e8798cc4f53bf925557e9b9d7f5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ТЕРЕСВЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44031291 |
Місцезнаходження: | 90564, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Тересва, вул.Народна, будинок 83 |
Контактна особа: |
Ганна Стасюк +380676479213 tercenter.teresva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55555 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Строк оплати протягом 10 робочих днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 10:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 09:57 |
ТД ЕЕ (ПРОЄКТ змін 11.06.).pdf | |
11 червня 2024 09:57 |
Перелік змін 11.06.doc | |
10 червня 2024 15:26 |
Перелік змін.doc |
11 червня 2024 10:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 червня 2024 09:57 |
ТД ЕЕ (ПРОЄКТ змін 11.06.).pdf
|
|||||||||
11 червня 2024 09:57 |
Перелік змін 11.06.doc
|
|||||||||
10 червня 2024 15:26 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
незаконні вимоги, передбачені п. 6 Розділу 3 ТД
Дата подання: 11 червня 2024 09:34
Дата відповіді: 11 червня 2024 09:54
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 6 Розділу 3 ТД передбачено надання Учасниками 2. протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що
встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2023 разом із наочним графіком усереднених значень
відхилень напруги протягом терміну вимірювання. Відповідний протокол повинен
бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною
лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства у 2023 році. Для
підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі пропозиції
подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої
лабораторії, що виданий уповноваженим органом
Хочемо зазначити, що в 2023 році чинним ще було ДСТУ ЕN 50160-2014, а тому жодним з Учасників зазначена вище вимога не може бути виконана. У звязку з цим просимо внести зміни і встановити вимогу про "надання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що
встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2023 або ДСТУ ЕN 50160-2014 разом із наочним графіком усереднених значень
відхилень напруги протягом терміну вимірювання, що виданий не раніше 2023 року. Для
підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі пропозиції
подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої
лабораторії, що виданий уповноваженим органом".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Здійснюється виправлення
Незаконні вимоги
Дата подання: 11 червня 2024 15:07
Дата відповіді: 14 червня 2024 21:51
Доброго дня, шановний Замовник.
В тендерній документації та додатках до неї Вами встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема:
В п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації Вами встановлена вимога «Учасник має підтвердити відповідність вимогам міжнародного стандарту SA 8000:2014»
В п.6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» встановлена вимога надати «Копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», чинні на момент подання пропозиції та видані учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації у сфері відповідної системи менеджменту (управління) за видом економічної діяльності «Постачання електроенергії», чинний на момент проведення сертифікації.», 5) Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції.
В п.2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Вами встановлена вимога «Для підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) Учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідний сертифікат, що є чинним на момент подання пропозиції».
В Додатку 5 «Технічне завдання» «У складі пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі та засвідчувати використання учасником відповідної системи менеджменту. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Оригінал чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю, виданого учаснику органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO 28001:2007, IDT). Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів») пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), та вимог положень ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT).
Зазначені вище вимоги є необґрунтованими і дискримінаційними, виходячи з наступного:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія. Для електричної енергії до 01.03.2024 року діяв національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», проте зазначений Стандарт втратив чинність 01.03.2024 року відповідно до Наказу від 20.05.2014 № 573 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, затвердження національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні». На заміну цьому Стандарту було прийнято новий ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання оскаржуваного документу.
Наявність всіх цих сертифікатів не передбачені національними стандартами для предмета закупівлі. Вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині і мають бути вилучені з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На думку Замовника, Вами не доведено неможливість виконання оскаржуваної умови, та як результат Ваше звернення залишається без задоволення
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 червня 2024 15:20
Дата відповіді: 14 червня 2024 21:51
Доброго дня, шановний Замовник.
В тендерній документації та додатках до неї Вами встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема:
В п.6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» встановлені вимоги
6) Документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції) 7) На виконання положень законодавства України з охорони праці, Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не менше, ніж на три робочі місця (професії) Учасника з позитивним висновком, виданим не раніше 2023 року. Дослідження мають бути проведені лабораторією, атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці в частині відповідності мікроклімату в робочих приміщеннях Учасника згідно з ДСН 3.3.6.042-99 «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень», а саме: протокол проведення дослідження мікроклімату у кількості не меншою, аніж на одне робоче місце (професію) Учасника з висновком про те, що умови праці за показниками мікроклімату допустимі, які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі.
В п.7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджуютьв ідповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Вами вимагається «надати свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу»
Зазначені вище вимоги є необґрунтованими і дискримінаційними, виходячи з наступного:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія. Для електричної енергії до 01.03.2024 року діяв національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», проте зазначений Стандарт втратив чинність 01.03.2024 року відповідно до Наказу від 20.05.2014 № 573 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, затвердження національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні». На заміну цьому Стандарту було прийнято новий ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання оскаржуваного документу.
Наявність в учасника працівника з вищевказаними знаннями, що підтверджується відповідними документами, які Вами вимагаються, не передбачені національними стандартами для предмета закупівлі.
Отже, Ви неправомірно встановили оскаржувану вимогу до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей. За таких умов, вищезазначена умова Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Більше того, Особливості та Закон України «Про публічні закупівлі» не містять обов’язку для учасника торгів мати трудові або цивільно-правові відносини з особою, яка має вищезазначені знання. Вами, в свою чергу, не було обґрунтовано необхідність встановлення даної вимоги в тендерній документації.
Вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині і мають бути вилучені з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На думку Замовника, Вами не доведено неможливість виконання оскаржуваної умови, та як результат Ваше звернення залишається без задоволення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-07-009044-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43729979
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-07-009044-a
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-06-07-009044-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43729979
Дата подання: 12 червня 2024 23:15
Дата подання: 12 червня 2024 23:15
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-07-009044-A
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 14.06.2024 № 10331.pdf
Дата публікації: 14 червня 2024 15:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
439 995,60
UAH з ПДВ
|
439 995,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" #43729979 |
Переможець |
439 995,60
UAH з ПДВ
|
17 червня 2024 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 13:01
|
додаткова угода №1 по електр..pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 15:17
|
Додаток до договору.pdf | укладений |
27 червня 2024 15:16
|
Договір.pdf | укладений |
27 червня 2024 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 157-ЕГТ-24/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |