Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)
Очікувана вартість
131 761 025,00 UAH
UA-2024-06-06-004010-a ● 1fe009895d1a43348117443925b5eced
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 sv.tender106@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2024 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 26 червня 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 131 761 025,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 658 805,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції 658000,00 грн., (шістсот п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Вказаний документ повинен надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 658000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, Київ, просп. Берестейський, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2024 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2024 15:50 |
ТД Будівництво укриття К гімназія 154 зі змінами.docx | |
20 червня 2024 15:50 |
Додаток_5 Проєкт Договору зі змінами.docx | |
20 червня 2024 15:50 |
Додаток 4 продовження Тех завдання частина ІІ відомість ресурсів.pdf | |
20 червня 2024 15:50 |
перелік змін Будівництво укриття гімназія 154.pdf | |
06 червня 2024 14:49 |
Додаток 4 продовження Тех завдання.pdf |
20 червня 2024 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 червня 2024 15:50 |
ТД Будівництво укриття К гімназія 154 зі змінами.docx
|
||||||
20 червня 2024 15:50 |
Додаток_5 Проєкт Договору зі змінами.docx
|
||||||
20 червня 2024 15:50 |
Додаток 4 продовження Тех завдання частина ІІ відомість ресурсів.pdf
|
||||||
20 червня 2024 15:50 |
перелік змін Будівництво укриття гімназія 154.pdf
|
||||||
06 червня 2024 14:49 |
Додаток 4 продовження Тех завдання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору про відходи
Дата подання: 17 червня 2024 20:44
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:03
Шановний замовнику! Додатком 2 до тендерної документації передбачений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції). Окрім того, учасник надає у складі пропозиції документ, що підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами. Чи буде належним виконанням даної вимоги надання договору про надання послуг у сфері управління відходами, укладеного між учасником та спеціалізованим підприємством?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Надання договору про надання послуг у сфері управління відходами, укладеного між учасником та спеціалізованим підприємством буде вважатися належним виконання даної вимоги, щодо «договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції)» , якщо умовами наданого договру буде передбачено утилізацію/приймання/захоронення відходів та буде документальне підтвердження, можливості спеціалізованим підприємством виконати зазначені умови.
Надання договору про надання послуг у сфері управління відходами, укладеного між учасником та спеціалізованим підприємством буде вважатися належним виконання даної вимоги, щодо «договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції)» , якщо умовами наданого договру буде передбачено утилізацію/приймання/захоронення відходів та буде документальне підтвердження, можливості спеціалізованим підприємством виконати зазначені умови.
Щодо фінансової звітності
Дата подання: 17 червня 2024 20:46
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:11
Добрий день, шановний замовнику. Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: «На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 рік згідно Розділу ІІ. «Склад та елементи фінансової звітності» Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73 з відміткою про доставлення до Державної податкової служби України».
Звертаємо вашу увагу, що наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (зі змінами) (далі - Порядок) встановлено порядок подачі до Державної податкової служби України документів, зокрема, і фінансової звітності у електронній формі. Відповідно до Порядку, факт і час приймання реєстрації такого електронного документа засвідчує квитанція № 2.
Виходячи з вище викладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити для підтвердження подання фінансової звітності до Державної податкової служби України надати квитанцію № 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Тендерною документацією не визначено, якою саме має бути зазначена відмітка про здачу звітності. Отже учасники вільні у виборі способу підтвердження здачі податкової звітності, залежно від способу її подання.
Тендерною документацією не визначено, якою саме має бути зазначена відмітка про здачу звітності. Отже учасники вільні у виборі способу підтвердження здачі податкової звітності, залежно від способу її подання.
Щодо відомості ресурсів
Дата подання: 17 червня 2024 20:46
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:06
Добрий день, шановний замовнику! Відповідно до п. 5.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Звертаємо вашу увагу, що у складі тендерної документації відсутня відомість ресурсів, що не дозволяє розрахувати ціну тендерної пропозиції.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати відомість ресурсів.
Крім того, відсутність відомостей ресурсів у складі тендерної пропозиції свідчить про те, що вона складена не у відповідності до закону.
Хочемо нагадати вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 16414 КУпАП).
Надіємося на розуміння та швидке внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
До тендерної документації буде внесенно зміни та доповнено Додаток 4 відомістю ресурсів.
До тендерної документації буде внесенно зміни та доповнено Додаток 4 відомістю ресурсів.
Щодо матеріалів та товарів, ступінь локалізації яких потрібно підтвердити
Дата подання: 17 червня 2024 20:49
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:06
Добрий день, шановний замовнику! Тендерна документації містить наступну вимогу: «У разі, якщо Замовником здійснюється закупівля робіт на умовах, що виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві па перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Згідно з пунктом 3 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”, його дія не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. У разі, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує вказані у відповідних угодах вартісні межі, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/декларація про походження товару/ сертифікат про регіональне найменування товару тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару)».
Звертаємо вашу увагу, що для виконання даної вимоги потрібна відомість ресурсів.
Нагадуємо, що відомість ресурсів у складі вашої тендерної документації відсутня.
Оскільки тендерна документація не містить відомість ресурсів, неможливо визначити, ступінь локалізації яких саме матеріалів та товарів повинен підтвердити учасник.
У зв`язку з цим, просимо надати точний перелік матеріалів та товарів, ступінь локалізації яких потрібно підтвердити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
До тендерної документації буде внесено зміни та доповнено Додаток 4 відомістю ресурсів.
До тендерної документації буде внесено зміни та доповнено Додаток 4 відомістю ресурсів.
Щодо сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві щодо виробника, продукція якого пропонується учасником
Дата подання: 17 червня 2024 20:52
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:08
Шановний замовнику! Тендерна документації містить наступну вимогу: У разі, якщо Замовником здійснюється закупівля робіт на умовах, що виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х "Прикінцеві па перехідні положення" Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», разом із заявкою про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації виробник подає, зокрема, копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Тобто, сертифікат, який вимагає замовник міститься в електронній системі закупівель Prozorro, який є відкритим, доступ до нього не є обмеженим.
Відповідно до п. 47 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, замовник самостійно може перевірити виробника, продукція якого пропонується учасником без будь-яких додаткових підтверджуючих документів.
Просимо видалити вимогу щодо надання сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», зі змінами передбачено:
«13-1. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
{Порядок доповнено пунктом 13-1 згідно з Постановою КМ № 950 від 22.08.2023; в редакції Постанови КМ № 1141 від 03.11.2023}».
Тому Замовник зобов’язаний зазначити дану вимогу у тендерній документації.
Пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», зі змінами передбачено:
«13-1. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
{Порядок доповнено пунктом 13-1 згідно з Постановою КМ № 950 від 22.08.2023; в редакції Постанови КМ № 1141 від 03.11.2023}».
Тому Замовник зобов’язаний зазначити дану вимогу у тендерній документації.
Щодо невідповідностей у відомості ресурсів
Дата подання: 22 червня 2024 17:15
Дата відповіді: 25 червня 2024 14:45
Шановний Замовнику! При порівнянні відомості ресурсів зʼясувалося, що по деяким пунктам, наприклад, 1, 3, 5, 7, 9.1, 9.2, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 25, 29, 40, 42, 44, 45, 50, 64, 65 та інші (номери пунктів відомості ресурсів, яка знаходиться в технічному завдання Вашої тендерної документації) відрізняється кількість матеріальних ресурсів, людиногодин та машиногодин. Чи буде це підставою для відхилення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Технічне завдання та Відомість ресурсів , що оприлюднено як додаток до тендерної документації цілком відповідає розробленій Проєктній документації, реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152, яка пройшла експертизу. (Експертний звіт (позитивний) № V0108-24/ПРОЕКСП від 01.04.2024 р.)
Технічне завдання та Відомість ресурсів , що оприлюднено як додаток до тендерної документації цілком відповідає розробленій Проєктній документації, реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152, яка пройшла експертизу. (Експертний звіт (позитивний) № V0108-24/ПРОЕКСП від 01.04.2024 р.)
Щодо невідповідності у кількісних показниках матеріальних ресурсів, людиногодин та машиногодин
Дата подання: 22 червня 2024 17:17
Дата відповіді: 25 червня 2024 14:46
Шановний Замовнику! Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Під час розрахунку нашої договірної ціни, відповідно до Вашого технічного завдання ми виявили невідповідності у кількісних показниках матеріальних ресурсів, людиногодин та машиногодин. Враховуючи даний факт ми розуміємо, що за невідповідність технічному завдання Замовника нашу пропозицію можуть відхилити. Проте, з наявним технічним завданням розрахувати правильно договірну ціну, щоб вона повністю відповідала технічному завданню неможливо. Тому, враховуючи таку ситуацію та керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації та додати до технічного завдання локальні кошториси з розрахунком одиничної вартості для дотримання відповідності всіх матеріальних та інших ресурсів. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Технічне завдання та Відомість ресурсів , що оприлюднено як додаток до тендерної документації відповідає розробленій Проєктній документації, реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152, яка пройшла експертизу. (Експертний звіт (позитивний) № V0108-24/ПРОЕКСП від 01.04.2024 р.)
Технічне завдання та Відомість ресурсів , що оприлюднено як додаток до тендерної документації відповідає розробленій Проєктній документації, реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152, яка пройшла експертизу. (Експертний звіт (позитивний) № V0108-24/ПРОЕКСП від 01.04.2024 р.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2024 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
122 660 948,94
UAH з ПДВ
|
122 660 948,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАДР ГРУПП" |
127 402 842,64
UAH з ПДВ
|
127 402 842,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій