Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Вебсайт: | http://www.pz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Олег Охріменко +0577244334 pz_nhmater4@lotus.pz.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2024 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2024 12:19 |
Початок аукціону: | 26 червня 2024 12:19 |
Очікувана вартість: | 2 471 111,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 355,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2024 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2024 09:15 |
225 ТД Папір А4 Харків.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 05 липня 2024 12:05
Дата подання: 31 липня 2024 11:05
Дата подання: 26 серпня 2024 12:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-13-000031 ● 6c941c4fb5304b11b79a0c8715a0c9c2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2024-06-06-000788-a
06.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 13:05:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ПЗ-24Т_225_ВО Папір для офісної техніки формату А-4 (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)», очікуваною вартістю 2 471 111,50 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-06-000788-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про надання послуг від 01.10.2024 № П/НХ-24700/НЮ, укладеного Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «ВИЛАЙН ГРУП» (далі – ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»).
3. Чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» вимоги абзацу першого пункту 6.7 розділу 6 «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю».
4. Просимо надати пояснення щодо встановлення вимог зазначених в підпункті 2.1 (цінова пропозиція за формою відповідно до Додатку 5 до тендерної документації за результатом проведеного електронного аукціону) та підпункті 2.3 (довідка про наявність банківського рахунку (який в подальшому буде внесено до договору про закупівлю та за яким буде здійснюватись оплата), видана обслуговуючим банком) пункту 2 «Документи, що надаються для укладання договору про закупівлю» Додатку 4 тендерної документації Замовника, при тому, що вимогами абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю» та не передбачено надання будь яких інших документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 15:16:48
відповідь у прикріплених файлах
відповідь на запит
- 1368_240528155020_001.pdf
- 20240529085612.pdf
- банківська гарантія.pdf
- банківська ліцензія.pdf
- витяг з Державного реєстру банків.pdf
- Відповідь ДАСУ папір А4 ..pdf
- довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії.pdf
- довіреність АБ «УКРГАЗБАНК».pdf
- Комерційна 45.pdf
- Пояснення ДАСУ папір А4..doc
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2024 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
2 364 700,00
UAH
|
2 251 922,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 405 627,50
UAH
|
2 273 750,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
2 440 188,50
UAH
|
2 440 188,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" #44812423 |
Рішення скасоване |
2 251 922,00
UAH
|
19 липня 2024 09:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" #44812423 |
Відхилено |
2 251 922,00
UAH
|
19 липня 2024 09:06
|
|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Рішення скасоване |
2 273 750,00
UAH
|
19 серпня 2024 09:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 15:19
|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Відхилено |
2 273 750,00
UAH
|
19 серпня 2024 09:18
|
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Рішення скасоване |
2 440 188,50
UAH
|
11 вересня 2024 09:06
|
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
2 440 188,50
UAH
|
17 вересня 2024 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 16:55
|
225 Договір 24700.pdf | укладений |
01 жовтня 2024 16:38
|