Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34064800 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а |
Контактна особа: |
Гаврильчук Олександр 0970023226 a1eksandr007@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2024 11:48 |
Початок аукціону: | 20 червня 2024 11:48 |
Очікувана вартість: | 13 377 429,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 774,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує роботи виконані Виконавцем на підставі актів (-ту) виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт, а у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2024 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2024 15:17 |
ТД Машинобудівників Особливості.docx.p7s | |
04 червня 2024 15:17 |
ТД Машинобудівників Особливості.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Дорожній знак 2.1 (Типорозмір ІІ);
2. Сумiшi асфальтобетоннi типу Б марки І на БНД 760/90 АСГ.Др. Щ. А-Б. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011
Вартість залученої будівельної техніки повинна бути визначена відповідно до пункту 5.8 Настанови:
Пункт 5.8 Настанови передбачає, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 кожен Учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Коли Учасник залучає для виконання Договору будівельну техніку на правах договір(и) оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки тощо та та надає вищезазначені договори у складі тендерної пропозиції, він документально підтверджує правові підстави залучення та використання такої техніки саме на умовах цих договорів відповідно і в частині вартості за 1 машино-годину певної техніки, тому включати будь-яку іншу вартість, ніж визначена договором, немає жодних підстав, окрім випадків, коли вартість за 1 машино-годину в договорі не включає витрати, які можуть бути понесені Учасником при використанні даної техніки. В такому випадку Учасник формує та надає обґрунтований розрахунок (калькуляцію) вартості 1-ї машино-години техніки, в який включається ціна 1-ї машино-години за договором та витрати Учасника, які передбачаються при використанні 1-ї машино-годити такої техніки, що в результаті стає правовою підставою для включення такої вартості.
Відповідно до того, що в поданому(их) договорі(ах) оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки повинна бути наведена вартість експлуатації машино-години залученої будівельної техніки, з урахуванням п. 5.8 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» мається на увазі, що вартість визначена договорами не повинна перевищувати ціни що склалися в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
Вартість власної будівельної техніки повинна бути визначена відповідно до пунктів 5.5, 5.6 та 5.7 Настанови:
При визначенні вартості однієї машино-години експлуатації у складі прямих витрат у складі складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) розраховуються прямі та непрямі витрати у вартості експлуатації будівельних машин і механізмів.
Визначення прямих витрат у вартості експлуатації будівельних машин та механізмів
Розрахунок розміру амортизаційних відрахувань визначається за формулою (5):
А= N_p/Т_(н.р.) (5)
де А ― амортизаційні відрахування на одну маш.год експлуатації будівельних машин та механізмів, грн;
Np — річна сума амортизації, що визначається прямолінійним методом, наведеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби» (П(С)БО), за яким річна сума амортизації визначається діленням вартості, що амортизується, на строк корисного використання об’єкта основних засобів.
Строк корисного використання будівельних машин та механізмів визначається з урахуванням їх технічного стану, визначеного на підставі технічного діагностування і технічних оглядів, очікуваного використання за потужністю та продуктивністю, передбачуваного фізичного і морального зносу, а також аналізу даних про використання аналогічних будівельних машин та механізмів у попередні роки;
Тн.р. ― річний нормативний термін експлуатації будівельних машин та механізмів, що визначається за середньорічним нормативним наробітком будівельних машин та механізмів, приймається згідно з додатком 32 цієї Настанови, маш.год.
Заробітна плата в складі ціни машино-години розраховується на підставі нормативних трудовитрат ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, що визначаються як сума нормативних трудовитрат машиністів та робітників, зайнятих на ремонті, технічному обслуговуванні і перебазуванні будівельних машин та механізмів, і вартості людино-години відповідного середнього розряду ланки.
Середній нормативний розряд для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, визначається за КНУ РКНЕМ.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розряду ланки, визначається з урахуванням положень пункту 5.3 цієї Настанови.
Заробітна плата машиністів, зайнятих на керуванні будівельними машинами та механізмами, в складі прямих витрат розраховується на підставі нормативних трудовитрат і вартості людино-години, яка відповідає середньому нормативному розряду ланки за формулою (6):
〖ЗП〗_м=Т_нм · В_(люд.год) , (6)
де ЗПМ ― заробітна плата машиністів, зайнятих на керуванні будівельними машинами та механізмами, грн;
Тнм ― нормативні трудовитрати машиністів, зайнятих на керуванні будівельними машинами та механізмами, приймається за КНУ РКНЕМ, люд.год;
Влюд.год ― вартість людино-години відповідного середнього нормативного розряду ланки, грн
Кошти на покриття витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, обчислюються виходячи з її нормативної необхідності, яка визначається на підставі нормативних ресурсів використання та вартості зазначених частин на момент складання розрахунку.
Номенклатура частин, що швидко спрацьовуються, та нормативний ресурс їх використання приймається або за паспортними даними заводів-виробників, а за відсутності таких даних — за додатком 33 цієї Настанови.
Витрати на заміну частин, що швидко спрацьовуються, можливо визначати за формулою (7):
В_(ч(Ч.ч.))=В_(ч(з/ц))·К_ч, (7)
де Вч(Ч.ч.) — вартість частин, що швидко спрацьовуються, на момент складання розрахунків, грн;
Вч(з/ц) — вартість частин, що швидко спрацьовуються, для відповідної групи машин за показниками, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, грн;
Кч — коефіцієнт приведення вартості відповідної групи частин, що швидко спрацьовуються, наведеної в показниках, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, до вартості цих частин на момент складання розрахунку.
Коефіцієнт визначається як відношення вартості частин, що швидко спрацьовуються, на момент складання розрахунку до вартості цих частин на період, зазначений в показниках, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, за номенклатурою основних частин, що швидко спрацьовуються, з урахуванням конкретного парку будівельних машин та механізмів підрядної організації.
Витрати на бензин та дизельне паливо визначаються за формулою (8):
В_п=Н_п·Ц_п, (8)
де Вп ― витрати на бензин та дизельне паливо, грн;
Нп — норма витрат енергоносіїв за КНУ РКНЕМ, кг;
Цп — ціна енергоносіїв на момент складання розрахунку з урахуванням витрат на доставку, зберігання, розвезення енергоносіїв по об’єктах, грн/кг.
Витрати на доставку, зберігання, розвезення енергоносіїв по об’єктах складають в межах 5 % вартості енергоносіїв.
Витрати на електроенергію визначаються за формулою (9):
Ве = Не · Це , (9)
де Ве — витрати на електроенергію, грн;
Не — норма споживання електроенергії за КНУ РКНЕМ, кВт·год;
Це — ціна електроенергії на момент складання розрахунку, грн/кВт·год.
Для машин, що працюють на стисненому повітрі від стаціонарних компресорних станцій, витрати на стиснене повітря визначаються за формулою (10):
Вс =Нс · Цс , (10)
де Вс — витрати на стиснене повітря, грн;
Нс — норма витрат стисненого повітря за КНУ РКНЕМ, м3;
Цс — ціна стисненого повітря на момент складання розрахунку, грн/м3.
При роботі будівельних машин та механізмів від пересувних компресорних установок витрати на стиснене повітря не враховуються у разі, якщо КНУ РЕКН враховано час роботи пересувних компресорних установок.
Витрати на мастильні матеріали визначаються:
— для машин з дизельним двигуном за формулою (11):
Вмм = (0,044 · Нд · Цм + 0,004 · Нд · Цп + 0,015 · Нд · Цт) , (11)
де 0,044; 0,004; 0,015 — коефіцієнти до норм витрат дизельного палива відповідно на моторні масла, пластичні мастила та трансмісійне масло;
— для машин з бензиновими двигунами за формулою (12):
Вмм = (0,035 · Нб · Цм + 0,004 · Нб · Цп + 0,015 · Нб · Цт), (12)
де 0,035; 0,004; 0,015 — коефіцієнти до норм витрат бензину відповідно на моторні масла, пластичні мастила та трансмісійне масло;
Вмм — витрати на мастильні матеріали, грн;
На та Нб ― норма витрат дизельного палива та бензину за КНУ РКНЕМ, кг;
Цм; Цп; Цт — поточна ціна відповідно на моторні масла, пластичні мастила та трансмісійне маслона момент складання розрахунку, грн/кг.
Витрати на гідравлічну рідину визначаються за формулою (13):
Вгр = Нгр · Цгр, (13)
де Вгр ― витрати на гідравлічну рідину, грн;
Нгр ― норма витрат гідравлічної рідини за КНУ РКНЕМ, кг;
Цгр ― ціна гідравлічної рідини на момент складання розрахунку, грн/кг.
Витрати на ремонт та технічне обслуговування будівельних машин і механізмів визначаються за формулою (14):
Врт = ЗПрт + Вмр , (14)
де Врт ― витрати на ремонт та технічне обслуговування будівельних машин та механізмів, грн;
ЗПрт ― заробітна плата робітників, зайнятих на ремонті та технічному обслуговуванні, грн;
Вмр ― вартість матеріальних ресурсів, що використовуються при проведенні ремонту та технічного обслуговування, грн.
Заробітна плата робітників, зайнятих на ремонті та технічному обслуговуванні, визначається відповідно до підпункту 2) пункту 5.6 цієї Настанови.
Вартість матеріальних ресурсів, що використовуються при проведенні ремонту і технічного обслуговування, обчислюється на підставі технічної документації з експлуатації будівельних машин та механізмів, номенклатури та кількості цих ресурсів з урахуванням строків їх використання та вартості зазначених матеріальних ресурсів на момент складання розрахунків
Вартість матеріальних ресурсів, що використовуються при проведенні ремонту і технічного обслуговування, можливо визначати за формулою (15):
Вмр = ( Врт(з/ц) - ЗПрт(з/ц)) · Кмр , (15)
де Вмр ― вартість матеріальних ресурсів на момент складання розрахунку, грн;
Врт(з/ц) ― витрати на ремонт та технічне обслуговування за показниками, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, грн;
ЗПрт(з/ц) ― заробітна плата робітників, зайнятих на ремонті та технічному обслуговуванні, за показниками, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, грн;
Кмр ― коефіцієнт приведення вартості матеріальних ресурсів, що використовуються при ремонті та технічному обслуговуванні, на період, зазначений в показниках, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, до вартості зазначених ресурсів на момент складання розрахунку.
Коефіцієнт визначається, як відношення вартості матеріальних ресурсів на момент складання розрахунку до вартості цих ресурсів на період, зазначений в показниках, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення у будівництві, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, за номенклатурою основних матеріальних ресурсів, з урахуванням конкретного парку будівельних машин та механізмів підрядної організації.
Витрати на перебазування будівельних машин та механізмів (Впб) на момент складання розрахунку визначаються виходячи з типу машини або механізму, конкретної відстані перебазування, способу перебазування, виду транспорту, на якому здійснюється перебазування, габаритів машини або механізму, необхідності розукрупнення на окремі вузли за умовами транспортування та інших факторів, що впливають на розмір витрат.
У прямих витратах вартості машино-години враховуються інші прямі витрати (Іпв), пов’язані з утриманням бази (дільниці) механізації, а саме: амортизація та витрати на утримання, експлуатацію будівель і споруд бази (дільниці) механізації. Обчислення цих витрат в розрахунку на одну машино-годину здійснюється на підставі даних за попередній звітний період з урахуванням сумарного нормативного середньорічного наробітку машино-годин всього парку будівельних машин та механізмів, що знаходяться на базі (дільниці) механізації. Разом прямі витрати (ПВ) визначаються за формулою (16):
ПВ=А+ЗПМ + Вч(Ч.ч.) + Вп + Ве + Вс + Вмм + Вгр + Врт + Впб + Іпв (16)
Визначення непрямих витрат у вартості експлуатації будівельних машин та механізмів
У вартості однієї машино-години експлуатації будівельних машин та механізмів враховуються податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.
Плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах, які забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення (Ппо) визначається на підставі даних за попередній звітний період з урахуванням середньорічного наробітку всіх механізмів, які підлягають періодичному огляду в органах, які забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення.
Податок на землю (ПЗ), що її зайнято базою (дільницею) механізації, обчислюється в розрахунку на одну машино-годину виходячи з суми податку за попередній звітний період та сумарного нормативного середньорічного наробітку машино-годин всього парку будівельних машин та механізмів, що знаходиться на базі (дільниці) механізації.
Плата за обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (Пцв) враховується у вартості експлуатації будівельних машин, які підлягають державній реєстрації та обліку у відповідних підрозділах центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, а власники цих машин відповідно до норм чинного законодавства зобов’язані застрахувати цивільно-правову відповідальність.
Обчислення цих витрат здійснюється на підставі витрат будівельної організації за попередній звітний період та сумарного нормативного середньорічного наробітку машино-годин всього парку будівельних машин та механізмів підрядної організації, які підлягають державній реєстрації та обліку у відповідних підрозділах центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, що забезпечують безпеку дорожнього руху.
Збір за спеціальне використання води суб’єктом господарювання (Пзвв) визначається на підставі даних будівельної організації про обсяги використаної базою (дільницею) механізації води за попередній звітний період та ставок збору за спеціальне використання води (в гривнях за 100 м3), встановлених чинним законодавством України на поточний рік сумарного нормативного середньорічного наробітку машино-годин всього парку будівельних машин та механізмів.
Екологічний податок (Пек) визначається для окремих видів будівельних машин (пересувний асфальтобетонний завод тощо) на підставі даних будівельної організації за попередній звітний період про величину сплаченого екологічного податку від роботи такої будівельної машини та її нормативного середньорічного наробітку (машино-годин).
Разом прямі та непрямі витрати, що враховуються у вартості однієї машино-години експлуатації будівельних машин та механізмів (В), визначаються за формулою (17):
В = ПВ + Ппо + ПЗ + Пцв + Пзвв+ Пек (17)
Непрямі витрати, що не враховані вартістю однією машино-години експлуатації будівельних машин та механізмів, а саме: загальновиробничі витрати, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий та літній періоди, якщо таке планується, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розраховуються в цілому на об’єкт будівництва.
При проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт вартість експлуатації будівельних машин та механізмів уточнюється відповідно до умов договору.
Отже, Настановою чітко визначено, як має визначатися вартість експлуатації власної та включатися вартість залученої будівельної техніки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000039 ● 7f88a194960d432fa72ef1b50266f889
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-06-04-008894-a 04.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 14:24:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього полотна проспекту Машинобудівників в місті Малин, Коростенського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-008894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 12:09:57
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього полотна проспекту Машинобудівників в місті Малин, Коростенського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-008894-a), повідомляю:
1) Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів, враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації №46895 від 10.05.2023р. та зведений кошторисний розрахунок.
2) Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, управління житлово-комунального господарства не публікувало вище зазначену інформацію. Одночасно з цим повідомляємо, що в управлінні немає власного веб-сайту.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ з метою усунення виявлених порушень під час здійснення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього полотна проспекту Машинобудівників в місті Малин, Коростенського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, UA-2024-06-04-008894-a, Замовником у звязку з відсутністю власного вебсайту була направлена службова записка на ім’я Малинського міського голови про створення розділу для управління ЖКГ з метою реалізації положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Враховуючи все вище зазначене надаємо посилання на сторінку https://malyn-rada.gov.ua/rada/publichni-zakupivli на вебсайті де зазначено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення/очікуваної вартості предмета закупівлі.
2024-08-01 09:51:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2024 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович |
8 289 187,22
UAH з ПДВ
|
8 289 187,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
9 392 396,03
UAH з ПДВ
|
8 969 881,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
9 854 230,12
UAH з ПДВ
|
9 024 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
10 033 004,10
UAH з ПДВ
|
9 024 846,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" |
13 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович #3525516697 |
Відхилено |
8 289 187,22
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 16:12
|
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Переможець |
8 969 881,12
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2024 08:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2024 14:47
|
2-ВТ 09.07.2024.pdf | укладений |
09 липня 2024 14:47
|