Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
Код ЄДРПОУ: | 38429746 |
Місцезнаходження: | 64603, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олена Пирогова +380952382018 tender_san@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2024 13:25 |
Початок аукціону: | 11 червня 2024 13:25 |
Очікувана вартість: | 1 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 10:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 10:01 |
ТД -ос мазут КП Еко-Сан2024.docx | |
03 червня 2024 10:01 |
ПД -ос мазут КП Еко-Сан2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-26-000006 ● de49a8ad0a8848e291c30ae5c25a3364
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2024 20:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2024
№ 102
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.06.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.06.2024 № 102
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-06-03-001395-a 03.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 21:04:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 1 875 000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-03-001395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Поясніть чому в п.3 “Відхилення тендерних пропозицій” Розділу 5 “Оцінка тендерних пропозицій” тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382.
3. Відповідно до абзацу третього Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі — Додаток №2) Учасник у складі тендерної пропозиції на товар надає наступні супроводжувальні документи: cертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт. На виконання зазаначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» у файлі «Паспорт Мазут» надана картка вимірювань № 0203242к виписана вимірювальною лабораторією ТОВ «Кремойл-синтез», у файлі «Сертифікат відповідності МАЗУТ» надано Сертифікат відповідності на Мазут паливний 100 зольний малосірчистий, виданий Органом з сертифікації продукції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР».
Відповідно до п.7 Додатку №2 тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату, та/або паспорту якості Товару, що пропонується до поставки, виписаний виробником та дійсним на дату подання пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» відсутні документи виписані виробником товару, а саме: ТОВ «НВП ІСТОК».
Яким чином учасником ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» виконано вимогу п.7 Додатку №2 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-02 09:07:36
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Відповідно до наказу управління Північного-Східного офісу Держаудитслужби у Харківській області оприлюднено в електронній системі закупівель Наказ про початок моніторингу процедури закупівлі від 26.06.2024 р. №102«Про початок моніторингу закупівель» за предметом закупівлі Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти за ) єдиного закупівельного словник
26 червня 2024 року в ЕСЗ було оприлюднено запит замовнику на пояснення наступного змісту:
«Про надання пояснення:
У межах проведення моніторингу закупівлі Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 1 875 000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-03-001395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Поясніть чому в п.3 “Відхилення тендерних пропозицій” Розділу 5 “Оцінка тендерних пропозицій” тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382.
3. Відповідно до абзацу третього Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі — Додаток №2) Учасник у складі тендерної пропозиції на товар надає наступні супроводжувальні документи: cертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» у файлі «Паспорт Мазут» надана картка вимірювань № 0203242к виписана вимірювальною лабораторією ТОВ «Кремойл-синтез», у файлі «Сертифікат відповідності МАЗУТ» надано Сертифікат відповідності на Мазут паливний 100 зольний малосірчистий, виданий Органом з сертифікації продукції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР». Відповідно до п.7 Додатку №2 тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату, та/або паспорту якості Товару, що пропонується до поставки, виписаний виробником та дійсним на дату подання пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» відсутні документи виписані виробником товару, а саме: ТОВ «НВП ІСТОК». Яким чином учасником ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» виконано вимогу п.7 Додатку №2 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивоїі нформації встановлена кримінальна відповідальність
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень необхідно надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Прийнято рішення надати наступну відповідь на запит замовнику на пояснення:
По першому питанню:
Питання № 1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Підприємство закуповує товари за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності.
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаної методики, а саме отриманням комерційних (цінових) пропозицій від постачальників та шляхом аналізу аналогічних закупівель попередніх років та періодів. Також для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено моніторинг цін на аналогічний товар в електронній системі закупівель ProZorro.
Замовником було отримано такі цінові пропозиції:
1.Лист комерційна пропозиція ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» від 30.05.2024р.
2.лист комерційна пропозиція ТОВ «АГРОДОН-ТРЕЙД» від 30.05.2024 р.
3 Службова записка від 03.06.2024 року.
Для визначення очікуваної вартості було обрано найнижчу запропоновану ціну.
Копії комерційних пропозицій та службова записка додаються.
Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі повідомляємо наступне:
В результаті обстеження доріг громади та міста Лозова із асфальто-бетонним покриттям виявлено ряд дефектів: існуюче покриття не задовольняє вимоги щодо міцності, мають деформації та руйнування, що свідчить про втрату міцності конструкції – проломи, ямковість, просідання, вибоїни, напливи, колійність, тому виникла потреба у закупівлі Мазут паливний 100 зольний малосірчистий на 2024 року для приготування асфальтно-бетонної суміші для виконання робіт з поточного ремонту доріг
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз та вивчення ситуації на ринку, здійснено моніторинг комерційних пропозицій суб’єктів господарювання щодо предмету закупівлі Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти враховувалась інформація про ціни на даний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі,враховуючи комерційні пропозиції постачальників ,в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару. Крім цього, очікувана вартість була обрахована, як нова потреба у предметі закупівлі на 2024 рік.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням та оприлюднені Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». А також технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
По другому питанню:
Питання 2.Поясніть чому в п.3 “Відхилення тендерних пропозицій” Розділу 5 “Оцінка тендерних пропозицій” тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382.
В п.3 “Відхилення тендерних пропозицій” Розділу 5 “Оцінка тендерних пропозицій” тендерної документації уповноваженою особою не враховано зміни внесені до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 у зв’язку з тим, що замовник здійснює свою діяльність в умовах воєнного стану та перебуває на території можливих бойових дій (Харківська область), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 р. № 309 (зі змінами) відбуваються регулярні обмеження електро-постачання та переривання інтернет зв’язку. Уповноважена особа працює в умовах особливого навантаження, регулярних повітряних тривог, які оголошуються через ракетні удари російськими військовими в ході російського вторгнення в Україну та частого перебування в укриттях; тому не одразу було помічено, що була допущена технічна помилка в тендерній документації, яка була виявлена Уповноваженою особою вже під час розгляду тендерних пропозицій. Виявивши дану технічну помилку, Уповноваженою особою одразу було складено протокол про допущення технічної помилки. Оскільки помилку було виявлено вже на етапі розгляду тендерних пропозицій, зміни до ТД внести неможливо.
- Протокол про допущення технічної помилки додається.
По третьому питанню:
Питання 3.Відповідно до абзацу третього Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі — Додаток №2) Учасник у складі тендерної пропозиції на товар надає наступні супроводжувальні документи: cертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт. На виконання зазаначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» у файлі «Паспорт Мазут» надана картка вимірювань № 0203242к виписана вимірювальною лабораторією ТОВ «Кремойл-синтез», у файлі «Сертифікат відповідності МАЗУТ» надано Сертифікат відповідності на Мазут паливний 100 зольний малосірчистий, виданий Органом з сертифікації продукції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР».
Відповідно до п.7 Додатку №2 тендерної документації у складі пропозиці їучасник повинен надати копію сертифікату, та/або паспорту якості Товару, що пропонується до поставки, виписаний виробником та дійсним на дату подання пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» відсутні документи виписані виробником товару, а саме: ТОВ «НВП ІСТОК». Яким чином учасником ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» виконано вимогу п.7 Додатку №2 тендерної документації?
Відповідно до абзацу третього Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі — Додаток №2) Учасник у складі тендерної пропозиції на товар надає наступні супроводжувальні документи: cертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт. На виконання зазаначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» у файлі «Паспорт Мазут» надана картка вимірювань № 0203242к виписана вимірювальною лабораторією ТОВ «Кремойл-синтез», у файлі «Сертифікат відповідності МАЗУТ» надано Сертифікат відповідності на Мазут паливний 100 зольний малосірчистий, виданий Органом з сертифікації продукції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР».
Відповідно до п.7 Додатку №2 тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату, та/або паспорту якості Товару, що пропонується до поставки, виписаний виробником та дійсним на дату подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» відсутні документи виписані виробником товару, а саме: ТОВ «НВП ІСТОК» у зв’язку з неправильно сформованою вимогою в тендерній документації,а саме правильно мало б бути зазначено:
- у складі пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату, та/або паспорту якості Товару, що пропонується до поставки, виписаний виробнику та дійсним на дату подання пропозиції.
Варто зазначити,що видавати сертифікати відповідності в Україні може уповноважений на це орган з сертифікації. Саме він несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, зазначеної у даному юридичному документі.
Сертифікат відповідності у державній системі сертифікації на мастильні, охолоджуючі рідини для двигунів внутрішнього згоряння та/або інших теплообмінних систем - підтвердження безпеки та якості даної рідини для звичайного споживача та/або працівника,який її використовує.
Визначенням і підтвердженням відповідності щільності, лужності, кристалізації та інших параметрів такої рідини вимогам нормативних документів, і як наслідок його ефективності в охолодженні займається випробувальна лабораторія. За результатами випробувань може бути виданий сертифікат відповідності в державній системі сертифікації - як свідчення, від третьої незалежної сторони, не тільки безпеки, але і відповідності якісним вимогам до продукції, що буде незаперечною перевагою для виробника/імпортера при участі у різноманітних тендерах та/або розміщення товару в оптово-роздрібних торгових мережах.
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції на товар надано картка вимірювань № 0203242к виписана вимірювальною лабораторією ТОВ «Кремойл-синтез», Сертифікат відповідності на Мазут паливний 100 зольний малосірчистий, виданий Органом з сертифікації продукції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР», що повністю підтверджує необхідні технічні та якісні характеристики товару,що ним пропонується.
Варто зазначити, що вищевказана помилка є технічною ( механічною) помилкою,яка жодним чином не призвела до зміни предмета закупівлі, зміни технічних характеристик предмету закупівлі чи зміни істотних умов Договору про закупівлю.
У зв’язку з великою навантаженістю на Уповноважену особу з приводу великих об’ємів роботи, та враховуючи важку ситуацію в країні, воєнний стан , постійні оголошення повітряної тривоги,які несуть загрозу життю і здоров’ю працівників Замовника, а також те,що Замовник знаходиться в зоні можливих бойових дій, що теж несе велику загрозу для життя людей, було допущено технічну (механічну) помилку. Однак ця помилка ніяким чином не вплинула на порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо ,що допущена помилка була виправлена шляхом складання протоколу , в якому зафіксовано про виявлену технічну помилку , що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі.
Ще раз звертаю вашу увагу, що учасник повинен був надати копію сертифікату та/або паспорту якості товару, що пропонується до поставки, виписаний Виробнику товару.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також варто зазначити,що при укладенні договору з ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» були зекономлені кошти підприємства у сумі _300 001,00грн.
Для запобігання в подальшому порушень при проведені публічних закупівель та підготовці тендерної пропозиція, я, як Уповноважена особа, зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, уважно і якісно здійснювати підготовку тендерної документації відповідно до останніх змін в закупівельному законодавстві, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі враховуючи військовий стан в країні та те,що підприємство перебуває у зоні можливих бойових дій,постійних тривог,сирен та проблем з інтернет-зв’язком .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-07-15 19:42:32
Щодо відсутності законодавчого механізму виконати такий висновок моніторингу закупівлі за відмови постачальника, із яким укладено договір:
Шановна Державна аудит служба України, звертаємось за роз’ясненнями.
Як Замовнику виконати припис рішенням моніторингу від 10.07.2024 року у вигляді дій: «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору», якщо постачальник ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» (код – 41870000), із яким укладено договір в цій закупівлі відмовляється від підписання додаткової угоди про розірвання договору, а висновок по моніторингу не має для нього юридичних зобов’язань та для наявних цивільних правовідносин із Замовником?
Просимо надати відповідь у встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» терміни.
Крім того, окремо звертаємо Вашу увагу,
Статтею 19 Конституції України визначено, що Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Висновки Держаудитслужби, будучи обов`язковими для виконання, містять вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень «шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При цьому, пункт 3 оскаржуваного Висновку також містить посилання на статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», однак дані норми визначають завдання органів державного фінансового контролю і спосіб здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель і жодним чином не визначають повноважень таких органів зобов’язувати замовників припиняти зобов’язання за укладеними договорами (розірвати договір).
Також звертаємо увагу,щодо непропорційності обраного заходу щодо усунення виявлених порушень Вважаємо, що такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу інтересам Замовника, або впливають на суть закупівлі.
Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 3 вказаного Положення, одним із основних завдань Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Тобто, втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів).
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним.
Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються.
Даний Висновок за результатами моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, який має належний досвід та сумлінно виконує укладений договір, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору.
У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про припинення укладеного за результатами закупівлі договору.
Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості товару, що дає підстави зробити висновок про підтвердження відповідності такої вартості ринковим цінам. Також не висувається претензій до запропонованої переможцем торгів пропозиції в частині не відповідності реаліям ринку, тобто запропоновану пропозицію можна вважати прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків бюджету. Запропонований спосіб усунення недоліків за даних обставин є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно часові, матеріальні втрати та ін.
Враховуючи вищезазначене, та той факт, що Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАЗИС-РЕЄСТР» (код ЄДРПОУ41870000) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови про Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів.
Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» (код ЄДРПОУ 41870000) на підставі пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму в чинній редакції на момент проведення закупівлі проведено та дотримано. Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» (код ЄДРПОУ 41870000) на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-07-18 12:43:25
Роз’яснення до висновку
Північно-східний офіс Держаудитслужби проведено моніторинг відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Мазут паливний 100 зольний малосірчистий (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), які проведено Комунальним підприємством "ЕКО-САН" (далі – Замовник) (оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-001395-a), очікуваною вартістю 1 875 000,00 гривень.
Результати моніторингу процедури закупівлі відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 10.07.2024, який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР", тоді як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до абзацу 1 частини восьмої статті 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 15.07.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-03-001395-a від 10.07.2024 (далі – висновок).
За результатами розгляду звернення Північно-східний офіс Держаудитслужби роз’яснює наступне.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Так, відповідно до частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі обов’язково зазначаються, зокрема, опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 (далі – Порядок № 552).
Розділом ІІІ Порядку № 552 визначено порядок заповнення констатуючої частини форми висновку, зокрема у пункті 1 зазначаються опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися, та у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Отже, Північно-східним офісом Держаудитслужби у відповідності до норм Закону та Порядку № 552 у пункті 1 висновку зазначено опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, у пункті 2 заповнено висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися, та у зв’язку з виявленням порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у пункті 3 констатуючої частини висновку зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень.
Водночас відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Отже, Замовник при здійсненні заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повинен керуватись нормами Цивільного та Господарського кодексів України, бюджетного законодавства та умовами укладеного договору про закупівлю.
Загальні порядок та підстави зміни та розірвання договорів визначено статтею 188 Господарського кодексу України та статтею 651 Цивільного кодексу України, зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Отже, якщо умовами укладеного договору про закупівлю встановлено порядок та підстави для його зміни та/або розірвання, то Замовник керується умовами договору про закупівлю, а в іншому випадку вчиняє дії щодо його зміни та/або розірвання за згодою сторін або в судовому чи позасудовому порядку, чи у поєднанні таких.
Водночас, виявлене порушення щодо невідхилення Замовником тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону, має ознаки адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
При цьому, відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Отже, встановлення Північно-східним офісом Держаудитслужби у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору направлено, в першу чергу, на можливість замовникам усунути виявлені порушення та уникнути притягнення до адміністративної відповідальності службової (посадової) особи замовника та/або уповноваженої особи замовника.
Поряд з цим, частиною восьмою статті 8 Закону не встановлено порядок надання відповіді на звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Шановна Державна аудит служба України, Комунальне підприємство "ЕКО-САН" Лозівської міської ради Харківської області , як замовник по закупівлі: «Мазут паливний 100 зольний мало сірчистий код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти» за кодом ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-06-03-001395-a на виконання висновку по результату моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-03-001395-a від 10 липня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: 1. Замовником взято до уваги, що за результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено. 2. Замовником опрацьовано інформація, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пунктів 44, 50 Особливостей, та як наслідок пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, із якими Замовник не погоджується, та буде оскаржувати в судовому порядку. 3. Замовником опрацьовано інформація, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, із якими Замовник не погоджується, та буде оскаржувати в судовому порядку. Одночасно із цим, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановлених недоліків, які не вплинули на законність процедури, у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено планування навчань для працівників, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходи із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником здійснено заходи щодо виконання заходів (передбачених висновком моніторингу № UA-2024-06-03-001395-a від 10 липня 2024 року) шляхом здійснення дій для розірвання договору із переможцем ТОВ "БАЗИС-РЕЄСТР"(код ЄДРПОУ 41870000) , хоча одночасно із цим Замовник звертає увагу, що такі дії є не пропорційними до фактичних обставин закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Замовник оприлюднює інформацію через електронну систему закупівель та документи, що свідчать про виконання висновку моніторингу у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, а саме на підтвердження цього Замовник надає скановані копії про направлення рекомендованого Листа № 6460207199144 від 16.07.2024р. щодо розірвання договору та скан копію листа № 754 від 11.07.2024р та Додаткової угоди № 2 від 11.07.2024 року про розірвання договору відповідно до умов укладеного договору. Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 10 липня 2024 здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку. Додатки: 1.лист № 718 від 28.06.2024 ТОВ «БАЗИС РЕЄСТР» 2.Додаткова угода № 2 від 28.06.2024року на розірвання договору 3. Лист № 754 від 11.07.2024 ТОВ «БАЗИС РЕЄСТР» 4. Додаткова угода № 2 від 11.07.2024року на розірвання договору 5.лист б/н від 16.07.2024р ТОВ «БАЗИС РЕЄСТР» 6. Опис відправлених документів ТОВ «БАЗИС РЕЄСТР» Замовником було здійснено публікацію запитання ,щодо порядку виконання висновку за наявних обставин,але відповідь відсутня
2024-07-17 13:38:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Судовий позов (Позовна заявка на оскарження рішення Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі) до Харківський окружний адміністративний суд, дата 22.07.2024 – сторонни 38429746 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, та 40478572 ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ |
Дата публікації: | 23 липня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 520/21815/24 |
Дата відкриття провадження: | 07 серпня 2024 |
Документи:
31 жовтня 2024 13:05
|
Електронний підпис |
23 липня 2024 08:28
|
Електронний підпис |
23 липня 2024 08:17
|
картка руху документа.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР" |
1 717 500,00
UAH з ПДВ
|
1 574 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОДОН-ТРЕЙД" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР" #41870000 |
Переможець |
1 574 999,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2024 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 12:45
|
дод уг 2 роз.дог.PDF | укладений |
31 жовтня 2024 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2024 11:49
|
дод уг -1 мазут зм.PDF | зміни до договору |
18 червня 2024 11:46
|
дод уг 1 мазут.PDF | зміни до договору |
18 червня 2024 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 08:16
|
договір 19-О мазут.PDF | укладений |
18 червня 2024 08:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 19-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий | 75 | тонна |
20 999,94
UAH з ПДВ
|