Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ОД-24Т_448_ВО: Щітки електрографітові (електровозні) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Очікувана вартість
6 339 722,40 UAH
UA-2024-05-24-008137-a ● d90ca42769bb4025ba97fcf2a8a3888a
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бикова Марина Леонідівна 380487272769 ntvm2@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 339 722,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 698,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі _5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору про закупівлю і обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42130 штука
Щітка електрографітова 2(12,5х32х57) умовний тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | . ПОКУПЕЦЬ здійснює попередню оплату в розмірі 20% (двадцять %) вартості партії ТОВАРУ протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати рахунок-фактуру ПОКУПЦЮ протягом 10 (десяти) робочих днів з дня направлення останнім відповідної письмової рознарядки згідно з п. 4.5. цього Договору. Остаточна оплата 80% (вісімдесят%) вартості партії ТОВАРУ за фактично поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10(десятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору з врахуванням попередньої оплати у відповідності до абзацу першого цього пункту. (якщо учасник платник податків) | Аванс | 10 | Календарні | 20 |
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює попередню оплату в розмірі 20% (двадцять %) вартості партії ТОВАРУ протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати рахунок-фактуру ПОКУПЦЮ протягом 10 (десяти) робочих днів з дня направлення останнім відповідної письмової рознарядки згідно з п. 4.5. цього Договору. Остаточна оплата 80% (вісімдесят%) вартості партії ТОВАРУ за фактично поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10(десятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору з врахуванням попередньої оплати у відповідності до абзацу першого цього пункту. (якщо учасник платник податків) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 11:59 |
3.1 Протокол змін 2.doc | |
07 червня 2024 11:59 |
3.3 Додаток 7 Проект договору зміни 1.docx | |
07 червня 2024 11:59 |
3.2 Тендерна документація зміни 2.docx | |
03 червня 2024 14:20 |
2.1 Протокол змін 1.doc | |
24 травня 2024 14:26 |
1.4 Обгрунтування.pdf |
07 червня 2024 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2024 11:59 |
3.1 Протокол змін 2.doc
|
||||||
07 червня 2024 11:59 |
3.3 Додаток 7 Проект договору зміни 1.docx
|
||||||
07 червня 2024 11:59 |
3.2 Тендерна документація зміни 2.docx
|
||||||
03 червня 2024 14:20 |
2.1 Протокол змін 1.doc
|
||||||
24 травня 2024 14:26 |
1.4 Обгрунтування.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення стосовно внесення змін до ТД Замовника, а саме зміни умов оплати за партію товару
Дата подання: 27 травня 2024 14:03
Дата відповіді: 07 червня 2024 12:02
Звернення від виробника електрощіток щодо внесення змін в п. 7.2. Додатку № 7 до тендерної документації. Відповідно до п. 7.2. Додатку № 7 Замовника торгів: «7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток №1) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.»
З приводу вказаного вище слід зазначити, що відповідні умови оплати створюють умови, за яких виробник/постачальник Товару змушений здійснити сплату 20% ПДВ попередньо, тобто, до отримання ним відповідної суми оплати за партію Товару. Відтак, враховуючи значні бюджети закупівель, виробник/постачальник має утримувати на власних рахунках значні суми, які він має сплатити фактично одразу при постачанні партії. Зворотню ж оплату він зможе отримати через 1,5 місяці після поставки. Враховуючи нагальні потреби АТ «Укрзалізниця», подібні умови оплати призводять до фактичного вимивання обігових коштів у виробників/постачальників в довгостроковій перспективі, що, в свою чергу, не дозволяє належним чином здійснювати забезпечення потреб виробництва комплектуючими та матеріалами для наступних закупівель. За таких обставин, просимо викласти (доповнити) пункт 7.2 Додатку № 7 до тендерної документації в наступній редакції або аналогічного змісту:
«7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ в наступному порядку: попередня оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ в розмірі 20% від вартості партії ТОВАРУ; остаточний розрахунок за партію ТОВАРУ в розмірі 80% - в термін 5 (п’яти) банківських днів - Для резидентів України платників ПДВ: з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Ваше звернення розглянуто. Зміни в редакції, погоджений відповідним департаментом, будуть внесені до проекту договору.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Пояснення
Дата подання: 28 травня 2024 11:49
Дата відповіді: 07 червня 2024 12:02
Наше підприємство має можливість здійснювати постачання електрощіток з гарантійними зобов'язаннями від заводу-виробника. На жаль, за нашими підрахунками, витримати співвідношення ціна/ресурс, яке вимагає тендерна документація, для цього типорозміру електрощіток не є можливим.
Для створення умов з постачання якісної продукції, просимо збільшити бюджет закупівель щонайменше на 20 відсотків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Ваше звернення розглянуто, у разі погодження буде збільшено бюджет закупівлі.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Питання щодо технічних вимог
Дата подання: 29 травня 2024 09:06
Дата відповіді: 07 червня 2024 12:03
Потенційний учасник та постачальник електрощіток звертається за роз'ясненням щодо технічних вимог до продукції.
В додатку А до тендерної документації (ТД) наголошується, що для продукції повинні бути підтверджені певні технічні вимоги (фізичні показники, геометричні розміри тощо), специфічні якісні показники та ресурс напрацювання електрощітки на тяговому електродвигуні (ТЕД).
У зв´язку з цим просимо роз´яснити наступні моменти:
1. В ТД немає жодної згадки, на якому рухомому складі буде застосовано продукцію – ані типу ТЕД, ані серії локомотиву, навіть не вказано чи це тепловоз або електровоз або щось ще. Разом з тим висувається вимога по ресурсу, на який майже визначальним чином впливають згадані фактори. Прошу уточнити, якщо це можливо в рамках обраної структури ТД, хоча б тип ТЕД;
2. У нас є обґрунтована, але не підтверджена думка, що це ТЕД НБ418. В такому випадку ескіз, наведений в ТД не повністю задовольняє вимогам конструкторської документації ТЕД та, можливо, і правилам ремонту. Загальна висота електрощітки не повинна перевищувати 57мм, адже саме на цю висоту розраховані натискні елементи щіткотримача для забезпечення нормативного натиску. Прошу роз'яснити, чи може учасник пропонувати електрощітку загальною висотою з накладкою 57 мм;
3. Прошу роз'яснити, чи буде прийнято вхідним контролем Замовника електрощітка, яка буде мати «Перехідний електричний опір між тілом щітки і струмоведучим проводом», наприклад 0,5мОм, що формально суперечить п.2 Додатку А «Технічні вимоги».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
Ваше звернення розглянуто. Зміни в редакції, погоджений відповідним департаментом, будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення розглянуто. Зміни в редакції, погоджений відповідним департаментом, будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій