Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22568669 |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Заводська, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Панько +380973586800 kszhi2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2024 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2024 13:54 |
ТД пелети_3.doc | |
24 травня 2024 13:54 |
Договір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000014 ● 0183de0b58be44d2b76a9e2c69a153af
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2024 № 44
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2024 № 44.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-24-007332-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-11 14:36:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гранули паливні (пелети)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-24-007332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 15:30:43
Відповідь на звернення
Розмір очікуваної вартості визначений у відповідності до виділених кошторисних призначень на дану статтю витрат з врахуванням ціни за одиницю, визначеної в попередньо укладеному договорі за результатами торгів, аналізу цін з інтернет-джерел та закінчення опалювального сезону, який прямо впливає на ціну Товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені відповідно до ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови (даний документ є у вільному доступі в інтернет-мережі, тому не надається в окремому документі до пояснень).
Пунктом 4 1 Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 р визначено перелік категорій замовників, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. До них відносяться:головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Спеціальна школа №2 в смт Клевань Рівненської обласної ради не підпадає під жодну з перечислених категорій. Тому таку інформацію не оприлюднює.
Разом з тим слід зауважити, що Наказом №25 від 08.04.2024 Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Рівненській області здійснювало моніторинг аналогічної закупівлі (ідентифікатор моніторингу в електронній системі закупівель UA-M-2024-04-08-000046). За результатами проведеного моніторингу щодо питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель НЕ ВСТАНОВЛЕНО. (Висновок по моніторингу розміщено на вебпорталі уповноваженого органу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-06-009177-a. тому копія висновку не надається в окремому документі до пояснень).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-12 13:19:11
Додаткові матеріали щодо вимог по обмеженню розмірів пелет
У вкладенні - фото паспорта котельної установки Замовника з рекомендаціями виробника обладнання щодо використання видів палива та обмежень розмірів
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-06-19 11:14:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гранули паливні (пелети)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-24-007332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічна частина» встановлена вимога, що: «гранули паливні (пелети) повинні бути вироблені в 2023-2024 роках з суміші листвяних порід дерев та відповідати по якісним та технічним показникам вимогам відповідно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини.Технічні умови». При цьому, учасником ФОП Асанова Людмила Романівна у формі тендерна пропозиція надано інформацію, що гранули паливні (пелети) з деревини сосни А1(файл «Додаток 3 цінова пропозиція.pdf»). Також, у тендерній пропозиції Учасника ФОП Асанова Людмила Романівна вказано, що для виробництва пелет використовується подрібнена соснова деревина (тирса) (файл «Додаток 2.Техніка. pdf»).
2. Також, у вищезазначеному Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, а саме: «Доставка Товару здійснюється за окремими замовленнями в обсягах не менше 20 тонн на адресу Замовника за рахунок та транспортом Учасника – надати гарантійний лист. До листа надаються юридично значимі документи, що підтверджують таку гарантію: копію договору з транспортною компанією про надання послуг з перевезення, строк дії якого має бути не менше строку дії договору про закупівлю – до 31.12.2024. Якщо Учасник має власний транспорт , в такому випадку він надає гарантійний лист, до якого долучає підтвердні документи щодо власного транспорту».
Учасником ФОП Асанова Людмила Романівна надано Договір оренди вантажного автомобіля та причепа з громадянкою України Гришковець Тетяна Олександрівна (файл «Додаток 2.Техніка. pdf»). Проте, даний договір не посвідчено нотаріально та згідно ст.220 ЦКУ є нікчемний.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Асанова Людмила Романівна вимогам тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-19 15:05:59
Пояснення на додатковий запит
Для зручності документ складено в форматі питання-відповідь
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-20 17:00:03
Додаткові документи по запиту №2
Постачальником у ході ознайомлення з матеріалами моніторингу надано копію додаткової угоди, яка підтверджує чинність договору оренди транспортних засобів та те, що договір не потребує нотаріального посвідчення, оскільки правочин вчинено між суб'єктами підприємницької діяльності.
- Додаткова угода до договору оренди транспорту.pdf
- Виписка з ЄДР Гришковець Т.О_.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Асанова Людмила Романівна |
582 000,00
UAH
|
582 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Асанова Людмила Романівна #2045443746 |
Переможець |
582 000,00
UAH
|
03 червня 2024 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2024 14:39
|
Договір_скан.pdf | укладений |
10 червня 2024 14:39
|