Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Впровадження системи безпеки офісного приміщення (35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Очікувана вартість
3 515 000,00 UAH
UA-2024-05-23-009791-a ● 981aef65d9e54bf7b99405963a0f5e9d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32984271 |
Вебсайт: | https://ecu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Іллінська, будинок 8 |
Контактна особа: |
Андрій Константінов +380503671552 andrii.konstantinov@ecu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:59 |
Очікувана вартість: | 3 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для системи безпеки офісного приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 30% вартості Обладнання в якості попередньої оплати за постачання Обладнання сплачуються протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання цього Договору. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Поставка товару | 70% вартості Обладнання сплачуються протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання видаткових накладних. Оплата вартості Послуг з монтажу, підключення та налаштування обладнання здійснюється у безготівковій формі, за ціною, зазначеною у Специфікації (Додаток 2), шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця. Оплата Послуг здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом оплати Замовником фактично наданих Послуг протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 18:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 18:42 |
Додаток 1 до ТД_кваліфікаційні критерії, вимоги (НОВА РЕДАКЦІЯ від 27.05.2024).docx | |
27 травня 2024 18:42 |
ТД_Впровадження системи безпеки офісного приміщення (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 27.05.2024.docx | |
27 травня 2024 18:42 |
Перелік змін від 27.05.2024.docx | |
24 травня 2024 17:36 |
Додаток 2 до ТД_технічні вимоги до предмета закупівлі (НОВА РЕДАКЦІЯ від 24.05.2024).docx | |
24 травня 2024 17:36 |
Перелік змін від 24.05.2024.docx | |
23 травня 2024 15:39 |
Додаток 5 до ТД_KYC_Анкета_ФОП.docx | |
23 травня 2024 15:39 |
Додаток 6 до ТД_форма тендерної пропозиції переможця.docx | |
23 травня 2024 15:39 |
Додаток 4 до ТД_KYC_Анкета_ЮО.docx | |
23 травня 2024 15:39 |
Додаток 3 до ТД проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Агналогічний договір
Дата подання: 24 травня 2024 09:50
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:35
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати Дискримінаційну умову, а саме "Під аналогічним договором розуміється договір на впровадження системи безпеки (постачання та монтаж обладнання для системи безпеки офісного приміщення."
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Позиція Мінекономіки щодо питання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону залишається незмінною. У відповіді на запит № 1126/2020, зокрема, відзначено, що наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок).Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
Приведіть Додатку №1 у частині щодо визначення аналогічного договору до вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення, та повідомляємо:
1. Замовник не вимагає "повної тотожності" (співпадіння) аналогічного договору до предмету закупівлі. Під аналогічним договором треба розуміти будь який договір на впровадження системи безпеки, а саме: постачання та монтаж обладнання системи безпеки (охорони), які відповідають коду ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони.
2. Для кращого трактування всіма учасниками поняття "Аналогічні договори" Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД у найближчий час.
Дякуємо за ваше звернення, та повідомляємо:
1. Замовник не вимагає "повної тотожності" (співпадіння) аналогічного договору до предмету закупівлі. Під аналогічним договором треба розуміти будь який договір на впровадження системи безпеки, а саме: постачання та монтаж обладнання системи безпеки (охорони), які відповідають коду ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони.
2. Для кращого трактування всіма учасниками поняття "Аналогічні договори" Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД у найближчий час.
аналогічний договір
Дата подання: 27 травня 2024 14:17
Дата відповіді: 27 травня 2024 17:54
Встановлена вимога: Під аналогічним договором розуміється договір на впровадження системи безпеки з постачання та монтажу обладнання відповідно до коду ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання. Якщо у нас є аналогічний договір на аналогічні послуги відповідно до вашого предмету закупівлі, але при цьому в ньому вказаний інший код ДК, то чим такий договір не підходить Вам?
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Будуть внесені до ТД відповідно до вимог чинного законодавста .
Дякуємо за ваше звернення.
Будуть внесені до ТД відповідно до вимог чинного законодавста .
Дякуємо за ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" |
2 787 870,00
UAH з ПДВ
|
2 787 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Лемешко О.П. |
2 964 202,00
UAH з ПДВ
|
2 964 202,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ" |
3 481 567,56
UAH з ПДВ
|
3 481 567,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙ-ВІРА" |
3 485 728,80
UAH з ПДВ
|
3 485 728,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" #39171573 |
Переможець |
2 787 870,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 16:52
|