Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кулачук Роман Васильович у процедурі закупівлі «Послуги з технічного обслуговування устаткування системи відеоспостереження на території Вороньківської територіальної громади Бориспільського району Київської області, а саме: в селі Проців (за кодом ДК 021:2015-50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-004170-a), було виявлено невідповідності.
Перелік документів, які необхідно завантажити учаснику:
з Додатку 1.
1.2. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідно надати скановані копії документів на право власності та/або договора купівлі-продажу та/або видаткові накладні на придбання або документи на користування обладнанням та матеріально- технічною базою на кожну одиницю зазначену в довідці.
У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди та актів приймання-передачі, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника. Крім того, учасник надає лист-підтвердження від власника обладнання та матеріально-технічної бази щодо не заперечення використання його обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором.
Учасник надає лист-підтвердження, складений в довільній формі, що обладнання та матеріально-технічна база, зазначена у довідці, є в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання послуг за предметом закупівлі.
з Додатку 3.
2.У складі пропозиції учасник має надати гарантійний лист про можливість виконання робіт в
вихідні та святкові дні.
4.Всі витрати пов’язані з обслуговуванням відеокамер, в тому числі використання спеціальної
Техніки (інструменті) для доступу до відеокамер Виконавець оплачує самостійно, за власний рахунок. Вартість таких витрат окремо не оплачується Замовником. Надати у складі тендерної документації гарантійний лист.
6.Матеріали, які будуть замінені при наданні послуг повинні бути новими (не бути
такими, що використовувались раніше чи експлуатувалися). Про це у складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист.
8.У разі пошкодження існуючих споруд чи обладнання під час надання послуг з технічного
обслуговування устаткування системи відеоспостереження на об’єктах - відновлення та/або відшкодування збитків проводиться за рахунок. Учасника. Про це у складі пропозиції надається гарантійний лист.
9.У разі технічної несправності обладнання та устаткування, яке належить замовнику, ремонт та
заміна такого обладнання та устаткування здійснюється за рахунок замовника, та не змінює вартості послуг наданих учасником в межах цієї закупівлі. У складі пропозиції надається гарантійний лист.
10.Виконавець зобов'язаний надати гарантійний лист про співпрацю від провайдера за
допомогою якого організовано зв'язок відеокамер з регістратором.
з Тендерної документації. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. 3.Інша інформація
1. Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати:
- довідку (складену у довільній формі) яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація щодо форми оподаткування; інформація про всі реквізити банківських рахунків;
- Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо його згоди надати послуги відповідно до вимог цієї тендерної документації та у встановлені нею строки. Підписаний Додаток 3 також надається у складі тендерної документації.
- гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля, втому числі під час виконання договору про закупівлю;
- копію статуту, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників;
- гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України
«Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців);
- лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника);
- відповідно до вимог пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» в якості учасника не можуть виступати:
- громадяни Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім тих, що проживають на території України на законних підставах;
- юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь;
- юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/ Республіки Білорусь , громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь , крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь.
Зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: які є банками або за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій; визначених розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій, прийнятим відповідно до Порядку оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 червня 2004 р. № 812 «Деякі питання оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 26, ст. 1696); щодо яких за поданням міністерства, іншого державного органу у зв’язку з провадженням такими юридичними особами діяльності, необхідної для забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації/ Республіки Білорусь проти України або подолання її наслідків, Кабінетом Міністрів України прийнято рішення про тимчасове управління державою відповідними акціями, корпоративними правами або іншими правами участі (контролю), що належать Російській Федерації або особі, пов’язаній з державою-агресором.
З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку в довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.
У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. У разі, якщо місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, є територіальна громада, яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій внесена до Переліку територіальних громад, які розташовані у районах проведення воєнних (бойових) дій, або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого наказом Мінреінтеграції від 25.04.2022 р. №75 (далі – Перелік*), такий учасник обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції надає довідку/лист або інший документ, виданий відповідним уповноваженим органом (РНБО, Міноборони, відповідна військова адміністрація (військова цивільна адміністрація)), з інформацією про те чи відноситься місцезнаходження (місце проживання) учасника закупівлі до тимчасово окупованої території** ;
- *Замовник перевіряє інформацію щодо учасника на сайті Мінреінтеграції https://minre.gov.ua/ згідно Переліку. У разі якщо інформація щодо місцезнаходження (місце проживання) учасника внесена до Переліку як тимчасово окупована територія, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
**Вимога обумовлена тим, що Перелік має загальний характер і не структурований за окремими з перелічених видів територіальних громад.
*https://map.edopomoga.gov.ua/ - потребує перевірки актуальності та звірення з Переліком та інформацією, оприлюдненою сайті Мінреінтеграції https://minre.gov.ua/.
- інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі; Якщо серед бенефіціарних власників є громадяни Російської Федерації /Республіки Білорусь законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) – громадянина/громадян Російської Федерації /Республіки Білорусь підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції одного з таких документів:
а) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрував на території України свій національний паспорт;
б) посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України;
в) військовий квиток, виданий російському громадянину, який уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України;
г) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»);
*Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22.
- тендерна пропозиція, заповнена відповідно до Додатку 5 до тендерної документації;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) чи свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасником є платником єдиного податку).;
- копія ліцензії на виконання вказаних в технічному завданні (Додаток 3) робіт/послуг, якщо даний вид робіт/послуг підлягає під умови ліцензування;
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для
фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб- резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції".
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Учасник відповідає за отримання будь-яких довідок та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів і не враховує ці витрати в ціні тендерної пропозиції.
2. Учасник самостійно несе відповідальність за формування ціни пропозиції та формує ціну у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації.
3. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі, пов’язані з укладанням договору, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються за рахунок учасника. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
4. Усі інші питання, які не передбачені цією тендерною документацією, регулюються чинним законодавством.
5. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
6. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Примітки до пп.10:
У разі застосовування зазначеної санкції Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає
встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону
України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
11. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне передбачити:
1. Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати:
- довідку (складену у довільній формі) яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація щодо форми оподаткування; інформація про всі реквізити банківських рахунків;
- Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо його згоди надати послуги відповідно до вимог цієї тендерної документації та у встановлені нею строки. Підписаний Додаток 3 також надається у складі тендерної документації.
- гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля, втому числі під час виконання договору про закупівлю;
- копію статуту, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників;
- гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України
«Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців);
- лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника);
- відповідно до вимог пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» в якості учасника не можуть виступати:
- громадяни Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім тих, що проживають на території України на законних підставах;
- юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь;
- юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/ Республіки Білорусь , громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь , крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь.
Зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: які є банками або за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій; визначених розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій, прийнятим відповідно до Порядку оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 червня 2004 р. № 812 «Деякі питання оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 26, ст. 1696); щодо яких за поданням міністерства, іншого державного органу у зв’язку з провадженням такими юридичними особами діяльності, необхідної для забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації/ Республіки Білорусь проти України або подолання її наслідків, Кабінетом Міністрів України прийнято рішення про тимчасове управління державою відповідними акціями, корпоративними правами або іншими правами участі (контролю), що належать Російській Федерації або особі, пов’язаній з державою-агресором.
З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку в довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.
У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. У разі, якщо місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, є територіальна громада, яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій внесена до Переліку територіальних громад, які розташовані у районах проведення воєнних (бойових) дій, або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого наказом Мінреінтеграції від 25.04.2022 р. №75 (далі – Перелік*), такий учасник обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції надає довідку/лист або інший документ, виданий відповідним уповноваженим органом (РНБО, Міноборони, відповідна військова адміністрація (військова цивільна адміністрація)), з інформацією про те чи відноситься місцезнаходження (місце проживання) учасника закупівлі до тимчасово окупованої території** ;
- *Замовник перевіряє інформацію щодо учасника на сайті Мінреінтеграції https://minre.gov.ua/ згідно Переліку. У разі якщо інформація щодо місцезнаходження (місце проживання) учасника внесена до Переліку як тимчасово окупована територія, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
**Вимога обумовлена тим, що Перелік має загальний характер і не структурований за окремими з перелічених видів територіальних громад.
*https://map.edopomoga.gov.ua/ - потребує перевірки актуальності та звірення з Переліком та інформацією, оприлюдненою сайті Мінреінтеграції https://minre.gov.ua/.
- інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі; Якщо серед бенефіціарних власників є громадяни Російської Федерації /Республіки Білорусь законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) – громадянина/громадян Російської Федерації /Республіки Білорусь підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції одного з таких документів:
а) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрував на території України свій національний паспорт;
б) посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України;
в) військовий квиток, виданий російському громадянину, який уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України;
г) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»);
*Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22.
- тендерна пропозиція, заповнена відповідно до Додатку 5 до тендерної документації;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) чи свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасником є платником єдиного податку).;
- копія ліцензії на виконання вказаних в технічному завданні (Додаток 3) робіт/послуг, якщо даний вид робіт/послуг підлягає під умови ліцензування;
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для
фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб- резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції".
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Учасник відповідає за отримання будь-яких довідок та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів і не враховує ці витрати в ціні тендерної пропозиції.
7. Учасник самостійно несе відповідальність за формування ціни пропозиції та формує ціну у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації.
8. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі, пов’язані з укладанням договору, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються за рахунок учасника. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
9. Усі інші питання, які не передбачені цією тендерною документацією, регулюються чинним законодавством.
10. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
11. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Примітки до пп.10:
У разі застосовування зазначеної санкції Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає
встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону
України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
11. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі останнього абзаца підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
12. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та/або викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.