Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
77 276 075,00 UAH
UA-2024-05-22-011494-a ● 8714efdb622d45f7ac71bfc3aed7851d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЖИТОМИР |
Код ЄДРПОУ: | 08492505 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ДМИТРА ДОНЦОВА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Мельниченко Юлія Володимирівна 380965025713 yuliya.goray@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 77 276 075,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 772 760,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості, 2 318 282,25 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2318282.25 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на суму, яка дорівнює 3 відсотка вартості договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Назва Замовника (Принципала): КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЖИТОМИР Місцезнаходження Замовника: вул. Дмитра Донцова, буд. № 20, м. Житомир, Житомирська область, 10014 Код ЄДРПОУ: 08492505 IBAN № UA918201720355109004008000838 в ДКСУ м. Києві, МФО 820172 Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ДМИТРА ДОНЦОВА, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем виключно в грошовій формі на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку відповідно до обсягів поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Розрахунковий період становить 120 календарних днів і починає свій перебіг з моменту отримання Споживачем акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку. Розрахунок за фактично спожиту електричну енергію здійснюється протягом 120 календарних днів від дати отримання Споживачем рахунку на оплату, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 17:56 |
перелік змін (Нова редакція).doc | |
27 травня 2024 17:55 |
ТД електроенергія (11) Нова редакція 27.07..doc | |
27 травня 2024 17:52 |
оголошення_про_проведення_відкритих_торгів (Нова редакція).docx | |
27 травня 2024 17:50 |
Додаток 3 (6) проект договору (Нова редакція 27.05.2024).docx | |
22 травня 2024 16:34 |
ОБ_РУНТУВАННЯ по постанові КМУ _710 (6).docx | |
22 травня 2024 16:34 |
Додаток 1 (11).docx | |
22 травня 2024 16:34 |
Додаток 2 (10).docx | |
22 травня 2024 16:34 |
Додаток 4 (3).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 23 травня 2024 11:31
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:21
Шановний Замовник! В п.3.5.2 розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи, а саме: «Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній)*** який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання електричної енергії в об’ємі, що дорівнює або перевищує 30% об’єму даної закупівлі.»
Вимога щодо наявності в учасника досвіду щодо постачання електричної енергії в об’ємі, що дорівнює або перевищує 30% об’єму даної закупівлі є незаконною та дискримінаційною.
Постачальники, які не мають виконаних договорів про постачання електричної енергії з обсягами, що дорівнює або перевищує 30% об’єму даної закупівлі, не зможуть прийняти участь у закупівлі.
Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу про надання аналогічного договору про постачання електричної енергії в об’ємі, що дорівнює або перевищує 30% об’єму даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У Розділі ІІІ п.п.к. 3.5.2. Тендерної документації внесені зміни, де у вимозі вилучено " в об'ємі, що дорівнює або перевищує 30% об'єму даної закупівлі".
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 23 травня 2024 11:32
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:26
Шановний Замовник! В п.6.6.1 розділу VІ Тендерної документації зазначено:
«Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на суму, яка дорівнює 3 відсотка вартості договору у вигляді банківської гарантії.
У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі «Електрична енергія» код ДК 021:2015 – 09310000-5 – «Електрична енергія».
Перший абзац – передбачає надання забезпечення у вигляді банківської гарантії.
Другий абзац – передбачає надання забезпечення у вигляді депозиту з наданням платіжного доручення на перерахування коштів.
Приведіть тендерну документацію у відповідність, та залиште один вид забезпечення або вкажіть, що переможець має сам вибрати який вид забезпечення надавати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В п.6.6.1 розділу VІ Тендерної документації внесено відповідні зміни.Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на суму, яка дорівнює 3 відсотка вартості договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії.
Гарантійний лист забезпечення договору
Дата подання: 23 травня 2024 11:43
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:32
Шановний Замовник! В п.6.6.2 розділу VІ Тендерної документації зазначено:
«Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника надання забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 14 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.»
Умови, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору викладеними в розділі 15 проекту договору про закупівлю.
Вимога надання гарантійного листа щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника однозначно передбачає депозит з наданням платіжного доручення, що суперечить абзацу першому п.6.6.1 Тендерної документації та п. 15.1 проекту Договору.
Приведіть тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Для належного виконання всіх зобов’язань за Договором Постачальник не пізніше дати укладення Договору надає Замовнику забезпечення виконання умов договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії .
В п.6.6.2 розділу VІ Тендерної документації та розділі 15 проекту договору викладені умови забезпечення договору у новій редакції.
В п.6.6.2 розділу VІ Тендерної документації та розділі 15 проекту договору викладені умови забезпечення договору у новій редакції.
Проект Договору
Дата подання: 23 травня 2024 11:45
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:37
Шановний Замовник! В розділі 15 проекту договору зазначено:
«15.1. Постачальник вносить забезпечення виконання Договору згідно тендерної документації, оголошення UA-_______, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу _____ року, у вигляді банківської гарантії.
15.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі ________ грн. ( ____) (далі – Забезпечення), що становить 3 % відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, за реквізитами: р/р UA918201720355109004008000838 в ДКСУ м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Житомир, код ЄДРПОУ 08492505.
У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Електрична енергія ( ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія )
15.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору надається Споживачу не пізніше дати укладання Договору."
Вимоги п.15.1 проекту договору визначають забезпечення у вигляді банківської гарантії.
Вимоги пп. 15.2.1 п.15.2 визначають депозит з наданням платіжного доручення на перерахування коштів.
З вищенаведеного, Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору у подвійному розмірі.
Приведіть тендерну документацію у відповідність, та залиште один вид забезпечення або вкажіть, що переможець має сам вибрати який вид забезпечення надавати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Для належного виконання всіх зобов’язань за Договором Постачальник не пізніше дати укладення Договору надає Замовнику забезпечення виконання умов договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії. В розділі 15 проекту договору внесені відповідні зміни.
Відповідь на звернення
Дата подання: 24 травня 2024 09:25
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:38
Шановний Замовник! Вами внесено зміни до тендерної документації, але не надано відповіді на звернення.За таких умов неможливо завантажити та підписати тендерну пропозицію.
Надайте відповіді на звернення.
Відповідь: Шановний Учаснику! На всі звернення надано відповіді.
щодо строків оплати на невідповідності інформації в проекті договору та електронній системі закупівель
Дата подання: 24 травня 2024 17:48
Дата відповіді: 27 травня 2024 18:06
Шановний замовнику, у електронній системі закупівель Ви вказали, що оплата електричної енергії здійснюється Споживачем виключно в грошовій формі на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку. Розрахунок за фактично спожиту електричну енергію здійснюється протягом 120 календарних днів від дати отримання Споживачем рахунку на оплату.
Так само в п. 5.5 проекту договору вказано, що оплата електричної енергії здійснюється Споживачем виключно в грошовій формі на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку. Розрахунок за фактично спожиту електричну енергію здійснюється протягом 120 календарних днів від дати отримання Споживачем рахунку на оплату.
При цьому, відповідно до п. 4 комерційної пропозиції (додаток 2 до проекту договору) Споживач здійснює оплату за спожиту електричну енергію виключно на підставі акту приймання-передачі та виставленого Постачальником рахунку впродовж 20 календарних днів з моменту погодження акту приймання-передачі та отримання виставленого Постачальником рахунку, та при умові наявності фінансування за відповідним кодом економічної класифікації видатків, згідно ст. 23, 46, 48, 49 Бюджетного кодексу України.
По-перше, хочемо наголосити на невідповідності інформації, зазначеної в електронній системі закупівель та в проекті договору.
По-друге, відповідно до п. 4.12. розділу IV Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ) розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Отже, розрахунок за спожиту електричну енергію в будь-якому випадку має бути здійснено не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Просимо привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Все вірно оплата електричної енергії здійснюється Споживачем виключно в грошовій формі на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку відповідно до обсягів поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Розрахунковий період становить 120 календарних днів і починає свій перебіг з моменту отримання Споживачем акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку. Розрахунок за фактично спожиту електричну енергію здійснюється протягом 120 календарних днів від дати отримання Споживачем рахунку на оплату, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Тендерну документацію приведено у відповідність внесеними змінами.
Повідомлення постачальником про намір внести зміни
Дата подання: 24 травня 2024 18:18
Дата відповіді: 27 травня 2024 18:07
Шановний замовнику!
Згідно з пп. 7.2.10 п.7.2 проекту договору зазначено, що Постачальник зобов'язується повідомити Споживача в десятиденний термін про намір зміни ціни на електричну енергію внаслідок зміни на ринку в торговій зоні "ОЕС України" в сторону її зменшення. Змінити ціну на електричну енергію, що спричинена змінами на ринку в торговій зоні "ОЕС України" в сторону її зменшення шляхом підписання додаткової угоди з Споживачем.
Зазначене суперечить п. 13.2. проекту договору, відповідно до якого Постачальник має повідомити про зміну будь-яких умов Договору Споживача не пізніше, ніж за 20 днів до їх застосування з урахуванням інформації про право Споживача розірвати Договір. Постачальник зобов’язаний повідомити Споживача в порядку, встановленому законом, про будь-яке збільшення ціни і про право припинити дію договору без сплати будь-яких штрафних санкцій чи іншої фінансової компенсації Постачальнику, якщо Споживач не приймає нові умови.
Також є незрозумілим, від якої дати відраховується десятиденний термін для повідомлення про намір зменшити ціну.
Так само положення пп. 7.2.10 п.7.2 та п. 13.2. проекту договору суперечать положенням п.5.2 проекту договору та п.1 Комерційної пропозиції, що є додатком 2 до проекту договору. Оскільки зазначено, що по завершенні відповідного розрахункового періоду Постачальник надсилає Споживачу повідомлення з розрахунком зміненої ціни за одиницю товару та проект додаткової угоди. Зміна ціни здійснюється з моменту укладання Додаткової угоди. Погодження Споживачем звернення про зміну ціни здійснюється протягом 5 робочих днів з дня звернення Постачальника шляхом підписання направленої додаткової угоди.
Розрахунковий період завершується останнім днем відповідного місяця. Інформація про середньозважену ціну електричної енергії на РДН за відповідний розрахунковий період буде доступна на сайті АТ «Оператор ринку» в передостанній день відповідного місяця. За таких умов неможливо одночасно дотриматись пп. 7.2.10 п.7.2 та п. 13.2. проекту договору, а також положень п.5.2 проекту договору та п.1 Комерційної пропозиції, що є додатком 2 до проекту договору.
Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині з метою узгодження її умов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, внесеними змінами приведено у відповідність тендерну документацію.
незаконна вимога
Дата подання: 24 травня 2024 18:29
Дата відповіді: 27 травня 2024 18:21
Шановний замовнику!
Відповідно до пп. 5.1.6 п.1 розділу V тендерної документації зазначено, Учасник надає гарантії у формі довідки за підписом замовника торгів про відсутність негативного досвіду роботи з учасником за увесь період його існування.
Скажіть, будь-ласка, чи уважно ви читали скаргу у попередній Вашій закупівлі електроенергії №UA-2024-04-26-003041-a, а також рішення органу оскарження і цій частині?
Хочемо наголосити, що дана вимога тендерної документації є незаконною та порушує положення п.29 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник жодним чином не дискрімінує потенційних Учасників торгів. У п.п.к. 5.1.6. Розділу V Тендерної документації внесено зміни.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій