Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Ірина Власова +380512533124 ukbmmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 253 952,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 539,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає 61 269,76 грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 61269.76 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради»Міська лікарня №3» за адресою:м.Миколаїв, вул.Космонавтів,97 ».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 18:11 |
Перелік змін.docx | |
03 червня 2024 18:11 |
ТД (нова редакція).docx | |
03 червня 2024 18:11 |
Додаток 3 Форма ТП.docx | |
03 червня 2024 18:11 |
Додаток 4 Проект договору_1.docx | |
03 червня 2024 18:11 |
ДОД.5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
03 червня 2024 18:11 |
ДОДАТОК 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx | |
21 травня 2024 16:35 |
ТД.docx | |
21 травня 2024 16:35 |
Додаток 3 Форма ТП.docx | |
21 травня 2024 16:35 |
Додаток 4 Проект договору_1.docx | |
21 травня 2024 16:35 |
ДОД.5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
21 травня 2024 16:35 |
ДОДАТОК 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx |
03 червня 2024 18:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2024 18:11 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 червня 2024 18:11 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
03 червня 2024 18:11 |
Додаток 3 Форма ТП.docx
|
|||
03 червня 2024 18:11 |
Додаток 4 Проект договору_1.docx
|
|||
03 червня 2024 18:11 |
ДОД.5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Підсумкова відомість ресурсів.xls
|
|||
03 червня 2024 18:11 |
ДОДАТОК 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
|
|||
21 травня 2024 16:35 |
ТД.docx
|
|||
21 травня 2024 16:35 |
Додаток 3 Форма ТП.docx
|
|||
21 травня 2024 16:35 |
Додаток 4 Проект договору_1.docx
|
|||
21 травня 2024 16:35 |
ДОД.5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Підсумкова відомість ресурсів.xls
|
|||
21 травня 2024 16:35 |
ДОДАТОК 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000030 ● c4962202aedf4d6da70b16a99696e915
- Статус: завершено ● Дата: 17 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-05-21-011650-a 21.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 14:19:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради»Міська лікарня №3» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 97 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-011650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 15:06:55
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю
1. Надаємо інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
-службова записка(1арк);
- Експертний звіт(позитивний) від 20.04.2024 року № 240402-12/А ( 12арк);
- Проектно – кошторисна документація (архів rar);
- Технічне завдання (13 арк);
-Зведений кошторисний розрахунок очікувана вартість -2(арк.);
- Зведений кошторисний розрахунок інвесторська -2(арк.);
- знімок екрану з офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів;
2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
https://mkrada.gov.ua/content/publichni-zakupivli.html
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
12 241 618,00
UAH з ПДВ
|
12 241 618,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Переможець |
12 241 618,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:03
|
МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3.zip | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:02
|
ДЦ до ду №1 до дог.8-Т від 30.12.24.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:02
|
ДУ №1 до дог.8-Т від 30.12.2024.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 16:38
|
кошториси на повну суму договору.zip | укладений |
27 червня 2024 16:37
|
Договір підряду 8-Т від 27.06.2024.pdf | укладений |
27 червня 2024 16:37
|
кошториси ексель.zip | укладений |
27 червня 2024 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.1 , додаток 1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 8-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |