Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-44810000-1- Фарби (Фарби)
Очікувана вартість
957 600,00 UAH
UA-2024-05-21-004517-a ● 58d1a5577836442293ceabc243dccafa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Контактна особа: |
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:16 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 957 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 788,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штука
Емаль алкідна ПФ-115 біла глянсова -2,8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Росвигівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
150 штука
Емаль алкідна ПФ-115 червона -2,8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Росвигівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
150 штука
Емаль алкідна ПФ-115 зелена -2,8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Росвигівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
150 штука
Емаль алкідна ПФ-115 синя -2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Росвигівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1200 штука
Емаль алкідна ПФ-266 жовто-коричнева -2,8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Росвигівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
280 штука
Фарба латексна акрилова біла для внутрішніх робіт – 14 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Росвигівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником вартості Товару по безготівковому розрахунку впродовж 30 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2024 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2024 15:11 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
28 травня 2024 15:11 |
Тендерна_документація.docx | |
28 травня 2024 15:11 |
Перелік змін.docx | |
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 2 Вимоги до учасників та переможця про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі.doc | |
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc |
28 травня 2024 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2024 15:11 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
|||
28 травня 2024 15:11 |
Тендерна_документація.docx
|
|||
28 травня 2024 15:11 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 2 Вимоги до учасників та переможця про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі.doc
|
|||
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
|
|||
21 травня 2024 11:42 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 24 травня 2024 14:37
Дата відповіді: 28 травня 2024 14:25
У п.2.1. зазначено, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен поставити ЗАМОВНИКУ Товари, якість яких повинна відповідати нормативним документам і стандартам, діючим в Україні та підтверджуватися документами про якість, передбаченими чинним законодавством для даного виду товару.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто перелік документів, що підтверджує якість має бути невичерпним. Таким чином, лакофарбова продукція виготовляється за ТУ. Просимо внести наступні зміни п.2.1.:
2.1. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен поставити ЗАМОВНИКУ Товари, якість яких повинна відповідати нормативним документам і стандартам, діючим в Україні (технічним вимогам заводу-виробника) та підтверджуватися документами про якість, передбаченими чинним законодавством для даного виду товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваше звернення буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 24 травня 2024 14:38
Дата відповіді: 28 травня 2024 14:26
У п.4.1. зазначено, що Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету.
Пункт 4.1 не містить інформації щодо строку оплати поставленого товару. Натомість на електронному майданчику закупівель зазначено, що «Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником вартості Товару по безготівковому розрахунку впродовж 30 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних». Просимо доповнити пункт 4.1 інформацією про строк оплати товару:
4.1. Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару впродовж 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваше звернення буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 24 травня 2024 14:39
Дата відповіді: 28 травня 2024 14:26
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваше звернення буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 24 травня 2024 14:39
Дата відповіді: 28 травня 2024 14:26
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваше звернення буде внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
473 314,80
UAH з ПДВ
|
473 314,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
529 711,20
UAH з ПДВ
|
500 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
532 576,20
UAH з ПДВ
|
500 377,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
726 840,00
UAH з ПДВ
|
712 323,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
728 640,00
UAH з ПДВ
|
719 064,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯКУБЕЦЬ ГАННА ЮРІЇВНА" |
893 043,00
UAH з ПДВ
|
893 043,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" #40529883 |
Переможець |
473 314,80
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 10:31
|
договір | укладений |
18 червня 2024 10:30
|