Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2024-05-21-001268-a ● a875431eb12442e9835e23c8645adbb6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5 |
Контактна особа: |
Сапожнікова Юлія Сергіївна 380504107089 knptender2123@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штука
Стіл для медичного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
10 штука
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
5 штука
Шафа для медичного одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штука
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штука
Шафа для господарського приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 штука
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
22 штука
Банкетика для відвідувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького , будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 09:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
21 травня 2024 09:48 |
Додаток 2 Проєкт договору.doc | |
21 травня 2024 09:48 |
Додаток 1 технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нправомірні вимоги
Дата подання: 24 травня 2024 11:21
Дата відповіді: 27 травня 2024 15:17
Доброго дня. Шановний Замовник, повідомляємо про те, що з 01 жовтня 2023 року набули чинності зміни до Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, на підставі якого втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», згідно цього отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції скасовано. Просимо Вас прибрати вимоги щодо надання Повної копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це офіційний документ, який підтверджує, що на даному об’єкті (у приміщенні) створено умови, що забезпечують безпеку товарів/послуг для здоров’я та життя людей, а також довкілля.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам , визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
З урахуванням вищенаведеного, Замовник залишає за собою право вимагати даний документ.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам , визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
З урахуванням вищенаведеного, Замовник залишає за собою право вимагати даний документ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
549 120,00
UAH з ПДВ
|
549 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Переможець |
549 120,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2024 16:37
|
Договір 139.pdf | укладений |
10 червня 2024 16:36
|