Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ) |
Код ЄДРПОУ: | 25836018 |
Вебсайт: | http://meteo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В |
Контактна особа: |
Мішаков Олег Володимирович +380442399372 vdd_torgy@meteo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 16:38 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 14:06 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 14:06 |
Очікувана вартість: | 38 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 193 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції має становити 3% від суми очікуваної вартості закупівлі (Один мільйон сто шістдесят одна тисяча грн 00 коп.). Усі гарантії мають надаватися в електронній формі: або у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта (для банків-резидентів України) або автентичним свіфт-повідомленням на свіфт-адресу банка бенефіціара (для іноземних банків); Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, Формі і Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р, а також вимогам цього пункту тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія має бути надана банком, щодо якого не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України “Про санкції”), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (ОFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (євро або долар США) по курсу НБУ на дату оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Банківська гарантія, випущена іноземним банком, складається англійською мовою. Банк-резидент, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути забезпечена повним грошовим покриттям на всю її суму. Забезпечення (покриття) банківської гарантії оформлюється у формі застави майнових прав на грошові кошти, що знаходяться на вкладному (депозитному) банківському рахунку, яка має діяти на весь строк дії банківської гарантії учасника (принципала). Для підтвердження наявності оформленого з банком-гарантом забезпечення (покриття) банківської гарантії на всю її суму учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з банку, яка міститиме інформацію про документ забезпечення банківської гарантії (вказати номер, дату, назву та предмет такого документу), суму забезпечення (покриття) банківської гарантії, термін дії забезпечення банківської гарантії, а також номер вкладного (депозитного) банківського рахунку, на якому розміщені грошові кошти такого забезпечення. Форма надання банківської гарантії: банками - резидентами України: у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису та печатки (за наявності), який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис; іноземними банками: у електронній формі автентичним свіфт-повідомленням на свіфт-адресу банка бенефіціара (Замовника), у такому випадку до складу тендерної пропозиції/пропозиції додається сканкопія такого свіфт-повідомлення з текстом банківської гарантії. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний цифровий підпис. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи Гаранта, що підписала гарантію. ФОРМА банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції, що надається банками-резидентами України відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 16 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1161000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38120000-2: Метеорологічні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Дата підписання без зауважень Акту приймання Товару за кількістю та якістю та дати підписання Замовником видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 19:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 18:57 |
Протокол39 щодо допущення технічних (механічних) помилок.docx | |
29 травня 2024 14:18 |
ТД_УкрГМЦ_АМС_v5 нова редакція.docx | |
29 травня 2024 14:18 |
Перелік змін до ТД _29_05_2024.docx | |
27 травня 2024 20:27 |
Перелік змін до ТД_27.05.24.docx | |
27 травня 2024 20:18 |
Додаток 1 до ТД_КВАЛІФІК_КРІТЕР_v4.docx | |
22 травня 2024 16:44 |
ДОДАТОК 4 ФОРМА Банківської гарантії (1).docx | |
22 травня 2024 16:44 |
Додаток 3 Договір_v3.docx | |
22 травня 2024 16:44 |
ДОДАТОК 2 до ТД_v2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатом розгляду Вашого звернення інформую, що
для підтвердження встановлених п. 3.4 Додатку 2 до Тендерної документації вимог до предмету закупівлі учасник у своїй тендерній пропозиції зазначає у довільній формі.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 червня 2024 12:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000018 ● f0933b791539436bb9e5861c1979af29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-05-20-010879-a 20.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 12:04:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Автоматичних метеорологічних станцій» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-20-010879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 17:14:56
Пояснення
На виконання запиту Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України від 29.10.2024 в межах проведення моніторингу № UA-M-2024-10-24-000018 по закупівлі: «Автоматична метеорологічна станція» ДК 021:2015: 38120000-5 - Метеорологічні прилади,
за ідентифікатором закупівлі UA-2024-05-20-010879-a Український гідрометеорологічний центр Державної служби України, як замовник, надає пояснення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме інформації з отриманих 4-х комерційних пропозицій від офіційних представників /дилерів/постачальників товару (копії листів та комерційні пропозиції додаються до пояснень).
Технічні, якісні та кількісні характеристики були схвалені робочою групою з модернізації гідрометеорологічних організацій УкрГМЦ (протокол робочої групи від 07.05.2024 року №7 додається до пояснень).
Державною службою України з надзвичайних ситуацій було надано дозвіл на здійснення закупівлі 15 автоматизованих метеорологічних станцій у межах видатків у сумі 40,668 млн грн. (дозвіл ДСНС від 20.05.2024 № 05/10829/291 додається до пояснень)
На підставі службової записки уповноваженій особі з питань публічних закупівель, уповноваженою особою було розпочато процедуру закупівлі (копія службової записки додається до пояснення)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 15:56:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Автоматичних метеорологічних станцій» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-20-010879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вимогам підпункту 10 пункту 5 розділу 3 до тендерної документації, в частині надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 14:59:22
Пояснення
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно пункту 45 Особливостей, замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Як це встановлено пунктом 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Положеннями тендерної документації не було передбачено подання учасником в складі документів тендерної пропозиції антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Зокрема, у розділі 2 Додатку 1 тендерної документації зазначається щодо підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції у разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
Якщо на момент подання тендерної пропозиції учасником в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість підтвердження учасником відсутності окремих підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування в електронній системі, то факт подання тендерної пропозиції вважається самостійним декларуванням відсутності таких підстав для відмови йому в участі в торгах за вимогами пункту 47 Особливостей.
Враховуючи викладене вище, замовник не вимагав документального підтвердження підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім підпунктів 1 і 7, які замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтвердив у електронній системі закупівель, та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, всі інші пункти учасник мав підтвердити у електронній системі шляхом самостійного декларування, у тому числі наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Але, станом на момент подання тендерної пропозиції технічна можливість підтвердження учасником наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми була відсутня, з огляду на зазначений вище пункт розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, замовник прийняв подачу тендерної пропозиції ТОВ «Спецтехномоніторинг» як підтвердження декларування ТОВ «Спецтехномоніторинг» наявності у нього антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що згідно відповіді учасника на відповідний запит замовника, дійсно підтверджується наявність у ТОВ «Спецтехномоніторинг» антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми на момент подання останнім своєї тендерної пропозиції, а отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецтехномоніторинг» замовником були відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Український гідрометеорологічний центр Державної служби України у відповідь на Висновок про результати моніторингу № UA-M-2024-10-24-000018 по закупівлі: «Автоматична метеорологічна станція» ДК 021:2015: 38120000-5 - Метеорологічні прилади, за ідентифікатором закупівлі UA-2024-05-20-010879-a повідомляє, що з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу про важливість недопущення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Уповноваженою особою було виконано висновок та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь-яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Департаментом, моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує пройти навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, Олег МІШАКОВ, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2024-11-19 11:25:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦІАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ |
37 618 500,00
UAH з ПДВ
|
37 618 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
38 119 500,00
UAH з ПДВ
|
38 119 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦІАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ #38782590 |
Рішення скасоване |
37 618 500,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2024 08:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 14:42
|
ТОВ СПЕЦІАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ #38782590 |
Переможець |
37 618 500,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2024 12:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2024 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 13:09
|
ДУ_1_подовж._терм_поставки.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 13:11
|
Договір | укладений |
11 липня 2024 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням інформації, отриманої від офіційного виробника автоматичних метеорологічних станцій АWS810, очікувана дата поставки товару на територію України – до 10 грудня 2024 року і враховуючи умови пункту 6.1 Договору № 103 поставки та монтажу обладнання від 11.07.2024 (далі – Договір), що унеможливлює виконання зобов'язань згідно з пункту 5.2 Договору, на підставі пп. 4 пункту 14.4 Договору, уклали цю Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |