Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (з впровадженням заходів енергоефективності та енергозбереження) комунального закладу навчально-виховний комплекс «Гімназія с. Скоморохи Великогаївської сільської ради Тернопільської області» за адресою: вул. Галицька, 3 б, с. Скоморохи Тернопільського району, Тернопільській області. Коригування.
Очікувана вартість
10 390 034,00 UAH
UA-2024-05-17-009357-a ● 05d0ce8ee50a4b9093d8d701ae8d070d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40616842 |
Вебсайт: | http://vhayi.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 47722, Україна , Тернопільська обл., с. Великі Гаї, вул. Галицька 47 |
Контактна особа: |
Анжела Онищук +380352490383 osvitavsr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2024 15:28 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 13:51 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 13:51 |
Очікувана вартість: | 10 390 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 950,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт будівлі (з впровадженням заходів енергоефективності та енергозбереження) комунального закладу навчально-виховний комплекс «Гімназія с. Скоморохи Великогаївської сільської ради Тернопільської області» за адресою:вул. Галицька, 3 б, с. Скоморохи Тернопільського району, Тернопільській області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47222, Україна, Тернопільська область, с. Великі Гаї, вул. Галицька 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2, які складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2024 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2024 15:29 |
ТД (з додатками) нова редакція.doc | |
31 травня 2024 15:29 |
ТД (з додатками) нова редакція.doc | |
31 травня 2024 15:29 |
перелік змін.docx | |
17 травня 2024 15:17 |
ТД (з додатками).doc | |
17 травня 2024 15:17 |
ТД (з додатками).doc |
31 травня 2024 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2024 15:29 |
ТД (з додатками) нова редакція.doc
|
|||
31 травня 2024 15:29 |
ТД (з додатками) нова редакція.doc
|
|||
31 травня 2024 15:29 |
перелік змін.docx
|
|||
17 травня 2024 15:17 |
ТД (з додатками).doc
|
|||
17 травня 2024 15:17 |
ТД (з додатками).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 20 травня 2024 14:50
Дата відповіді: 21 травня 2024 15:52
Добрий день, шановний замовник, скажіть будь ласка чи буде вірно подати такий аналогічний договір -
Реставрація будівлі (термомодернізація) комунального закладу ‘’Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ***** - пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний номер *****) по вул.********** (заходи з енергозбереження). (код 021:2015 45214220-8 – будівництво середніх загальноосвітніх шкіл).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Дякую за запитання.
Згідно п. 2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, та підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації : Кваліфікаційні критерії до учасника закупівлі відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК 021:2015.
Дякую за запитання.
Згідно п. 2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, та підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації : Кваліфікаційні критерії до учасника закупівлі відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК 021:2015.
щодо дати видачі Витягу МВС
Дата подання: 24 травня 2024 10:54
Дата відповіді: 24 травня 2024 12:51
Шановний Замовник! просимо внести зміни у вимогу щодо дати видачі Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Повідомляємо, що умова щодо Витягу " який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель" є дискримінаційною для учасника, оскільки отримання такого витягу може тривати протягом 30-днів, що не залежить від учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Абзацом 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В свою чергу переможець торгів уже документально підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону. Такі документи він завантажує в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
За своїм змістом і природою інформація для цілей пунктів 5, 6 і 12 частини 1 статті 17 Закону міститься у відомостях про притягнення чи непритягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність чи відсутність судимості інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Порядок ведення цієї системи визначено Положенням, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207.
Пунктом 2 цього наказу установлено, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Для дотримання норми абзацу 3 пункту 44 Особливостей, на підтвердження відсутності підстав для відмови, передбачених пунктами 5, 6 і 12 частини 1 статті 17 Закону, витребувати в переможця тендеру витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» є правомірним у встановлені законодавством терміни.
Беручи до уваги, що Законом України «Про публічні закупівлі» визначено про те, що засвідчити власну доброчесність переможець повинен протягом п’яти календарних днів після публікування організатором наміру укласти угоду, вважаємо Вашу вимогу такою, що не відповідає дійсності та не являється дискримінацією для учасників.
Абзацом 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В свою чергу переможець торгів уже документально підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону. Такі документи він завантажує в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
За своїм змістом і природою інформація для цілей пунктів 5, 6 і 12 частини 1 статті 17 Закону міститься у відомостях про притягнення чи непритягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність чи відсутність судимості інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Порядок ведення цієї системи визначено Положенням, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207.
Пунктом 2 цього наказу установлено, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Для дотримання норми абзацу 3 пункту 44 Особливостей, на підтвердження відсутності підстав для відмови, передбачених пунктами 5, 6 і 12 частини 1 статті 17 Закону, витребувати в переможця тендеру витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» є правомірним у встановлені законодавством терміни.
Беручи до уваги, що Законом України «Про публічні закупівлі» визначено про те, що засвідчити власну доброчесність переможець повинен протягом п’яти календарних днів після публікування організатором наміру укласти угоду, вважаємо Вашу вимогу такою, що не відповідає дійсності та не являється дискримінацією для учасників.
клас наслідків
Дата подання: 28 травня 2024 09:51
Дата відповіді: 28 травня 2024 11:09
Добрий день! Шановний Замвоник, який клас наслідків об'єкту будівництва?
Відповідь: Добрий день.
Клас наслідків (відповідальності) СС1 згідно ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)
Клас наслідків (відповідальності) СС1 згідно ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)
Технічне завдання
Дата подання: 28 травня 2024 12:52
Дата відповіді: 29 травня 2024 13:16
Добрий день. Детально ознайомившись із Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Замовника які встановлені у Додатку № 4 до Тендерної документації. Задля правильного розрахунку Договрної ціни Учасниками просимо уточнити:
1) Товщину цементної вирівнювальної стяжки – п.39,40
2) Товщину покриттів плитами із мінеральної вати та кількість її шарів – п. 44,45.
3) Який матеріал та якої товщини, передбачений для утеплення пунктами 27,64,65,68?
4) Яка кількість арматури передбачена проєктом для пунктів 79 та 80?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1) Вирівнювальна стяжка товщиною 40 мм.
2) Утеплювач – мінераловатні плити, товщиною не менше 200 мм (кількість шарів залежить від товщини утеплювача + перев’язка шва).
3) Корінники утеплюються мінеральною ватою товщиною 50 мм. Утеплення стін – 150 мм. Для утеплення стін - мінераловатні плити із базальтового волокна. Для утеплення цоколя (вище і нижче рівня грунту) – плити із екструзійного пінополістиролу, товщиною 50мм. Укоси – плита теплоізоляційна мінераловатна, товщиною не менше 20 мм.
4) Сходинки з площадкою: сітка ø5 Вр-1 - 150, Lзаз =155,0 м.п. маса 34,4 од/кг.
ø5 Вр-1 - 150
Стіни: сітка ø12 А 400С – 200, Lзаз =382 м.п. маса 339,2 од/кг.
ø12 А 400С – 200
Покриття: сітка ø12 А 400С – 200, Lзаз =175,0 м.п. маса 155,4 од/кг.
ø12 А 400С – 200
(без врахування накладок).
1) Вирівнювальна стяжка товщиною 40 мм.
2) Утеплювач – мінераловатні плити, товщиною не менше 200 мм (кількість шарів залежить від товщини утеплювача + перев’язка шва).
3) Корінники утеплюються мінеральною ватою товщиною 50 мм. Утеплення стін – 150 мм. Для утеплення стін - мінераловатні плити із базальтового волокна. Для утеплення цоколя (вище і нижче рівня грунту) – плити із екструзійного пінополістиролу, товщиною 50мм. Укоси – плита теплоізоляційна мінераловатна, товщиною не менше 20 мм.
4) Сходинки з площадкою: сітка ø5 Вр-1 - 150, Lзаз =155,0 м.п. маса 34,4 од/кг.
ø5 Вр-1 - 150
Стіни: сітка ø12 А 400С – 200, Lзаз =382 м.п. маса 339,2 од/кг.
ø12 А 400С – 200
Покриття: сітка ø12 А 400С – 200, Lзаз =175,0 м.п. маса 155,4 од/кг.
ø12 А 400С – 200
(без врахування накладок).
Заповнення договору та додатків до нього
Дата подання: 30 травня 2024 18:13
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:25
Вами у підпункті 8 пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися).
У додатку № 5 до Тендерної документації проєкт договору у розділі 14. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Вами вказано 3 додатки:
- Договірна ціна (Додаток 1).
- Календарний графік виконання робіт (Додаток 2).
- План фінансування робіт (Додаток3)
Детально вивчивши проєкт договору встановлено, що відсутній Додаток 3 План фінансування робіт. Відповідно Учасники не зможуть його подати. Окрім того не доцільно вимагати План фінансування робіт від Учасників адже Учасникам невідомо скільки коштів передбачено Замовником на 2024 рік і скільки на 2025 рік. Просимо внести зміни до документації та прибрати вимогу про надання заповнених додатків та специфікації до договору так як Учасники не зможуть їх подати через відсутність інформації.
Додатково хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 4.3. додатку № 5 до Тендерної документації проєкт договору вказано, що Виконання робіт здійснюється на підставі Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2, який є невід’ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договорам. Календарний план виконання складає Підрядник та передає його Замовнику під час підписання Договору.
У наданому Додатку 2 до Договору відсутнє поле де зазначається дати початку та закінчення всіх основних видів робіт як це вимагається пунктом 4.3 Проєкту договору. Просимо внести відповідні зміни та привести у відповідність вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Буде внесено зміни до тендерної документації
Буде внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
9 149 000,00
UAH з ПДВ
|
8 993 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
9 351 004,00
UAH з ПДВ
|
8 996 097,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" |
9 779 493,90
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
10 194 822,00
UAH з ПДВ
|
9 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
10 356 662,00
UAH з ПДВ
|
10 304 711,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
8 993 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 11:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 16:11
|