Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44104488 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |
Контактна особа: |
Надія Шишка +380524232315 vos_alex27300@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 12:26 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 12:26 |
Очікувана вартість: | 6 485 182,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 425,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2024 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 11:29 |
Перелік змін .doc | |
22 травня 2024 11:29 |
Перелік змін .doc | |
22 травня 2024 11:29 |
Тендерна документація укриття - Зміни.docx | |
22 травня 2024 11:29 |
Тендерна документація укриття - Зміни.docx | |
17 травня 2024 14:54 |
Додаток 3 до тендерної документації, 1.pdf | |
17 травня 2024 14:54 |
Додаток 3 до тендерної документації, 1.pdf | |
17 травня 2024 14:54 |
додаток 3 до тендерної документації, 2.pdf | |
17 травня 2024 14:54 |
додаток 3 до тендерної документації, 2.pdf | |
17 травня 2024 14:27 |
Тендерна документація укриття .docx | |
17 травня 2024 14:27 |
Тендерна документація укриття .docx |
22 травня 2024 15:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2024 11:29 |
Перелік змін .doc
|
||||||
22 травня 2024 11:29 |
Перелік змін .doc
|
||||||
22 травня 2024 11:29 |
Тендерна документація укриття - Зміни.docx
|
||||||
22 травня 2024 11:29 |
Тендерна документація укриття - Зміни.docx
|
||||||
17 травня 2024 14:54 |
Додаток 3 до тендерної документації, 1.pdf
|
||||||
17 травня 2024 14:54 |
Додаток 3 до тендерної документації, 1.pdf
|
||||||
17 травня 2024 14:54 |
додаток 3 до тендерної документації, 2.pdf
|
||||||
17 травня 2024 14:54 |
додаток 3 до тендерної документації, 2.pdf
|
||||||
17 травня 2024 14:27 |
Тендерна документація укриття .docx
|
||||||
17 травня 2024 14:27 |
Тендерна документація укриття .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 21 червня 2024 10:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-20-000047 ● 3d9177aef17942d2a989420c6b5f14b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.08.2024 № 58-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.08.2024 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1. UA-2024-05-17-008075-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 10:08:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-008075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 11:29:40
Пояснення
Очікувана вартість, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були взяті з робочого проєкту «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області».
Посилання на веб-сайт: https://alexrvo.kirovedu.com/uk/news-1831-4439/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 12:10:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-008075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Відповідно пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою Кабінета Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором».
З якої причини Додаток № 4 «Договір про закупівлю робіт з капітального ремонту» до тендерної документації не містить Плану фінансування робіт, що є невід'ємною частиною договору підряду?
2. Підпунктом 3.1.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником була визначена наступна вимога:
«3.1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку*, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з обов’язковим назначеним (№ договору, назви предмету договору, терміну виконання договору; назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору, вартість виконаних робіт).
На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- копія повністю виконаного аналогічного договору або аналогічних договорів.
Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, договір на проведення робіт з капітального ремонту або реконструкції, або будівництва будівель або споруд згідно з предмету закупівлі, який укладений не раніше 2018 року».
На виконання наступної вимоги учасником товариством з обмеженою відповідальністю «АРАКА» (далі – ТОВ «АРАКА») було надано Довідку про досвід виконання підприємством аналогічного (аналогічних) договору 9договорів) від 30.05.2024 № 30/05-24-03. Згідно інформації наведеній в довідці ТОВ «АРАКА» зокрема, було укладено договір підряду з ТОВ «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» від 22.03.2023 № 22/03-23 (далі – Договір), що підтверджується копією даного договору з додатками.
Проте, додаткова угода № 1 до Договору та акт приймання виконаних будівельних робіт, надані у складі файлу «3.2 Копія аналогічного договору ТОВ «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» з додатками» не містять дату укладання. Також, акт приймання виконаних будівельних робіт не містить період проведених робіт.
Яким чином вами було визначено терміни та достовірність виконання аналогічного договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 11:31:53
Пояснення
1. З метою приведення договору у відповідність до норм чинного законодавства будуть вжиті заходи щодо усунення даного зауваження
2. Поданої інформації учасником щодо підтвердження виконання аналогічного договору було достатньо для підтвердження спроможності виконання робіт, які відділ освіти планував закупити.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Завантажено графік фінансування. В подальшому буде посилено контроль за проведення процедур
2024-09-04 16:32:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ |
6 098 015,44
UAH з ПДВ
|
6 065 589,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПОРУДА 2017" |
6 105 577,92
UAH з ПДВ
|
6 073 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАКА" |
6 170 170,21
UAH з ПДВ
|
6 170 170,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПФ #24152128 |
Відхилено |
6 065 589,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 16:11
|
ТОВ "СПОРУДА 2017" #41188151 |
Відхилено |
6 073 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2024 14:50
|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
6 170 170,21
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 11:39
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
12 вересня 2024 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 16:26
|
Графік фінансування.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2024 10:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 13:57
|
Договір 144.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
1.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
2.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
вентиляція.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
Водопостачання.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
Електротехнічні.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
Загальнобудівельні.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
календарний.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
Підсумкова відомість.pdf | укладений |
17 липня 2024 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Графік фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 липня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
443 386,58
UAH (в тому числі ПДВ 73 897,76 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з виникненням потреби у виконанні додаткових робіт, не врахованих проєктно-кошторисною документацією, що потребує внесення змін в архітектурні рішення, а також в проєкт будівництва та в зв’язку з цим неможливість продовжувати роботи передбаченої договором підряду, керуючись підпунктом 8 пункту 12.1 розділу 12 Договору Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору №144 від 17 липня 2024 року |