Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реле, роз’єм модульний, наконечник за ДК 021: 2015 код 31220000-4 Елементи електричних схем
Очікувана вартість
5 196,00 UAH
UA-2024-05-17-000898-a 6d40bfbbc6084f4997438ea0bbcc1c28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Іванівна

+380509952546 tsvitkova65@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 32863684
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104
Контактна особа: Марина Іванівна
+380509952546
tsvitkova65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2024 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2024 09:00
Очікувана вартість: 5 196,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Реле
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221300-4 — Розеткове реле
5 штука
Роз’єм модульний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221300-4 — Розеткове реле
10 штука
Наконечник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
20 штука
Наконечник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
20 штука
Наконечник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
20 штука
Наконечник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, вул. Садова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником протягом 10 ти робочих днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі (видаткової накладної) Товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2024 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 09:29
Оголошення _реле.docx
17 травня 2024 09:29
Оголошення _реле.docx
17 травня 2024 09:29
Проект договору додаток 3.docx
17 травня 2024 09:29
Проект договору додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТАКIР" 4 131,60
UAH з ПДВ
4 131,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2024 11:56
Електронний підпис
28 травня 2024 11:56
технична інформація.pdf.p7s
28 травня 2024 11:56
Гарантійний лист —.pdf.p7s
28 травня 2024 11:49
технична інформація.pdf
28 травня 2024 11:49
Гарантійний лист —.pdf
23 травня 2024 13:52
Електронний підпис
23 травня 2024 13:52
Електронний підпис
23 травня 2024 13:52
Гарантійний лист.pdf.p7s
23 травня 2024 13:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
23 травня 2024 13:52
Скан Устава 2019.pdf.p7s
23 травня 2024 13:38
Довідка про учасника.pdf
23 травня 2024 13:38
Витяг повний на 28-02-2024.pdf
23 травня 2024 13:38
Гарантійний лист.pdf
23 травня 2024 13:38
Скан Устава 2019.pdf
23 травня 2024 13:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 травня 2024 13:38
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТАКIР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТАКIР"
#37577104
Переможець 4 131,60
UAH з ПДВ
29 травня 2024 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2024 11:42

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Інші документи від Учасника: п. 2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 2. Перелік виявлених невідповідностей: в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено надання Учасником «Додаток 2, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів (за умови її використання)». При розгляді документів наданих Учасником виявлено Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик товару за № 1985/05-09 від 22.05.2024 р де зазначено найменування товару , характеристика товару, кількість заявлена Замовником та найменування товару, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару запропонованого Учасником. Крім того, в документах Учасника є в наявності Технічна специфікація за №1985/05-10 від 22.05.2024 р. підписана та скріплена печаткою Учасником де зазначені технічні характеристики товару який потрібно поставити . Відповідно до вимог Замовником вимагався один Додаток 2, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів де передбачено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі товару який вимагає Замовник та найменування товару, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару запропонованого Учасником, а не окремими Довідками за № 1985/05-09 від 22.05.2024та за №1985/05-10 від 22.05.2024. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інші документи від Учасника: Додаток 2, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів (за умови її використання)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати однією Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі підписана та скріплена печаткою Учасником

Документи

29 травня 2024 13:05
Електронний підпис
29 травня 2024 13:01
Протокол реле.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2024 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТАКIР"
#37577104
4 131,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2024 13:05
Електронний підпис
29 травня 2024 13:01
Протокол реле.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2024 10:35
Електронний підпис укладений
05 червня 2024 11:22
Договір № 115.pdf укладений
05 червня 2024 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 131,60
UAH (в тому числі ПДВ 688,60 UAH)