Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові дверні та віконні блоки
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2024-05-15-007980-a ● f433c96cbbb5439abd28bc890cfc4686
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАД. О.І. ЮЩЕНКА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109 |
Контактна особа: |
Рябокінь Світлана 380432507925 vokpl.zakupivli8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109. Вид предмету закупівлі - Закупівля Товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штука
Металопластикові дверні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
36 штука
Металопластикові віконні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі надходження фінансування. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2024 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2024 12:17 |
таблиця змiн вiд 16.05.2024 року.doc | |
16 травня 2024 12:15 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
15 травня 2024 14:39 |
Додаток № 5.docx | |
15 травня 2024 14:39 |
Додатки 2-3.docx | |
15 травня 2024 14:39 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
15 травня 2024 14:39 |
Оголошення про відкриті торги.docx | |
15 травня 2024 14:39 |
Додаток 1 Технічні характеристики.doc |
16 травня 2024 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2024 12:17 |
таблиця змiн вiд 16.05.2024 року.doc
|
|||
16 травня 2024 12:15 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
15 травня 2024 14:39 |
Додаток № 5.docx
|
|||
15 травня 2024 14:39 |
Додатки 2-3.docx
|
|||
15 травня 2024 14:39 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
15 травня 2024 14:39 |
Оголошення про відкриті торги.docx
|
|||
15 травня 2024 14:39 |
Додаток 1 Технічні характеристики.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
недоречна дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 травня 2024 11:24
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:12
доброго дня, в тендерній документації Вами зазначено надати довідку про навність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документи (протоколи або витяги з протоколів та/або посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме:
a. допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
b. групи електробезпеки не нижче 3-ї;
c. допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Вимога щодо надання посвідчень на всіх працівників групи електробезпеки не нижче 3-ї - є недоречною та дискримінаційною.
Для виконнання монтажу та демонтажу віконних блоків не потрібно застосовувати електроприбори напругою до 1000 Вт, вимога є надуманою та неправомірною для даної закупівлі.
Додатково повідомляємо, 3 група з електробезпеки надається електротехнічним працівникам відповідно до порядку присвоєння груп з електробезпеки, передбаченому ПБЕЕС. Вона надає електротехнічним працівникам право самостійно виконувати роботи в електроустановках напругою до 1000 В, бути старшим в зміні або в бригаді.
Просимо внести зміни до ТД, оскільки дані вимоги є недоречними
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
акт огляду об’єкту
Дата подання: 16 травня 2024 15:20
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:58
ви вимагаєте в тендерній пропозиції надати акт огляду об’єкту. Ця вимога неодноразово оскражувалась в АМКУ. Вона є дискримінаційною. Вимагаємо відмінити цю вимогу, інакше буде подано скаргу в орган оскарження.
Відповідь: Шановний Учаснику! Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкту , акт огляду складається за участю уповноваженої особи Учасника та представника Замовника, підписується та засвідчується печатками (за наявності). Дана вимога встановлена Замовником не задля дискримінації, як стверджує Учасник, який розмістив вимогу. Обстеження включає ознайомлення з об’єктом та перевірку правильності виміру площі віконних та дверних блоків, з метою недопущення у подальшому спорів між Замовником та Постачальником щодо правильності розмірів (некоректність яких в подальшому призводить до спорів та додаткових витрат Постачальника), та надає можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності , закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо Учасник не в змозі виїхати для проведення обстеження, то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому для виконання умов договору?!
Під поняттям Дискримінація мається на увазі — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації, це не обмежує коло потенційних учасників і це не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації, яка не суперечить законодавству.
Під поняттям Дискримінація мається на увазі — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації, це не обмежує коло потенційних учасників і це не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації, яка не суперечить законодавству.
акт огляду
Дата подання: 17 травня 2024 15:19
Дата відповіді: 20 травня 2024 09:25
якщо вимога не буде відмінена, то ми подамо скаргу в АМКУ. А судячи із рішень АМКУ по аналогічним справам, рішення буде не на користь Замовника. Вашу відмову усунути дану вимогу ми будемо розцінювати, як змову замовника з підрядником. На приведення документації до нормального виду даємо вам 1 робочий день. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Замовник не погоджується з позицією Учасника та вважає, що вимога про надання акту огляду об'єкту не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а саме:
• Принципу добросовісної конкуренції:
o Ця вимога не обмежує коло потенційних Учасників, адже будь-який Учасник, має можливість здійснити огляд об'єкту.
o Навпаки, дана вимога гарантує, що всі Учасники матимуть однакову інформацію про розміри усіх конструкцій, що сприятиме наданню ними обґрунтованих та конкурентних пропозицій.
• Принципу недискримінації:
o Вимога про надання акту огляду об'єкту не є дискримінаційною, адже вона застосовується до всіх Учасників без винятку.
o Ця вимога не ґрунтується на будь-яких дискримінаційних ознаках, таких як місцезнаходження, розмір або інші характеристики Учасника.
• Принципу об'єктивності оцінювання тендерних пропозицій:
o Наявність акту огляду об'єкту дозволяє Замовнику об'єктивно оцінювати тендерні пропозиції Учасників, адже дає можливість переконатися, що Учасник дійсно ознайомився з об'єктом та зможе надати більш обґрунтовану цінову пропозицію.
Замовником встановлено дану вимогу задля: запобіганню виникненню спірних ситуацій адже у разі виникнення розбіжностей між інформацією, наданою в тендерній документації, та фактичними даними про об'єкт, акт огляду буде слугувати доказом, що підтверджує знання Учасника про особливості об'єкту та уникненню недобросовісної конкуренції: Учасники, які не оглянули об'єкт, не можуть запропонувати реалістичну цінову пропозицію, що може призвести до демпінгу та інших недобросовісних практик.
• Принципу добросовісної конкуренції:
o Ця вимога не обмежує коло потенційних Учасників, адже будь-який Учасник, має можливість здійснити огляд об'єкту.
o Навпаки, дана вимога гарантує, що всі Учасники матимуть однакову інформацію про розміри усіх конструкцій, що сприятиме наданню ними обґрунтованих та конкурентних пропозицій.
• Принципу недискримінації:
o Вимога про надання акту огляду об'єкту не є дискримінаційною, адже вона застосовується до всіх Учасників без винятку.
o Ця вимога не ґрунтується на будь-яких дискримінаційних ознаках, таких як місцезнаходження, розмір або інші характеристики Учасника.
• Принципу об'єктивності оцінювання тендерних пропозицій:
o Наявність акту огляду об'єкту дозволяє Замовнику об'єктивно оцінювати тендерні пропозиції Учасників, адже дає можливість переконатися, що Учасник дійсно ознайомився з об'єктом та зможе надати більш обґрунтовану цінову пропозицію.
Замовником встановлено дану вимогу задля: запобіганню виникненню спірних ситуацій адже у разі виникнення розбіжностей між інформацією, наданою в тендерній документації, та фактичними даними про об'єкт, акт огляду буде слугувати доказом, що підтверджує знання Учасника про особливості об'єкту та уникненню недобросовісної конкуренції: Учасники, які не оглянули об'єкт, не можуть запропонувати реалістичну цінову пропозицію, що може призвести до демпінгу та інших недобросовісних практик.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС-СПЕЦ" |
930 101,64
UAH з ПДВ
|
930 101,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС-СПЕЦ" #39794675 |
Переможець |
930 101,64
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 11:37
|
Договір 295.pdf | укладений |
30 травня 2024 11:36
|