Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт газоперекачувальних агрегатів типу ГТ-750-6 КС Яготин)
Очікувана вартість
24 479 342,00 UAH
UA-2024-05-15-005626-a ● 95949935ae8e4975a5a688757635c8f3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 24 479 342,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244 793,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п.4.10 ТД та додатку 6.1. до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 734000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до п.4.11 ТД та додатку 6.2. до ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-04-18-015734-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт газоперекачувальних агрегатів типу ГТ-750-6 КС Яготин (50531000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 липня 2024
—
27 вересня 2025
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі оригіналів належним чином оформленого рахунка-фактури від Підрядника, та лише за умови прийняття Замовником безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу | Аванс | 20 | Календарні | 25 |
Iнша подія | на підставі актів приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2024 11:08 |
24-3104_ПЕРЕЛІК ЗМІН-2_Ремонт ГПА КС Яготин.pdf | |
28 травня 2024 11:08 |
24-3104_ТД_зм-2.docx | |
28 травня 2024 11:08 |
24-3104_Додаток_4-зм-2_Проєкт договору.docx | |
24 травня 2024 14:08 |
24-3104_ПЕРЕЛІК ЗМІН_Ремонт ГПА КС Яготин.pdf | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_6.2_Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_6.1_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
15 травня 2024 12:30 |
24-3104_Додаток_1_Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження до проекту договору
Дата подання: 23 травня 2024 10:16
Дата відповіді: 24 травня 2024 12:15
Зауваження та пропозиції
до проекту договору по процедурі закупівлі UA-2024-05-15-005626-a
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт газоперекачувальних агрегатів типу ГТ-750-6 КС Яготин))» ТОВ «Оператор ГТС України» (Замовник)
1. Умовами Договору не передбачено строк, протягом якого Замовник зобов’язаний допустити Підрядника на об’єкт для проведення виконання робіт, пропонуємо доповнити умови Договору таким строком.
2. Умовами Договору передбачена відповідальність Підрядника з відшкодування Замовнику збитків, пропонуємо слова «збитки», «будь-які збитки», тощо замінити словами «реальні документально підтверджені збитки».
3. Останній абзац підпункту 3.5.1 Договору містить некоректне посилання, що ускладнює розуміння порядку проведення розрахунків у разі не сплати авансового платежу.
4. Виключити пункт 5.3 з Договору, оскільки умовами пункту 5.2 передбачено, що Підрядник разом з актом приймання виконаних робіт надає Замовнику комплект документації, після чого підписується вищевказаний акт, та на підставі якого здійснюється розрахунок відповідно до умов підпункту 3.5.5 Договору.
5. Пункт 5.12 з Договору виключити або доповнити в кінці словами: «в частині що не суперечить умовам цього Договору».
6. Пропонуємо останнє речення підпункту 7.2.5 замінити та викласти такого змісту: «Умови цього підпункту 7.2.5 застосовуються у разі вини Підрядника, яка доведена у судовому порядку, та за умови своєчасного надання Замовником Підряднику допуску на об’єкт для виконання Робіт у строк зазначений в цьому Договорі, і за умови виконання Замовником вимог ч. 4 ст. 849 Цивільного кодексу України.»
7. Умовами Договору не передбачені обставини за яких складається додаткова дефектна відомість на яку містяться посилання в підпункті 7.2.10 Договору, а також ким складається, в які строки, за яких обставин та які наслідки це матиме для виконання Договору. Тому пропонуємо конкретизувати умови в цій частині Договору або виключити цей підпункт з Договору.
8. Підпунктом 7.3.15 Договору не передбачено внесення змін до Кошторисної документації (Додаток № 3), а обмежується лише повідомленням Замовника про обставини, що призвели до виникнення потреби у виконанні додаткових робіт, не врахованих Кошторисною документацією (Додаток № 3).
9. Умови пункту 8.5 Договору суперечать умовам пункту 8.6 Договору, тому пункт 8.6 пропонуємо виключити з Договору.
10. Пропонуємо збільшити розмір пені для Замовника та пункт 10.8 Договору викласти в такій редакції: «10.8. У разі не оплати або несвоєчасної оплати виконаних Робіт за Договором, Замовник сплачує на користь Підрядника, крім суми заборгованості, пеню в розмірі 0,1 відсотка від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.».
11. Умови пунктів 10.3, 10.4, 10.6 та підпунктів 7.2.6, 7.3.12 викласти двосторонніми та застосувати до обох сторін Договору (як до Замовника так і Підрядника), а не тільки до Підрядника.
12. Пропонуємо виключити із Договору пункти 10.10 та 10.11, оскільки підпункт 10.10.1 Договору передбачає право Замовника отримати суму нарахованих штрафних санкцій та збитків, заподіяну не виконанням та/або неналежним виконанням Договору Підрядником, з сум, які підлягають виплаті Підряднику.
13. Розділ 10 Договору доповнити пунктом 10.23 такого змісту: «10.23. Розмір відповідальності Підрядника за цим Договором, включаючи суми відшкодування збитків Замовнику, обмежуються загальною сумою коштів фактично отриманих Підрядником за виконані Роботи за цим Договором».
14. У Договорі відповідальність Підрядника перед Замовником є не рівнозначною. Пропонуємо підпункти 10.2.3-10.2.7, друге речення пункту 10.3, пункти 10.9, 10.10, 10.13, 10.14, 10.19 та підпункт 3.5.4 виключити із Договору.
15. У пункті 7.1 Договору міститься не вірна нумерацію підпунктів (відсутній у Договорі підпункт 7.1.4), пропонуємо виправити та привести у відповідність.
16. Договір містить умови відповідно до яких всі повідомлення за Договором можуть направлятись на електронну пошту та вважаються врученими або в день його відправлення (п.14.12), або через певний час (п. 5.4). Та загалом ігнорується сам факт отримання повідомлень, як електронних так і направлених поштовими службами, фактично не враховується наявність вихідних днів, тощо та ставить надавача послуг (виконавця робіт) в максимально не вигідне становище та покладає невиправдані ризики, з огляду на значну кількість та розмір штрафів.
17. Умови про повернення старої та надання замовнику оригіналу нової гарантії у разі прийняття Національним банком України рішення про віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта (зазначені у п. 10.14) виключити з огляду на те, що частиною другою статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік випадків, коли Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю. Серед цих випадків відсутнє віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта. Питання заміни банківської гарантії забезпечення виконання договору чинним законодавством України не врегульоване. Внесення до договору закупівлі умов про заміну банківської гарантії забезпечення виконання договору у разі визнання гаранта неплатоспроможним та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта не відповідатиме переліку випадків, які можуть змінюватись після підписання договору наведеного в пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі визнання такої умови істотною.
18. У проекті договору неодноразово згадуються недоліки послуг, виникнення яких має істотне значення для сторін договору, але перелік цих недоліків чи критерії їх визначення відсутні, що може призвести до спорів сторін при виконанні договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами Договору не передбачено строк, протягом якого Замовник зобов’язаний допустити Підрядника на об’єкт для проведення виконання робіт, пропонуємо доповнити умови Договору таким строком.
Відповідь: допуск на об’єкт здійснюється відповідно до НДТОВ 06-008:2020 Порядок допуску працівників сторонніх організацій, структурних підрозділів ТОВ «Оператор ГТС України» та відвідувачів для виконання робіт (послуг) на об’єктах ТОВ «Оператор ГТС України» (п. 4.22.7 додатку 1 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) тендерної документації. Ознайомитись з порядком допуску можна за посиланням https://tsoua.com/wp-content/uploads/2020/03/NDTOV-06-008-2020-Poryadok-dopusku_compressed.pdf
2. Умовами Договору передбачена відповідальність Підрядника з відшкодування Замовнику збитків, пропонуємо слова «збитки», «будь-які збитки», тощо замінити словами «реальні документально підтверджені збитки».
Відповідь: згідно згідно з частинами 1 та 2 статті 224 Господарського кодексу України (далі – ГК України) учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.
Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного
виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.
Відповідно до ч. 3. статті 22 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі. Поняття та склад збитків також врегульовано в зазначеній нормі ЦК України.
Враховуючи викладене, умови договору про відшкодування збитків відповідають чинному в Україні законодавству.
3. Останній абзац підпункту 3.5.1 Договору містить некоректне посилання, що ускладнює розуміння порядку проведення розрахунків у разі не сплати авансового платежу.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в проект договору (додаток 4 тендерної документації).
4. Виключити пункт 5.3 з Договору, оскільки умовами пункту 5.2 передбачено, що Підрядник разом з актом приймання виконаних робіт надає Замовнику комплект документації, після чого підписується вищевказаний акт, та на підставі якого здійснюється розрахунок відповідно до умов підпункту 3.5.5 Договору. 5. Пункт 5.12 з Договору виключити або доповнити в кінці словами: «в частині що не суперечить умовам цього Договору». 10. Пропонуємо збільшити розмір пені для Замовника та пункт 10.8 Договору викласти в такій редакції: «10.8. У разі не оплати або несвоєчасної оплати виконаних Робіт за Договором, Замовник сплачує на користь Підрядника, крім суми заборгованості, пеню в розмірі 0,1 відсотка від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.».
Відповідь: Зазначені пункти Договору відповідають вимогам чинного законодавства та потребі Замовника.
6. Пропонуємо останнє речення підпункту 7.2.5 замінити та викласти такого змісту: «Умови цього підпункту 7.2.5 застосовуються у разі вини Підрядника, яка доведена у судовому порядку, та за умови своєчасного надання Замовником Підряднику допуску на об’єкт для виконання Робіт у строк зазначений в цьому Договорі, і за умови виконання Замовником вимог ч. 4 ст. 849 Цивільного кодексу України.»
Відповідь: чинна редакція пункту 7.2.5 проєкту Договору узгоджується з положеннями частин 2 та 3 статті 849 ЦК України. При цьому частина 4 статті 849 ЦК України передбачає безумовне право замовника на відмову від договору, тобто за відсутності прострочення з боку підрядника, а отже, не підлягає застосуванню.
7. Умовами Договору не передбачені обставини за яких складається додаткова дефектна відомість на яку містяться посилання в підпункті 7.2.10 Договору, а також ким складається, в які строки, за яких обставин та які наслідки це матиме для виконання Договору. Тому пропонуємо конкретизувати умови в цій частині Договору або виключити цей підпункт з Договору.
Відповідь: обставини, за якими складається додаткова відомість, визначено п. 7.3.15 додатку 4 тендерної документації (Проекту договору) та п. 3.2. та п. 4.15 Додатку 1 тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
8. Підпунктом 7.3.15 Договору не передбачено внесення змін до Кошторисної документації (Додаток № 3), а обмежується лише повідомленням Замовника про обставини, що призвели до виникнення потреби у виконанні додаткових робіт, не врахованих Кошторисною документацією (Додаток № 3).
Відповідь: додаток 4 тендерної документації (Проект договору) необхідно читати в комплексі з додатком 1 тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
9. Умови пункту 8.5 Договору суперечать умовам пункту 8.6 Договору, тому пункт 8.6 пропонуємо виключити з Договору.
Відповідь: положення пункту 8.5 Договору не суперечать умовам пункту 8.6 Договору, оскільки продовження строку виконання зобов’язань за Договором на строк, відповідний строку дії обставин непереборної сили обставин (п.8.5), не виключає право сторін в односторонньому порядку розірвати Договір у випадку, якщо обставини непереборної сили безперервно триватимуть понад 90 (дев’яносто) календарних днів (п.8.6)
11. Умови пунктів 10.3, 10.4, 10.6 та підпунктів 7.2.6, 7.3.12 викласти двосторонніми та застосувати до обох сторін Договору (як до Замовника так і Підрядника), а не тільки до Підрядника. 13. Розділ 10 Договору доповнити пунктом 10.23 такого змісту: «10.23. Розмір відповідальності Підрядника за цим Договором, включаючи суми відшкодування збитків Замовнику, обмежуються загальною сумою коштів фактично отриманих Підрядником за виконані Роботи за цим Договором». 14. У Договорі відповідальність Підрядника перед Замовником є не рівнозначною. Пропонуємо підпункти 10.2.3-10.2.7, друге речення пункту 10.3, пункти 10.9, 10.10, 10.13, 10.14, 10.19 та підпункт 3.5.4 виключити із Договору. 16. Договір містить умови відповідно до яких всі повідомлення за Договором можуть направлятись на електронну пошту та вважаються врученими або в день його відправлення (п.14.12), або через певний час (п. 5.4). Та загалом ігнорується сам факт отримання повідомлень, як електронних так і направлених поштовими службами, фактично не враховується наявність вихідних днів, тощо та ставить надавача послуг (виконавця робіт) в максимально не вигідне становище та покладає невиправдані ризики, з огляду на значну кількість та розмір штрафів.
Відповідь: Зауваження учасника, викладені в пунктах 11, 13, 14, 16 не обґрунтовані нормами чинного законодавства та зводяться фактично до викладення певних положень договору в редакції, яку запропонував учасник.
Слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 ЦК України в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦК України в процесі укладення договору в тому числі за результатами процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом.
Вищезазначений висновок також відповідає позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 13.12.2023 року у справі № 918/222/23.
Більше того необхідно враховувати висновки викладені у п. 91 постанови Верховного Суду від 26.05.2021 року № 911/2532/18 в якій суд зазначив, що: «Дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини
12. Пропонуємо виключити із Договору пункти 10.10 та 10.11, оскільки підпункт 10.10.1 Договору передбачає право Замовника отримати суму нарахованих штрафних санкцій та збитків, заподіяну не виконанням та/або неналежним виконанням Договору Підрядником, з сум, які підлягають виплаті Підряднику.
Відповідь: положення пунктів 10.10. та 10.11 проекту Договору узгоджуються з положеннями статей 235, 236 та 237 ГК України.
15. У пункті 7.1 Договору міститься не вірна нумерацію підпунктів (відсутній у Договорі підпункт 7.1.4), пропонуємо виправити та привести у відповідність.
Відповідь: замовником будуть внесені зміни в Додаток 4 (Проект договору).
17. Умови про повернення старої та надання замовнику оригіналу нової гарантії у разі прийняття Національним банком України рішення про віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта (зазначені у п. 10.14) виключити з огляду на те, що частиною другою статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік випадків, коли Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю. Серед цих випадків відсутнє віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта. Питання заміни банківської гарантії забезпечення виконання договору чинним законодавством України не врегульоване. Внесення до договору закупівлі умов про заміну банківської гарантії забезпечення виконання договору у разі визнання гаранта неплатоспроможним та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта не відповідатиме переліку випадків, які можуть змінюватись після підписання договору наведеного в пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі визнання такої умови істотною.
Відповідь: п.10.14 Договору не суперечить чинному законодавству України, в тому числі пункту 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
17. «Умови про повернення старої та надання замовнику оригіналу нової гарантії у разі прийняття Національним банком України рішення про віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта (зазначені у п. 10.14) виключити з огляду на те, що частиною другою статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік випадків, коли Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю. Серед цих випадків відсутнє віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта. Питання заміни банківської гарантії забезпечення виконання договору чинним законодавством України не врегульоване. Внесення до договору закупівлі умов про заміну банківської гарантії забезпечення виконання договору у разі визнання гаранта неплатоспроможним та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта не відповідатиме переліку випадків, які можуть змінюватись після підписання договору наведеного в пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі визнання такої умови істотною»
Відповідь: п.10.14 Договору не суперечить чинному законодавству України, в
тому числі пункту 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Таким чином, вважаємо вимогу учасника щодо виключення п.10.14 Договору необґрунтованою та безпідставною.__
18. «У проекті договору неодноразово згадуються недоліки послуг, виникнення яких має істотне значення для сторін договору, але перелік цих недоліків чи критерії їх визначення відсутні, що може призвести до спорів сторін при виконанні договору»
Відповідь: з проекту Договору не вбачається наявність положень, в яких мова йде про недоліки послуг, виникнення яких має істотне значення для сторін договору.
Відповідь: допуск на об’єкт здійснюється відповідно до НДТОВ 06-008:2020 Порядок допуску працівників сторонніх організацій, структурних підрозділів ТОВ «Оператор ГТС України» та відвідувачів для виконання робіт (послуг) на об’єктах ТОВ «Оператор ГТС України» (п. 4.22.7 додатку 1 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) тендерної документації. Ознайомитись з порядком допуску можна за посиланням https://tsoua.com/wp-content/uploads/2020/03/NDTOV-06-008-2020-Poryadok-dopusku_compressed.pdf
2. Умовами Договору передбачена відповідальність Підрядника з відшкодування Замовнику збитків, пропонуємо слова «збитки», «будь-які збитки», тощо замінити словами «реальні документально підтверджені збитки».
Відповідь: згідно згідно з частинами 1 та 2 статті 224 Господарського кодексу України (далі – ГК України) учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.
Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного
виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.
Відповідно до ч. 3. статті 22 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі. Поняття та склад збитків також врегульовано в зазначеній нормі ЦК України.
Враховуючи викладене, умови договору про відшкодування збитків відповідають чинному в Україні законодавству.
3. Останній абзац підпункту 3.5.1 Договору містить некоректне посилання, що ускладнює розуміння порядку проведення розрахунків у разі не сплати авансового платежу.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в проект договору (додаток 4 тендерної документації).
4. Виключити пункт 5.3 з Договору, оскільки умовами пункту 5.2 передбачено, що Підрядник разом з актом приймання виконаних робіт надає Замовнику комплект документації, після чого підписується вищевказаний акт, та на підставі якого здійснюється розрахунок відповідно до умов підпункту 3.5.5 Договору. 5. Пункт 5.12 з Договору виключити або доповнити в кінці словами: «в частині що не суперечить умовам цього Договору». 10. Пропонуємо збільшити розмір пені для Замовника та пункт 10.8 Договору викласти в такій редакції: «10.8. У разі не оплати або несвоєчасної оплати виконаних Робіт за Договором, Замовник сплачує на користь Підрядника, крім суми заборгованості, пеню в розмірі 0,1 відсотка від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.».
Відповідь: Зазначені пункти Договору відповідають вимогам чинного законодавства та потребі Замовника.
6. Пропонуємо останнє речення підпункту 7.2.5 замінити та викласти такого змісту: «Умови цього підпункту 7.2.5 застосовуються у разі вини Підрядника, яка доведена у судовому порядку, та за умови своєчасного надання Замовником Підряднику допуску на об’єкт для виконання Робіт у строк зазначений в цьому Договорі, і за умови виконання Замовником вимог ч. 4 ст. 849 Цивільного кодексу України.»
Відповідь: чинна редакція пункту 7.2.5 проєкту Договору узгоджується з положеннями частин 2 та 3 статті 849 ЦК України. При цьому частина 4 статті 849 ЦК України передбачає безумовне право замовника на відмову від договору, тобто за відсутності прострочення з боку підрядника, а отже, не підлягає застосуванню.
7. Умовами Договору не передбачені обставини за яких складається додаткова дефектна відомість на яку містяться посилання в підпункті 7.2.10 Договору, а також ким складається, в які строки, за яких обставин та які наслідки це матиме для виконання Договору. Тому пропонуємо конкретизувати умови в цій частині Договору або виключити цей підпункт з Договору.
Відповідь: обставини, за якими складається додаткова відомість, визначено п. 7.3.15 додатку 4 тендерної документації (Проекту договору) та п. 3.2. та п. 4.15 Додатку 1 тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
8. Підпунктом 7.3.15 Договору не передбачено внесення змін до Кошторисної документації (Додаток № 3), а обмежується лише повідомленням Замовника про обставини, що призвели до виникнення потреби у виконанні додаткових робіт, не врахованих Кошторисною документацією (Додаток № 3).
Відповідь: додаток 4 тендерної документації (Проект договору) необхідно читати в комплексі з додатком 1 тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
9. Умови пункту 8.5 Договору суперечать умовам пункту 8.6 Договору, тому пункт 8.6 пропонуємо виключити з Договору.
Відповідь: положення пункту 8.5 Договору не суперечать умовам пункту 8.6 Договору, оскільки продовження строку виконання зобов’язань за Договором на строк, відповідний строку дії обставин непереборної сили обставин (п.8.5), не виключає право сторін в односторонньому порядку розірвати Договір у випадку, якщо обставини непереборної сили безперервно триватимуть понад 90 (дев’яносто) календарних днів (п.8.6)
11. Умови пунктів 10.3, 10.4, 10.6 та підпунктів 7.2.6, 7.3.12 викласти двосторонніми та застосувати до обох сторін Договору (як до Замовника так і Підрядника), а не тільки до Підрядника. 13. Розділ 10 Договору доповнити пунктом 10.23 такого змісту: «10.23. Розмір відповідальності Підрядника за цим Договором, включаючи суми відшкодування збитків Замовнику, обмежуються загальною сумою коштів фактично отриманих Підрядником за виконані Роботи за цим Договором». 14. У Договорі відповідальність Підрядника перед Замовником є не рівнозначною. Пропонуємо підпункти 10.2.3-10.2.7, друге речення пункту 10.3, пункти 10.9, 10.10, 10.13, 10.14, 10.19 та підпункт 3.5.4 виключити із Договору. 16. Договір містить умови відповідно до яких всі повідомлення за Договором можуть направлятись на електронну пошту та вважаються врученими або в день його відправлення (п.14.12), або через певний час (п. 5.4). Та загалом ігнорується сам факт отримання повідомлень, як електронних так і направлених поштовими службами, фактично не враховується наявність вихідних днів, тощо та ставить надавача послуг (виконавця робіт) в максимально не вигідне становище та покладає невиправдані ризики, з огляду на значну кількість та розмір штрафів.
Відповідь: Зауваження учасника, викладені в пунктах 11, 13, 14, 16 не обґрунтовані нормами чинного законодавства та зводяться фактично до викладення певних положень договору в редакції, яку запропонував учасник.
Слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 ЦК України в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦК України в процесі укладення договору в тому числі за результатами процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом.
Вищезазначений висновок також відповідає позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 13.12.2023 року у справі № 918/222/23.
Більше того необхідно враховувати висновки викладені у п. 91 постанови Верховного Суду від 26.05.2021 року № 911/2532/18 в якій суд зазначив, що: «Дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини
12. Пропонуємо виключити із Договору пункти 10.10 та 10.11, оскільки підпункт 10.10.1 Договору передбачає право Замовника отримати суму нарахованих штрафних санкцій та збитків, заподіяну не виконанням та/або неналежним виконанням Договору Підрядником, з сум, які підлягають виплаті Підряднику.
Відповідь: положення пунктів 10.10. та 10.11 проекту Договору узгоджуються з положеннями статей 235, 236 та 237 ГК України.
15. У пункті 7.1 Договору міститься не вірна нумерацію підпунктів (відсутній у Договорі підпункт 7.1.4), пропонуємо виправити та привести у відповідність.
Відповідь: замовником будуть внесені зміни в Додаток 4 (Проект договору).
17. Умови про повернення старої та надання замовнику оригіналу нової гарантії у разі прийняття Національним банком України рішення про віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта (зазначені у п. 10.14) виключити з огляду на те, що частиною другою статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік випадків, коли Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю. Серед цих випадків відсутнє віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта. Питання заміни банківської гарантії забезпечення виконання договору чинним законодавством України не врегульоване. Внесення до договору закупівлі умов про заміну банківської гарантії забезпечення виконання договору у разі визнання гаранта неплатоспроможним та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта не відповідатиме переліку випадків, які можуть змінюватись після підписання договору наведеного в пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі визнання такої умови істотною.
Відповідь: п.10.14 Договору не суперечить чинному законодавству України, в тому числі пункту 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
17. «Умови про повернення старої та надання замовнику оригіналу нової гарантії у разі прийняття Національним банком України рішення про віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта (зазначені у п. 10.14) виключити з огляду на те, що частиною другою статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік випадків, коли Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю. Серед цих випадків відсутнє віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта. Питання заміни банківської гарантії забезпечення виконання договору чинним законодавством України не врегульоване. Внесення до договору закупівлі умов про заміну банківської гарантії забезпечення виконання договору у разі визнання гаранта неплатоспроможним та/або прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії, та/або у разі якщо розпочато процедуру ліквідації банку-гаранта не відповідатиме переліку випадків, які можуть змінюватись після підписання договору наведеного в пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі визнання такої умови істотною»
Відповідь: п.10.14 Договору не суперечить чинному законодавству України, в
тому числі пункту 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Таким чином, вважаємо вимогу учасника щодо виключення п.10.14 Договору необґрунтованою та безпідставною.__
18. «У проекті договору неодноразово згадуються недоліки послуг, виникнення яких має істотне значення для сторін договору, але перелік цих недоліків чи критерії їх визначення відсутні, що може призвести до спорів сторін при виконанні договору»
Відповідь: з проекту Договору не вбачається наявність положень, в яких мова йде про недоліки послуг, виникнення яких має істотне значення для сторін договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ВИРОБНИЧЕ РЕМОНТНО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" |
24 479 342,00
UAH
|
24 479 342,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ВИРОБНИЧЕ РЕМОНТНО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" #30019801 |
Переможець |
24 479 342,00
UAH
|
19 червня 2024 09:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2024 09:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 червня 2024 09:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ВИРОБНИЧЕ РЕМОНТНО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" #30019801 |
24 479 342,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 13:17
|
02.1 Інформація 24-3104.doc | укладений |
11 липня 2024 13:16
|
Договір №4600009690 від 09.07.2024р..pdf | укладений |
11 липня 2024 13:16
|