Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки (знаки поштової оплати) для відправки службової кореспонденції
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2024-05-14-008003-a eaf9ffac3455485d921a63a2aabd2ff2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баліцька Ольга Володимирівна

+380992907555 cv.official@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 44057187
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, буд. 200-А
Контактна особа: Баліцька Ольга Володимирівна
+380992907555
cv.official@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149995 штука
Марки (знаки поштової оплати) для відправки службової кореспонденції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 200 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 3 000 000,00
UAH
14 травня 2024 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2024 12:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
03 вересня 2024 12:57
Договір укладений
14 травня 2024 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відсутнісю у продавця марок номіналом 30 грн. знінено на марки номіналом 15 грн
Номер договору про закупівлю: 140524-32/73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML