Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 31170000-8 Трансформатори
Очікувана вартість
6 577 204,95 UAH
UA-2024-05-14-003074-a ● 65339a52db24402dbb3a6744f3bbf39a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Вишгородський район, вулиця Збройних Сил України, будинок 7/1 |
Контактна особа: |
Кокошин Артем Вячеславович 380459344191 A.KOKOSHYN@CHNPP.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 577 204,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 886,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.2 Розділ ІІІ ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 197316.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
ДК 021:2015 код 31170000-8 Трансформатори
Трансформатори струму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Трансформатор струму AGU-362 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2025
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки. На письмове зверненням Постачальника, Покупець виходячи із власних можливостей, зокрема фінансових та на свій розсуд може погодити застосування попередньої оплати та здійснення авансового платежу відповідно до п.13 Проект господарського договору (Додаток 3). | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків постачання
Дата подання: 14 травня 2024 16:12
Дата відповіді: 15 травня 2024 16:22
Добрий день. Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, додаток 2 пункт 3 «Характеристики продукції, умови поставки та вимоги до продукції, що закуповується», в підпункті 4 «Строк поставки» вказано, що товар має бути поставлений протягом 360 календарних днів після отримання авансового платежу. Незрозумілим є той факт, що умовами оплати по даній закупівлі не передбачено оплату авансу. Згідно з умовами оплати, які вказані в проекті договору (додаток 3 до ТД) порядок здійснення оплати такий: «Оплата Покупцем за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після переходу права власності на товар, відповідно до пункту 5.11 цього Договору, протягом 20 робочих днів», тобто оплата проводиться 100% по факту поставки. Тому хочемо звернутися до Вас з проханням надати роз’яснення стосовно цієї невідповідності та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
В п.4 «Умови оплати» Додатку 2 зазначено: оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки, протягом 20 робочих днів. На письмове зверненням Постачальника, Покупець виходячи із власних можливостей, зокрема фінансових та на свій розсуд може погодити застосування попередньої оплати та здійснення авансового платежу відповідно до п.13 Проект господарського договору (Додаток 3).
В п.4 «Умови оплати» Додатку 2 зазначено: оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки, протягом 20 робочих днів. На письмове зверненням Постачальника, Покупець виходячи із власних можливостей, зокрема фінансових та на свій розсуд може погодити застосування попередньої оплати та здійснення авансового платежу відповідно до п.13 Проект господарського договору (Додаток 3).
Ступінь локалізації виробництва
Дата подання: 22 травня 2024 11:05
Дата відповіді: 23 травня 2024 11:07
14 липня 2022 року набрав чинності Закон «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості».Зміни передбачають введення нового поняття - «ступінь локалізації виробництва» та зміну процедури публічних закупівель шляхом встановлення обов‘язкових вимог щодо локалізації виробництва товарів.
Згідно переліку товарів, які наводяться в пп. 2 п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» предмет закупівлі підлягає ступіню локалізації виробництва.
В зв'язку з вищевикладеним просимо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" |
6 508 800,00
UAH з ПДВ
|
6 508 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" #13608660 |
Переможець |
6 508 800,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 11:30
|
договір № Н-24-0464-1.pdf | укладений |
14 червня 2024 11:29
|