Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеві компоненти
Очікувана вартість
58 140,00 UAH
UA-2024-05-09-006204-a ● 1913b85b2a1e4a29b28c978e0520bf23
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Олег Чобан +380673800774 lifevodokanal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 12:36 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 58 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Комутатор 24xRJ-45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32422000-7 — Мережеві компоненти
5 штука
Комутатор 16xRJ-45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32422000-7 — Мережеві компоненти
13 штука
Патч-панель 24xRJ-45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32422000-7 — Мережеві компоненти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2024 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2024 13:19 |
Тендерна_документація.docx | |
09 травня 2024 13:19 |
_Додаток 3 - Проект договору.docx | |
09 травня 2024 13:19 |
_Додаток 1 - Кваліфікація.docx | |
09 травня 2024 13:19 |
Додаток 4 - ЦП.docx | |
09 травня 2024 13:19 |
Додаток 2-Технічний опис предмету закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність
Дата подання: 12 травня 2024 11:17
Дата відповіді: 13 травня 2024 10:27
Відповідність мережевим стандартам IEEE 802.3i.
Такого стандарту в зазначених пристроях немає. Можливо ви мали на увазі IEEE 802.3?
Також, в першій таблиці додатку 2 зазначено Комутатор 16xRJ-45 - 5 шт, а в таблиці 2 назва - Комутатор 24xRJ-45 - 5 шт.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник!
1.Замовник формуючи технічні характеристики предмету закупівлі використовував офіційні джерела щодо уточнення технічної інформації.
Учасник може запропонувати стандарт IEEE 802.3- який буде розглядатись Замовником як вірний.
2. Щодо назви предмету закупівлі Додатку 2 вірно вважати 16xRJ-45 - 5 шт!.
1.Замовник формуючи технічні характеристики предмету закупівлі використовував офіційні джерела щодо уточнення технічної інформації.
Учасник може запропонувати стандарт IEEE 802.3- який буде розглядатись Замовником як вірний.
2. Щодо назви предмету закупівлі Додатку 2 вірно вважати 16xRJ-45 - 5 шт!.
Вимога щодо сервысного центру та ISO
Дата подання: 13 травня 2024 19:28
Дата відповіді: 14 травня 2024 14:14
1) Шановний замовник.
Просимо прибрати або змінити дискримінаційну вимогу щодо наявності ВЛАСНОГО сервісного центру. Це звужує коло учасників, та не дає права прийняти участь у тендері тим, які працюють із сервісними центрами на договірних засадах.
2) Шановний замовник.
Просимо прибрати або змінити вимогу щодо наявності у учасника ISO. Даний документ ніяк не відображає можливість поставки товару учасником, якість та комплектність товару. Якщо замовник переживає за якість товару, то ви можете вимагати надання ISO на виробника та документи якості, що підтверджують відповідність товара вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
1). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що в п. 7 та п.8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено що,
«. Учасник у складі тендерної надає інформацію щодо гарантійного терміну експлуатації та Учасник у складі пропозиції повинен надати зразок гарантійного талону або інструкції по експлуатації» Тобто Замовник має намір вести співпрацю з Учасником, який бере на себе не лише постачання товару Замовнику, а також має власний сервісний центр, що дозволить в найменший строк та з найбільшою ефективністю вирішувати питання гарантійного та після гарантійного обслуговування продукції. Одним з головних завдань Замовника є забезпечення безперебійного процесу та недопущення його переривання чи повної зупинки підключень вузлів комп’ютерних мереж, наявність власного центру обслуговування у Учасника дає можливість Замовнику бути впевненим у тому, що останній в найкоротші терміни усуватиме несправності, що можуть виникнути під час експлуатації обладнання. Наявність третіх осіб може призвести до того, що Учасник не зможе надати гарантійних послуг вчасно через не залежні від нього обставини. Ця вимога є обґрунтованою та повністю відповідає потребам Замовника.
2). Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовільняють та зорієнтовують на підвищення задоволеності замовника завдяки ретельному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим та регламентувальним вимогам, тобто даний документ є доказом того, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Основні причини оформлення такого сертифікату, відповідають вимогам міжнародного та місцевого законодавства, підвищення конкурентоспроможності на місцевих та міжнародних ринках та бізнес майданчиках, можливість прийняття участі в тендерних і державних закупівлях, удосконалення власного продукту і діяльності організації, налагодження своїх бізнес-процесів, підвищення попиту на свою продукцію і послуги.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 , а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги. Замовник має право самостійно визначати кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені законом, та вказує в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги до предмета спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у Законі України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства України в цілому.
Доброго дня, Шановний Учаснику!
1). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що в п. 7 та п.8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено що,
«. Учасник у складі тендерної надає інформацію щодо гарантійного терміну експлуатації та Учасник у складі пропозиції повинен надати зразок гарантійного талону або інструкції по експлуатації» Тобто Замовник має намір вести співпрацю з Учасником, який бере на себе не лише постачання товару Замовнику, а також має власний сервісний центр, що дозволить в найменший строк та з найбільшою ефективністю вирішувати питання гарантійного та після гарантійного обслуговування продукції. Одним з головних завдань Замовника є забезпечення безперебійного процесу та недопущення його переривання чи повної зупинки підключень вузлів комп’ютерних мереж, наявність власного центру обслуговування у Учасника дає можливість Замовнику бути впевненим у тому, що останній в найкоротші терміни усуватиме несправності, що можуть виникнути під час експлуатації обладнання. Наявність третіх осіб може призвести до того, що Учасник не зможе надати гарантійних послуг вчасно через не залежні від нього обставини. Ця вимога є обґрунтованою та повністю відповідає потребам Замовника.
2). Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовільняють та зорієнтовують на підвищення задоволеності замовника завдяки ретельному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим та регламентувальним вимогам, тобто даний документ є доказом того, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Основні причини оформлення такого сертифікату, відповідають вимогам міжнародного та місцевого законодавства, підвищення конкурентоспроможності на місцевих та міжнародних ринках та бізнес майданчиках, можливість прийняття участі в тендерних і державних закупівлях, удосконалення власного продукту і діяльності організації, налагодження своїх бізнес-процесів, підвищення попиту на свою продукцію і послуги.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 , а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги. Замовник має право самостійно визначати кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені законом, та вказує в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги до предмета спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у Законі України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства України в цілому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕНЬКОВИЧ" |
46 554,00
UAH з ПДВ
|
46 263,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" |
50 785,00
UAH з ПДВ
|
46 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕНЬКОВИЧ" #42305918 |
Переможець |
46 263,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 17:10
|
Договір № 457 від 30.05.2024.pdf | укладений |
30 травня 2024 17:03
|