Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з технічного обслуговування кондиціонерів)
Очікувана вартість
185 040,00 UAH
UA-2024-05-07-003020-a 60740965d33b4cb2a7d3451cc7a71a07
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Ромушко

+380676280552 i.romushko@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 45087207
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5
Контактна особа: Ілона Ромушко
+380676280552
i.romushko@grmu.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2024 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2024 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2024 14:00
Початок аукціону: 17 травня 2024 12:48
Початок аукціону: 17 травня 2024 12:48
Очікувана вартість: 185 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 послуга
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 3-х банківських днів після надання Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів та підписання сторонами акту наданих послуг. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Верхолазні роботи
Дата подання: 13 травня 2024 09:32
Дата відповіді: 13 травня 2024 11:23
м. Дніпро, вул.О.Кониського,5: Які поверхи? Чи є решітки на вікнах? Можливий доступ з вікна? Чи потрібні будуть послуги автовишки?
Відповідь: Доброго дня, в Додаток 3 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, чітко вказана кількість кондиціонерів для обслуговування яких потрібне залучення верхолазних робіт та відповідно вказана висота на якій будуть надаватися послуги, доступу з вікон немає. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2024 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 140 085,00
UAH з ПДВ
127 046,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович 141 900,00
UAH з ПДВ
127 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2024 13:48
Електронний підпис
16 травня 2024 13:48
Електронний підпис
16 травня 2024 13:47
Довідка п. 47 (14).pdf.p7s
16 травня 2024 13:47
Довідка п. 47 (14).pdf.p7s
16 травня 2024 13:47
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
16 травня 2024 13:47
статут Норд з описом.pdf.p7s
16 травня 2024 13:47
статут Норд з описом.pdf.p7s
16 травня 2024 13:47
Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

22 травня 2024 13:57
Електронний підпис
14 травня 2024 22:34
Електронний підпис
14 травня 2024 22:32
1. Довідка про досвід.pdf
14 травня 2024 22:32
10. Гарантійний лист 1.pdf
14 травня 2024 22:32
10. Гарантійний лист 1.pdf.p7s
14 травня 2024 22:32
11. Гарантійний лист 2.pdf
14 травня 2024 22:32
11. Гарантійний лист 2.pdf.p7s
14 травня 2024 22:32
12. Гарантійний лист 3.pdf
14 травня 2024 22:32
12. Гарантійний лист 3.pdf.p7s
14 травня 2024 22:32
13. Гарантійний лист 4.pdf
14 травня 2024 22:32
13. Гарантійний лист 4.pdf.p7s
14 травня 2024 22:32
14. Гарантійний лист 5.pdf
14 травня 2024 22:32
14. Гарантійний лист 5.pdf.p7s
14 травня 2024 22:32
26. Виписка з ЄДР.pdf
14 травня 2024 22:32
26. Виписка з ЄДР.pdf (1).p7s
14 травня 2024 22:32
28. Витяг з ЄДР.pdf
14 травня 2024 22:32
28. Витяг з ЄДР.pdf (1).p7s
14 травня 2024 22:32
8. Пропозиція.pdf
14 травня 2024 22:32
8. Пропозиція.pdf (1).p7s
14 травня 2024 22:32
9. Технічні.pdf
14 травня 2024 22:32
9. Технічні.pdf (1).p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

ФОП Ланчуковський Сергій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
Відхилено 127 046,70
UAH з ПДВ
21 травня 2024 12:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 09:44
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович
#3113600595
Переможець 127 050,00
UAH з ПДВ
27 травня 2024 09:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 09:38

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу І «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», пункту 1 пп 1.2.Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження кваліфікації: 1.2.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х): - довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів про надання послуг з технічного обслуговування кондиціонерів за підписом керівника учасника; -скан-копії договорів із додатками, що підтверджують виконання аналогічних договорів або інших документів, які підтверджують виконання договору. Учасник надав довідку та скан. аналогічних договорів: Договір № 641 ДОП від 09.08.2023р. на суму 38688,00 та відповідні акти надання послуг № 11/08-1 від 11.08.23р. сума якого 4608грн та акт надання послуг № 14/12-3 від 14.08.23р. сума яка становить 34080грн.; Договір № 372 від 07.09.20202р. на суму 46920,00 грн., але не надав відповідні документи, які підтверджують повне виконання даного договору. Прошу виправити невідповідність додавши всі необхідні документи (акти, додатки, листи, додаткові угоди тощо), що підтверджують повне виконання аналогічних договорів. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу ІІ «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» пункту 4 «Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8)». Учасник надав додаток 6 юридичної особи, але не заповнив його, а інший файл який додав немає доступу. Також учасник надав додаток 8 щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, але на першій сторінці відсутній підпис керівника. Прошу виправити невідповідність додавши виправлені документи. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу V «Інформація про субпідрядника (при закупівлю робіт чи послуг)» пункт 1 «Замовник вимагає від учасника зазначити у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у вигляді довідки в довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» Учасник не надав інформацію, щодо субпідрядника/співвиконавця. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу І «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», пункту 1 пп 1.1. Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження кваліфікації: - довідка в довільній формі з переліком обладнання, а саме: • Обладнання для промивання кондиціонерів. • Обладнання для заправки кондиціонерів фреоном. • Обладнання для виконання висотних робіт з зазначенням правової підстави користування ним; - виписка з балансу та /або інший документ, що підтверджує право власності учасника на вказане у довідці обладнання та матеріально-технічну базу; У разі відсутності власного обладнання й матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах –відповідні договори. Учасник надав довідку, виписка з балансу з переліком обладнання, але не надав інформацію щодо Обладнання для виконання висотних робіт з зазначенням правової підстави користування ним. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» п.6 розділу ІІ «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Довідка в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 (з Російською Федерацією/Республікою Білорусь), а з 13.02.2024 (з Ісламської Республіки Іран), по день надання довідки не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь, або громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів). У разі наявності пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламської Республіки Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. Учасник надав гарантійний лист про відсутність пов'язаності/ділових відносин, а потрібна довідка в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран з інформацією. Прошу виправити невідповідність додавши виправлений документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» п.1 розділу VІ «Інші документи», учасник повинен надати «Пропозиція учасника (Додаток 1)». Учасник надав пропозицію (додаток 1), але зазначив загальну вартість без урахування ПДВ. Відповідно до Документації спрощеної закупівлі, а саме п.1, пп.1.1 розділу V документації спрощеної закупівлі, «у разі якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з позначкою «Без ПДВ». У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, (а в цій закупівлі вона зазначена з ПДВ) для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).При поданні пропозиції, такий учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ.У разі якщо учасник не платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено без урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учаснику за результатами аукціону за мінусом ПДВ (20%).» Тому враховуючи проведений аукціон прошу надати пропозицію учасника (Додаток 1) з перерахунком ціни по аукціону,(ціна пропозиції по аукціону з ПДВ - 127 050 грн 00 коп. з ПДВ) враховуючи вимоги розділу V документації спрощеної закупівлі, а саме в пропозиції графа «Всього без ПДВ» буде –105 875 грн 00 коп, графа «ПДВ» буде 21 175 грн 00 коп., графа «Всього з ПДВ» буде 127 050грн 00 коп. Якщо учасник буде переможцем договір з ним буде підписано на суму 105 875 грн 00 коп. без ПДВ. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ (додаток 1).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2024 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович
#3113600595
127 050,00
UAH з ПДВ
Документи