Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Арипіпразол 5 мг)
Очікувана вартість
338 102,10 UAH
UA-2024-05-06-006622-a ● f9c09d2f58bf486bb934a3d90b27a748
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Марія Панасюк +380671344281 m.panasyuk@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 338 102,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 690,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72090 одиниця
Арипіпразол 5 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 33661500-6 — Психолептичні засоби
МНН: Aripiprazole
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Продукції за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2024 09:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 2 Перелік інформації ЛЗ зареєстровані.docx | |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
06 травня 2024 16:39 |
ТД (Інструкція) ВТО (7).docx | |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 4 (проєкт договору) DDP.docx | |
06 травня 2024 16:39 |
Додаток 1 ЛЗ 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розглянути можливість подовження терміну поставки
Дата подання: 13 травня 2024 12:13
Дата відповіді: 14 травня 2024 14:59
Прохання розглянути можливість подовження терміну поставки до 20.11.2024 у зв’язку з виробництвом нової серії на всю кількість товару, з терміном придатності більше 70% . Серійне виробництво препарат для забезпечення пацієнтів, які потребують даний лікарський засіб , діюча речовина закуповується один раз на декілька років і використовується по мірі необхідності, виходячи з заявок на поставку від різних країн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Термін постачання предмету закупівлі визначено відповідно до потреб лікувальних закладів і нагальності потреби пацієнтів, які цих ліків потребують. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині подовження строку поставки товару, який є предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4.2 проєкту Договору передбачено, вказані у Специфікації (Додаток № 1) та/або заявках на поставку продукції строки поставки продукції можуть бути змінені за мотивованим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА та/або рішенням ЗАМОВНИКА за наявності документально підтверджених об’єктивних обставин та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін.
Термін постачання предмету закупівлі визначено відповідно до потреб лікувальних закладів і нагальності потреби пацієнтів, які цих ліків потребують. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині подовження строку поставки товару, який є предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4.2 проєкту Договору передбачено, вказані у Специфікації (Додаток № 1) та/або заявках на поставку продукції строки поставки продукції можуть бути змінені за мотивованим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА та/або рішенням ЗАМОВНИКА за наявності документально підтверджених об’єктивних обставин та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій