Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг (ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля)
Очікувана вартість
70 335,00 UAH
UA-2024-05-03-008695-a ● ab935d21259944139ef6c4aa977c5a65
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
03 травня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05519480 |
Вебсайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13 |
Контактна особа: |
Анна Тубольцева +380500097010 economic.smkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Джерело фінансування: кошти НСЗУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін).
номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару.
Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника.
В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару.
У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування: кошти НСЗУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін).
номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару.
Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника.
В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару.
У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
03 травня 2024 18:58 |
Проект договору поставки - картопля свіжа.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 9221 |
Можливі значення:
|
|
Клас |
Можливі значення:
|
|
Термін збирання |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович |
53 010,00
UAH з ПДВ
|
53 010,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП ЛОЗІНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА |
59 400,00
UAH з ПДВ
|
59 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Передирій Ігор Миколайович" |
67 275,00
UAH з ПДВ
|
67 275,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович #3262803050 |
Переможець |
53 010,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 13:57
|
2230-29.pdf | укладений |
14 травня 2024 13:57
|