Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Циклофосфамід 500 мг)
Очікувана вартість
62 554 874,65 UAH
UA-2024-05-03-008591-a ● b9da73582de44903923f6accde15eae7
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Наталія Гнатюк +380671344281 n.hnatiuk@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 62 554 874,65 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312 774,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
253865 одиниця
Циклофосфамід 500 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2026
ДК 021:2015: 33652100-6 — Антинеопластичні засоби
МНН: Cyclophosphamide
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата продукції за договором здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання Постачальником вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 2 Перелік інформації ЛЗ зареєстровані.docx | |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 1 ЛЗ.docx | |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
03 травня 2024 17:48 |
ТД (Інструкція).docx | |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
03 травня 2024 17:48 |
Додаток 4 (проєкт договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Продовження строку поставки 1 Партії ЛЗ до 01 11 2024
Дата подання: 07 травня 2024 09:48
Дата відповіді: 08 травня 2024 13:28
Шановні Партнери.
Дякуємо за можливість прийняти участь у тендері. Зі сторони Виробника, просимо продовжити строки постачання товару, саме Партії 1- до 01 11 2024. Як було відмічено нами на ринкових консультаціях - з моменту укладання Договору закупівлі, мінімальний термін необхідний для виробництва та постачання товару (враховуємо також період проходження вхідного контролю якості та підписання Акту прийняття товару) становить 5 календарних місяців; наш товар виробляється на глобальних платформах, та для виробництва великих кількостей потребує сировини та часу; тому, як перевірено досвідом нашої плідної взаємодії в попередні роки, ми не матимемо технічної/виробничої можливості забезпечити тендер у строки 02 09 2024, у разі нашого подальшого співробітництва/перемоги у тендері у 2024, яке ми прагнемо продовжити, в тому числі, для забезпечення пацієнтів України якісними ЛЗ. дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Звертаємо Вашу увагу, що строк постачання лікарських засобів формується на основі інформації щодо їх потреби, споживання та забезпеченості в закладах охорони здоров`я України, а також за результатами інформації отриманої від потенційних учасників під час ринкових консультацій. Враховуючи вищезазначене, з метою вчасного забезпечення хворих лікарськими засобами, а також для уникнення ризиків переривання лікування, Замовником був встановлений максимально можливий строк постачання продукції.
Терміни постачання -01 11 2024
Дата подання: 07 травня 2024 12:42
Дата відповіді: 08 травня 2024 13:28
Шановні Партнери.
Хотіли б додати декілька аргументів до попереднього звернення.
Ринкові консультації було проведено до 04 03 2024; у формі SAP Ariba
було зазначено термін постачання по даній позиції - 02 09 2024;
станом на початок березня та у випадку якби Договір було заключено у березні,
даний термін -02 09 2024 був би актуальним; а так як - на основі реального тендерного процесу -
актуальні строки заключення Договору -це початок червня, то і терміни поставки, припускаємо мали б зміститися на 2 місяці,
орієнтовно до 01 11 2024. Ми чітко зазначили що можемо поставити товар протягом 150 днів з дати укладання Договору.
Просимо звернути увагу на цей момент, він є суттєвим. Якщо зміщується тендерний процес/процес контрактингу то мали б змістится і терміни постачання. дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Звертаємо Вашу увагу, пунктом 4.2 проєкту Договору передбачено, що вказані у Специфікації (Додаток № 1) та/або заявках на поставку продукції строки поставки продукції можуть бути змінені за мотивованим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА та/або рішенням ЗАМОВНИКА за наявності документально підтверджених об’єктивних обставин та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
BAXTER AG |
62 552 336,00
UAH
|
62 552 336,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
BAXTER AG #CHE-105.764.424 |
Переможець |
62 552 336,00
UAH
|
17 травня 2024 14:39
|