Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Чернівецька гімназія № 8 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Дзержика Корнелія,22 в м.Чернівці
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2024-05-03-004282-a ● 14b2783613e5423d99b22f24656a24d8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 8 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21431075 |
Місцезнаходження: | 58004, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці , вул. Дзержика Корнелія, буд.22 |
Контактна особа: |
Олена Хальпінська +380993845227 alenavladimirovna2304@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:28 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:28 |
Очікувана вартість: | 1 499 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Чернівецька гімназія № 8 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Дзержика Корнелія,22 в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58004, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці , вул. Дзержика Корнелія, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 11:49 |
Додаток 3 до ТД Форма пропозиції для ПДФ.pdf | |
03 травня 2024 11:49 |
Тендерна документація (1).pdf | |
03 травня 2024 11:49 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору для ПДФ.pdf | |
03 травня 2024 11:49 |
додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії.pdf | |
03 травня 2024 11:49 |
Додаток 2 до ТД Технічні хар-ки для ПДФ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз'яснень відносно тендерної документації
Дата подання: 06 травня 2024 16:52
Дата відповіді: 07 травня 2024 10:17
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 до тендерної документації є ряд уточнень, а саме:
- Позиції 12 Технічного завдання де вказано Улаштування цементної стяжки товщиною 20мм по бетонній основі приміщення площею понад 20 м2 та позиції 13 де вказано На кожні 5мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати. Але не вказано товщину виконання стяжки (на яку товщину потрібно прийняти позицію 13 Технічного завдання), просимо Вас внести ясність в об’єм виконання даної роботи.
- Позиція 14 Технічного завдання де вказано Улаштування покриття з рулонних матеріалів на мастиці, згідно якої використовуються матеріали позиція 15 Матеріал рулонний (черновий) та позиція 16 Матеріал рулонний. Дані матеріали (позиція 15 та позиція 16 Технічного завдання) в сумі по об'єму відповідають 850м2 а позиція 14 технічного завдання Улаштування покриття з рулонних матеріалів на мастиці становить 425 м2., просимо Вас внести ясність в об’єм виконання даної роботи та витрату матеріалів.
Також, просимо повідомити чи відповідатиме Учасник кваліфікаційному критерію, який передбачено підпунктом 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника (наявність в Учасника дозволу або декларації про роботи підвищеної небезпеки) у разі, якщо такий дозвіл/декларація видані особі, яку Учасник планує залучати до виконання робіт по договору як суббпідрядника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Надаємо відповідь на ваші запитання,а саме:
-Позиція 12 Загальна товщина стяжки-до 70 мм
-Позиція 14 Матеріал рулонний -розрахунок-425 м2 - двошаровий
Участь субпідрядника не розглядається.
-Позиція 12 Загальна товщина стяжки-до 70 мм
-Позиція 14 Матеріал рулонний -розрахунок-425 м2 - двошаровий
Участь субпідрядника не розглядається.
Дискримінаційни вимоги ТД
Дата подання: 08 травня 2024 14:12
Дата відповіді: 09 травня 2024 13:57
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 2.3 та п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен «...оглянути (обов’язкова умова) об’єкт щодо обсягу робіт та узгодження об’ємів та обсягів непереривного виробничого процесу. За результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони Учасника та сторони Замовника.».
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право нас, як Учасника, на конфіденційність інформації, а також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт огляду об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи здійснення публічних закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Оособливості), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема нас, як Учасників, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів, підставою відхилення такої Пропозиції.
Аналогічне рішення було розглянуто на користь Учасника-Скаржника за № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 а також № 6298-р/пк-пя від 29.03.2021, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/teiider/UA-2020-05-06-000306-c. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021 -02-22-003442-а).
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці Тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема нас, як Учасників.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії. що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога Замовника, зазначена в Додатку 1 до Тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, є необ’єктивною, більше того порушує Закон України «Про публічні закупівлі» (зокрема ч.4 ст.З; п.4 та п.6 ч.І ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст.14) і мала б бути виключена з ТД Замовника.
ВИМАГАЄМО виключити дану вимогу з Тендерної документації, взяти до уваги вищезазначені факти та прийняти відповідне рішення, що не суперечитиме чинному законодавству України, рішенням АМКУ та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше твердження щодо дискримінації вимог не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні.
Згідно ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначати іншу інформацію.
Об’єкт, де заплановано проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) - це заклад освіти, який забезпечує освітній процес для 450 дітей у віці від 6 до 16 років і є об’єктом масового перебування людей. Забезпечення безпеки цих людей є пріоритетом, а особливо - в умовах воєнного стану.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта встановлюється для всіх учасників, є однаковою для всіх, ставить всіх в рівні умови, та дозволяє Учасникам на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування наявної у Учасників матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Акт огляду об’єкта надає Учасникам змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, технічним станом об’єкта, можливими перешкодами на земельній ділянці (комунікації, дерева, кущі), та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний та рівний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень.
Учасники, які станом на 09.05.2024 вже відвідали об’єкт ,зазначили правильність цієї вимоги, адже оглянувши об’єкт вони змогли реально оцінити необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Ваше твердження щодо дискримінації вимог не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні.
Згідно ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначати іншу інформацію.
Об’єкт, де заплановано проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) - це заклад освіти, який забезпечує освітній процес для 450 дітей у віці від 6 до 16 років і є об’єктом масового перебування людей. Забезпечення безпеки цих людей є пріоритетом, а особливо - в умовах воєнного стану.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта встановлюється для всіх учасників, є однаковою для всіх, ставить всіх в рівні умови, та дозволяє Учасникам на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування наявної у Учасників матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Акт огляду об’єкта надає Учасникам змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, технічним станом об’єкта, можливими перешкодами на земельній ділянці (комунікації, дерева, кущі), та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний та рівний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень.
Учасники, які станом на 09.05.2024 вже відвідали об’єкт ,зазначили правильність цієї вимоги, адже оглянувши об’єкт вони змогли реально оцінити необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
не відповідність ТЗ
Дата подання: 09 травня 2024 17:09
Дата відповіді: 10 травня 2024 09:51
Шановний Замовнику!
Відвідавши Ваш об’єкт: споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) Чернівецька гімназія № 8 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Дзержика Корнелія,22 в м. Чернівці, змогли реально оцінити необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі і прийшли до висновку, що вказане технічне завдання, вказане Замовником в Додатку 2 до тендерної документації не відповідає реальним об’ємам відвідуваного вищезгаданого об’єкту. Тому просимо внести реальні об’єми в технічному завданні згідно з фактичними обмірами об’єкту споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Чернівецька гімназія № 8 Чернівецької міської ради або дане технічне завдання в Додатку 2 підтвердити проектною документацією для коректного розрахунку договірної ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника.В додатку 2 до до тендерної документації відображено всі види робіт,що необхідно виконати в рамках даного тендеру. Проєктна документація (кошторисна частина) пройшла експертизу відповідно до положень статті 31 ЗУ від 17.02.2011 №3038-VІ "Про регулювання містобудівної діяльності"
Аналогічні договора
Дата подання: 09 травня 2024 17:14
Дата відповіді: 10 травня 2024 10:23
Шановний Замовнику!
Відповідно до ДОДАТОКУ 1 тендерної документації Вами надано вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: п. 2.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та акту здачі -приймання наданих послуг (або іншого аналогічного документу), який засвідчує виконання робіт/надання послуг в повному обсязі відповідно до умов договору (не менше трьох) з усіма додатками та додатковими угодами у разі наявності таких за період виконання у поточному або за попередні роки. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростішого укриття), укриттів.
Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників, оскільки ми, як Учасник не перший рік виконуємо роботи з капітального та поточного ремонтів, будівництва та реконструкції, інших завершальних будівельних робіт, тому вимагаємо забрати вимогу щодо аналогічних договорів, предметом якого є саме поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростішого укриття), укриттів, так, як дані технічного завдання відповідають звичайним загально-будівельним роботам та враховувати договора аналогічні по видах робіт зазначені згідно технічного завдання.
Якщо ви не заберете дану вимогу, то ми оскаржимо умови вашої тендерної документації в антимонопольному комітеті та правоохоронних органах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Об'єкт, де проводитимуться роботи, є закладом освіти для дітей у віці від 6 до 16 років. При виникненні будь-якої надзвичайної/небезпечної ситуації дана споруда повинна вмістити близько 450 здобувачів освіти, вчителів та батьків, бути безпечним місцем - укриттям. Безпека- головна вимога батьків та адміністрації закладу, особливо в умовах воєнного стану. Споруда/об'єкт має відповідати всім сучасним вимогам до облаштування укриттів, отже, досвід виконання робіт з облаштування укриттів є важливим.
Предметом даної закупівлі є поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростішого укриття).
Даний кваліфікаційний критерій сформовано відповідно до предмета закупівлі.
Вважаємо,що підстави для внесення змін до тендерної документації-відсутні.
Об'єкт, де проводитимуться роботи, є закладом освіти для дітей у віці від 6 до 16 років. При виникненні будь-якої надзвичайної/небезпечної ситуації дана споруда повинна вмістити близько 450 здобувачів освіти, вчителів та батьків, бути безпечним місцем - укриттям. Безпека- головна вимога батьків та адміністрації закладу, особливо в умовах воєнного стану. Споруда/об'єкт має відповідати всім сучасним вимогам до облаштування укриттів, отже, досвід виконання робіт з облаштування укриттів є важливим.
Предметом даної закупівлі є поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростішого укриття).
Даний кваліфікаційний критерій сформовано відповідно до предмета закупівлі.
Вважаємо,що підстави для внесення змін до тендерної документації-відсутні.
Неточності технічного завдання
Дата подання: 09 травня 2024 22:25
Дата відповіді: 10 травня 2024 13:43
Шановний Замовник!
1. Технічним завданням передбачається "Улаштування цементної стяжки товщиною 20мм по бетонній основі приміщення площею понад 20 м2" та позиції 13 де вказано "На кожні 5мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати". Водночас, у технічному завданні не вказано товщину виконання стяжки (на яку товщину потрібно прийняти позицію 13 Технічного завдання). У відповіді Учаснику на запитання вказано товщину стяжки - до 70 мм. Водночас, враховуючи необхідність розрахунку тендерної пропозиції Учасника у відповідності до технічного завдання Замовника, просимо чітко вказати, яка товщина стяжки передбачена у інвесторській проектній (кошторисній) документації, по якій складалося технічне завдання Замовника у даній закупівлі, та яку товщину необхідно враховувати Учаснику у даній закупівлі (товщина стяжки "до 70 мм" не вносить таку ясність). Чи означає ваша відповідь, що товщина стяжки становить 70 мм?
2. Пунктом 14 Технічного завдання передбачається улаштування покриття з рулонних матеріалів на мастиці обсягом 425 м2, водночас обсяг матеріалу, який необхідно влаштувати, становить 850 м2. Із відповіді на запитання учасника стало відомо, що улаштування покриття - двошарове, водночас у технічному завданні не враховано необхідність улаштування всього обсягу двошарового покриття, а тільки половину. З огляду на зазначене, просимо внести зміни до технічного завдання та привести його у відповідність до інвесторської проектної (кошторисної) документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Повторно повідомляємо,що в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) надана інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.Загальна товщина стяжки-до 70 мм , матеріал рулонний-425 м2-двошаровий.Даний кошторис пройшов експертизу відповідно до положень ст.31 ЗУ від 17.02.2011 №3038-VІ "Про регулювання містобудівної діяльності".
Повторно повідомляємо,що в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) надана інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.Загальна товщина стяжки-до 70 мм , матеріал рулонний-425 м2-двошаровий.Даний кошторис пройшов експертизу відповідно до положень ст.31 ЗУ від 17.02.2011 №3038-VІ "Про регулювання містобудівної діяльності".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Соколюк Юрій Ілліч |
1 046 531,00
UAH з ПДВ
|
849 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД" |
1 184 868,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Черновський Василь Дмитрович |
1 418 606,00
UAH з ПДВ
|
1 418 606,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Соколюк Юрій Ілліч #2639609779 |
Переможець |
849 999,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 14:21
|
пот ремонт укриття дог №3005.pdf | укладений |
30 травня 2024 14:21
|