Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стакан одноразовий
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2024-05-03-000038-a 3a720ebae9934862815b4e829ddab9ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2024 01:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 травня 2024 14:08
Початок аукціону: 15 травня 2024 14:08
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 29400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 штука
Стакан одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
600000 штука
Стакан одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
800000 штука
Стакан одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 29400 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
03 травня 2024 01:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2024 01:16
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Львівська.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2024 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ШЕІЛ" 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД" 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2024 13:09
Електронний підпис
23 травня 2024 13:08
Оплата 49000 000038-а.pdf
23 травня 2024 13:08
Оплата 49000 000038-а.pdf
14 травня 2024 18:39
Електронний підпис
14 травня 2024 18:39
Електронний підпис
14 травня 2024 18:39
ДСТУ ISO 9001-2018.pdf
14 травня 2024 18:39
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
14 травня 2024 18:39
Договір з виробником.pdf
14 травня 2024 18:39
Сертифікат 9001_АНДРЕКС.pdf
14 травня 2024 18:39
Гигиена ПП.pdf
14 травня 2024 18:39
1697_ШЕІЛ_Гарантія_13_05_2024.rar
14 травня 2024 18:39
Статутні ТОВ ШЕІЛ.pdf
14 травня 2024 18:39
Протокол випробувань.pdf
14 травня 2024 18:39
ТУ2003_Зміна11 загальне.pdf
14 травня 2024 18:39
1697_ШЕІЛ_Гарантія_13_05_2024.rar

Публічні документи

14 травня 2024 20:09
Електронний підпис
14 травня 2024 20:09
Електронний підпис
14 травня 2024 20:09
S1499201 Квитанція №2.pdf
14 травня 2024 20:09
ПРОТОКОЛ 013 ПГ.pdf
14 травня 2024 20:09
Витяг ПДВ Жартрейд.pdf
14 травня 2024 20:09
Протокол хім.аналіз.PDF
14 травня 2024 20:09
Декларація стакан.pdf
14 травня 2024 20:09
Витяг ЄДР 01.04.2024.pdf
14 травня 2024 20:09
Договір 690.140.pdf
14 травня 2024 20:09
Протокол лінійка.pdf
14 травня 2024 20:09
Правочин дозвіл.pdf
14 травня 2024 20:09
довідка офиц предст.PDF
14 травня 2024 20:09
Довкілля.pdf
14 травня 2024 20:09
2.Лист-згода на договір.pdf
14 травня 2024 20:09
Довідка мтб (2).pdf
14 травня 2024 20:09
Виробник.pdf
14 травня 2024 20:09
Відгук.pdf
14 травня 2024 20:09
Довідка аналог дог.pdf
14 травня 2024 20:09
7.гку236.pdf
14 травня 2024 20:09
Виписка.pdf
14 травня 2024 20:09
Львів вих 142 13.05.2024 .pdf
14 травня 2024 20:09
5.Товар не рф.pdf
14 травня 2024 20:09
ШтР ЖАРТРЕЙД 01.04.2024.pdf
14 травня 2024 20:09
Довідка законодавство.pdf
14 травня 2024 20:09
Наказ на директора.pdf
14 травня 2024 20:09
вих 140 13.05.2024 .pdf
14 травня 2024 20:09
Довідка працівники (2).pdf
14 травня 2024 20:09
видаткова20.pdf
14 травня 2024 20:09
4.3 Довідка активи.pdf
14 травня 2024 20:09
об.сальд..pdf
14 травня 2024 20:09
Модельний статут (1).pdf
14 травня 2024 20:09
Лист згода дані.pdf
14 травня 2024 20:09
СЕС.pdf
14 травня 2024 20:09
АРМА.pdf
14 травня 2024 20:09
3.Ліцензія.pdf
14 травня 2024 20:09
наказ гол.бух.pdf
14 травня 2024 20:09
Гарантія 115971-GL-125-7.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕІЛ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Оплата 49000 000038-а.pdf

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕІЛ"
#44088660
Переможець 980 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2024 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2024 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕІЛ"
#44088660
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2024 09:24
Договір № 138 ВОЗ 2024.pdf укладений
29 травня 2024 09:24