Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компактна рентгено-телевізійна установка
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2024-05-02-008080-a ● 07c8fde9c27942ed843e963ca5901f05
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108913 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Ференца Ракоці, 13 |
Контактна особа: |
Галина Плєсцова +380312695372 gunp_zak@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 23:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 12:33 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Компактна рентгено-телевізійна установка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, Закарпатська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2024 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2024 10:36 |
Тендерна документація (зміни).docx | |
07 травня 2024 10:36 |
Продовження Додатка_ 2. (зміни)docx.docx | |
07 травня 2024 10:36 |
ПЕРЕЛIК ЗМІН (07052024).docx | |
02 травня 2024 15:16 |
Додаток _ 3 (Проєкт договору).docx | |
02 травня 2024 15:16 |
Додаток_4.docx | |
02 травня 2024 15:16 |
Додаток _1.docx | |
02 травня 2024 15:16 |
Додаток _2.docx |
07 травня 2024 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2024 10:36 |
Тендерна документація (зміни).docx
|
|||
07 травня 2024 10:36 |
Продовження Додатка_ 2. (зміни)docx.docx
|
|||
07 травня 2024 10:36 |
ПЕРЕЛIК ЗМІН (07052024).docx
|
|||
02 травня 2024 15:16 |
Додаток _ 3 (Проєкт договору).docx
|
|||
02 травня 2024 15:16 |
Додаток_4.docx
|
|||
02 травня 2024 15:16 |
Додаток _1.docx
|
|||
02 травня 2024 15:16 |
Додаток _2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підписант
Дата подання: 06 травня 2024 16:11
Дата відповіді: 07 травня 2024 10:40
Просимо Замовника роз'яснити наступне: в нашій компанії повноваження директора покладено на виконуючого обов'язки директора, таким чином документи тендерної пропозиції та договір буде підписувати виконуючий обов'язки директора. Чи буде вважатися відповідністю умовам тендерної документації надання відповідного наказу та рішення учасника щодо призначення виконуючого обов'язки директора для підтвердження статусу та повноважень особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимогам тендерної документації :Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
Повноваження щодо підпису
Дата подання: 09 травня 2024 11:31
Дата відповіді: 09 травня 2024 11:48
Шановний Замовнику, просимо підтвердити наступне: якщо в нашій компанії повноваження директора покладено на виконуючого обов'язки директора, відомості про якого зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань як про представника, з такими ж повноваженнями як у керівника, то надання додаткових документів не потрібне.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додайте виписку з ЄДР де повноваження директора покладено на виконуючого обов'язки директора.
Найменування товару
Дата подання: 09 травня 2024 11:32
Дата відповіді: 09 травня 2024 16:06
Шановний Замовнику, як вам відомо, у кожного виробника Товару є своє чітке формулювання найменування того чи іншого Товару. Просимо підтвердити, що у документах тендерної пропозиції, які готує Учасник, Учасник має право зазначити найменування Товару згідно назви та номенклатури виробника Товару.
Відповідь: Згідно Додатку 2 (Продовження) ТД вказано наступне: «Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”. Товар, що закуповується, класифікується за кодом ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення.
Тобто Ви можете запропонувати еквівалент, вказавши найменування Товару згідно назви та номенклатури виробника Товару. Окрім того, Ваш товар має підпадати під вказану вище категорію згідно 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення.
Тобто Ви можете запропонувати еквівалент, вказавши найменування Товару згідно назви та номенклатури виробника Товару. Окрім того, Ваш товар має підпадати під вказану вище категорію згідно 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення.
Щодо мови інтерфейсу
Дата подання: 09 травня 2024 18:56
Дата відповіді: 10 травня 2024 15:33
В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо наявності в рентгено-телевізійній установці (далі –РТУ) русифікованого інтерфейсу. Вважаємо, що ця вимога необґрунтована та суперечить частині першій статті 27 Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» № 2704-VIII від 25.04.2019 року, а саме тому, що «Комп’ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, що реалізується в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою та/або англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу. ….». Пропонуємо вимогу щодо інтерфейсу РТУ викласти в наступній редакції: «Наявність користувацького інтерфейсу державною мовою та англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Погоджуємось з вашим обґрунтуванням, що комп’ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, що реалізується в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою та/або англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу. Проте в даній частині Закону міститься наступне: до створення користувацького інтерфейсу державною мовою для відповідної комп’ютерної програми може використовуватися комп’ютерна програма з користувацьким інтерфейсом англійською мовою.
За результатами аналізу найпоширеніших моделей даного типу обладнання виявлено україномовний інтерфейс лише у одного виробника, а саме Smith Detection. Якщо тендерна документація міститиме вимогу лише щодо україномовного інтерфейсу, така вимога буде дискримінаційною у відношенні до інших потенційних учасників. Тому було вирішено викласти дану вимогу саме в такій редакції, як є. На превеликий жаль, більшість виробників мають російськомовний інтерфейс, який буде краще зрозумілим ніж, до прикладу, англійський.
Раніше зазначали, що Ви можете пропонувати еквівалент продукції, що буде обов’язково розглянутий нами. Тому в нас відсутні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
За результатами аналізу найпоширеніших моделей даного типу обладнання виявлено україномовний інтерфейс лише у одного виробника, а саме Smith Detection. Якщо тендерна документація міститиме вимогу лише щодо україномовного інтерфейсу, така вимога буде дискримінаційною у відношенні до інших потенційних учасників. Тому було вирішено викласти дану вимогу саме в такій редакції, як є. На превеликий жаль, більшість виробників мають російськомовний інтерфейс, який буде краще зрозумілим ніж, до прикладу, англійський.
Раніше зазначали, що Ви можете пропонувати еквівалент продукції, що буде обов’язково розглянутий нами. Тому в нас відсутні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
Щодо недопущення дискримінації учасників
Дата подання: 09 травня 2024 19:03
Дата відповіді: 10 травня 2024 16:43
В третій графі шостого пункту («Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») розділу три («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») тендерної документації, Замовник наголошує про те, що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». У той же час Замовник порушує вимоги зазначеного пункту три частини другої статті 22 Закону, а саме: визначені в Додатку 2 вимоги до технічних, якісних і та кількісних характеристик предмета закупівлі не враховують вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону («Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників») та вимог частини четвертої статті 22 Закону («Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…»).
Підтвердженням встановлення Замовником дискримінаційних вимог є те, що визначеним в Додатку 2 вимогам до предмета закупівлі відповідає тільки одна рентгено-телевізійна установка (далі – РТУ), яку в Україні офіційно представляє тільки одне підприємство.
На підставі вищевказаного, вимагаємо від Замовника привести Додаток 2 тендерної документації у відповідність до вимог Закону щодо недопущення дискримінації учасників, а саме:
1. Обґрунтувати чому РТУ повинно відповідати стандартам США USFDA (21-CFR 1020-40), а не діючому законодавству України, зокрема НРБУ–97?
2. Розширити діапазон основних характеристик РТУ або обґрунтувати чому залишаються без зміни. Пропонуємо викласти в наступній редакції: Розмір тунелю (мм): ширина від 530 до 570, висота від 350 до 370; Розміри РТУ (мм): довжина від 1300 до 2450, ширина від 750 до 850, висота від 1200 до 1300; Вага РТУ (кг): від 250 до 500; Вага РТУ в упаковці – виключити вимогу або обґрунтувати її необхідність; Швидкість конвеєра (см/с): від 20 до 23; Висота конвеєра від підлоги (см): від 65 до 80; Навантаження на конвеєр (кг): від 160 до 200;
3. Просимо надати роз’яснення щодо ПК моніторів в комплектації РТУ: Замовник вимагає один ПК монітор 19” або один ПК монітор 24”, чи можливість встановлення двох моніторів (19” чи 24”)?
4. Просимо виключити вимогу або надати роз’яснення: які саме роликові столи вимагаються Замовником?
5. Виключити вимогу щодо наявності в РТУ програми аналізу зображення ІЛТЕ (ІАР - ЇЛТЕ) або викласти її в такій редакції: «Наявність програми аналізу зображення»
6. Виключити з Додатку 2 наступні вимоги або обґрунтувати їх необхідність: Встановлення більших за розміром конвеєрних смуг; Вимірювач радіації; Віддалене налаштування; Програма "Асистент оператора"; Похилий конвеєр; Кліматичне виконання; Бездротове сканування штрих-кодів; Кейс для тестування.
7. Просимо надати роз’яснення чому вимагається напрямок пучка діагонально вгору? Чи буде вважатись невідповідністю напрямок пучка діагонально вниз?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: всі технічні вимоги вказані згідно з потребами співробітників у роботі з даним типом обладнання. В тендерній документації міститься наступне: «5.Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”. 6.Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики, зазначені замовником». На сьогодні налічується велика кількість моделей рентгено-телевізійних установок, які мають кращі характеристики. І хоча вказаних параметрів в тендерній документації буде достатньо для нас, Ви можете запропонувати обладнання, яке відповідає або має кращі характеристики.
Щодо відповідності стандартам США USFDA (21-CFR 1020-40), а не діючому законодавству України, зокрема НРБУ–97. Обладнання, яке може бути поставлене згідно даної закупівлі за замовчуванням підпадає під дію НРБУ–97, оскільки в документі вказано, що «Контроль за виконанням покладається на Державні регулюючі органи, зокрема Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України», яке наразі не функціонує. Тендерна документація містить вимогу, що обладнання має бути звільненим від ліцензіювання згідно Наказу Державної інспекції ядерного регулювання України 03.12.2013 № 138. Саме на цей орган покладено контроль за здійсненням діяльності по використанню джерел іонізуючого випромінювання. Для того, щоб установка була звільнена від ліцензіювання, вона має відповідати всім критеріям в даній сфері. Внесення установки в даний перелік засвідчує її відповідність державним вимогам та стандартам, тому не має підстав для задоволення вимоги в даній частині.
Що стосується відповідності стандартам США USFDA (21-CFR 1020-40), це норми на які орієнтуються всі провідні світові виробники, і з метою розширення кола потенційних учасників було зазначено саме відповідність даним стандартам, а не іншим.
Щодо габаритів, розміри обумовлені місцем встановлення обладнання в обмеженому просторі, розміри можуть бути менші, але не більші. Можна пропонувати обладнання з більшим тунелем, але при умові що загальні габарити установки не будуть перевищувати ті, що вказані в тендерній документації. Вага може бути меншою, але жодним чином не більшою, оскільки не виключена можливість зміни місця встановлення установки самим Замовником, задля уникнення додаткових витрат на транспортування вказана вага є допустимою для ручного переміщення кількома співробітниками. Швидкість конвеєра є оптимальною для швидкої пропускної здатності без втрати уваги при перегляді речей на екрані. Висота та навантаження на конвеєр вказані з урахуванням фізичних можливостей співробітників, які будуть безпосередньо працювати з даним типом обладнання, а також орієнтуються на середньостатистичного/ну чоловіка/жінку середнього зросту.
Щодо монітору: один монітор 19”, але також повинна бути передбачена можливість встановлення монітору 24” (оскільки Замовник має в своєму розпорядженні монітор 24”, що може бути підключеним до установки). Учасники можуть пропонувати той чи інший, але діагоналлю не менше 19”. Даний параметр є оптимальним, адже забезпечує гарний перегляд речей на екрані.
Щодо роликових столів: з рольгангами, які прокручуються механічно за рахунок переміщення вантажу особою. Висота по рівню конвеєра для зручної подачі в установку, матеріал будь-який, має витримувати таку саму вагу навантаження як і конвеєр.
Щодо програми аналізу зображень: в тендерній документації міститься наступне: «5.Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”. 6.Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики, зазначені замовником». Замовник розуміє, що кожен виробник присвоює назву програми відповідно до власних уподобань чи потреб. Якщо ви пропонуєте обладнання, де програма аналізу має іншу назву, ви можете зазначити назву відповідно до даних виробника з позначкою еквівалент.
Щодо пункту 6 Вашої вимоги, дані вимоги обумовленні зручністю використання установки, допомогою новим співробітникам, апгрейдом на майбутнє та безпечністю експлуатації обладнання співробітниками.
Щодо напряму пучка, можна пропонувати еквівалент, в тому числі діагонально вниз, з відповідним обґрунутванням, чому такий варіант є кращим за варіант діагонально вниз.
Щодо відповідності стандартам США USFDA (21-CFR 1020-40), а не діючому законодавству України, зокрема НРБУ–97. Обладнання, яке може бути поставлене згідно даної закупівлі за замовчуванням підпадає під дію НРБУ–97, оскільки в документі вказано, що «Контроль за виконанням покладається на Державні регулюючі органи, зокрема Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України», яке наразі не функціонує. Тендерна документація містить вимогу, що обладнання має бути звільненим від ліцензіювання згідно Наказу Державної інспекції ядерного регулювання України 03.12.2013 № 138. Саме на цей орган покладено контроль за здійсненням діяльності по використанню джерел іонізуючого випромінювання. Для того, щоб установка була звільнена від ліцензіювання, вона має відповідати всім критеріям в даній сфері. Внесення установки в даний перелік засвідчує її відповідність державним вимогам та стандартам, тому не має підстав для задоволення вимоги в даній частині.
Що стосується відповідності стандартам США USFDA (21-CFR 1020-40), це норми на які орієнтуються всі провідні світові виробники, і з метою розширення кола потенційних учасників було зазначено саме відповідність даним стандартам, а не іншим.
Щодо габаритів, розміри обумовлені місцем встановлення обладнання в обмеженому просторі, розміри можуть бути менші, але не більші. Можна пропонувати обладнання з більшим тунелем, але при умові що загальні габарити установки не будуть перевищувати ті, що вказані в тендерній документації. Вага може бути меншою, але жодним чином не більшою, оскільки не виключена можливість зміни місця встановлення установки самим Замовником, задля уникнення додаткових витрат на транспортування вказана вага є допустимою для ручного переміщення кількома співробітниками. Швидкість конвеєра є оптимальною для швидкої пропускної здатності без втрати уваги при перегляді речей на екрані. Висота та навантаження на конвеєр вказані з урахуванням фізичних можливостей співробітників, які будуть безпосередньо працювати з даним типом обладнання, а також орієнтуються на середньостатистичного/ну чоловіка/жінку середнього зросту.
Щодо монітору: один монітор 19”, але також повинна бути передбачена можливість встановлення монітору 24” (оскільки Замовник має в своєму розпорядженні монітор 24”, що може бути підключеним до установки). Учасники можуть пропонувати той чи інший, але діагоналлю не менше 19”. Даний параметр є оптимальним, адже забезпечує гарний перегляд речей на екрані.
Щодо роликових столів: з рольгангами, які прокручуються механічно за рахунок переміщення вантажу особою. Висота по рівню конвеєра для зручної подачі в установку, матеріал будь-який, має витримувати таку саму вагу навантаження як і конвеєр.
Щодо програми аналізу зображень: в тендерній документації міститься наступне: «5.Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”. 6.Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики, зазначені замовником». Замовник розуміє, що кожен виробник присвоює назву програми відповідно до власних уподобань чи потреб. Якщо ви пропонуєте обладнання, де програма аналізу має іншу назву, ви можете зазначити назву відповідно до даних виробника з позначкою еквівалент.
Щодо пункту 6 Вашої вимоги, дані вимоги обумовленні зручністю використання установки, допомогою новим співробітникам, апгрейдом на майбутнє та безпечністю експлуатації обладнання співробітниками.
Щодо напряму пучка, можна пропонувати еквівалент, в тому числі діагонально вниз, з відповідним обґрунутванням, чому такий варіант є кращим за варіант діагонально вниз.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фолгат" |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 425 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» |
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фолгат" #32854250 |
Відхилено |
1 425 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 14:57
|
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» #34980750 |
Відхилено |
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 12:31
|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” #23151836 |
Відхилено |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 12:34
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій