Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04332207 |
Вебсайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Олена Василівна Савчук +380968171767 boratyn.rada04@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 451 106,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 511,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Більш детально викладено у файлах «45230000- 6 _ Тендерна документація _ Лаврівський _ тонкошар.pdf.p7s.zip» та «45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ Лаврівський _ тонкошар.pdf.p7s.zip». Перелік вулиць та доріг, що підлягають ремонту, а аткож їх протяжність визначено у Додатку №2 до Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг (виконаних робіт) на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому були надані послуги (виконані роботи), по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Більш детально – у проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 12:17 |
45230000- 6 _ Тендерна документація _ Лаврівський _ тонкошар.pdf.p7s.zip | |
02 травня 2024 12:17 |
45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ Лаврівський _ тонкошар.pdf.p7s.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000056 ● 2e4bbf57b92b47b59d5f47b0ce142865
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 41-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-05-02-004743-a, яку проводить Боратинська сільська рада;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 15:45:02
Про надання інформації
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6)» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-02-004743-a, яка проведена Боратинською сільською радою (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження, щодо визначення обсягів з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 11:36:34
УПРАВЛІННЯМ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Наказом від 20.05.2024р. № 41-з прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі, оголошеної Замовником, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. На виконання запиту УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.05.2024 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 02.05.2024 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-02-004743-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-05-02-006090-a).
Закупівля ремонтних робіт із поточного ремонту здійснюється з метою забезпечення благоустрою території Боратинської територіальної громади, безпеки дорожнього руху, з урахуванням умов воєнного стану та режиму світломаскування, що зумовило підвищення ризиків дорожньо-транспортних пригод, в цілому, та наїзду транспортних засобів на пішоходів, зумовленими спробами водіїв транспортних засобів оминути критично пошкоджені ділянки проїжджої частини дороги, що, в свою чергу, зумовлює нагальну потребу у виконанні аварійно-відновлювальних робіт дорожнього покриття вулиць Боратинської територіальної громади.
І. Технічні та якісні характеристики предмета процедури закупівлі UA-2024-05-02-004743-a, проведеної у формі відкритих торгів (з особливостями), за предметом закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», сформовано відповідно до необхідної потреби Замовника, визначеної на основі технічного завдання на проектування Замовника від 01.05.2024 р. (Додаток №1), дефектного акту від 01.05.2024 р. (Додаток №2) та цільового призначення об'єкта будівництва, що стало основою для визначення МАЛИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АВТОДОРСЕРВІС" техніко-економічних показників і розроблення згідно Договору №5-04/24 кошторисної документації (Додаток №3), а також обсягу фінансування, визначеного розробленою та затвердженою кошторисною документацією.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
ІІ. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої МАЛИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АВТОДОРСЕРВІС» та затвердженої кошторисної документації з урахуванням Настанов з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Настанов з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. № 156, а також галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану»; ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво»; ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до розробленої МАЛИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АВТОДОРСЕРВІС» та затвердженої розпорядженням Боратинського сільського голови №152/1.2 кошторисної документації.
ІІІ. Нормативно-правова підстава для проведення процедури закупівлі: Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Враховуючи положення статті 4, статті 10 та статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, затверджене розпорядженням голови Боратинської сільської ради, Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затверджене наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 (зі змінами), з метою здійснення закупівлі послуг благоустрою території шляхом виконання робіт із поточного ремонту дорожнього покриття за предметом, код, національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, необхідний обсяг послуг та відповідні бюджетні призначення, керуючись частиною другою статті 4 Закону та пунктом 2 частини сьомої статті 3 Закону, Замовником ухвалено рішення здійснити закупівлю послуг за предметом закупівлі: «Послуги з поточного ремонту (методом тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей) вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» очікуваною вартістю – 7 451 106 грн. 00 коп. (сім мільйонів чотириста п’ятдесят одна тисяча сто шість гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ, шляхом проведення процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), згідно пункту 10 Особливостей. Обсяг закупівлі: 1 послуга.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
7 440 000,00
UAH з ПДВ
|
7 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
7 440 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 12:26
|
Договір підряду №17.24 від 20.05.2024 р..pdf.p7s.zip | укладений |
21 травня 2024 12:25
|