Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки для визначення pH сечі №100)
Очікувана вартість
1 950,00 UAH
UA-2024-05-01-009401-a 97122d5cc2354a7d90920634974ae5b3
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гончар

+380950004378 gonchar.tv83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 травня 2024

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01994391
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Гончар
+380950004378
gonchar.tv83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


До уваги постачальників!
Тест-смужки для визначення pH сечі №100 - 5 упаковок

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника.
У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору.

СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року.
Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

01 травня 2024 15:34
Проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Аналіт ацетон Можливі значення:
  • Так
  • Кількість одиниць в упаковці 100
    Аналіт лейкоцити Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт нітрит Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт уробіліноген Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт білок Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт pH Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт кров Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт питома вага Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт білірубін Можливі значення:
  • Так
  • Аналіт глюкоза Можливі значення:
  • Так
  • Матеріал дослідження Сеча

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій