Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницяоблтеплоенерго |
Код ЄДРПОУ: | 33649363 |
Вебсайт: | https://kpvote.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Валерій Трєщалін +380432657702 valeravn11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 15:39 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 999 424,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 997,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 15:01 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
01 травня 2024 15:01 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору).docx | |
01 травня 2024 15:01 |
Додаток 1 до ТД (п. 47 Особливостей та інші вимоги).docx | |
01 травня 2024 15:01 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000049 ● f90f476c077941c3928e8c43485301b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17. UA-2024-05-01-008503-a, 01.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 09:53:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі насосів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-01-008503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового ко нтролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація (розділи 1 та 2 додатку 1; пункти 4 таблиць 2.1. та 2.2 додатку 1) містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), тоді як дана вимога виключена з Особливостей на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382?
3.Обґрунтуйте наявність в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), згідно з розділом 1 додатку 1 тендерної документації, із одночасним зазначенням в тендерній документації, що Замовник не установлює кваліфікаційні критерії визначені статтею 16 Закону відповідно до пункту 48 Особливостей (пункту 5 розділу 3)?
4. Яким чином учасником ТОВ «Дельфін», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 2 тендерної документації щодо зазначення переліку сервісних центрів з вказанням їх контактних даних в довідці про сервісне обслуговування предмету закупівлі, оскільки в наданій у складі тендерної пропозиції даного учасника довідці від 06 травня 2024 року №97 міститься назва сервісного центру ТОВ «Акватерм Сервіс» та міста його знаходження (м. Житомир)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:53:43
Відповідь на запит щодо надання пояснень, інформації та документів по закупівлі насосів (номер у Prozorro UA-2024-05-01-008503-a)
У відповідь на ваш запит щодо надання пояснень, інформації та документів по закупівлі насосів (номер у Prozorro UA-2024-05-01-008503-a), повідомляємо наступне:
1. Ми провели ретельний аналіз ринку шляхом збору цінових пропозицій та прайс-листів від декількох постачальників котлів опалювальних твердопаливних водогрійних. Додатково було здійснено аналіз відкритих даних про ринкові ціни, розміщених на офіційних сайтах виробників та постачальників.
2. Підбір технічних та якісних характеристик насосів виконано відповідно до їх призначення, робочого середовища, робочих точок, що будуть забезпечувати відповідний напір, витрату для роботи систем теплогенерації, теплопостачання та теплоспоживання, а також їх енергоефективність.
3. Замовником були упущені та не внесені до додатку №1 до тендерної документації зміни щодо виключення вимоги зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 та вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), згідно з розділом 1 додатку 1 тендерної документації
Невідповідності, які помилково зазначені у тендерній документації будуть враховані при майбутніх закупівлях.
4. У додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу до учасника Закупівлі надати «Довідка про сервісне обслуговування (перелік сервісних центрів з вказанням контактних даних в межах 150 км від м. Вінниця .)». У наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЛЬФІН» довідці від 06 травня 2024 року №97 міститься назва сервісного центру ТОВ «Акватерм Сервіс» та міста його знаходження (м. Житомир), що не суперечить вимозі Замовника, так як даній вимозі Замовник не вимагає від Учасника наявність ВЛАСНИХ сервісних центрів та відстань до сервісного центру не перевищує 150 км.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Журиленко Євген Борисович" |
3 565 470,00
UAH з ПДВ
|
3 565 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Дельфін |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Журиленко Євген Борисович" #2614404374 |
Відхилено |
3 565 470,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:33
|
ТОВ Дельфін #20110340 |
Переможець |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 16:55
|
ДВ-159-24 від 22.05.2024.pdf | укладений |
22 травня 2024 16:55
|