Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (44173000-3 Стрічки (Мембрани, стрічки) 44172000-6 Листи (будівельні) (Листи, профлисти, планки)
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2024-05-01-007712-a ● c544cd8b0cf441b78f6aecac80bff314
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ММР "Миколаївелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328468 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка, 17 |
Контактна особа: |
Марія Бойко +380512473754 mashaboyko88@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від вартості договору. Завдаток вноситься на поточний рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МИКОЛАЇВЕЛЕКТОРОТРАНС», Україна, 54020, м. Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка, 17, код ЄДРПОУ 03328468, Р/р UA673071230000026003010879418 в ПАТ «БАНК ВОСТОК», ІНН 033284614014, свід. 100091211 з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (44173000-3 Стрічки (Мембрани, стрічки) 44172000-6 Листи (будівельні) (Листи, профлисти, планки) Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами,зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі невиконання або неналежного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Мембрана супердифузійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44173000-3 — Стрічки
52 рулон
Стрічка підконькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44173000-3 — Стрічки
137.5 метр квадратний
Лист гладкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
930 метр квадратний
Профлист покрівельний посилений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
55 штука
Планка з полімерним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
165 штука
Планка з полімерним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 14:32 |
Проєкт договору Додаток 7 до ТД.docx | |
01 травня 2024 14:32 |
ТД плити.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо профнастилу
Дата подання: 06 травня 2024 10:45
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:41
Доброго дня. Чи можливо запропонувати Вам профіль НС -57 (1025/970) метал Полістіл ? Дякую.
Відповідь: Доброго дня, відповідно до Додатку 5 Тендерної Документації Учасники у разі, коли вони пропонують еквівалент, повинні надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Усі характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж ті, що наведені в цьому додатку.
*Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної моделі. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
*Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної моделі. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
Сплата після 30 календарних днів після завершення дії воєнного стану
Дата подання: 07 травня 2024 22:09
Дата відповіді: 08 травня 2024 09:45
В проекті договору написано так: "Замовник має право здійснити оплату за Товар за виставленими рахунками протягом 30 календарних днів після завершення дії воєнного стану, письмово повідомивши про це Постачальника у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дня отримання Товару та рахунку". Поясніть будь ласка суть формулювання, наскільки це законно і коли закінчиться воєнний стан.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику.
Питання закінчення воєнного стану не відноситься до компетенції Замовника, але сам факт воєнного стану, створює дуже складні умови, в яких ніхто не може бути впевнений в завтрашньому дні. Ми всі сподіваємось на краще, але мусимо жити в реаліях сьогодення. Тому ця норма в договорі є реалістичної відповідно до склавшихся обставин в країні, яка знаходися в складному воєнному стані.
Питання закінчення воєнного стану не відноситься до компетенції Замовника, але сам факт воєнного стану, створює дуже складні умови, в яких ніхто не може бути впевнений в завтрашньому дні. Ми всі сподіваємось на краще, але мусимо жити в реаліях сьогодення. Тому ця норма в договорі є реалістичної відповідно до склавшихся обставин в країні, яка знаходися в складному воєнному стані.
Прохання внести зміни в проект договору
Дата подання: 08 травня 2024 12:31
Дата відповіді: 08 травня 2024 13:39
Добрий день, Шановний Замовник. Фраза абз. 2 п. 3.4 «Замовник має право здійснити оплату за Товар за виставленими рахунками протягом 30 календарних днів після завершення дії воєнного стану, письмово повідомивши про це Постачальника у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дня отримання Товару та рахунку.» суперечить абз. 1 п. 3.4 зокрема в частині поставки за п. 5.3.1. та зобов’язання замовника в частині 6.1.1 Договору. Просимо внести зміни в проект договору, привівши його у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Даний пункт договору визначений з метою попередження непорозумінь та у зв'язку з відсутностю врегулювання оплати у випадку настання форс-мажорних осбтавин, у тому числі відсутності фінансування з причин, незалежних від споживача. Замовник не має на меті зловживати даним пунтком договору, проте залишає його без виправлень та виключень на випадок настання обставин, незалежних від сторін.
Суперечність відсутні, тому як зазначені пунтки визначають загальний порядок поставки та оплати.
Суперечність відсутні, тому як зазначені пунтки визначають загальний порядок поставки та оплати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІК ПК" |
479 815,08
UAH з ПДВ
|
479 815,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІК ПК" #41216749 |
Відхилено |
479 815,08
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:32
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій