Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 80 Multioffice
Очікувана вартість
69 930,00 UAH
UA-2024-05-01-006229-a 3a7bd7f7221d4597947233ccc5ce8567
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Наталія

380577253537 Stroget1208@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196601
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Сумська, будинок 78
Контактна особа: Корнієнко Наталія
380577253537
Stroget1208@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 пачка
Папір А4 80 Multioffice
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул.Сумська, будинок 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

01 травня 2024 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 69 930,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 13:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2024 13:21
Д.уг. 1від 17.05.2024.pdf зміни до договору
24 травня 2024 09:42
Д.уг.№1.pdf зміни до договору
22 травня 2024 15:48
Договір від 01.05.2024.pdf укладений
01 травня 2024 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 0203/24-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 80 Multioffice 450 пачка 155,40
UAH з ПДВ